Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 17 dubna 2024
Celkem je zde 149 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 148
Uživatelů: 1
Celkem: 149

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 69 | Témat: 9

19.05 2009 14:07


Zdravím, jsem zde nový a potřeboval bych poradit s problémem, který mám.....máte už někdo zkušenosti se vstřikovacím čerpadlem, konkrétně s těsností....při studeném motoru z kape jako z cedníku ze všech tesnících ploch(kolem víček atd.), jak se motor zahřeje tak je to lepší, a dál jak je motor studený, tak klepe ,hydroštely jsem si už vyměnil, a vakuovka, to nedělá, nejspíš to klepání může dělat i to čerpadlo, že???Co s tím, rozebrat a přetěsnit?
nahoru

sponzor





19.05 2009 14:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

19.05 2009 14:22


jj najlepšia cesta, asi aj najlacnejšia, sada tesnení aj s puzdrami stojí 25€. Teraz som to riešil.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 69 | Témat: 9

19.05 2009 14:31


Jaké pouzdra tam jsou?Protože jsem si ještě všimnul, že rotor čerpadla má axiální vůli, tak kolem 2-3mm, takže budou v pr.... asi i ložiska, nebo pouzdra, nevím co tam je, ještě jsem to neměl rozebrané.No a myslíš, že může čerpadlo vydávat klepání?Jak se motor zahřeje, tak je to OK...nebo žeby to dělala tryska?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

19.05 2009 14:35


no dnes si idem pre čerpadlo do servisu tak ti poviem, lebo to klepanie robilo aj mne zajtra to budem nahadzovať.Tie púzdra sú tam 2 jedno vačšie jedno menšie, Sám sa do toho nepúštaj určite.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 69 | Témat: 9

19.05 2009 14:47


Ok....super, budu rád, jak dáš vědět.No do toho čerpadla se asi pouštět nebudu, zkontroluju vstřiky popřípadě si je vyměním, jak budou chcát.Zatím dík
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

19.05 2009 19:02


kembl: Axiální vůli to má mít. Sadu těsnění sice koupíš, ale nevím, kde seženeš speciální klíče na otevření čerpadla a jak si pak zaručíš následnou funkci čerpadla po přetěsnění?
Svěř to odborníkovi. Údajně tato činnost i s materiálem stojí cca 3500,- Kč a máš to se zárukou...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

19.05 2009 19:16


delat cerpadlo neni zadna legrace a hlavne prace pro amatera. Sver to odbornikun.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 69 | Témat: 9

22.05 2009 7:55


Tak včera jsem čerpadlo zavezl týpkovi co to dělá, bude to stát 3600,- v úterý to bude prý hotové, tak uvidim...
nahoru

sponzor





22.05 2009 7:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 69 | Témat: 9

22.05 2009 7:57


zepon:
no dnes si idem pre čerpadlo do servisu tak ti poviem, lebo to klepanie robilo aj mne zajtra to budem nahadzovať.Tie púzdra sú tam 2 jedno vačšie jedno menšie, Sám sa do toho nepúštaj určite.



Zdravim, tak jak si dopadl s tím čerpadlem?Facha jak má?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

22.05 2009 16:57


jj ide super kolisanie otacok prestalo, len to trochu viac dymi do cierna ked davam tomu zabrat,predtym nedymil vobec. Ale celkovo aj chod motora sa mi zdá kludnejsi.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 69 | Témat: 9

29.05 2009 20:41


No tak čerpadlo je namontované, vstřikovače byly v pohodě, tak jsem je nechal původní...motor jde normálně, nafta z čerpadla už nekape....ale co mě pořáád sere, je to, že za studena motor klepe .Prosím poraďte co by to mohlo být, zdvihátka jsou vyměněny, a vakuovka to taky nedělá, sundal jsem ji vyndal tu kulatinku která je mezi vačkou a vakuovkou a namontoval zpět a pořád to samé.Nenapadá vás, co by to mohlo být???Je to něco mechanického-při jízdě z kopce vypnu zapalování a má to pořád stejný zvuk ....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

29.05 2009 20:45


zkus sešlápnout na místě několikrát brzdovaj pedál a poslouchej, jestli zvuk na chvíli přestane, může to bejt i ten ventil, co je na tý plastový trubce od vakuovky k posilovači...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 69 | Témat: 9

29.05 2009 20:51


Hmm, no jenomže jak jsem vyndal tu kulatinku, tak jsem vlastně vyřadil vakuovku z funkce, tzn. že nedělá podtlak, takže si myslim, že ten ventilek to asi nebude...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

30.05 2009 13:14


co to je za cerpadlo typ VP37 ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

30.05 2009 23:17


A6-2000:
co to je za cerpadlo typ VP37 ?


Ako to myslis? Je to rotacne cerpadlo od Boschu aplikovane hlavne na 1.9 TDI*.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

31.05 2009 12:04


kembl: Opravdu to klepe, nebo je to zvuk detonace, kdy je studený motor takový ostřejší?
T klepání je takové duté,někde zevnitř, nebo spíše ostřejší?
Jakou má frekvenci, jako klikovka, nebo vačka? To by chtělo spíše slyšet?
nahoru

sponzor





31.05 2009 12:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 69 | Témat: 9

01.06 2009 13:18


sniper:
kembl: Opravdu to klepe, nebo je to zvuk detonace, kdy je studený motor takový ostřejší?
T klepání je takové duté,někde zevnitř, nebo spíše ostřejší?
Jakou má frekvenci, jako klikovka, nebo vačka? To by chtělo spíše slyšet?


No je to spíše klepání, detonace to není, a frekvenci klepání to má jako vačka a jako kdyby na 1 válci tzn. co druhou otáčku motoru.Dívám se , že jsi z F-M to mám 40km, akorát je napytel, že se motor zahřeje a půjde pěkně...potom co mě jedině napadá, tak jedině zase zdvihátko, ale nechce se mi věřit, že by nové bylo vadné . A nebo může být přicpaný kanálek v hlavě, jak je olej studený-hustý, tak ho tam tlačí nadostatek a zdvihátko klepe a jak se zahřeje je řídší a tak už je ho dostatek...jenomže kanálek se v hlavě nemůže jen tak ucpat si myslim, ne???
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

01.06 2009 18:58


kembl: Zdvihátko poznáš, je to jako šicí stroj a má 2x menčí frekvenci než otáčky motoru.
Jestli to spíše nebude tím, že máš někde vůlu ( ojniční čep? )a jak se to zahřeje, vůle se malinko zmenší...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 69 | Témat: 9

01.06 2009 21:32


No zatím to nechám tak, kdyby to dělal čep nahoře nebo šálek, tak si myslim, že bz to právě dělalo víc, jak je to zahřáté...ale díky za rady .
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

01.06 2009 22:10


sniper:
kembl: Zdvihátko poznáš, je to jako šicí stroj a má 2x menčí frekvenci než otáčky motoru.
Jestli to spíše nebude tím, že máš někde vůlu ( ojniční čep? )a jak se to zahřeje, vůle se malinko zmenší...


Na OOOO som za celú svoju karieru nevidel volný ojničný čap aby klepal ,to asi ani nie je možné,leda že by to robili tie benzínové šunkofleky.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

01.06 2009 22:12


kembl:


No je to spíše klepání, detonace to není, a frekvenci klepání to má jako vačka a jako kdyby na 1 válci tzn. co druhou otáčku motoru.Dívám se , že jsi z F-M to mám 40km, akorát je napytel, že se motor zahřeje a půjde pěkně...potom co mě jedině napadá, tak jedině zase zdvihátko, ale nechce se mi věřit, že by nové bylo vadné . A nebo může být přicpaný kanálek v hlavě, jak je olej studený-hustý, tak ho tam tlačí nadostatek a zdvihátko klepe a jak se zahřeje je řídší a tak už je ho dostatek...jenomže kanálek se v hlavě nemůže jen tak ucpat si myslim, ne???



môže byť opotrebovaná diera v hlave pre hydrák a pak už nic, jen rána a křik.....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

02.06 2009 9:22


ani ja jeste nevidel u dehtu volnej cep a ze me sem jezdi vraky co maji najeto hluboko prez milion km - auto schrott ale motor jim kua furt drzi....takhle za chvilku zapomenu jak se ty motory vlastne skladaj
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 69 | Témat: 9

02.06 2009 14:51


No dneska jsem sundal znova vakuovku ať jsem si 100% jistý, že to není ona...a není no.Není to až takové strašné, známý říkal že je to normální, ale jak to je studené tak tam něco slyším.No známý má taky 100 2.5tdi a má najeto přes 700000 a kua jede furt dobře, a to se k tomu chová jako prase .Moje má na tacho 220t, ve skutečnosti tak přes 300t si myslim, tak se mi nechce věřít, že by to bylo něco vážného, to by musel někdo jet bez oleje...No budu to sledovat a uvidí se
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

02.06 2009 18:07


vlasta: Neznamená, že když ten motor vydrží, že mu nemůže něco být např. špatným užíváním...
nahoru

sponzor





02.06 2009 18:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

02.06 2009 20:15


sniper: to netvrdim , jen konstatuji ze i pres to more motoru co jsem videl a mraky najetych km, jsem doposud nevidel motor ktery u ktereho by klepal pistni cep - je to jen konstatovani - nic vic.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

03.06 2009 4:11


vlasta: Jasně
Já jen, že i tahle možnost se může stát.
Ono stačí nevinný ťukanec, lehce ohnutá řemenice na klice, respk. klika a o zbytek se již postará fyzika
Nebo jiné hard maso...několikrát Longlife a je to
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

03.06 2009 15:10


sniper:
vlasta: Jasně
Já jen, že i tahle možnost se může stát.
Ono stačí nevinný ťukanec, lehce ohnutá řemenice na klice, respk. klika a o zbytek se již postará fyzika
Nebo jiné hard maso...několikrát Longlife a je to


Ty si už videl lehce ohnutou kliku ??????, valíš tu také diagnozy až človek žasne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 69 | Témat: 9

03.06 2009 17:18


No taky se mi nezdá, žebych měl ohnutou kliku , myslim, že když už, tak praskne, aspoň u motorek to tak je a aut si myslím, že taktéž, no a longlife ještě neexistoval jak se auto vyrábělo, a taky doufám, že předchozí majitel (v německu) by jen tak na longlife nepřešel...No a to mírné klepání vychází z hlavy.S největší pravděpodobností to vidím na zdvihátko, jak budu dělat rozvody, tak sundám vačku a ještě se na to podívám, teďka tam jsou asi 3000km, a známej říkal, že se mu už taky stalo, že nové klepalo .Podle mě by mělo být víc opotřebené, než jsou ostatní, popřípadě protočím motorem a podívám se jestli se tam tlačí olej jak má, přes ty kanálky.Jinak dík kluci za rady.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

03.06 2009 20:42


MUFTY: Představ si, že ano ty diagnózo!
A když se s takovou klikou jezdilo dále, tak uletěla mezi ložiskem a řemenicí.
Mám ti ji donézt na památku?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 1

26.10 2010 22:16


Ahoj chcem sa spýtat kde si kupoval tesnenia do čerpadla. Mam A4 1.9 TDI* 110 PS a nemozem ich zohnať.Tečie mi z vrchu tak myslím že by sa sa to dalo aj bez vybratia čerpadla. Dik.
zepon:
jj najlepšia cesta, asi aj najlacnejšia, sada tesnení aj s puzdrami stojí 25€. Teraz som to riešil.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email