Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 333 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 328
Uživatelů: 5
Celkem: 333

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 64 | Témat: 16

20.11 2019 22:41


Dobrý den všem,
svěřil jsem výměnu brzdových destiček na předních plovoucích třmenech (bez výměny kotoučů) a zjistil, že byla provedená nekorektně rozpůlením brzdového třmenu, oddělením polotřmenů. Po výměně destiček se z jednoho třmenu ozve intenzivní prasknutí-lupnutí při každém prudkém zabrzdění v dopředném směru, které jsem znal pouze při odbrždění ruční brzdy v prudkém kopci. Při stání nebo couvání se praskání neozývá. Bude to podle vás souviset s vadou nových destiček nebo s jejich nekorektně provedenou výměnou? A co teď podle vás s tím? Děkuju předem za každý názor.
nahoru

sponzor





20.11 2019 22:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

21.11 2019 6:04


Vrátit tomu,kdo to dělal?
Nevím, co si tedy představit "rozpůlením třmenu". Předpokládám, že je tím myšleno pouze oddělení třmenu od držáku třmenu. Což je běžná operace,bez které destičky nevyměníš. Pravděpodobně to ten dotyčný špatně složil neočištěné, nenamazané vodící kolíky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 64 | Témat: 16

21.11 2019 6:59


Pokud třmen není monoblok, skládá se ze dvou "půlek" spojených na brutální moment dotaženými torxy (polotřmeny, semipinze, half-calipers). Tady došlo k odšroubování těch torxů, jako jiný "umělec" zde: https://www.youtube.com/watch?v=Ge9L1dTyB18 (4:40). Ve videu dokonce jeden Torx musel odtahovat zvedákem!!!
Naposledy upravil Danstan dne 21.11 2019 7:24, celkově upraveno 1 krát. (9% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

21.11 2019 7:16


Jasny, udelal to špatně. Určite to dotah na maly moment a ted se to hybe. Znovu rozebrat, složit a dotahnout a pořádně.(musel by si zjistit utahovaci moment).
Oslov uživatele satas. Možna poradí.

Tady je operace provedana spravne
https://www.youtube.com/watch?v=Hb_iZSQJ5j8
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

21.11 2019 7:21


Navíc není důvod takto trmen rozdělit pri výměně desek.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 64 | Témat: 16

21.11 2019 7:31


Nejen, že není důvod, ale naopak se to přísně zakazuje. Na exkurzi u montážní linky v Brembu jsem viděl, jak pečlivě se to spojuje a jak přísně se to kontroluje. SPíš se děsím, abych kvůli tomu nepotřeboval nové třmeny... Jsem popravdě zoufalý, svěřil jsem to člověkovi, který mi to před 3 lety udělal správně (asistoval jsem mu). Tentokrát se rozhodl podrbat pravou rukou za levým uchem.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

21.11 2019 7:56


Zajímavá situace teď. Předpokládám že i šrouby bude správně potřeba po takové rozborce vyměnit. Pokud se dotahují na velký moment tak ty staré budou protažené.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 64 | Témat: 16

21.11 2019 8:01


Snad to probůh nebude nutné. Sehnat je podle mne nebude reálné.
nahoru

sponzor





21.11 2019 8:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

21.11 2019 9:42


Předpokládám, že oprava nebude nákladná a vyjde na pár stovek. Potom bych to prostě svěřil někomu jinému, kdo to udělá dobře. Je to jednodušší, než se hádat s amatérem a čekat, že to zase udělá blbě a řešit to furt dokola.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

21.11 2019 10:37


nejtěžší asi bude sehnat ty 4 šrouby
pokud jsou metrický a normální pr. tak ne.
podle mě by měly být pevnostní
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 64 | Témat: 16

21.11 2019 10:43


Sehnat ty šrouby nevidím jako reálné řešení, protože je považuju za příliš speciální. Rozměrově, materiálově i hlavou. I google mlčí. Ještě bych nakoupil něco, co se mi rozstřelí jak z perníku. Zkusím asi nejdřív to utažení na supermoment. Když se nepovede, smrdí to výměnou třmenu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

21.11 2019 11:07


Předpokládám, že ty šrouby půjdou pořídit přímo v Audi a nejspíš je budou mít i v Kelly a podobně. Stačí zjistit číslo dílu, pokud se jedná o speciální šrouby, tak svoje číslo mít budou.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

21.11 2019 11:17


Ja bych z toho vedu nedelal, proste to udelat znovu poradne a hotovo, na zavit dát lepidlo a vesele jezdit. (jezdili jsme rely a servisoval jsem par aut) Proste udelat poradne a bude to fajn.
Hledam pres ETKu trmen a dily k nemu, ale nemuzu nic najit.
Srouby budou M8 pevnostne třídy 10.9, to se dá koupit v dobrem železarstvi, jen musis vedet rozmer. Fabory je fajn. Viz obrazky

Zatim jsem našel jenom repas staršiho typu. Nic hrozneho, rozebiratelne to je, kvuli repasy, takze proto v tom nevidim problem.
http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/caliperrebuild.html
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

21.11 2019 16:53


Proboha vy jste ale vyplašený. Ještě ty šrouby patlat lepidlem. Já je mám máznutý vazelínou a utahuju normálně co zaberu ráčnou. A nikdy nebyl žánej problém natož nataženej šroub. Nejjednodušší výměna desek.Ten třmen si krásně sedne plochou na plochu a není co řešit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

22.11 2019 6:30


áček (21.11 2019 16:53) orig :
Proboha vy jste ale vyplašený. Ještě ty šrouby patlat lepidlem. Já je mám máznutý vazelínou a utahuju normálně co zaberu ráčnou. A nikdy nebyl žánej problém natož nataženej šroub. Nejjednodušší výměna desek.Ten třmen si krásně sedne plochou na plochu a není co řešit.


No vida, to stačilo napsat na žačátku
Nemusel jsem to vysvetlovat po lopate
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

22.11 2019 8:51


Takže celý tohle aneb jak banality udělat 3 světovou....supr.
nahoru

sponzor





22.11 2019 8:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 64 | Témat: 16

22.11 2019 9:02


Já ještě jednou děkuju všem za rady, zkušenosti i trpělivost a vysvětlím, proč se z banality dá udělat třetí světová. Pokud něčemu nerozumím a nepracuju s tím denodenně (jako třeba Satas, který je schopen vytáhnout z A6 4F motor ven, vrátit zpátky a eště ho i nastartovat), nebo nejsem vzděláním třeba strojař, tak nevím, jak vážné následky některé věci můžou mít. Chybí empirie. Jedná se o tzv. efekt smrti vyděšením. Logicky se pak obrátím na fórum, abych na věc získal širší pohled informovanější komunity. U mne se celá záležitost komplikuje navíc řetězenním techto událostí v posledních letech, čímž se efekt smrti vyděšením akcentuje.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

22.11 2019 10:38


Danstan: však klid, takových nás tady je.. důležitý že vše bude dobrý a o starost míň. Já jsem zase ten šroub na třmenu ve předu nedotáhl úplně na krev a na dálnici z Německa mi při cvrknutí o brzdu vždycky něco bouchlo. Normálně se vyšouboval ven a dál už nešel, blokoval se tam. Doma jsem to pak dotáhnul a třmen se už nehýbal. Opravdu dotáhnout na sílu ruky přes ráčnu když je auto na heveru a to stačí. Lepení je pojistka, ale při další výměně si pak člověk zbytečně zanadává a vodrbe ruce a šrouby.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email