Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 334 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tynes
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 390
Online návštěvníků
Návštěvníků: 332
Uživatelů: 2
Celkem: 334

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2019
Příspěvků: 76 | Témat: 8

12.07 2019 16:26


Zdravím Vás všechny zkušené klubáky. Jen co jsem vyřešil problém s levým zadním měchem, chtěl jsem dnes vyměnit motorový olej. A nastal problém a chtěl bych konzultovat na co se v servisu připravit. Takže k věci.
Najelo se s autem na zvedák, aktivoval jsem mód pro zvedání na zvedák a že auto zvedneme. No a po tom, co se jenom odlehčilo pravé přední kolo, aniž by se ještě odlepilo od země do vzduchu začal na pravé přední kolo z vnitřní strany kapat hydraulický olej a čím více se kolo odlehčovalo, tím více to teklo. Po tom co kolo lehlo zpět na zem, tak to přestalo téci. Opět zvedání a zase to začalo téci. Takže jsem se sebral, že odjedu domů a vytočený jsem byl do běla vzteky.
CHtěl jsem doma sundat v klidu přední pravé kolo a že se na to kouknu, ale ten olej teče tak, že než bych to zvedl a sundal, tak toho vyteče mraky tak jsem to vzdal.
Mám pocit, co jsem pod to na ručním heveru koukal, že to u toho pravého předního kola teče někde od vrchu, ale nevidím tam pořádně.
Máte někdo s tímto zkušenost co to může být a na co se mám případně připravit? Musím v pondělí najít rychle nějaký servis. Je to pro mě strašná komplikace před dovolenou.
Předem všem moc děkuji za případné poznatky a podněty.
Jedná se o audi a6 avant, 4f, r.v. 2006, 246kw.
jinak dodám, řízení jde lehce a v tomto směru, jsem žádný problém nezaznamenal. Do zvednutí kola, žádný hydraulický olej nemizel a nemám pocit, že by mizel, když je auto koly na zemi.
Naposledy upravil svatep dne 18.07 2019 7:22, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





12.07 2019 16:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

12.07 2019 21:03


Jak vypada tlumic neni ko a olej jde z nej? Pripadne zkontroluj manzetu od rizeni ta muze taky bejt plna oleje tim ja to zvednes muze vytejkat poskozenou manzetou ven.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2019
Příspěvků: 76 | Témat: 8

12.07 2019 22:47


Tlumič je suchý. Ale řekl bych, že to teče tou manžetou od řízení. Co by to v tom případě znamenalo za problém? Nové řízení koupit?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

12.07 2019 23:52


Pokud to teče manžetou řízení tak vyměnit řízení no.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2019
Příspěvků: 76 | Témat: 8

13.07 2019 1:10


Děkuji za rady, to jsem zrovna slyšet nechtěl, že bude řízení v řiti. Na to, že mám auto 14 dní, tak tedy nic moc. To by se snad dalo považovat i za skrytou závadu. Každopádně mi to komplikuje situaci. Zajímavé je, že to před včerejškem bylo v servisu a měnili zadní měch a údajně jim tam nic neteklo z auta a po dvou dnech jde auto znovu na hever a ono to teče. Uvidím co mi v pondělí poví.
To, abych už pomalu přes víkend začal řízení shánět předběžně, potřebuji v úterý jet.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

13.07 2019 7:58


Koukám super kus opět a to je zatím jen řízení ... chlapci....4F V8 s mortorem BAT je ve většině případech po koupi dříve nebo později záležitost která se jmenuje vklad 80-100 tis. Ročně tehle motoru udělám tak 10-12 a oprava nejde pod 60... vytahany rachotíci rozvody utrhany nastavovace vacek rozlamany kluzáky rozvodu motor zere olej a je jim zblitej....Málokdo se k tomu choval dobře od nova a taky to dle toho vypadá.Jestli si zde někdo myslel ze koupi a bude bodře jen jezdit....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2019
Příspěvků: 76 | Témat: 8

13.07 2019 9:23


Satas- no popravdě jsem si myslel , že auto bude v pohodě a i tak auto vypadalo. Je po chlápkovi co jej měl 10 let a nedostatkem financí netrpěl. Při koupi auto vypadalo dobře, testovací jjízda taky v pohodě a nebyla jenom kolem komína a nebyl problém a teď to do řiti leze postupně začíná lézt na povrch. Rozvody jsou dělány loni na podzim. Každopádně děkuji za názory a musím to nějak řešit. Tohle mě se.e.
Vždy jsem měl na koupi auta kliku a nikdy žádný problém.
Tohle mi tedy žádnou radost nedělá, spíše naopak.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2019
Příspěvků: 76 | Témat: 8

17.07 2019 14:58


Poprosím o radu. Našel jsem repas díl hřebenové řízení označené 4F1 422 066 A. Byl jsem dnes v audi zjišťovat podle VIN* , jestli by to pasovalo do mého auta. Toto číslo dílu vůbec nenašli a podle jejich databáze díl 4F1 422 053 B. Moje otázka je, jestli to třeba není staré značení.
Zatím zvažuji variantu vyndat řízení z auta a poslat na repas a
pak jej zase dát zpět a bude jistota, že tam bude pasovat.
Děkuji předem za postřehy a rady.
nahoru

sponzor





17.07 2019 14:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email