Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 331 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 326
Uživatelů: 5
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

06.10 2019 18:53


Ahoj,

stala se mi nemilá věc a to, že moje Audi je „mrtvá". Nevím jak jsem k tomu přišel, ale minulý týden jsem normálně přijel domů, chcípnul. Chtěl jsem si dodělat zadníi vyhřivané sedačky a tak jsem začal. Vyházel jsem zadní křesla atd.. otevíral jsem dveře apod. Druhý den se mi udělalo blbě, takže jsem o víkendu už nic neudělal a auto nechal stát přes týden. Teď jsem se o vílkendu do toho zase pustil a včera a dnes jsem běhal kolem auta. Dneska jsem vše zkompletoval a šel jsem to zkusit. Chtěl jsem natočit auto, abych ozkoušel výhřev a auto nic.

Hrálo mi rádio, dnes dopo jsem měl auto i na nabíječce, už u nás byly 2 stupně, tak abych netrápil baterku. Otočil jsem klíčkem, všechny kontrolky se rozsvítili klasicky, počkal jsem až pozhasinaj a otáčím klíčkem dál a ani prd. Budíky svítí jako normálně, žádný pohasnutí, poblioknutí nic, ale auto taky nic. Startér se ani necukne, absolutně nic. Říkám si, že jsem něco posral při zapojení toho výhřevu, ale nejsem si vědom. Vše to je originál, včetně deček do sedadel. Ve předu jsem zapojoval pouze 4 kabely. 1x kostru (dal jsem na šroub klasicky s očkem za pojistkovou), pak na pozici č. 5 jsem přivedl hnědý kabel (10A pojistka) klasickou svorkou jsem to přidal do stávajícího svazku a pak už jen jeden kablik na + od osvětlení ESP* a 1x kablik na pin číslo 3 koncovky F od climatronicu (červeno-bílý kabel). Takto je to ofiko postup a nevěřím že to dělá neplechu. Nicméně ikdyž jsem odpojil kostru od tohoto zapojení, je to bez změny.

Tak jsem vzal diagnostiku a připíchnul to a snad všechno hlásí chybu. Upozorňuju, že předtím jsem to měl komplet čistý a nebyla tam jediná chyba, jsem hnidopichj a iohned vše řeším..Jediné co teď ve výpisu chyb bude klamat je odpojená navigace RNS*-E, kterou mám venku protože za tunelem je krabička kterou jsem chtěl kontrolovat (dodělaná zabezpečovačka).

Ta zabezpečovačka je od samého začátku, je to celkem profi podle vedení apod., funguje to bez problémůl, vždy musím přiložit čip před nastartováním, jinak se mi nerozsvítí budíky a houká alarm. Takže vylučovací metodou, když se dostanu na rozs vícení budíků, tak to funguje.

Vyměnil jsem v pojistkovce komplet všechny pojistky za nové. Nějaké byly shnilé. Nic, žádná změna. Zdejší klubák mi poradil pojistky v motoru + jednotka. Nic , rozdělal jsem to, je tam sucho, jenom kolem bordel a vlhko (u nás chcalo celý týden) ale ve vnitř není ani prd, čisto, kabely jako nový.

Pohledem se mi nezdá nikde překouasný žádný kabel od kuny, je to V6 3.0 TDI*, mám tlo zaplatované celé, všechno jak má být. Nárazník, plast pod motorem atd.. myslím že kuna u A4 a s tímto motorem to má složitější.

Baterie je rok stará, zažil jsem Xkrát že byla vytlučená, to pohasínajíé budíky při točení, startér alespoň cukne a nic.. Zkusil jsem přes druhé auto a kabely to natočit, nic. Furt stejný. Teď jsem nechal baterku dobít do plna, zamknuté auto, abych měl 100% jistotu. Musel jsem odjet do Prahy, takže auto je doma, ale absolutně netuším po čem jít, co to může být. Možná někdo vyčte z výpisu chyb něco víc.

Děkuju moc každýmu kdo si to přečetl a každýmu kdo mi poradí. V autě je kupa poeněz za servis, je to hezky vybavený a mám ho rád, tak ho nechci zrovna poslat nasraně ze stráně.. Dopřeju mu co bude potřeba, tak prosím prosím pomoc!

Dole přidavám nějaké fotky ikdyž jsou asi k ničemu. Na těch fotkách je i ta zabezpečovačka, možná to někdo zná a ví o co se jedná, ale jak řikám, určitě funguje, jinak by se nerozsvítily budíky. Když nepípnu, tak se to ani nerozsvítí, ale tady normálně fungují.

Ve výpisu z diag. možná nějaká chyba chybí, zkoušel jsem chyby také mazat a pak znovu načítat, které se objeví znovu. Na budíkách mi zůstavá svítit akorát ESP* oproti normálnu, ale to protože mi přijkde hrozně malý napětí na těch jednotkách, jako kdyby se baterka prostě vytloukla nebo já nevim a tím se bude muset udělat znovu základní nastavení ESP*.

11,78V na jednotkách je normální stav nebo ne?

Citace:
Neděle,06,Říjen,2019,15:17:28:00007
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows XP x86
VCDS verze: SVO 18.2.1.0
Verze dat: 20170224 DS287.0
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



VIN*: WAUZZZ8E06A132385 Výrobní štítek:
Kilometry: 251330km Číslo zakázky::



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Model: 8E (8E - Audi A4/S4/RS4 B6/B7 (2001 > 2008))
Sken: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 25 36 37 45 46 55 56 57 65
67 69 75 76 77

VIN*: WAUZZZ8E06A132385 Kilometry: 251330km
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování
Řídící jednotka SW: 8E0 910 401 E HW: 8E0 907 401 AJ
Díl: 3.0L V6TDI G000AG 0030
Revize: --H01--- Seriové číslo:
Kódování: 0011171
Dílna #: WSC 56721 002 1048576
VCID: 21495385F8C9ED4C0E-8074

3 závad nalezeno.
005670 - datovy BUS pohonu
P1626 - 000 - chybejici sdeleni od ridici jednotky prevodu
info o závadě:
Stav závad: 01100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 3
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 251330 km
Indikace času: 0

info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 0.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
bez jednotek: 11.0
Napětí: 11.78 V
Kroutící moment: 581.4 Nm

005670 - datovy BUS pohonu
P1626 - 002 - chybejici sdeleni od ridici jednotky prevodu
info o závadě:
Stav závad: 01100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 3
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 251330 km
Indikace času: 0

info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 0.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
bez jednotek: 11.0
Napětí: 11.78 V
Kroutící moment: 581.4 Nm

000260 - meric hmotnosti vzduchu (G70)
P0104 - 001 - sporadicky signal
info o závadě:
Stav závad: 01100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 251330 km
Indikace času: 0

info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 0.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 80.9 %
Napětí: 11.78 V
Tlak: 928.2 mbar
Váha vzduchu: 0.0 mg/str

Readiness: 1 3 0 1 0

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS* brzdy Labely: User\8E0-910-517.clb
Řídící jednotka SW: 8E0 910 517 E HW: 8E0 614 517 AL
Díl: ESP8 quattro* H05 0120
Revize: 00000000 Seriové číslo: 00000000000000
Kódování: 0004426
Dílna #: WSC 06325 000 00000
VCID: 29594BA580F9250C56-807C

2 závad nalezeno.
01315 - ridici jednotka pohonu
004 - zadny signal / komunikace
info o závadě:
Stav závad: 01100100
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 40
Indikace času: 0

info o závadě:
Hex hodnota: 0x0000
Hex hodnota: 0x0202
Hex hodnota: 0x0013
Hex hodnota: 0x448A
Hex hodnota: 0x0001

01826 - snimac uhlu rizeni - napajeci napeti svorka 30 (G85)
000 - -
info o závadě:
Stav závad: 01100000
Priorita závad: 3
Frekvence závad: 3
Počítadlo resetů: 40
Indikace času: 0

info o závadě:
Hex hodnota: 0x0000
Hex hodnota: 0x0202
Hex hodnota: 0x0024
Hex hodnota: 0x018D
Hex hodnota: 0x0001


-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 08: Klima/topení Labely: User\8E0-820-043.clb
Řídící jednotka: 8E0 820 043 BM
Díl: A4 Klimaautomat 2832
Kódování: 00000
Dílna #: WSC 00000
VCID: 6DD17FB52791F92CFA-513C

2 závad nalezeno.
00716 - servomotor klapky obehoveho vzduchu (V113)
41-00 - blokovano nebo bez napeti
01206 - signal pro casove rozpeti zapalovani - VYP
27-00 - neverohodny signal

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 09: Centrální elektrika Labely: 8E0-907-279-8EC.lbl
Řídící jednotka: 8E0 907 279 L
Díl: int. Lastmodul ECE 0504
Kódování: 10041
Dílna #: WSC 29238
VCID: 3B7581ED2965A79C34-4B18

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 15: Airbagy Labely: User\8E0-959-655-94.clb
Řídící jednotka SW: 8E0 959 655 G HW: 8E0 959 655 G
Díl: Airbag* 9.41 H11 3530
Revize: 91H1135 Seriové číslo: 0036M0088HAV
Kódování: 0033622
Dílna #: WSC 06325 000 00000
VCID: 3B7581ED7A65A79C34-806E

Subsystém 1 - Seriové číslo: 6332DRB40238532AG

Subsystém 2 - Seriové číslo: 6342DRB40238D0AEY

Subsystém 3 - Seriové číslo: 6352ARB400AFA278Y

Subsystém 4 - Seriové číslo: 6362ARB400B3AF8E1

Subsystém 5 - Seriové číslo: 63729RB400BE0B51P

Subsystém 6 - Seriové číslo: 63829RB400BE0B60Q

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 16: Elektronika volantu Labely: 8E0-953-549.lbl
Řídící jednotka: 8E0 953 549 Q
Díl: Lenksáulenmodul 0601
Kódování: 04142
Dílna #: WSC 06325
VCID: 4189F3054B89CD4C6E-4B18

4 závad nalezeno.
01304 - autoradio
49-00 - zadna komunikace
01301 - ridici jednotka pro hlasove zadavani (J507)
49-00 - zadna komunikace
01317 - ridici jednotka v panelu pristroju (J285)
49-10 - zadna komunikace - Sporadická
01303 - vysilac a prijimac pro telefon
49-10 - zadna komunikace - Sporadická

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 17: Přístrojová deska Labely: 8E0-920-9xx-8EC.lbl
Řídící jednotka SW: 8E0 920 931 P HW: 8E0 920 931 P
Díl: KOMBI+WFS 4 H12 0110
Revize: 0110 Seriové číslo: 00000000000000
Kódování: 0007041
Dílna #: WSC 29238 401 96024
VCID: 356197D55F4171ECC2-515A

3 závad nalezeno.
01315 - ridici jednotka pohonu
004 - zadny signal / komunikace
01304 - autoradio
004 - zadny signal / komunikace
01300 - ridici jednotka pro navigaci s CD mechanikou (J401)
004 - zadny signal / komunikace

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 25: Imobilizér* Labely: 8E0-920-9xx-8EC.lbl
Řídící jednotka SW: 8E0 920 931 P HW: 8E0 920 931 P
Díl: KOMBI+WFS 4 H12 0110
Revize: 0110 Seriové číslo: 00000000000000
Kódování: 0007041
Dílna #: WSC 29238 401 96024
VCID: 356197D55F4171ECC2-513C

3 závad nalezeno.
01315 - ridici jednotka pohonu
004 - zadny signal / komunikace
01304 - autoradio
004 - zadny signal / komunikace
01300 - ridici jednotka pro navigaci s CD mechanikou (J401)
004 - zadny signal / komunikace

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 45: Hlídání interiéru Labely: 8E0-951-177.lbl
Řídící jednotka: 8E0 951 177
Díl: Innenraumueberw. 0804
Kódování: 00001
Dílna #: WSC 00000
VCID: 6BD571AD1985F71CE4-515A

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 46: Komfort systém Labely:. SVO\8E0-959-433-MAX.clb
Řídící jednotka: 8E0 959 433 CA
Díl: Komfortgerát T3B 3332
Kódování: 07034
Dílna #: WSC 06325
VCID: 72EB6CC93EAF26D427-4B18

Subsystém 1 - Řídící jednotka: 8E1959801G
Díl: Tőrsteuer.FS BRM 0506

Subsystém 2 - Řídící jednotka: 8E1959802E
Díl: Tőrsteuer.BF BRM 0205

Subsystém 3 - Řídící jednotka: 8E0959801E
Díl: Tőrsteuer.HL BRM 0606

Subsystém 4 - Řídící jednotka: 8E0959802E
Díl: Tőrsteuer.HR BRM 0606

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 55: Reg.sklonu světel Labely: 4F0-910-357.lbl
Řídící jednotka SW: 4F0 910 357 E HW: 4F0 907 357 E
Díl: AFS* 1 H01 0010
Revize: 00000001 Seriové číslo:
Kódování: 0000019
Dílna #: WSC 06325 000 00000
VCID: 285F4EA19BF31C0449-807C

Subsystém 1 - Řídící jednotka: 8E0 941 329
Díl: AFS*-Modul links H03 0020

Subsystém 2 - Řídící jednotka: 8E0 941 329
Díl: AFS*-Modul rechtsH03 0020

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 65: Hlídání tlaku v pneu Labely: 8E0-907-273.lbl
Řídící jednotka SW: 8E0 907 273 HW: 8E0 907 273
Díl: Reifendruck 3 H03 0110
Kódování: 0002424
Dílna #: WSC 130816 145 00003
VCID: 69D90BA54379E50C96-5178

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 76: Park. pomocník Labely: 8E0-919-283-8EC.lbl
Řídící jednotka SW: 8E0 919 283 E HW: 8E0 919 283 E
Díl: Parkhilfe 8-Kan H06 0010
Revize: 00H06000 Seriové číslo: 00067802120528
Kódování: 0001014
Dílna #: WSC 06325 000 00000
VCID: 326BACC9AE2F66D4E7-515A

4 závad nalezeno.
01549 - napajeci napeti cidla pro pomoc pri parkovani
009 - preruseni / zkrat na kostru - Sporadická
01317 - ridici jednotka v panelu pristroju (J285)
004 - zadny signal / komunikace - Sporadická
00576 - Svorka 15
008 - neverohodny signal - Sporadická
01315 - ridici jednotka pohonu
004 - zadny signal / komunikace

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 77: Telefon Labely: 8P0-862-335.lbl
Řídící jednotka SW: 8P0 862 335 F HW: 8P0 862 335 F
Díl: FSE_255x BT H21 0190
Revize: 00000001 Seriové číslo: 00000000333079
Kódování: 0011801
Dílna #: WSC 06325 000 00000
VCID: 39799BE57359958C26-515A

2 závad nalezeno.
01523 - Mikrofon telefonu (R38)
011 - Preruseni
info o závadě:
Stav závad: 01101011
Priorita závad: 5
Frekvence závad: 2
Počítadlo resetů: 8
Indikace času: 15

01304 - autoradio
004 - zadny signal / komunikace
info o závadě:
Stav závad: 01100100
Priorita závad: 5
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 1
Indikace času: 15


Konec------------------------(Uplynulý čas: 06:29)-------------------------



Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





06.10 2019 18:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

06.10 2019 19:02


Ty mas automat ne ? Jak to ze nemas vypis z automatu ? ABS* pise ridici jednotka pohonu to je automat ale automat nikde
Nezkoumal si pojistky jestli nemas pod plastem volantu ty velke ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

06.10 2019 19:11


Tyvole, to jsem si nevsiml a ted si vybavuju, ze kdyz jsem otocil klickem, tak dole nesvitilo PRNDS vubec. Kdyz jsem zkousel natocit tak dole nebyl radek. Jen vyskocila hlaska, at slapnes na brzdu kdyz prerazujes, ale to PRNDS se objevuje uz pri otoceni klicku vid? Byl tam prazdny radek a ja si hned rikal, to je nejaky prazdny a v hlave mi srotovalo ze by tam mohlo byt teplota oleje atd.. ale tohle me vubec netrklo, ze to tam chybi.

Tohle je vypis z automatickyho testu ve VCDS, nechapu proc tam neni automat. Podsviceni mu slo 100% to jsem videl. Kdyz jsem tahal kabel od zadniho vyhrevu sedadel dopredu, mel jsem sundany tunel, u radici paky jsem nemohl asi nic vytahnout ne? Nebo je ta jednotka primo tam?

Koukal jsem na ne, jsou tam asi 3 ktere jdou projit klasicky pohledem, jsou OK. Pak tam jsou jenom relatka a takove kovove zakrytovane, do kterych jdou svazky kabelu.
Naposledy upravil Fan1s dne 06.10 2019 19:14, celkově upraveno 1 krát. (11% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

06.10 2019 19:14


podle mě ho tam nemáš protože tu jednotku to nenašelo protože nemá asi napětí nebo něco jí vadí zkus si jí vyjet manualně , ale ABS* píše jasně řidicí jednotka pohonu a automat nikd tim padem to podle mě nenaskočí
a ano svítí to už při otočení
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

06.10 2019 19:17


Tak to bude ono, proto to nenatoci.. to me vubec nedoslo. Ja ted nejsem u auta, budu az nakonci tydne nebo bych musel doma nekoho k autu honit. Mohl by mi nekdo napsat, jestli jsem mohl neco vytahnout pri demontazi tunelu a proto to nema napeti treba. Nevim kde je jednotka automatu.

Jedine co jsem delal, abych dostal ven tunel, otocil jsem klickem o jeden zoubek a hodil paku na Sko a pak zase zpet na P asi 3x kdyz jsem to demontoval / montoval. Ale s vypnutym motorem atd, to by nemel byt problem jen odjistit zapalovani a slapnout na brzdu a posunout paku. Nebo jsem to tim posra* ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

06.10 2019 19:21


já uplně nevim jak to má a4 já jí nikdy neměl takže nedokážu říct kde to má automat a jak to je tam řešený jenom jsem reagoval protože vidim že to nemá automat jednotku ABS* to píše a jinak nikde nic o at takže zbytek už musíš pořešit s někym kdo to má ať se zadaří ale tuty to bude tim automatem protože i immo* píše automat a pokud se nepletu immo* je nahrané v automatu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

06.10 2019 19:28


Roubic: jo 100% to je automatem, ale ze to takhle zdechlo z niceho nic. Jak kdybych fakt neco nekde vytahnul. Jestli jednotka je pod pakou nebo nekde pobliz ni, tak je tam kolem dokola molitan a spadl mi tam sroubek, trochu jsem tam prstama smatral, ale ze bych neco nekde vytahnul to nevim. Dobry oci, ja jsem to bral proste jako vypis vsech jednotek, protoze to pise i parkovaky atd.. ale vsechno to je odkaz na pohon, me vubec nesecvaklo.

lubomt: by mohl poradit o co se jedna? nebo je mozne ze ta jednotka zdechla? pokud je jednotka jinde, tak i tak nejake kabely vedou informaci o zarazeni PRNDS atd urcite nekde.

dik
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

06.10 2019 19:29


Mohla to byt shoda okolností ale třeba odešla jednotka automatu...
nahoru

sponzor





06.10 2019 19:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

06.10 2019 19:36


Teď jsem ze starého výpisu našel údaje o tom ještě, o té jednotce.

Citace:
Address 02: Auto Trans Labels: 09L-927-760.lbl
Part No SW: 8E1 910 156 D HW: 09L 927 156 B
Component: AG6 09L 3.0lTDI RdW 0020
Revision: --H01--- Serial number: 4100161
Coding: 0000001
Shop #: WSC 06325 000 00000
VCID: 285F1E2B9B06C05EFC3-807D

No fault code found.


To když by odešla jednotka automatu, kde se nachází váha: víš? Je to u ovládání (páky) nahoře v tunelu? Mám vypustit myšlenku vytaženého kabnelu omylem?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

06.10 2019 19:39


těžko říct nejdřív ji najít jestli to ní jde napětí atd tohle je jak hádat do tmy až budeš u auto najdi jetko napětí naměř pokud bude bude to asi jednotka
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

06.10 2019 19:54


Nemam dnes kedy citat toto obsiahle vlakno, ale Tiptronic* ma Rj v prevodovke, pod radiacou je len jednotka - plosak na rozpoznanie zaradenej rychlosti
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

06.10 2019 20:08


A pokud je vypojene toto (to pod radickou), tak se nedostanu do ridici jednotky pres diagnostiku? Takze to nasvedcuje tomu, ze bude jednotka KO.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

06.10 2019 20:35


Ti rikam ze ti to nejaka potvora nakousala. Zkontroluj svazek k prevodovce.

Hele kdyztak tu mam jednu manualni prevodovku
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

06.10 2019 20:40


Nevim jak pod to vlezu, auto nevytahnu, mam ho na trave pred barakem a bude porod se pod to dostat. Vubec nevim kde jedou kabely k jednotce prevodovky pod autem. Jsem furt doufal, ze jsem nekde neco povytahnul ve vnitr jak jsem oddelaval ten tunel nebo tak, ale to asi ne. Nasel jsem nejaky nevim francouzsky forum, kde nekdo resil taky problemy, ve vypisu mel stejnou chybu a nekdo se ho ptal jestli se nevrtal ve stredove konzoly.. tak jsem si rikal jestli by to nemohlo mit nejakou spojitost, ale asi ne. Zkusim se mrknout nejdriv pod tunel k radicce, jestli tam nekde jsem neco nevytahnul. Ani nevim, jestli se nahodou do ty jednotky nepripojim, automaticky se to s ni nespojilo, rucne jsem to nezkousel. A pak to jeste jednou nejak projdu.

Manuální převodovku si strč víš kam.. tuhle mám od lubomt: za 70k a jsem s ní nadmíru spoko.. teda, pokud zrovna auto chytne

https://1url.cz/TMPOQ

Našel jsem foto na netu, je vidět že tam jde k řadičce pár kabelů, možná jsem to vytáhnul a proto to nekomunikuje jak má. Jednotka nepošle signál o zařazení a proto to neukážou budíky.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

06.10 2019 20:53


Pokial sa RJ prevodovky nehlasi, teda auto ju nevidi, tak nenastartujes, nepotoci ani starterom. S pakou to vyskusane nemam (pod pakou je plosny spoj)
Naposledy upravil lubomt dne 07.10 2019 8:48, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

06.10 2019 21:16


OK, nejdřív mrknu kolém páky, potom budu pátrat dál co se mohlo stát za problém. Má ta RJ převodovky někdě pojistku v autě nahoře? Porlézal jsem všechny, ale prošel bych i kabely. Pokud se dostanu pod auto a sundám nějak plasty, projdu také kabely od startéru k převodovce nějak, jestli to uvidím, aby opravdu nebyly nahryzaný od kuny.
nahoru

sponzor





06.10 2019 21:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

06.10 2019 22:08


Ma poistky, asi 15A modrá, vpravo na palubke ked otvoris dvere
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

06.10 2019 22:25


Tu jsem měnil, měnil jsem komplet všechny. Je to pozice 31, 15A. Takže pojistkou to není


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
Naposledy upravil Fan1s dne 07.10 2019 11:33, celkově upraveno 1 krát. (20% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

06.10 2019 23:11


A pozice 5 10a taky ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

07.10 2019 6:54


Pozice 5 10A je telefon, výhřev zadních sedadel. Na to jsem napojoval ty sedačky a jo měnil jsem ji taky, byla OK, žádná pojistka nebyla prasklá, ale vyměnil jsem raději všechny. Koukám že v manualu je napsáno že na této pozici je také automatická Převodovka*, ale pojistka je opravdu OK. Hlavně když jsem odpojil ty zadní sedačky, tak to stejně nešlo natočit.

Ale odpojoval jsem teda jen - kostru, neodpojil jsem to přímo z té pojistkovky, takže můžu ten kabel ještě uskřípnout, aby to bylo fakt odpojené, třeba to fakt dělá bordel. Na té pozici pojistky je přesně napsáno "schéma zařazené rychlosti".


Používám tyto spojky, nacvakl jsem to k tomu kabelu.



Schéma zapojení zadního výhřevu sedadel.

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

07.10 2019 10:20


Popravdě řečeno horší spojovací materiál jsi si snad už nemohl vybrat.
Taky je dost možný že se tím zamáčknutím tý svorky přeštípnul kabel. Tohle nerad vidím v autě. Raději dělám lisovaný spoj do dutinek se smršťovačkou nebo spoj zapájím a důkladně zaizoluju.

Používám tyhle první čtyři.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

07.10 2019 10:59


áček: hm a ja si myslel co nemam.. a prislo mi to lepsi, nez oholenej dratek a k nemu napajenej novej a zaizolovanej smrstovackou. To mi prislo horsi..

No jako kabely nevytahnu z toho, drzi oba, ale to neznamena ze neni skripnutej uplne skrz a proto to nejde. To ze jsem odpojil kostru od sedacek a myslel si, ze to tim neni mohlo bejt chyba. Jelikoz pokud jsme odstrihl tenhle, tak jednotka ani budiky nebudou komunikovat, kdyz to neukazuje PRNDS a ta pojistka je vylozene PRNDS, pokud chapu "schema razeni" spravne (udaje o zarazene rychlosti). Automat ma tuhle ochranu, ze pokud nevi co je za kvalt, tak to nenatocim.

Nic, v patek jsem si vzal dovolenou a podivam se na to. Verim ze neodesla jednotka automatu takhle z niceho nic, jak psal váha: to by byla kurva nahoda. Spis jsem koko* a zapojil jsem to naprd.

Ty svorky mi vzdy fugovaly, ale jednou nemusej..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.8. 2019
Příspěvků: 29 | Témat: 3

07.10 2019 12:12


K chybe asi nemam co povedat, ale tie nacvakavacie spojky nepouzivaj! Mam s nimi zle skusenosti, casto zlyhavaju a maju vysoky prechodovy odpor. Ak ich niekde vidim, hned ich vyhadzujem. Su urcene pre spajanie jednodrotovych kablov, nie lankovych kablov, e.g. ak ma vodic jednotlive drotiky spletene dokopy, je to lankovy kabel. Ak je tam 1 drot v kuse, je to drotovy kabel. V autach je 99% lankovych, nie drotovych kablov. Drotove kable sa mozu spajat nozovymi nacvakavacimi spojkami, ALE Na spajanie kablovych vodicov su urcene dutinkove pripadne plosne spojky.

Take komplikovane a drahe zariadenie ako RJ prevodovky moze detekovat aj zvyseny odpor voci zemi a kvoli tomu odmietat fungovat.

Moje odporucanie na 3jspoj (pripojenie dalsieho kabla k existujucemu) je:
1. prestrihnut existujuci kabel, podla priemeru odizolovat min 1 cm holeho kabla z kazdej strany
2. to iste na pripajanom kabli.
3. Vybrat si stranu z ktorej pripajame novy kabel k existujucemu, tie 2 zlepime izolacnou paskou dokopy cca 2 cm za koncom holeho vodica.
4. nachystame si zmrstovaciu buzirku S LEPIDLOM!!! (zmrstovacie buzirky bez lepidla do kritickych spojov nepatria) prislusneho priemeru, typicke zmrstenie je 1:4 dlzky aspon 5cm, ak mame spojku 1 cm, na kazdej strane vodica musi zostat 2x viac zaizolovanej dlzky prekrytej buzirkou,navlecieme na stranu 2 kablov.
5. vlozime kable do krimp dutinky, ja pouzivam IBA pocinovane dutinky bez izolacie, kable sa musia svojou dlzkou prekryvat. Teda kazdy kabel ma 1 cm odizolovaneho vodica, 1 cm ma aj dutinka, kable sa prekryju. Nepouzivame dutinku 2cm!
6. Dutinku zakrimpujeme, idealne kliestami na to urcenymi ale mozu byt aj kombinacky.
7. Pretiahneme zmrstovaciu buzirku tak aby koncila na polovicke izolacnej pasky, teda polovicu priemeru izolacky vidime, polovicka je pod buzirkou, od strany izolacnej pasky posobime teplom (staci kuchynsky zapalovac alebo este lepsie plynovy mikrohorak) tak aby viditelne vyslo lepidlo a buzirka sa zmrstila smerom k opacnemu koncu.


Ak je spoj prevedeny spravne, ma prakticky nulovy prechodovy odpor a vydrzi aj zatopenie vodou rovnako alebo kvalitnejsie ako samotny kabel.

Analogicky sa robi aj 2jspoj alebo 4spoj. Neodporucam pouzivat ani kvalitnejsie napriklad 3M gelove nozove spojky, vyzeraju sice luxusnejsie a rychlo sa s nimi robi, ale znova, patria na drotove kable, nie lankove kable.

Skus prerobit ten spoj. Je to 5 minut roboty.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

07.10 2019 13:00


local: díky, určitě to předělám. Myslíš že je možné, že to je opravdu přeskřípnuté a nejde to kvůli tomu? Na nic jiného jsem nesahal a předtím bylo vše OK, z ničeho nic si nemyslím že by to přestalo fungovat. Tu spojku odskřípnu a předělám to jak píšeš. Tuhle spojku jsem použil na kabel od climatronicu, kde je kabel většího průměru a jednu tu spojku jsem ohnul a nezařízla se, až druhá se mi povedla.. použil jsem ji také na osvetlení ESP*, ale to funguje, jelikož tlačítka na ovládání zadních vyhřívaných sedadel jsou podsvícená. Takže jediná zrada je na tom kabliku v pojistkové skříni.

Věřím že bude problém v tomto a doufám, že jsem si tímto neoddělal tu řídící jednotku, ale pokud by tam docházelo k problému, tak jak jsem už psal, vyhodilo by to právě tu pojistku, alespoň doufám. Díky.
nahoru

sponzor





07.10 2019 13:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.8. 2019
Příspěvků: 29 | Témat: 3

07.10 2019 13:04


Ano, velmi dobre to moze byt kvoli tomu, zvlast ak spajas kable roznych priemerov. Nespravne pouzite nozove spojky byvaju pricinou velmi vela problemov v elektroinstalaciach (ja sa vyznam skor v telekomunikaciach ako v autach, ale robim si aj elektro v autach), rovnako ako spajkovane spoje. Preto neodporucam ani spajkovanie, zvlast tomu, kto to nerobi casto.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

07.10 2019 13:41


Tak v patek se na to hned vrhnu. DAM* tu spojku pryc a udelam spoj jak jsi psal. Koupim si dutinky a DAM* to dokupy. Zrovna tak ten silovy vodic za klimatronikem, ktery vede do pojistkove skrine na 30A pojistku. Ten kabel je fakt silny a udelal jsem to stejne, tak to predelam. Ale dulezite je, abych to auto pak natocil, takze doufam ze to opravdu bude v tom kabliku za pojistkovou, ale vsechno tomu nasvedcuje. Je to pojistka na PRNDS (info o zarazene rychlosti) a na tu jsem napojoval tenhle bastl a od te doby nemuzu nastartovat a potykam se s chybou RJ automatu a tim, ze nevidim na budikach PRNDS. To by bylo prilis mnoho nahod najednou, takze verim v to ze jsem proste dement a udelal jsem to prasacky a takhle to dopadlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.8. 2019
Příspěvků: 29 | Témat: 3

07.10 2019 14:29


Drzim palce, bolo by to fajn, ak by to bolo ono. Je to dost mozne. Kup si dutinky a zmrstovacie buzirky aj viacerych velkosti do zasoby, stoji to par korun. Buzirku nekupuj nastrihane sady ale pytaj si na metraz, hlavne kupuj iba s lepidlom, nie bez. A dutinky takisto odporucam iba pocinovane bez izolacie, jednak su lacnejsie druhak sa clovek nauci spajat kable kvalitnejsie. Obchod typu GME alebo JB elektronik ti pomoze, odporucam nakupovat osobne a nechat si poradit rozumnym predavacom.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 854 | Témat: 21

07.10 2019 16:32


No chlape nezavidim ti.tak dobre si to chcel a tolko problemov sa objavilo.ja som dal tu istu spojku ale na osvetlenie z budikov ako som yi pisal a nieje problem.ale to asi preto lebo mam manual.takbsnad problem vyriesis vymenou spojky a bude to ok.asi ich casom tiez nahradim za dutinky ale teraz kym to funguje to necham tak. No snad to poriesis
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

07.10 2019 18:06


jj ale mas to na budiky osvetleni, nemas ten privod na pojistky ne? ja dal osvetleni na ESP*, to na to nema vliv, to funguje v poradku, tady je problem s hnedym vodicem (ja jsem ho mel hnedy), ktery je potreba dat na pozici c. 5 (10A) v pojistkove skrini, to jsi musel taky tak davat ne? to nelze jinak.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

07.10 2019 18:37


Hoši sorry ale opravujete to tady po internetu už asi 28 hodin a dobrej elektrikář by to měl myslím davno hotovy.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email