Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 364 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 357
Uživatelů: 7
Celkem: 364

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

06.11 2019 20:54


Setkali jste se někdo s otravou Lambda* sondy silikonem resp reziduem ze spálení silikonu tedy SiO2?

Auto mi začalo blbnout, VAG ukázal vadu lambdy - napětí sondy příliš nízké nebo zkrat na kostru. Skutečně se to drželo na 0,08V furt, při prošlápnutí plynu malinko změna ale nic extra. Když sem ji vytáhnul ven, měla bílou čepičku stejně jako tady ta na fotce úplně vpravo.

https://www.carboncleaningusa.com/ressources/images/Lambda*/oxygen_sensor_symptoms.png

Doma sem ji testoval se zapojeným ohřevem na lab. zdroj a PB hořákem simuloval "výfukové plyny bez kyslíku". Lambda* v hořáku dávala napětí okolo 0V, bez hořáku se napětí vracelo na -0,8 až --0,9V. Prostě úplně naopak i včetně polarity. Má to být 0V bez hořáku (jakože chudá směs) a 0,8-0,9V v hořáku (bohatá směs). Symptomy sedí na otravu "silikonem".

Nechápu kde sem k tomu přišel, protože kolem auta sem nic nedělal. Jeden známý mi tvrdí, že stačí když je na čerpačce debil a nastříká třeba pistoli LPG* silikonovým olejem.
nahoru

sponzor





06.11 2019 20:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

07.11 2019 8:06


problem bych hledal v LPG* samotnem Neni vyssi teplota spalin pri provozu na LPG*? Odchazi katalyzatory (urcene pro benzin) i lambdy.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

07.11 2019 11:02


Tahle Lambda* (Bosch LSH25) vydržela 30.000km, časově rok a něco. Další Lambda* Bosch začíná vykazovat podobné symptomy ani ne po dvou dnech. Mě to spíš přijde jako kontaminace v LPG*, protože na benzín to auto jen startuje.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

07.11 2019 11:50


tak ta kontaminace je mozna, ale ze by tak male množství na pistoli ovlivnilo obsah nadrze? To bude v radu promile...

Bily povlak na cemkoliv ve vyfukove casti, pro provozu na LPG* vidam celkem bezne. Udajne je v CR dost bidna kvalita LPG*. Plyn.vstriky nevydrzi 100tkm, ale 60tkm atd. Kvuli nekvalite pry prestal Renault/Dacia v CR prodavat jejich verze BiFuel,z duvodu neustalych problemu, ktere pry jinde nemaji.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

07.11 2019 12:06


Já v podstatě tankuju jenom na jediné čerpačce v OV - Benzina na Rudné. Minulý týden na výletě sem nabral na Shellce u Lukova, jejich LPG* stanička vypadala dost bídně. No asi sem měl jet pryč jak jsem to uviděl. Ponaučení pro příště.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

07.11 2019 12:57


Stejne zbarveni lambdy mam i ja na sve 1,8T, ale měl jsem vykuchanej kat, spatne svičky a pod.
Ted jsem udelal zakladni servis dodelal jsem Downpipe, v sobotu to skontroluji znovu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

07.11 2019 14:07


Barták doporučoval u nás jedině Flagu, že zbytek je dost nekvalitní. Já jsem bral taky téměř výhradně od Benziny, ale nic dalšího jsem neřešil. Nejspíš už jsou horší nebo KO lambdy či kat. Ale auto má najeto 420 tisíc a už je v automobilovým důchodu jako náhradní vozidlo...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

07.11 2019 14:23


No vyjedu nádrž do mrtě co půjde. Sice tam zůstane asi 2,5l, ale to už by se mělo tak naředit že by to mělo přestat. V ECU* visela chyba lambdy, ale teď ráno fungovala na reálných hodnotách normálně. Adaptace směsi dlouhodobě +-1-2% odchylka, takže minimální změna. Budu to sledovat, ale asi nepřijdu na to kde sem to vlastně chytnul.
nahoru

sponzor





07.11 2019 14:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

07.11 2019 16:05


Biely povlak vo vyfukovej casti 1.8T chlapci ale nie je sposobeny kvalitou benzinu, ale navrhom RJ, hlavne posledne rocniky 1.8T s ME7.5 spaluju chudobnejsiu zmes ako prve verzie 1.8T..Tak soudruzi znizili spotrebu.. Ina lamfa

Zalezi po akej jazde date dole vyfuk.. Ak po nakladacke zastavite a date dole vyfuk a mate biely povlak je to zle, ak vsak idete pianko, pripadne nechate Turbo* dochladit 2-3 minutky tak biely povlak je uplne normalny.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

07.11 2019 18:53


Ranni chyba byla 16514 - P0130 - sonda 1 - chyba v el. okruhu. Smazano. Poledni pojizdeni asi 10km opet stejna chyba. Odpoledni cesta domu 40km mesto+dalnice. Napichnuty notas, logovani, grafy. Lambda* regulace dle grafu pracovala jak mela celou cestu, graf odezvy od sondy normalni. Zadna zavada ani chyba.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

07.11 2019 22:00


Len skus základné vypálenie ako sme to robili keď Lambda* "zlobila".

Prepni to na benal a potom jedničku v manuále keď je zohriaty motor aspoň 10 km v rozmedzí 3k-6k

Uvidis ako sa preberie k životu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

08.11 2019 6:49


Nezlob se Urgi, ale takový způsob mi přijde trochu jako že "2T motor po výbrusu uvolníme vhozením hrsti písku do sání"

Doma sem pro zábavu "vypaloval" lambdu která zdechla. Kupodivu se nějak vrátila k "životu". Napětí co dává se pohybuje -0,03V až +0,85V. V plameni ta vyšší hodnota, jinak to spadne těsně pod nulu. Teď už si nejsem vůbec vlastně jistý, co se u mě stalo. Jestli fakt byla v LPG* nějaká kontaminace a nebo to bylo něco jiného.

O problémech s kontaminací paliv silikonem a následné poškození Lambda* sond jsem se dočetl jenom "venku". V roce 2007 v UK v nějaké rafinérii použili "recyklovaný toluen" při destilaci a pro zvýšení oktanového čísla. Bohužel recyklát pocházel z provozu kde s ním čistili křemíkové čipy. Další případ byl v USA v roce 2009, použili jako přísadu do paliva "recyklovaný etanol". Jako na potvoru pocházel z kosmetického průmyslu, taky kontaminovaný silikonem. Podle těch informací toho ani nemusí být moc. V motoru to shoří na SiO2, který se nalepí na keramiku Lambda* sondy.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

08.11 2019 8:14


Vidíš sám že vysoká teplota jej niekedy pomôže...

Ja som nevedel ze tam máš nový motor

Tak nespekulovat a na ten zabeh používať len benzín lebo sám vieš ze LPG* je suché a to tiež nie je medové pre ten virgin Engine
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

08.11 2019 9:49


Není nový, jen vypraný ve Vervě

Nic no, vyjedu těch 100km plynu co zbývá a pak tím proženu nádrž vervy, hezky ostře. Díky všem za odpovědi.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

18.11 2019 8:11


Takže sem projel nádrž vervy, prohnal dvě nádrže LPG* a už je klid. Žádná chyba, vše funguje jak by mělo i podle reálných dat za chodu motoru. Už sem paranoidní a tankovací pistoli LPG* před napojením utřu hadříkem
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

18.11 2019 8:58


Lamda je ti Kurva treba na nu ohnom...
nahoru

sponzor





18.11 2019 8:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email