Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 325 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 324
Uživatelů: 1
Celkem: 325

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2019
Příspěvků: 18 | Témat: 5

23.12 2019 21:00


Ahojte,

Divam se po audi A3 ve verz etron, ma s tim nekdo zkusenosti?
V cz jich moc neni.. na internetu jsem nasel jen jednu v cz..
110kW 1.4 tsi problemova ani tak neni.. co jsem pozoroval..
Ale co prevodovka ci samotny elektromotor?

Diky za kazdy nazor.
nahoru

sponzor





23.12 2019 21:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.12. 2019
Příspěvků: 13 | Témat: 0

24.12 2019 12:06


Ahoj,ano auto je dost velkým “exotem” na silnici prave svoji porivaci cenou.
Je otazka co si od toho slibujes?a mluvíme tady o fungl novem nebo ojetem aute?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2019
Příspěvků: 18 | Témat: 5

24.12 2019 12:12


Nove? Rozhodne ne.. cena je silena..
Nicmene, divam se na kousek v nemecku ktery ma najeto 83t km.
Coz by nemelo byt na takove auto moc..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

24.12 2019 12:34


Ulipek: co ma byt cilem? Mame bmwi3 a je cele elektro je nesmysl zatim...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.12. 2019
Příspěvků: 13 | Témat: 0

24.12 2019 12:41


Tak u kluků německých je nabídka těchto aut relativně široká .Taky jsem teď cihnul na mobile de a cca 20tis € jsou pěkné auta a nájezd cca 60tis.Pokud bylo auto reg.servisovano tak bych se toho nebál ..ale bohužel zkušenost s tím nemám .sam jezdím TDI*
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.12. 2019
Příspěvků: 13 | Témat: 0

24.12 2019 12:44


Tomto 222..I3 není vůbec špatný ..máme ve firmne jako služební
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2019
Příspěvků: 18 | Témat: 5

24.12 2019 12:48


Cil? Libi se mi elektrika/benzin.. elektriku bych vyuzival na cestu do prace a zpet. Delsi trasu s vyuzitim benzinu. Ptam se proc by ne? Myslim ze takove auta maji budoucnost.
I3 se mi nelibi vzhledove a hlavne full elektriku nechci, nema nijak zazracny dojezd na jedno dobiti. :/
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

24.12 2019 13:05


A3 strašne malý dojazd iba 27 km

Počkal by som na novšie GTE platformu ako je už passat a golf cca 56km

Do Audi by to malo prísť o rok A4 A5 A6 v benzíne 1.6/2.0TFSI


Alebo čakať na plný development MEB
nahoru

sponzor





24.12 2019 13:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2019
Příspěvků: 18 | Témat: 5

24.12 2019 13:16


Vzdalenost na nabiti mi nevadi, mam to do prace 4km...
Auto se mi libi jak je,..
A cekat? Az za nove budou chtir 1.5M? a s rozumnou cenoz ojeteho cekat tak dalsi 4-5 roku? Uz vubec ne :X
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

24.12 2019 13:32


Jezdi s tim mama, takze je to fuk, jen rikam, ze chybi infrastruktura. Mama nabiji rychlonabkou doma, po meste ji to staci, a kdyz ne, ma to jeste zalozni generator (rikaji tomu rex).
Ale jinak je dojezd slabi, dynamika skvela (170ps).
Ale znovu bych uz do toho nesel, za ty prachy mohla mit Cayenna
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.12. 2019
Příspěvků: 13 | Témat: 0

24.12 2019 14:34


Zkus se ještě raději zastavit u Dealera Audi který když bude ochotný mohl by ti sdělit co všechno muže řešit záruka .Myslim to jako kolik najeto popř. do jakého staří auta.clovek nikdy neví kdy se to muže hodit
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

24.12 2019 19:43


Taky se mi moc líbí hybridy (tím myslím auta co najedou jen na el. minimálně 40km, ne ty pomocný 5kW motorky na rozjezd z krizovatky, nebo na popojetí krokem 1km v koloně).

ALE! U nás je to nesmysl. Jak použitelností, tak ekonomicky. Mám auto tak na 2-4roky, a když si to spočítáš jako já, tak zjistíš, že za ty 4 roky (200.000km) spálím já ve své čtyřlitrové A8 tolik benzínu, co stojí rozdíl v pořizovací ceně za hybrida. takže ve výsledku s hybridem nic neušetříš, jen si to předplatíš v kupní ceně. Tkže potřebuješ víc peněz, a ještě jezdíš míň pohodlně...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

24.12 2019 21:29


e-certik: asi tak.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.12. 2019
Příspěvků: 13 | Témat: 0

26.12 2019 10:22


Ty dva poslední příspěvky nebylo asi úplně přesně to co bys chtěl slyšet a ani odpověď na tvoji první otázku nicméně je to realita ..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2019
Příspěvků: 18 | Témat: 5

26.12 2019 17:03


Odpoved me neodradila ani jedna. Naftu nechci... a cena etronu a normalni 1.4 TSI v A3 je cenove dost podobne.. protoze tech 1.4 tsi celkove moc neni.. a ja tento motor mam rad mel jsem ho ve verzich 90kW i 118kW a bezel hezky a mel dobre vlastnosti.

Porad jenom nejak cekam jak na tom je 1.4 TSI s 110kW a co audi automat.
Nicmene ohledne dealera Audi, tam zajdu jde mi spis o to jak rychle pada kapacita baterii po urcitejch km.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.12. 2019
Příspěvků: 13 | Témat: 0

26.12 2019 18:34


Hned jsem si říkal ze tohle slyšet nechceš a neodradíme tě Vlastně dělal jsem to cca před dvěma roky podobně když jsem kupoval svoji A3 ale buď TDI* nebo g-tron..Dealer byl dokonce tak hodný ze mi g-trona fungláč půjčil domu..ale nakonec vyhrála nafta s automatem.
Jinak kapacita baterii jak brzy budou slábnout ;ty jo nechci si vymyslet nemám zkušenost .Mozna by nějaká čísla ,hodnoty ,statistiky mohl nabídnout Dealer Audi.Ptal bych se zda je možné baterii vyměnit jako celek..co vše by eventuálně. zatahla záruka (jestli vůbec).
No držím palec ať mas šťastnou ruku při koupi
nahoru

sponzor





26.12 2019 18:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2019
Příspěvků: 18 | Témat: 5

26.12 2019 18:47


Ja nedavno mel Octavii 3 rs TDI* v DSG* variante... motor je TAK SPATNY.. kdy o tom Skodovka vi a nic s tim nedela.. tolik problemu co jsem s tim mel.. a po teto zkusenosti jsem se zarekl ze naftu uz nikdy. :X
A ted mi i ta varianta elektriky a benzinu nahrava vuci praci takze porad je to na prvnim miste v zebricku vyberu.

Jenom mam otaznik vuci prevodovce a hlavne elektromotoru (a jeho bateriim) kdy o tom nic nevim a chtel bych se dopidit k informacim Nicmene k dealerovi audi se urcite zastavim
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email