Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 324 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 323
Uživatelů: 1
Celkem: 324

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.9. 2019
Příspěvků: 5 | Témat: 2

16.09 2019 18:13


Ahoj, potřeboval bych radu co je nepravděpodobnější příčinou blikaní/zhasnutí xenonu viz video:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Počasí tj. teplo, déšť nebo vlhko nehrálo roli, najednou to začne a najednou přestane. Palubní PC nehlásí nic, pozoroval jsem to po 5 - 10 minutách jízdy a rozestup byl asi 4 týdny. Pak se proces opakuje. Pokud auto zastavím (např benzinka/obchod) již se to neopakuje a je klid. Chtěl bych to před zimou dát do kupy
Auto A4 B7 2006 103kw 16v

Co sem si nastudoval tak to může být:
1)OEM elektrika která nedává dostatek proudu
2)Dokoupit kapacitory kvůli přepětí
3)Vadný balast
4)Vadná výbojka

Přehodit jednu stranu na druhou (balast/výbojka) je u B7 potřeba sundat nárazník což časově nestíhám. Spoléham na vaše zkušenosti. Díky


Vyřešení dotazu:
Vyměnil jsem výbojky, vysprejoval balast a kontakty, vše utěsnil silikonem a už to funguje
Naposledy upravil Noway dne 19.10 2019 22:46, celkově upraveno 1 krát. (8% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





16.09 2019 18:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

16.09 2019 18:39


Postup je následující..
1-Pokud neznáš stáří výbojek dej obe nové OEM ne čínu z eshopu
2 Pokud problem přetrvá prohod ballasty mezi sebou
3-Pokud pořád s nami problémek žije dej jinou jednotku ILM palub.sítě

Konec hlášení.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.9. 2019
Příspěvků: 5 | Témat: 2

18.09 2019 21:32


Děkuji za poskytnuté informace, již sem objednal nové výbojky. Dnes sem bohužel narazil na další problém se světlem a to že po přepnutí na dálková (odklopení clonky) to rychle přeskočí na otevřeno > zavřeno > otevřeno > zavřeno nebo zůstane otevřeno. Tohle se dá replikovat na 3-6 pokus pravidelně, když auto stojí/jede. Může to mít vliv na zhasínání výbojky (pokles napětí nebo tak něco) nebo je to separátní systém? Poznal bych to po napíchnutí na diagnostiku? Dělá to jen levé světlo. Zvažuji že bych to raději nechal repasovat/opravit pokud to vyžaduje odborný zásah. Ještě mě napadla páčka světel ale už dál nevím.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.10. 2018
Příspěvků: 26 | Témat: 16777214

18.09 2019 23:03


Nemáš prostě jen zoxidovaný nebo vyhřátý kontakt na přívodu (-) tj. kostra vozu?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

19.09 2019 9:47


Noway: Mně taky občas probliklo světlo a pak zůstala clonka zaseklá. řešil jsem to najednou repasem světlometů. Rozebrali, vyčistili, vymenili kovové díly, opravili naklápění a dali nové výbojky (leštění předních plexi jsem nechtěl). Stálo to 150 eur. A vyřešeno a svítí to o hodně lépe, než předtím. Už jen to samotné vyčištění světla udělá své.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.9. 2019
Příspěvků: 5 | Témat: 2

05.10 2019 1:40


Dohledal jsem ještě možnost vibrací od serva řízení a tak sem to taky vzal do úvahy, vybral dovolenou a vrhnul se na to. Byl to horor ale s dobrým koncem. Nakonec to zabralo a všechno funguje včetně clonky jak má. Díky za tipy zřejmě to bylo víc problému v hromadě

Pro zvědavce jaký byl postup nebo ostatní s podobným problémem:
1) Odpojte baterku, vemte sprej na kontakty a sprejovat (pořádně)
1a) Demontujte nárazník, pokud to Váš vůz vyžaduje
2) Kabeláž světel - všechny koncovky rozpojte > nasprejujte > zapojte aspoň 5x (oškrabou se kontakty)
3) Vytáhněte světla ven, demontujte balast (tu elektroniku), rozšroubujte balast a zkontrolujte těsnění (vnitřní i vnější zda nejsou prasklé/netěsní), sprejem na kontakty totálně vystříkejte balast, ale nechte pořádně vyschnout! nikde nesmí zůstat kapalina
4) Vyměňte výbojky (za origo), zkontrolujte, zda těsnění není prasklé, posléze našroubujte zpět balast (já prohodil strany, kdyby náhodou)
5) Vemte univerzální silikon a oblepte balast tak aby případná voda neměla šanci stéci ze světla a dostat se do balastu (stačí bok a zadní část)
6) Namontujte světla a vyzkoušejte, zda je vše ok
Hotovo

Doplňkové možnosti získané na různých stránkách:
7) Pod nádržku serva dejte 2-3 podložky na straně blíže světlu, nádržka zůstane trochu kolmo a není možné, aby do světla náhodně bouchala (teorie o vibracích ale riskovat se mi to nechtělo)
8) Podle "doporučení" se má auto nechat +-15 minut na zapnutém klíčku (nenastartovaný motor) aby se načetly informace z paměti (osobně sem to tak udělal a šel na svačinku)
9) Nákódujte si zpět klíček klasickou metodou jednoho klíče nebo rychlejší se dvěma klíči (myslím, že to znají všichni ale, kdyby někdo nevěděl tak ať napíše a udělám video jak na to)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.11. 2010
Příspěvků: 240 | Témat: 14

03.03 2022 9:25


Při brzdění mi problikava levý Xenon* na A4 B7. Totéž dělá i pri rozjíždění dozadu. Jak klesne předek auta, tak začne problikavat levý Xenon*. Někdy jen problikává, někdy se zhasne a znovu nastartuje. Trafa i výbojky jsem prohazoval, ale problém zůstal na levé straně. Po čem jít dál? Může být špatná kabeláž ve světlometu? Jsou to bixenony s AFS*. Díky za nápady
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 46 | Témat: 7

03.03 2022 18:31


Bude to asi v kabelu mezi trafem a vybojkou, tam jsou takove kovove pacicky, do kterych zajizdi ty piny a casem asi nemaji takovy pritlak a zacne blbnout kontakt. Da se to stlacit zase zpatky k sobe, nebo novy kabel. Resil jsem to na B6, ze blikala pri prejezdu nerovnosti a pri brzdeni.
nahoru

sponzor





03.03 2022 18:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.11. 2010
Příspěvků: 240 | Témat: 14

04.03 2022 9:49


Andrew108: Zkusím ho vyměnit. Děkuji za radu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.11. 2010
Příspěvků: 240 | Témat: 14

06.03 2022 10:41


Ten konektor u výbojky je volnější. Zkoušel jsem hledat v etce číslo dílu toho kabelu, ale je tam jen číslo výbojky a ballastu. Ani na stránkách kellyny nemají v nabídce. Nevíte, jestli se dá koupit jen samotný kabel mezi ballast a vybojku? Děkuji
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

06.03 2022 14:38


Satas tam urcite neco mit bude napis mu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.11. 2010
Příspěvků: 240 | Témat: 14

07.03 2022 19:44


Díky za radu. Ta výměna kabelu nebude úplná sranda, bude se muset rozlepit světlo, protože nad ballastem neprotáhnu konektor do lampy a do rozlepování se mi moc nechce. Zatím jsem jen zkusil přihnout plíšky co drží konektor na výbojce, tak snad to pomůže. Díky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email