Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 525 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 521
Uživatelů: 4
Celkem: 525

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2017
Příspěvků: 38 | Témat: 6

14.07 2019 18:05


Ahoj dnes jsem se vracel z dovolené (cesta 1000km). Přibližně 100 km před cílem cesty na dálnici se mi rozsvítila kontrolka oleje(oranžová), zastavil jsem na parkovišti, kouknul na olej, bylo ho dost (na max dle tý debilní černý měrky). Jel jsem dál, asi za 20km znovu kontrolka oleje, zastavim, kouknu na olej, zdá se že ho je dost, přesto jsem tam pro jistotu dolil asi 2dcl aby se neřeklo. Poté jsem dojel až domů a těsně před domem doslova pár stovek metrů (to už jsem jel několik kilometrů v klidu po okreskách) znova olej, kouknu je ho dost. Těsně před odjezdem jsem měnil olej i filtry takže oleje tam bylo dost už před cestou a motor olej nežere. Nutno pdoktnout, že jsem táhnul 1.5t přívěs ale nevím jestli to na to může mít vliv - pravdou je že motor se celkem zapotil. Zvlástní je že tohle se mi stalo už potřetí co jsem se vracel z dovolené - pravidelně na dálnici po cestě domů = málo oleje. Čím by to mohlo být? Vada čidla? Kdyby to ale bylo čidlem tak by se to opakovalo celý rok a nikoliv jednou za rok po delší cestě ( >500km) po dálnici.
nahoru

sponzor





14.07 2019 18:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.1. 2010
Příspěvků: 65 | Témat: 3

14.07 2019 18:27


Pravděpodobně náhon olejového čerpadla.. - protočený šestihran

edit: vadné čidlo to samozřejmě může být také, ale starších 2.0tdi byl nejvetší bolest právě ten náhon (na maxidotu to hlásilo nízký tlak oleje)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

14.07 2019 19:01


Zažil jsem to samé, ale u vectry cdti. Olej tam byl tusim 5w30 a na dálnici, jak se ohřál, tak zřídnul a rozsvítila se kontrolka hladiny oleje. Ale bylo ho dost.
Ten sestihran jsi řešil?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

14.07 2019 20:49


Ak by náhon čerpadla bola by červená olejnicka

Toto vyzerá na senzor chybu co kontroluje hladinu

Vypustiť olej a senzor vymeniť
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

14.07 2019 21:33


Začal bych tím senzorem hladiny a vyměnil i mikrospínač zámku kapoty.
Jak už bylo zmíněno zaměřit se pro jistotu na ten náhon olejovýho čerpadla než dojde k rozsvícení červený kontrolky mazání to už bude pozdě a škody budou vysoký.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2017
Příspěvků: 38 | Témat: 6

14.07 2019 21:54


No tak díky za tipy. Náhon jsem neřešil, mám najeto jen 80 000. Mám kamaráda v autorizovaném servisu, říkal, že to nemá smysl řešit dřív než na 100 000 ale spíš kolem 150ti
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2017
Příspěvků: 38 | Témat: 6

15.07 2019 19:40


Tak dnes cestou z práce znovu. Koukal jsem ještě do manuálu a Maxidot* by měl chybu snímače hladiny normálně hlásit (má na to odlišnou kontrolku). Je divný že se to neopakuje v intervalech po 100km jak by mělo po otevření kapoty ale mnohem dřív, řekl bych tak po 30km
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2017
Příspěvků: 38 | Témat: 6

15.08 2019 0:35


Tak snímač oleje byl vyměněn a snímač kapoty funguje správně, kontrolka se ale rozsvěcí dál v intervalu cca 30 km od otevreni/zavreni kapoty
nahoru

sponzor





15.08 2019 0:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

15.08 2019 16:11


x46x (Čt, 15.08, 2019 0:35) orig:
snímač kapoty funguje správně

Tak snímač kapoty nemůže fungovat správně. když to cypuje a kontrolka se rožne co cca 30km že je nizká hladina OIL - a po kontrole je ho dost.
A smímač hladiny na vaně jste dávali nový orginál nebo jetý.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

15.08 2019 17:17


pokud nepomůže výměna snímače kapoty tak bude asi problém v budíkách.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2017
Příspěvků: 38 | Témat: 6

16.08 2019 10:47


Pokud mi snímač hlásí otevřenou kapotu tak funguje ne? Navíc po jejím otevření/zavření kontrolka zhasne. Dá se ověřit funkčnost ještě nějak jinak?

Snímač oleje jsem dával nový, nevím jestli je to originál ale byl to ten samý co tam byl - od Helly

O víkendu zkusím znovu diagnostiku motoru/budíků ale nic nepsala když se ta kontrolka objevila poprvé. Po výměně jsem to nezkoušel.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.9. 2017
Příspěvků: 14 | Témat: 2

17.07 2020 15:00


Ahoj. Chtěl bych oživit toto téma. Stalo se mi tento týden už 2x to samé. Vyjedu ráno od domu do práce (pouze cesta po městě v ČB) a po cca 15ti minutách jízdy se rozsvítí oranžová olejnička s nápisem "min", tedy, že je málo oleje. V práci jsem zkontroloval olej a je ho tam dost. Voda v okruhu je krásně čistá, takže těsnění pod hlavou OK, motor od oleje není, koláč pod autem také ne. Olej je tam 5W30 a výměna byla v září 2019, takže tam ještě není ani rok a nalítal jsem na něm teprve cca 6tis. km. Četl jsem tu něco o tom šestihranu... může to být tím? Už se na něj také chystám. Mám motor 2,0 TDI*, 16v, 103 KW a nájezd 170tis km. Psalo se tu také o čidlu kapoty, které nevím, jak by stím mělo souviset, ale určitě funguje, protože na budíkách to otevřenou kapotu signalizuje. Auto i motor jsou v top stavu, takže se o to chci včas postarat, aby mi dlouho sloužilo a bylo vše OK.
Díky za rady.
Naposledy upravil Zejwy dne 17.07 2020 15:02, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

17.07 2020 15:01


Senzor vysky hladiny K.O.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.9. 2017
Příspěvků: 14 | Témat: 2

17.07 2020 15:07


urgi (17.07 2020 15:01) orig :
Senzor vysky hladiny K.O.

Díky za tip. Dnes jsem byl u svého mechanika, abych se k němu na příští týden objednal a bavili jsem se o tom, co by to mohlo být. První ho také napadlo čidlo, ale mluvil o čidle v olejové vaně, která hlídá snad tlak oleje a viskozitu. Tzn. čislo výšky hladiny je další čislo, které by u tohoto typu motoru mělo být?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

17.07 2020 15:36


Tlak oleja je uplne niekde inde ale ano je to cidlo zo spodu olejovej vane
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.9. 2017
Příspěvků: 14 | Témat: 2

17.07 2020 15:54


urgi (17.07 2020 15:36) orig :
Tlak oleja je uplne niekde inde ale ano je to cidlo zo spodu olejovej vane

Super. Děkuji za radu. Příští týden to nechám vyměnit a ozvu se, jak to dopadlo.
nahoru

sponzor





17.07 2020 15:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.9. 2017
Příspěvků: 14 | Témat: 2

21.07 2020 7:43


Tak zatim jsem zjistil, že chybu lze vždy vymazat po otevření a zavření kapoty. Zajímavé. Příští týden se chystám k mechanikovi, který zkusí čidlo výšky hladiny oleje vyměnit, tak uvidíme. Možná to prý budou jen unavené kabely vedoucí k čidlu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.9. 2017
Příspěvků: 14 | Témat: 2

30.07 2020 11:22


Tak závada nejspíš odstraněna. Nakonec to byla banalita - opravdu chyběl olej, což mě překvapuje ze dvou důvodů. Jeden je, že na oleji je od poslední výměny nalítáno teprve 6tis. km a druhý, že to nevypadá,že by se olej ztrácel do vody (voda je krásně čistá), do válců (bílý kouř za autem není, ani auto nijak zvýšeně nekouří) a motor je vzhledem k nájezdu a svému věku v podstatě suchý. Takže jedině, že by to baštilo Turbo*. Nechal jsem si teď dělat rozvody a vyvažovák, kdy se musel vypustit olej a podle mechanika ho tam bylo tak o litr méně, než by mělo. Takže to dolil a zatim žádná kontrolka oleje ani po 300km. Tak jsem na jednu stranu rád, že je čidlo OK, na druhou stranu mi vrtá hlavou, kam se olej ztrácí. Údajně je to ale u těchto motorů normální, že žerou olej. Tak nevím.

Jinak, kdo by chtěl řešit vyvažovací modul, než se mu protočí šestihran, tak doporučuji pana Šerbera z Liběšic v severních Čechách (www.vyvazovaky.cz), který se na vyvažovací moduly specializuje. Nevyměňuje jen tyčku, jako řADA* mechaniků, ale profesionálně zabezpečí modul proti protočení. Moc ochotný pán.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.11. 2010
Příspěvků: 240 | Témat: 14

před 2 dny (13:58)


Ahoj, potřeboval bych cennou radu nad zlato. Dá se u A4 B7 2.0 TDI* zjistit v měřených hodnotách tlak motoroveho oleje? Měl jsem problém s budikama, asi mi odchází. Naskočil mi SAFE, nemohli najít klíček. Imobilizér* zablokoval RJ motoru. To se mi povedlo odstranit, ale teď mi výška je na dotu nízký tlak motorového oleje a občas i chyba ABS*. Proto mám docela strach motor startovat, ale říkám si, že to bude závada v budikach, ale ještě bych si to raději nějak ověřil. Nevíte jestli se měřit tlak oleje ve VCDS v měřených hodnotách? Děkuji za rady
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email