Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 342 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 340
Uživatelů: 2
Celkem: 342

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

02.12 2019 13:34


Tak pro info, vyřešeno
Jak jsem v létě dodělával pár věcí a rovnou si nachystal při jednom na vše kabeláž, tak jsem se přehlídl v barvě (modro-oranžová, místo zeneno-oranžové) a připojit jednotky kufru a druhou CAN sběrnici. (v boxu vpravo jsou celkem 4 a zmiňovaný parkovací asistent má právě druhou)


Ahoj,

Dodělával někdo el. kufr na A4 nebo A6 avant?

Dával jsem starší pohohony 8k9827851A+8k9827852A, + dovírání a tlačítko, kabeláž vyrobená podle schemat v ELSE, v gateway přidán do Instalation Listu 6D -Trunk Elect.

Po vložení pojistek oba pohony pod napětím (i znatelně vyšší svorností) ale výsledkem je stále

00317 - Rear Lid Control Module (J605)
004 - No Signal/Communication - Intermittent

CAN připojený ke svazku u jednotky parkovacího asistenta, případně na zkoušku připojeno přímo na místo jednotky, ale žádná změna.

J605 zapojený jak samostatně, tak do série s druhým pohonem + vyměněn za jiný "použitý" kus, ale problém nevyřeše.

Nějaká myšlenka, v čem by mohla být chyba, nebo je to náhoda a řídicí jednotky pohonů odchází tak, že mají oba špatnou elektroniku?

Díky
Naposledy upravil honza.biker dne 09.12 2019 8:38, celkově upraveno 3 krát. (18% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





02.12 2019 13:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

02.12 2019 14:06


honza.biker (Po, 02.12, 2019 13:34) orig:
0317 - Rear Lid Contr

J605 by mel byt levy motor vc. elektroniky, muze byt i vadny, ale muze byt i problem s kabelazi.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

02.12 2019 14:15


Ano, je to levý motor, do kterého je přivedena CAN sběrnice. Jak jsem psal, kabeláž sem vyráběl novou a zkoušel propojit i přímo na CAN místo jednotky park. senzorů, takže tu bych vyloučil.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

02.12 2019 15:08


vrazit motor do auta, kde to zarucene funguje, lip to asi nevymyslis
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

02.12 2019 15:45


Zapojit na správné +
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

02.12 2019 18:29


hemic: Nemám aktuálně kde vyzkouset, u A6 mám motory a jednotku separátně (u A4 je součástí motoru) a jinou A4 nebo Q3 v okolí nemám.

váha: Teď nevím, jak to mám přesně chápat. Jako že by bylo napájení Gateway připojený k jinému potenciálu jako motory?
Jediné, co mě napadá, že pro 2009 a 2011, je psaný vedlejší pojistkový slot, ale tomu sem žádný větší význam nepřikládal.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

03.12 2019 13:16


Kde bydlis? Muze tam byt nejaka zapeklitost s napajenim, jednou nas takhle potrapilo dodelani tazneho...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

03.12 2019 14:04


Musí to být zapojeno na 30ce ne na 15ce
nahoru

sponzor





03.12 2019 14:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

03.12 2019 14:58


hemic: Jsem z Kyjova

Váha: Tam problém nebude, pod napětím jsou trvale, B8 myslím 15 ve fuse boxu v kufru ani vyvedenou nemá.

Zkusím ještě projít připojení na CAN, jinak to vypadá, že jsou opravdu na obou kusech vadné jednotky.

Umí případně někdo opravit, nebo jen nový pohon?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

03.12 2019 15:06


Kolik prace je vymena motoru? Objevi se ta zavada hned po pripojeni? Nebo az po otevreni/zavreni?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

04.12 2019 14:23


Výměna je na pár minut. Chyba v komunikaci přes CAN s gateway je tam od začátku. Chová se to stejně ať je J605 připojena nebo ne.
Na otevírací/zavírací tlačítko vůbec nereaguje.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

04.12 2019 15:25


Muzem teoreticky udelat pokusnou vymenu po novem roce, jestli jsou po FL motory/RJ stejne. Ja budu dodelavat zavirani dalkovym, tak v tom budu vrtat tak nebo tak
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

09.12 2019 8:35


Tak vyřešeno, viz. první příspěvek. Diagnostika už bez chyb.

Otevírání ještě nějak nefunguje jak má (po otevření se otevře zhruba do 1/2 a zastaví. Při zavření také jen kousek popojede a nedovře se. Ale počítám bude třeba udělat ještě nějaké základní nastavení.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email