Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 414 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 414
Uživatelů: 0
Celkem: 414

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.6. 2019
Příspěvků: 12 | Témat: 3

01.11 2019 10:08


Ahoj,
mám Audi A6 Avant C6 quattro* Tiptronic* 3.0 TDI* BMK vyrobené 11/2005. Má najeto 412k ale není jakkoli zanedbaný.
Poslední asi dva tisíce pozoruji takový neduh, který se postupně projevuje více.

Když jedu mezi 40 a 70 plynule do mírného kopce nebo trošku zrychluji, tak celé auto začne vibrovat. Přirovnal bych to, jako když najedete na hodně hustě zvlněný asfalt nebo když vám ABS* přibrzďuje na sněhu. Krátké silné pravidelné rázy bez divného zvukového doprovodu.
Projevuje se to ale jen když trošku přidávám plyn. Jakmile plyn uberu, okamžitě to přestane. Jakmile přidám plyn víc, tak to trošku zavibruje a pak to jede už zase plynule. Pokud se rozjíždím plynule od nižší rychlosti než 40, tak to nedělá vůbec.
Je jedno, jestli mám zařazené D, S, nebo manuálně a také je jedno na jaký kvalt jedu (2 3 4 nebo 5).

Mám takovou teorii a chtěl bych se poradit, zda to je možný nebo jestli se s tím dokonce někdo nesetkal. Podobně popsaný problém jsem na webu našel na jiném fóru pod názvem "A6 3.0 TDI* quattro* - vibrace auta Prosím o radu", ale není tam informace, jak byl vyřešen.
Auto má quattro* s mezinápravovým diferenciálem. Ten má regulovatelný přenos výkonu mezi přední a zadní nápravou pomocí brzd. Dokáže se to srovnat na 50/50. Je možné, že když mám auto trochu pod plynem, že to přibrzďuje jednu nápravu, aby se trakce dostávala tam kam má?

1) Když vypnu v autě ASR* a ESP* pomocí tlačítka, tak se vypne i elektronická uzávěrka diferenciálu?
2) A co když vyndám z ESP* pojistku?
3) Dá se pomocí diagnostiky zjistit, kdy jsou používané brzdy kvůli uzávěrce mezinápravového diferenciálu?
nahoru

sponzor





01.11 2019 10:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 500 | Témat: 14

01.11 2019 11:34


Žadný elektronický Diferenciál* v tom nemáš, je to prostě klasické quattro* s s visco spojkama, kde se mechanicky rozděluje moment podle zátěže.

Pokud vibruje v tahu, tak může být Kardan*, uložení, poloosy nebo při těch km vše dohromady.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.6. 2019
Příspěvků: 12 | Témat: 3

01.11 2019 12:32


Ano, není to elektronický Diferenciál*, ale Elektronická závěra diferenciálu. tzv EDS*. https://audiklub.cz/techwiki/EDS* Mají ho všechny quatrra cca od roku 1997.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

01.11 2019 12:35


Kdyby to nebylo, jak autor prispevku pise, pravidelne ucukavani, klidne bych si myslel, ze by mohlo jit o prevodovku ci menice v ni, kdyz se to objevuje jen pri zatezi v kopci...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.6. 2019
Příspěvků: 12 | Témat: 3

01.11 2019 12:49


Může to být kde čím.
Převodovka* se zdá být v pořádku. Řadí hladce, při přeřazení R N D nic necuká, do kopce necouvne ani o kousek, při startování a chcípání nic nechrastí... tedy žádné běžné náznaky, že by s ní bylo něco špatně.
Na druhou stranu tento projev může být typickou ukázkou vady nějaké její komponenty ... kdo ví.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

01.11 2019 12:59


Ja menil olej v prevodovce minulej tyden a bylo mi receno ze prevodovka radi jak ma, ale musime jeste auto projet v kopci, protoze jen tam a pod zatezi se pozda, zda jsou i menice v poradku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.6. 2019
Příspěvků: 12 | Témat: 3

04.11 2019 9:14


Trochu jsem se tomu věnoval a zjistil, že se to projevuje vlastně až po té, co ujedu několik kilometrů.
Zkrátka když je to studený, tak se to neukáže vůbec nebo jen tak málo, že to není poznat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.11. 2019
Příspěvků: 23 | Témat: 10

20.11 2019 11:05


Přesně tento problém pozoruji u stejného auta, A6 C6 quattro*, výroba 2006, najeto 300tis. Za studena vše vpořádku. Po zahřátí a při přidání plynu to na zhruba 50km/h krátce (mezi 3-4) zavibruje. V jiných rychlostech to jede hladce.
Mám podezření na vadný hydroměnič nebo vadný Kardan*, ale nevím, taky se mi nezdá že by to bylo převodovkou jako takovou. Pokud se ti to podaří nějak vyřešit, určitě dej vědět. V opačném případě dám vědět já.
nahoru

sponzor





20.11 2019 11:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.6. 2019
Příspěvků: 12 | Témat: 3

20.11 2019 11:15


Ve dvou servisech mi řekli, že to je na repas hydroměniče. Jsem objednaný na polovinu prosince, tak pokud pak napíšu jestli to pomohlo.
Moc jsem tomu nevěřil, protože moje auto bylo na repasu asi před 50k km, tak to buď odflákli nebo to bude ještě něco. To se přesně uvidí, až to rozeberou.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

21.11 2019 10:36


Hm. Tak to asi budou ty menice...dej potom vedet.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.2. 2019
Příspěvků: 2 | Témat: 0

17.12 2019 16:27


Měl jsem stejný problém, bylo to středové uložení převodovky. Silenblok
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.6. 2019
Příspěvků: 12 | Témat: 3

07.01 2020 17:30


V polovině prosince jsem byl na opravě v Kroměříži a je to vyřešeno.
Oprava hydroměniče a s tím spojená výměna oleje s filtrem stačila.
Nicméně mechanik říkal, že doporučuje vyměnit i silentbloky motoru - že už za moc nestojí.

Původní repas hydroměniče prý někdo jednoduše odfláknul a proto to vydrželo jen 40 000 km.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email