Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 581 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 577
Uživatelů: 4
Celkem: 581

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.1. 2020
Příspěvků: 17 | Témat: 6

08.02 2020 16:02


Zdravím,
mám na svojí a4 b6 avant 1.8T AVJ 110kw standartní podvozek,pro mě je to jak allroad Chci aby auto sedlo trochu níž,ale nechci kupovat žádné JOMy nebo TAčka za pár,ale taky nechci za podvozek vypálit 15+. Může mi někdo kdo s tím má zkušenost poradit jestli na standard podvozek půjdou dát pružiny Eibach -30/-30 na sériové tlumiče Konkrétně přímo tyto Pro-kit E10-15-003-07-22? Nejsem si jistý abych neobjednal něco co tam nepude. V poznámce je napsáno "pro vozidla bez vyrovnávacího systému" - to je přesně co?
Předem díky za dotazy a neukamenujte mě jestli už to tu někde je
nahoru

sponzor





08.02 2020 16:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

09.02 2020 22:19


Říkáš nekamenujte, něco málo o tom už tu je, ale dnes a denně se tu zakládají nová a nová vlákna k věcem, které už se tu řešily nebo okrajově řešili, protože jsou lidi líní hledat a nebo neumí hledat. Nic ve zlém samozřejmě.

https://audiklub.cz/forum/prispevek/1118925-podvozek-eibach-pro-system
https://audiklub.cz/forum/tema/101364-snizeni-predku-b6

K věci, já mám tyhle:
https://www.eibach24.cz/1262326952/e-search?q=E10- [zkrácená url]

asi kvůli Quattru jsou ty mé na větší zatížení.

Někdy jsem se setkal s názory, že "kratší" pružiny na "delší" sériové tlumiče se nemají dávat. Někdy je názor, že do určitého snížení to nevadí. Já mám tedy S-line, což je o něco nižší než standart, nicméně mě vadilo, že předek byl výš než zadek. Takže jsem nejprve vyměnil jen předky, předek spadl níž a auto opticky vypadalo lépe než před tím. Když porovnáš přední pružiny sériové vs. Eibach, tak ty Eibachy mají o závit víc a jsou nižší. Zadní mají závitů stejně, ale Eibachy jsou nižší. Pak mi praskla vzadu původní pružina, tak jsem tam dal Eibachy, které jsem měl a auto jsem dostal do původního optického stavu tzn. zadek níž než předek. Nakonec jsem to vyřešil originálními podložkami pod pružiny a je to opět OK. Zda je to s Eibachy tužší nejsem schopen objektivně posoudit, ale nižší určitě a hlavně v rozumné míře, níž už bych jít nechtěl, tohle je takové pro mne "akorátní" a jsem spokojen.

Co přesně je vyrovnávací systém, nevím, ale myslím, že jej nemáš. Pokud Ti jde snížení, tak do nich jdi. Jen výměna zadních pružin je větší pakárna, než předních, i když nevím jak u předokoly. Měl jsem půjčený profi stahovák a dostat se tam, bylo trochou komplokované, ale zvládl jsem to a 2x (při první výměně a při přidávání misek resp. podložek).
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.1. 2020
Příspěvků: 17 | Témat: 6

10.02 2020 12:52


Na ty zmiňované příspěvky jsem narazil také ale úplně přesně jsem nenašel odpověď kterou jsem hledal.
Přesně jak píšeš jedni tvrdí že do určité míry snížení jsou snížené pružiny na standard podvozek v pořádku,jiní zase ze ne. Nezbývá než to sám odzkoušet A když to bude špatné tak vyměnit i tlumiče.
Mě šlo právě o to jestli se chytne někdo kdo tohle dělal na předohrabu,abych neobjednal něco co mi tam ani nepůjde. quattro* to ma dělané trochu jinak jak píšeš
A jinak čím je to zapříčiněno že ikdyz jsou pruziny předek/zadek stejně snížené tak předek je vys? Mě to pořád nejak nejde do hlavy když motor je těžší nez zadní část. Míval jsem a4 b5 sedan,vystřídal jsem nekolik podvozku a vzdy sem řešil právě opacny problém a to že bylo auto nakloněné dopředu a zadek trcel ve vzduchu
Takže nevím no,jestli se poohlednout pro jistotu jeste po pruzinach které mají větší snížení na předek nebo to risknout s těmi 30/30
A jak si psal o tech originalnich podlozkach ty se davaji pod pruziny na vymezeni vysky?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

10.02 2020 20:49


Ahoj. Mám Eibach pro kit -30/-30 na své A4 b6 avant (předokola) a vše v pohodě. Předek je o malinko výš než zadek,ale nijak mě to neštve. Dával jsem rovnou nové tlumiče od Sachse super touring. Jsou malinko tužší než serie..Já jsem velice spokojenej.
Někde jsem četl, že je auto vlastně v rovině,jen zadní lemy jsou niž,ale nikdy jsem to neměřil ani se o to víc nezajímal..Pokud chceš mít všude stejné mezery od lemu, tak kup stavítko

Co jsi Ladin kupoval za ty podložky pod zadní pružiny?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

10.02 2020 21:44


čtěte zde:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


ta podložka je na zvětšení výšky podvozku podle mého názoru, je to sice na palici nejprve snížit pérem a podložkou zvýšit, ale dosáhl jsem přesně toho, co jsem chtěl.


Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

11.02 2020 6:34


Super. Diky moc. Mrknu na to. Nemas nejakou fotku auta na rovine?Nebo o kolik ti zadek cca popolezl vejs?Stacil by tak 1-2cm.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

11.02 2020 12:07


Hele nějaké fotky jsem našel.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

11.02 2020 12:10


A s podložkou. Ideální (výškově) bylo když byl zadek v sérii, nicméně jak jsem uváděl, pružina jednoho dne praskla a než shánět jiné, měl jsem zadní Eibachy v krabici, tak tam šly, kvůli tomu pro mne neestetickému vzhledu jsem to řešil těmi podložkami.
nahoru

sponzor





11.02 2020 12:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

11.02 2020 16:35


Parádička..Díky za fotky Vypadá to moc dobře. Podlozky jsem objednal a hodím je tam. Je to práce na chvilku za pár korun. Tak uvidíme jak to dopadne! Jinak ty kola máš klasiku 235/40 18" ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

11.02 2020 17:11


Vypadá to sto pro lépe, než když je předek výš než zadek a to se bavíme o nenalozenym autě, pak když dáš něco do kufru, tak už je to skoro extrém Když máš patřičné nářadí, tak je to, jak říkáš práce na chvilku. Nevím, kdy jsi to dělal, nebo zda jsi to dělal a zda víš v jakém stavu máš to dolní gumové uložení, ale ja jej měl na sr*cku (myslím to pod pružinou), tak jsem měnil ještě to. Na fotkách jsou ještě 245/35 R19, ale teď už na nich mám 235/35 R19.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

11.02 2020 17:35


Jj to máš pravdu..Kor když ted často něco vozim a DAM* ještě plnou nádrž, tak si sedne pěkně..
Když jsem tam dával ty eibachy tak jsem ty gumy kontroloval a vypadaly ještě k světu. Mám doma dílnu se zvedákem, takže pak pro mě neni problem kdykoliv vyměnit i ty gumy pod pružinou.
Původně jsem přemejšlel jak vic snížit ten předek, ale ted radši přizvednu malinko zadek
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.1. 2020
Příspěvků: 17 | Témat: 6

11.02 2020 18:57


Pěkný to máš Ladine.
Pořád musím brát v potaz že ty máš s-line podvozek. Jsem zvědav co to udělá u mě až tam pružiny budou kdyžtak hodím foto jak to vypadá teď a jak bude vypadat po pruzinach
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

11.02 2020 19:18


Děkuji. Nekde by se to asi našlo, nevím o kolik je S-line nižší od "neeslajn", jestli - 1,5 nebo -2 mm. Přišlo mi to pořád málo. A bál jsem se, aby Eibach - 3mm byly vůbec nějaká změna a jsou. Pro příznivce pořádného snížení je to asi pořád málo. Pro mně s požadavkem, aby to bylo pěkné a zároveň ještě použitelné je toto ideální kompromis
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

16.02 2020 16:18


Ahooj. Tak poslušně hlásím, že podložky jsou na autě. Práce tak na hodku a efekt parádní. Ted je auto pěkně v rovině.Zatím to mam na zimních 16", tak jsem zvědav jak to pak bude vypadat na 18"
Takže ještě jednou díky za tip.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2015
Příspěvků: 4 | Témat: 2

15.01 2022 11:57


Zdravím chlapy můžu vás poprosit o číslo tě gumy pod pružinu. Mám stejný problém, mám dvě A4 B7 a obě jsou ve předu vyšší estetický se my to opravdu nelíbí.dekuji
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email