Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 244 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 243
Uživatelů: 1
Celkem: 244

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.11. 2019
Příspěvků: 17 | Témat: 4

02.12 2019 20:00


Cau lidi tak jsem cerstvej majitel ojete A4 2005 1,9TDI AVF 96KW. Mam par dotazu. Predem dik za odpovedi.

-Teplota motoru na budiku ukazuje tak 60C i po 15minutach jizdy. Po hodinove jizde asi tak 65C max 70C. Je to normalni nebo to ma ukazovat 90C. Mam zkontrolovat termostat nebo to tak ukazuje normalne? Auto normalne topi.

-Xenony se me rozsveceji pri zapnuti zapalovani i kdyz je prepinac svetel na 0. Nemaji byt vyple minimalne do doby nez nastartuju?

-Za jak dlouho po vymene oleje v dislu je olej zase cernej jak bota? Zda se me ze me predchozi majitel taha za NOS* ze tam menil olej.

-Zadni brzd.trmen me porad pribrzduje. Samostav se pri zabrzdeni parkovacky pohne asi 2cm. vic nez na druhe strane kde kolo brzdi normalne. Je to na vymenu brzd.trmenu?

-Rizeni me jde nejak ztuha jen pri korekci rovne jizdy. Pak to jakoze pohne vic a vysledkem je ze auto porad mirne klickuje. Kapaliny je dost. Nevite cim to muze byt?

-Da se na multitronicu nekde zkontrolovat kvalita (cistota) oleje aniz by se to muselo vypoustet? A da se to podle cistoty oleje poznat kdy tam byl meneny?
nahoru

sponzor





02.12 2019 20:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.11. 2019
Příspěvků: 17 | Témat: 4

04.12 2019 18:41


Nikdo neporadí?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

04.12 2019 18:44


Termostat KO vyměnit

Světla jsou nakodovaný na skandinávský země proto svítí přes zapnutý zapalování.Lze to překódovat zpět.

Olej se špiní PD motory mají olej brzy černý. Doporučení vyměň to a měnit po 10tkm.

Brzdový tmen rozebrat vyčistit rozhýbat a zkontrolovat lanovod zda chodí volně. Pokud nepomůže vyměnit.

Řízení během jízdy rovně má bejt tužší ale auto nesmí plavat.Pokud plave zkontrolovat ramena můžou bejt KO silentbloky hlavně ve spodních ramenech.

Na kvalitě oleje v převodovce bez rozboru nepoznáš okem nic. Vyměnit a máš klid.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.11. 2019
Příspěvků: 17 | Témat: 4

04.12 2019 21:14


Diky za info.
Budik ma teda ukazovat 90C jo?
Ten olej mel byt menenej pred 1000km (i v te prevodovce) ale je cernej jak bota.
Lanko od parkovacky chodi lehce a pri odbrzene je volne. Ta paka na trmenu ma nejakej delsi chod nez na tom druhem kole. Asi je to zkurvene vevnitr.
No to zaveseni kol zadnej zazrak nebude. Musim to zkontrolovat. Jen jsem myslel jestli treba nemuze byt neco s posilovacem.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

04.12 2019 21:52


Co to je za model B7?

Ano,provozní teplota se má zastavit na 90°C na budíku. Nedosažení nebo kolísání je způsobený propouštějícím termostatem.

Tak to řízení se tak chová to je Servotronic*. Během jízdy ztuhne na místě nebo při popojíždění jde lehce.

Plavání mohou dělat hlavně ty ramena.Ale může to být i od zadních ramen a taky v jakým stavu jsou tlumiče. To je potřeba zkontrolovat. Důležitá je i správná geometrie.Taky jaký pneu a tlak v nich je, vše se odráží na jízdních vlastnostech.

Ten zadní třmen může být poškozený od neodbornýho zatlačení při výměně destiček. Musí se zároveň šroubovat a zatlačovat. Jsou na to sady za několik stovek.

Ten olej v motoru pokud si to setřeš z měrky na prsty tak když se otřeš do hadru a ruce jsou čistý nezažere se ti černota na prsty tak moc najeto nemá ale když ta černota zůstane tak už je to na výměnu. Rozhodně tím že si uděláš výměnu hned tak tím nic neskazíš.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.11. 2019
Příspěvků: 17 | Témat: 4

07.12 2019 0:42


Diky za rady. Je to B6. Jen aby to byl jen ten termostat. Jsem tu nekde cetl ze vic majitelu ma problem s nizkou teplotou a vymena termostatu jim nepomohla. To rizeni me prijde ze to jako dela ten posilovac ale nevim. Ten podvozek taky zadnej zazrak nebude. Tlumice ty jsou mrtve uz od pohledu. Ten trmen asi zdrbal ten predchozi majitel. Kdyz mu rikam at navali prachy na novej trmen tak me posila na vrakac a ze me na vymenu trmenu staci 11,13 a 15mm klic a ze je to prace na 15minut. Kdovi jak tam ty desky menil. Stahovak na previjeni rucky mam. Ten olej je cernej jak bota ale z prstu to jde docela setrit skoro do cista.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email