Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 362 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 358
Uživatelů: 4
Celkem: 362

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2019
Příspěvků: 3 | Témat: 1

20.11 2019 21:12


Zdravím, chtěl bych se zeptat ohledně přístrojové desky na Audi 100 2.3E C3. Mám pár problémů, které se postupem času hromadí a začínají mi vadit čím dál víc. Proto jsem se rozhodl Vám sem napsat a požádat Vás o radu.

Jedná se o:
1) Podsvícení přístrojové desky/kontrolek
Když rozsvítím parkovací světla, trochu mi prosvěcují kontrolky blinkrů a dálk.světel.
Při blikání doleva nebo doprava blikají obě kontrolky blinkrů naráz + kontrolka dálk.světel
+ pohasíná podsvícení přístrojovky. Občas, když blikám doprava, bliká levá kontrolka a pravá s
dálk.světly jen prosvěcují. Totéž se děje i na opačnou stranu. Při rozsvícení dálk.světel
trochu pohasne podsvícení přístrojovky a naplno se rozsvítí kontrolky blinkrů a dálk.světel.

2)Problém s budíkem km/h
Někdy se stane, že už při zapnutí zapalování ručička vyběhne cca na 140 km/h a zůstane tam
třeba až do startu motoru. Jindy se zas za jízdy nehne ani z 0 nebo naopak rychle kmitá v
rozmezí cca 20 km/h (okolo reálné rychlosti) a někdy ukazuje úplně přesně.
Tyto problémy se mezi sebou různě a nejspíš nezávisle střídají.
Mám jít po kabeláži?
Mohlo by to být budíkem?
Nebo to dělá snímač?
Dřív někdy pomohlo klepnout do palubky, ale to pomohlo vždy jen na chviličku a teď už ani to
nejde..
nahoru

sponzor





20.11 2019 21:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2019
Příspěvků: 3 | Témat: 1

20.11 2019 21:14


3)Ukazatel teploty chlad. kapaliny
Ručička ukazuje, ale myslím, že okolo cca 20-25 stupňů níž než je reálná teplota chlad.
kapal.
Př.: V kolika stupních by měla spínat sahara? Někde okolo +- 100 stupňů? U mě, když spíná sahara,
budík ukazuje něco přes 70 stupňů. Ale, když vlezu pod kapotu, motor, chladič atd. má
odpovídající teplotu na běh sahary.
Mohl by být problém v budíku?
Špatný snímač teploty pro budík (zespodu na potrubí na výstupu
z hlavy myslím, že 3 pin). Lze nějak proměřit, jestli z něj jdou správné informace?

Přístrojovku jsem měl Xkrát venku i rozebranou, ale nic se nezměnilo, nikde žádný viditelný problém (konektory, piny, kabely..).
Setkal jste se někdo s těmito problémy, příp. jaké by mohlo být řešení?
Budu rád za každou radu, co a kde zkusit nebo proměřit.
Předem děkuji
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

21.11 2019 6:29


Prochy55: Všechny tři problémy co popisuješ by mohly souviset s nějakým elektrickým problémem v přístrojovce. Dle mého názoru není stoprocentní kostra tam kde má být. Různé prosvicování kontrolek značí, že žárovka co má svítit není ukostřená přímo tam kde má, ale přikostřuje se přes další prosvicující (vzniká seriové zapojení přístrojů). S tím může souviset i chybná funkce ukazatelů.
C3 neznám, ale doporučil bych ti přístrojovku ještě jednou rozebrat až "na kost". Tedy aby si měl v ruce jen plošný spoj. Multimetrem si proměřit všechny cesty na něm, jestli není nějaká vyloženě přerušená. Ale i když vše bude na první pohled vypadat ok, může mít plošný spoj mikrotrhliny v měděné vrstvě. Pod lupou zkontrolovat a třeba i opatrně prohnout desku, jestli se něco neobjeví při detailním pohledu. Pokud najdeš nějaké přerušení, dá se to v tom místě zalít cínem. Pak proletuj všechny piny konektorů, co do desky vedou. Někdy to taky není vidět na první pohled, ale může tu být studený spoj, který se tak vůbec na oko netváří.
Dodám jen, že to chce mít trochu praxe s letováním a určitě jít na to s něčím lepším, než obyčejnou trafopájkou. Ta může při troše nešikovnosti nadělat v tomto případě víc škody než užitku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2019
Příspěvků: 3 | Témat: 1

21.11 2019 21:52


Super, děkuju za radu. Desku jsem opět rozebral až na tišťák detailně ji pod lupou a silným světlem prozkoumal ale žádný problém jsem nenašel, ani při mírném prohýbání desky, tak jsem aspoň mikropájkou proletoval většinu spojů.
Po první testovací jízdě se kontrolky i tachometr chovali tak jak by měli bez sebemenších problémů.. Zatím.. Uvidím jak se bude chovat v dalších dnech.
Zůstal stále problém s ukazatelem teploty na tom se nic nezměnilo.
Nebylo by možné nějak ho otestovat nebo snímač teploty nějak proměřit (jako lze třeba snímač teploty kapaliny pro ŘJ na kterém se měří odpor) ?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

22.11 2019 8:32


Prochy55: Tak snad to bylo nějakým studeňákem pinu konektoru.
Co se týče ukazatele teploty, tak nevím jak u C3, ale u mojí minulé C4 jsem se s ním taky dost nazlobil. Podle všeho by ale C3 mohla mí podobně řešenou přístrojovku, resp. elektriku jako C4. Pokud můžeš zapojit diagnostiku, tak se přes ní podívej na teplotu, kterou vidí řídící jednotka motoru. Pokud bude rozdíl mezi budíkem a teplotou v ŘJ, šel bych po čidlu. Opravdu nevím jak to je na tvém autě, ale dost často se v té době používalo takové třípinové (4 pinová pozice, ale jen tři piny použité, ve starším provedení byly i plně čtyřpinové - mělo by být záměnné), které mělo v sobě elektroniku (polovodičové součástky), tudíž nešlo proměřit odporově multimetrem. U pětiválce TDI* je v hliníkovém komínku hlavy zespoda spolu s dalším čidlem. To čidlo slouží přístrojovce a když zlobí, kolísá teplota na teploměru a může to rozblikat i varování o přehřátí atp. i když je vše v normálu. Někdy pomůže očistit kontakty, ale většinou je to na výměnu toho čidla. Třeba tě to někam nasměruje.
[/img]
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

26.11 2019 21:16


Ukazatel teploty sa premerat da. Problem toho merania je v tom, ze sa pouziva specialny odporovy register VW, ktory nie je ciachovany v ohmoch, ale v nejakych hausnumerach. Doposial som nasiel niekolko tabuliek, ktore prekladali cisla z toho pristroja na ohmy a kazda ta tabulka mala o 10% ine hodnoty. Takze som sa tym meranim zatial neobtazoval. kazdopadne ak mas C3 po facelifte s novou pristrojovkou, tak tam je budik teploty motora bimetalovy, ma na pomery tychto pristrojov znacny odber a odnasaju si to kontakty na plosnom spoji. Oplati sa prepajkovat kontakty na ktore sa srobuje budik aj kontakty na konektore zasuvky pristrojovky.

Problem v spojoch nemusi byt okom viditelny, ale prepajkovanie ho vyriesi.

Dalej ten konektor teplomera na motore aspon na NGcku je umiestneny tak, ze donho nateka voda a vacsinou zoxiduje a cely sa rozpadne. Je mozne, ze tam mas nejaky prechodak a kvoli tomu to ukazuje menej, nez by malo.

Treti problem moze byt termostat, ale to by sa ti asi sahara nespustala vobec.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.3. 2021
Příspěvků: 2 | Témat: 0

04.03 2021 18:04


Prochy55: Prochy55: [b][u][i]Prochy55[/
Zdravím. Chcem sa spýtať ako si vyriešil ten problém z ukazovateľom teploty.
Mám podobný problém z motorom 2.2 Turbo* 10v
Spúšťa mi vetrak chladenia a budík mi ukazuje okolo 70stupnov.
Plus mi kolísajú otáčky a diagnostika mi ukazuje problém z lamda sondou. Aj po výmene za novú píše že žiadny signál.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

05.03 2021 11:05


Tam bude asi vacsi problem (a viac problemov), nez len ukazatel teploty. Ukazatel teploty je pri tomto motore nezavisly od riadiacej jednotky motora a navyse pristrojovka pouziva uplne iny snimac, nez motor.
nahoru

sponzor





05.03 2021 11:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

22.06 2021 22:59


Cawte mam C3 aj c4 pokud viem tak sú len 4 problémy praskla doska spoje pod budíkom teploty vadni budík vládne čidlo 4 pin alebo regulátor za budíkami
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2017
Příspěvků: 266 | Témat: 3

22.06 2021 23:04


Taktiež sledovať klímu ci beží keď sa spusti vetrak 4 pinove čidlo ma za úlohu pri vedcom prehratí odstaviť klímu aby motor nebol v zaťaží a nepriehrial sa čídla bývajú vadne aj tým ze teplotu ukazuje správne ale pri zohriaťi nejde spustiť klímu vedcina problémov pri klíme na ktorú sa nezamera veľa ľudí či je to C3 alebo c4
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email