Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 443 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 436
Uživatelů: 7
Celkem: 443

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 69 | Témat: 13

01.09 2019 10:30


Dobrý den, hledám slušný sevis na opravu turba z A4 1.9 TDI* motor AVB (ne repas) s dobrým poměrem cena/kvalita v Praze a okolí. Na nedávno koupeném starém autě jsem opravil netěsné podtlaky a Turbo* začalo ječet.Když stáhnu hadičku z ovládání turba, výrazně ztichne a z auta je SDI*, když hadičku nandám, Turbo* dává, ale ječí. Na všech fórech doporučují Turbosport, ale není něco blíž?
nahoru

sponzor





01.09 2019 10:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

01.09 2019 11:44


Nikdy jsem tam nebyl. Nikdy jsem ho nepotkal. Ale z referenci a z toho co tu ctu (a ctu hodne), tak bych rekl, ze jednoznacne Satas. Staci kouknout na jeho karmu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 69 | Témat: 13

01.09 2019 11:53


Taky hodně čtu a Satas dává turba opravovat do Turbosportu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 298 | Témat: 14

01.09 2019 17:39


2 turba jsem nechával dělat v turbosportu (TT 1.8t a moji a3 1.8t) a zatím po asi 120tis km co jsem s ním najel je pořád v pohodě. To v TT už tam je taky nějaký pátek a pořád dobrý. Je pravda že bydlim 15km od nich, takže jsem o ničem jiném ani nepřemýšlel.

Jinak Satase taky můžu doporučit, ale počítej že si budeš muset počkat než bude mít na tebe volne místo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 69 | Témat: 13

01.09 2019 18:51


Rozhodnuto, zítra se uvolním z práce a sjedu do Turbosportu, ono to zase až tak daleko z Prahy není. Jsem zvědavý, jestli tam bude Andre, akorát nevím, jak se jmenuje civilním jménem. Satase zatím otravovat nebudu, staré Turbo* jsem vymontoval sám a po opravě ho tam taky vrátím. Čínský VAG je na cestě, tak se potom podívám, jak to fouká.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.10. 2016
Příspěvků: 111 | Témat: 5

01.09 2019 21:03


Z Turbosportu mám také, a naprostá spokojenost a hlavně supr jednání.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 69 | Témat: 13

02.09 2019 14:14


No, tak jsem ráno zavolal do Turboservisu ohledně orientačního infa o ceně a řekli mi 7.000 + DPH. Tak to do starého vraku opravdu nedám, věřím, že jsou dobří, ale to auto nebude závodit, je mu 16 let a má najeto 316.000, mlaďoch se na něm bude učit jezdit a pak půjde auto do světa, nebo na vrakáč. Dal jsem Turbo* do Special Turbo*, dostanu nabídku ceny za opravu a když to přepísknou,vezmu Turbo* zpět, koupím za 4.000 střed od Turborailu a udělám to doma. Taky jsem přemýšlel o repasu od Motorsportu, prodává repas za 6.000 vč. DPH, ale Motorsport na všech fórech pomlouvají, že má pomalou vyvažovačku (160.000 ot) a že to není ono. Nejsem specialista, nedokážu posoudit, ale dal jsem do Special Turbo* kde se hrdí, že mají vyvažovačku do 250.000 ot. No tak uvidíme.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

02.09 2019 17:25


To jsou zase pecky
Mam audi a chci novy Turbo* a nechci pustit ani chlup.
Pred rokem mi udelalo.pa pa Turbo* v OII repas v Turbo* sportu 10tis.kc. proste je potreba tak se tam dalo a resit to jak s tim ojebat a usetrit jsem zrovna neresil ac mam dve deti a manzelka byla v ty dobe na matersky a co si budem povidat a vyplate respektive podpore v zamestnanosti jsem sel proste to koupil a vymenu udelal sam.
nahoru

sponzor





02.09 2019 17:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 69 | Témat: 13

02.09 2019 18:57


@áček obávám se, žes mě nepochopil. Já nemám nouzi o peníze a to auto zase nijak extra nepotřebuji, já mám služební, manželka má svoje soukromé a mlaďoch si koupil vrak na učení - obouchání. Jestli tobě odešlo Turbo* na jediném rodinném autě v rodině se dvěma dětmi a manželkou na mateřské, tak jsi neměl moc na vybranou a navíc předpokládám, že máš výrazně mladší a lepší auto, tak mělo smysl pořídit kvalitní díl. Ekonomická úvaha nerovná se ojebávání. Ojebávání rovná se to, co dnes dělá spousta firem, natahování zákazníků a zkoušení, kolik až jsou schopni a ochotni zaplatit. Když si dáš trochu práce, najdeš plno služeb nebo výrobků ve srovnatelné kvalitě za diametrálně odlišné ceny. Kdyby ženě odešlo v jejím zánovním autě Turbo*, "neojebával" bych s tím a asi koupil nové, ale 16 letý vrak je něco jiného. Fakt, že mám peníze neznamená, že je budu trousit po ulici. Tak si prosím ušetři kecy o peckách a zkus se nad tím zamyslet.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

02.09 2019 19:27


14 let stara okta neni zadnej mladej zazrak.
Jen proste nepochopim tohle uvazovani. Byt je to stary ale chci to provozovat tak to koupim a neresim voloviny. Nebo to prodam nebo vubec nekoupim.
Ale zacnes tim jak schanis servis pak jak a kde koupit Turbo* a kdyz zjistis cenu spekulujes jak do toho investovat co nejmin nejlepe nic to mi prijde trochu mimo misu. Takovejch placu tu je mraky a neber to zle ale ta audi si to nezaslouzi. Pokud ma poslouzit byt k vyjezdeni tak tahle investice neni na tyden ale na mnohem dyl a myslim je i po case se to bude lip prodavat a mozna poslouzi dalsimu zacatecnikovi.
Kupovat levny veci se vetsinou hodne prodrazi. Samotny uzel nemusi bejt dobre vyvazeny a tehle vecem bych se vyhnul je tu hodne cinskej levnej kusu. A ten kdyz se rozleti nadela vic problemu nez je zdravo.
Jak uz bylo zmineno dobre vyvazeni je zaklad od toho je i vyssi cena za lepsi kvalitu. Ten Turbosport mohu jen doporucit Turbo* nehuci funguje jak ma.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

02.09 2019 19:56


Tak až koupíš nejakej supr polskej Turbo* stred z netu pak se to vysere nikdo ti neuzná reklamaci protože samodomo kutil instalace tak pak pujdes koupit další a pak možná nakonec ten turbosport. Nějak tohle počínání dodnes nechápu. Nikdo nemá dneska samosebou nouzi o peníze ale ta ultra zdechlost je vyndat tam kde je to skutečně potřeba a bohužel to není očima ostatních vidět tak tím trpí 80% národa ... myslet si neco jinyho než co píšu mi tenhle příspěvek nedovoluje.
Naposledy upravil Satas dne 02.09 2019 20:04, celkově upraveno 2 krát. (37% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 69 | Témat: 13

02.09 2019 20:00


Ale zase ze mě nedělejte vola, já nekoupím supr polský střed z netu, ale když dostanu nabídku mimo mísu, tak koupím origo Turborail. Zatím čekám na nabídku...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

02.09 2019 20:07


Nikdo vola z nikoho nedělá vše ve vsi slušnosti názor.. cely.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

03.09 2019 23:49


Chudak @ren.
Prisel se zeptat, nahlas pouvazovat...to ale udelal chybu, se divam.

Ja nevim, jsem tady uplny embrio, ale jsem tady na foru taky proto - hlavne proto - abych ziskal rady a zkusenosti (nejen) od matadoru. Ale ano, u toho zaroven objizdim, tak jako asi kazdy, i jine zdroje a potom tady treba i nahlas premyslim a srovnavam. Takovy premysleni/srovnavani nahlas snad neni nic spatnyho.
Ja taky razim to, ze setrit se nema vsude a za kazdou cenu, ale nezda se mi, ze zrovna tohle byl ten pripad.

Nepisu to proto, ze bych chtel snad nekoho branit nebo se zastavat toho, jak co kdo myslel a kdo byl na koho moc prisnej, ale je to skoro v kazde mistnosti tady - kdykoli se rozjede diskuze a clovek pta na cenu a bavi o tom co to stoji, bud se cenu nedozvi vubec, nebo dozvi a pak kdyz k tomu neco ma tak je hned sestrelenej. Uz je i mne neprijemny se zajimat o ceny, abych nedopadl stejne...

Neni to nic proti nikomu nebo nicemu ted, vsichni meli svym zpusobem uzitecny namitky, jen to slo asi rict jinak
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

04.09 2019 7:21


Já myslím ze Turbo* je věc která by se měla pořizovat buďto origo nova nebo repas pouze od ověřených zdrojů anebo proste klidně použity jety funkcni original pokud je auto staré a není vůle do nej cpát peníze. Ale koketovat tady s myšlenkami dnešních supr internetových nabídek precpanych dilama vc dílu do turb i pochybneho původu..... nevím no. A tech profesoru dnes občas zde a hlavně na supr FB komunitách kteří jsou schopni místo remenu kteej praskl tam misto nej dat puncochu svy starý.... tech je nějak posl dobou až přehršle a dost mi už i vadej. Nic ve zlým a ve vsi slušnosti
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

04.09 2019 7:55


Myslite to vsichni tri dobre. Ja rozumim i tomu ci rikate vy, i tomu co pise Ren...
nahoru

sponzor





04.09 2019 7:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

04.09 2019 8:01


Je to jak píše Satas, s repasovanými turby jsem si taky užil. Je zaběhlou praxí repasovačů seřizovat regulaci turba na nižší tlak, aby prostě zaručeně přežilo tu 6-ti měsíční záruku na repas. Funguje to, akorát se pak člověk diví, proč to znatelně méně táhne než jak tahalo to původní originální z fabriky.

Anabáze s Oplím motorem 2.2DTI s VGT* turbem mě vyškolila. Naštěstí sem našel někoho, kdo s tím autem 3 dny jezdil, logoval hodnoty a nakonec to Turbo* seřídil tak, že to táhne jak to původní.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

04.09 2019 8:59


Nakadah (04.09 2019 8:01) <a href="/forum/prispevek/1423370-poradte-slusny-servis-na-opravu-turba-v-praze-a-okoli#1423370">orig</a> :
Je to jak píše Satas, s repasovanými turby jsem si taky užil. Je zaběhlou praxí repasovačů seřizovat regulaci turba na nižší tlak, aby prostě zaručeně přežilo tu 6-ti měsíční záruku na repas. Funguje to, akorát se pak člověk diví, proč to znatelně méně táhne než jak tahalo to původní originální z fabriky.

Anabáze s Oplím motorem 2.2DTI s VGT* turbem mě vyškolila. Naštěstí sem našel někoho, kdo s tím autem 3 dny jezdil, logoval hodnoty a nakonec to Turbo* seřídil tak, že to táhne jak to původní.

Ted jsem přesně pekně inkasoval za moji blbost a dostal po tlamě...mam tady toho až do prdele tý prace a tryzen znamej octavia 2.0 TDI* nový nechtel vzal sem kvuli času narychlo repas kde jsem blbec ani nepomyslel že by to mohlo být jinak a jak píšeš Turbo* začlo tlačit až ve 2.5 ot jinak auto uplně mrtvý.znamej nasranej ja za debila auto me tu na 4 dny uplně zadřelo.Vratil sem starý Turbo* auto letí jak víno je Turbo* prostě píská stářím.Holt debil sem a to je přesně vono.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 69 | Témat: 13

04.09 2019 10:53


Drazí souklubníci, já jsem v žádném případě nechtěl rozpoutat žádný flame, obávám se, že ze všech příspěvků výše prostě vyplývá, že je dnes divná doba, pořádnou práci dělá dnes málokdo a hodně firem se snaží vyjebat s prací a zákazníkem - proto je trh plný mimo jiné i nekvalitně repasovaných turb. Já si velmi vážím lidí, kteří svoji práci umí dělat kvalitně, bohužel jich je dnes jak šafránu a bude jich čím dál míň. Chápu, že živnostník který se živí opravami aut si nemůže dovolit koupit levnější díl u kterého nezná kvalitu, protože si tím způsobí takovou ztrátu (časovou i finanční), že přijde o zisk a pojde hlady, kór když to tak udělá párkrát za sebou (nadsázka). Chápu, že živnostník nebude vyměňovat střed turba (byť značkový), protože mu to nikdo nezaplatí a výsledek je opět nejistý, ale u hobbysty je situace naprosto jiná. Mně stojí synovo auto na dvoře, nic mě nehoní a syn může jezdit do školy autobusem jako dosud, řidičák se mu nepokazí. Na autě si můžu hrát a učit syna automechaničinu. Jak už jsem psal výše, nekoupím polské, čínské tatarské, prostě neznámé Turbo*. Počkám na nabídku ceny opravy z Prušánek a když bude mimo mísu, odmítnu a v klidu ve svém volném čase namontuji turborailácký střed a budu si hrát dál. Už mám zkušenosti, celé auto jsem dal hned poté, co si ho syn pořídil, do dílny ke známému s tím, aby ho celé prohlédl a opravil co je třeba, prostě servisní prohlídku a jakoby přípravu na STK*. Auto tam bylo dva týdny (první týden na něj nehrábli), stálo to nějaké peníze a pak jsem auto převzal s tím, že je vše OK. Zeptal jsem se, jestli udělali vše co jsem chtěl (napsali si to při převzetí na papír). Dozvěděl jsem se, že brzdovou kapalinu nevyměnili, protože je ještě dobrá, palivový filtr nevyměnili, protože ho prostě nevyměnili. Auto jsem odvezl domů a začal prohlížet. Nádržka serva byla dolitá po horní okraj a světlomet u nádržky a jeho okolí poblité od oleje serva, asi někdo lil zvysoka. Na levé spojovačce roztržená manžeta a vůle v horních ramenech, zatím jsem nedostal odvahu podívat se na olejový filtr. Podtlaky v podstatě nefunkční, po jejich opravě začalo ječet Turbo*. V tu chvíli jsem si řekl, mechoši všech zemí, vyližte si prdel, budu to muset opět udělat sám. A tak po odpolednech a víkendech děláme z krámu funkční auto, synek už ví, kde udělal při koupi chybu a třeba to pro něj bude do života prospěšné.
Naposledy upravil ren dne 04.09 2019 10:57, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

04.09 2019 10:56


Jo jo, další smutný příběh. Držím palce ať to všechno vyladíš.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

05.09 2019 6:33


odkial nove alebo repasovane Turbo*? Bral som nove mahle ne 1,6 HDI*, po vymene auto slo ako dive, az prislis, ako nacipovane, po mesiaci rozstrelilo stred, zle bolo nastavene, potom som vzal nove akoze mitsubishi po vymene takmer ihned skripanie pri zatazi, dal som ho otestovat, tak je zle vyvazene...a co teraz?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

05.09 2019 16:55


základem je výměna oleje a filtrů a hlavně Turbo* před montáží prolejt olejem aby se hned nepřidrblo na hřídelce.A dost zásadní je změření tlaku oleje kolik to maže.Pokud Turbo* odejde takhle brzo bude problém hlavně v mazání. U některých motorů je úpotřeba vyměnit mazací trubku může mít snížený průtok oleje a díky tomu to jde do kopru a je jedno jestli origo nebo repas.
Já mám dobrou zkušenost s turbosportem. Je tam rok a najeto 13tkm.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

05.09 2019 18:35


viem ake su podmienky, novy olej, vzduchovy filter, mazacia trubka, dokonca bola dole vana, vycisteny saci kos, zmerany tlak oleja a aj tak.....
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

05.09 2019 18:40


Pokud není pořádně vyčištěný sání od předchozího rozpadu turba tak i nepatrné úlomky které se dostanou v tom fofru do turba dokážou udělat neplechu odlomí někde kousek a hned je Turbo* nevyvážený hučí hvízdá. Jestli není nijak poškozený reklamoval bych ho.
nahoru

sponzor





05.09 2019 18:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 69 | Témat: 13

05.09 2019 19:21


Ahoj áčku, kdybych použil tvoji terminologii, tak napíšu "no to jsou zase pecky". Jak by se asi části z rozpadlého turba mohly dostat sáním do nového turba? Turbo* při provozu motoru běží, studená část bere vzduch a pere ho do motoru, do teplé části jde výfuk a letí ven. Ve chvíli, kdy se mechanicky posere Turbo*, buď vyplivne úlomky studené části do motoru a běžící motor je nasaje, když se podělá teplá část, úlomky buď ještě stihne poslat ven, nebo tam zůstanou. Je proti přírodě, aby je vyplivlo do sání směrem k filtru (do protisměru) a nové Turbo* je šluklo. Nebo máš jiné zkušenosti?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

05.09 2019 19:40


Odštípnutej úlomek může odletět i přes tlak turba zpět a nikdy není vyloučený že to jde jenom směrem dál do sání intercoleru. Taky když už se něco prošoupe až do motoru a podaří se tomu proletět vejfukem ven dostane prdu výfuková část. A nemusí to bejt nic extra velkýho.( proč blbej pták pošle dopravní letadlo k zemi?)Protože to v těch otáčkách rozláme lopatky turbíny.
A i to nepatrný vyštípnutí lopatek způsobí nevyváženost díky těm extrémním otáčkám turba musí být 100% funkce mazání.
Ano mám zkušenosti se sáním plným špon i před turbem tak samozřejmě i za mám. Né jedno Turbo* už jsem měnil ale převážně to byly nákladní auta.
Tak že koplet rozborka vyčištění odmaštění sání včetně intecolerů.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 69 | Témat: 13

07.09 2019 11:45


Tak ať to nějak uzavřu. V pondělí odpoledne jsem zanesl milé Turbo* do kanceláře firmy Special Turbo* v Praze na Pankráci, protože to mám k nim 5 minut autem. Ve středu cenová nabídka opravy necelých 5.200,- s DPH. V pátek odpoledne jsem cestou z práce Turbo* vyzvednul, zabalné v krabici která obsahovala nablýskané Turbo* namaštěné olejem a zelenou barvou napatlanými seřizovacímí místy, montážní sadu (3x těsnění, nové Cu matky, stříkačka s olejem) a pytlíček vrácených dílů. Do večera namontováno, samozřejmě po pečlivém čištění hadic a přírub. Olej a filtry měněny minulý měsíc, najeto cca 200km, nechal jsem být. Kontrolní start - vše OK, nikde nic nechčije, nehvízdá, neřve. Zatím bez zkušební jízdy, čekám, až bude sucho, abych nezasral umyté auto. Až Číňan dodá VAG kabel, udělám základní nastavení a podívám se, jak to fouká. Akorát jak už je Turbo* potichu, zaujal mne zvuk od žebrovaného řemenu, asi volnoběžka altíku - můj dnešní program. Neverending story...
Kvalitu opravy turba prověří čas.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email