Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 315 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 313
Uživatelů: 2
Celkem: 315

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

18.02 2008 23:47


Čau chlapi,potřeboval bych poradit nebo doporučit nějaké zapal. svíčky do mé A 80 B3 1.8 NE..Jezdím z 99 procent na LPG* a ted mi to studené začalo hůře startovat..DÍKES
nahoru

sponzor





18.02 2008 23:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

19.02 2008 22:26


jednobodové brisky na LPG* se stříbrnou elektrodou jsou nejlepší
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

19.02 2008 23:09


Já používám jednobodové Brisk Silver, jsou přímo na LPG*. Někdo tvrdí, že jsou na prd, já s nimi nemám žádný problém a to na nich mám už 15 tis km a startuji celou dobu normálně.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

19.02 2008 23:21


já jezdím na jednobodový brisky za 30kč kus a mením je co 5-6 tisíc a je klid:-)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

20.02 2008 14:06


No,tak jsem tam dal ty jednobodové Brisky 63 kč/ks , což je v pohodě..No a zatím v pohodě,dokonce mi připadá,že to jede lépe v nízkých otáčkách
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

20.02 2008 20:57


mám karburátorovou 1,6 s LPG*,měl jsem tam nejdřív NGK, tříelektrodový, vyměnil sem je kvůli cukání po cca 50 tisících (zbytečně protože se ukázalo že problém je jinde) a teď tam mám brisky, tříelektrodový LR17TC (do 1,8 maj bejt LR15) a zatim ok, maj najeto cca 35 tisíc, jede to stejně, žere to stejně, startuje to stejně, týpek (majitel dílny kde dělaj přestavby na LPG*) co mi dělal emise jen kroutil hlavou že von by tam něco takovýho nestrčil, prej ani s NGK nemá dobrý zkušenosti, dává zásadně bosch (mlel něco o tenčí elektrodě)
taky sem chtěl onehdá ty stříbrný ale prodavač mě od toho odradil a taky kolega co měl favorita s LPG* na ně nadával, po cca 3 tisících mu odmítaly fungovat s benzínem (což mu jaxi ztěžovalo startování v zimě)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

21.02 2008 9:17


combust: No uvidíme:-) Já nejezdím na benzín skoro vůbec a startuju i v zimě,v mrazech na plyn..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

21.02 2008 15:23


Nonevín chlapi jak je to teda s těma svíčkama BRISK SILVER na LPG*..Dneska jsem to tak cestou na šichtu a ze šichty pozoroval,teda pozoroval jsem jak to jede a zaznamenal jsem nižší výkon mezi 2500-3000 ot./min Jako by se to v tom rozmezí dusilo..Nevím no,asi tam dám zpátky ty 3-bodové NGK,co tam byly...
nahoru

sponzor





21.02 2008 15:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

21.02 2008 15:27


Máš mít pořádný motor a ne ten ohřívač vody
A jsi si jistý, že se ti to dusilo kvůli svíčkám, ano? Mě to jezdí už 15 tis. km bez zakuckání...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

21.02 2008 17:39


a ten propad výkonu je kdy? plnej plyn, teplý, studený ? máš tam správnou tepelnou hodnotu těch svíček?
ad.startování na LPG* u mě např. lze do cca -5 stupňů, pak je už problém (pravděpodobně je to tim že se v ten moment u mýho motoru zavře předřazená klapka a jde tam minimum plynu ale jsem línej to zkoumat a navíc poslední dva roky nebyly dostatečný mrazy) háček je navíc v tom že jakmile to po takovym studenym startu chcípne tak to velmi rychle zvlhne a trvá nepříjemně dlouho než to zase začne startovat
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

21.02 2008 19:19


SNIPER: HA HA HA,tak jsme se zasmáli...
COMBUST: S těmi předešlými starými NGK jsem žádný propad výkonu nezaznamenal,jen to už hůře startovalo.Asi je každý motor jiný a né každému motoru sedí ty plynové svíčky,jinak mám tam označení LR15YS..Zítra tam vrátím ty původní NGK a uvidím,snad to bude těma svíčkama..Jako,abych přiblížil ten ůbytek výkonu:
-prostě se rozjedu,dám 2,3 přišlápnu plyn...a ted je mrtvo bez zátahu..až překročím 3000 ot,tak se to chytne a jede už normálně,prostě je tam taková výkonová díra..
Už jse zkoušel různě štelovat plyn na škrtáku,ale ten problém to nevyřešilo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

21.02 2008 20:47


není to spíš v rozdělovači? opálenej palec a v momentě kdy se pohne předstih tak začne jiskra lítat přes jinou část palce?
ještě to taky můžou bejt membrány (ale to by to spíš začlo chcípat úplně, záleží jak je to starý, běžně vydržej okolo 50-100 tkm), a nebo si prostě natankoval nějaký svinstvo, to pak dokáže natropit spoustu neplechy.
jináč- zkus jak se to chová na benál, třebas ti jen vázne podtlakovej ovladač klapky II stupně (ale to by se zas neprojevovalo horším startem), takhle na dálku holt těžko radit
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

22.02 2008 6:28


COMBUST: No všechno co jsi napsal je možné,dneska na to mrknu.Plyn tam mám cca 8 tis km,tak že membrány bych vyloučil..Zkusím tam dát zpátky ty původní NGK,očistím je a uvidím.Mrknu taky na ten rozdělovač,to je taky možné..No hlavně,že to jede,ale jsem detajlista,chcu to mít v pořádku:-)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

22.02 2008 6:59


Jinak plyn tankuju u čerpačky HUNSGAS a teda mám za to,že mají kvalitní plyn...nebo ne?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

23.02 2008 18:44


Tak problem vyrešen:-) Zahodil jsem ty plynové BRISKY,dal tam NGK co tam mají být dle výrobce a je to teď 'nebe a dudy' Ty plynovky jsou na nic:-(
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

23.02 2008 18:44


Tak problem vyrešen:-) Zahodil jsem ty plynové BRISKY,dal tam NGK co tam mají být dle výrobce a je to teď 'nebe a dudy' Ty plynovky jsou na nic:-(
nahoru

sponzor





23.02 2008 18:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

23.02 2008 20:30


zajimavější než plynový brisky by bylo použití iridiovejch s tenčí elektrodou, z motorky mám zjištěný že spolehlivějc zapalujou chudší směs akorát že sou o dost dražší
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.9. 2013
Příspěvků: 28 | Témat: 0

20.01 2014 18:15


Ahoj klubáci,trošku oživím téma, chystám se na výměnu svíček , jelikož neznám jejich stáří , s něma jsem auto koupil, které by jste mi doporučily na ABT 66kw , jezdím krátké trasy. Teď mám tuším BERU utra X 4 bod, rád bych slyšel názory a zkušenosti , zkušenějších s tímto motorem..předem děkuji doporučujete spíše 4 nebo 3 bodové nebo jednobody atd..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

20.01 2014 18:43


Dej tam co doporučuje výrobce,
u Bosche je to třeba tato:
http://www.autodilyhh.cz/svicka-zapalovaci-bosch-super-plus-wr7ltc-101000050ac
Naposledy upravil rocky33 dne 20.01 2014 21:01, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

20.01 2014 19:03


Normálka Bosch, NGK nebo Champion
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

20.01 2014 21:10


mrkni do garáže.
dvakrát jsem dával bosch super+, ty jsem měnil preventivně tuším po dvou letech, dobré, bez problému, teď tam mám ngk, zatím super.
kódy výrobce jsou:
bosch w7ltcr, ngk bur6et, beru 14gh-7dtur (originál zapalování+kabely jsou beru)
pro zajímavost interval výměny je od výrobce doporučen 30000km pro modely do rv 1993 a 60000km nebo tři roky od rv 1993 a mladší.
pokud máš ještě původní kabely, dal bych nové i je, ještě pak mrkni na rozdělovač, na víko a palec, jestli je ok, pak by jsi měl mít stopro klid.
ještě jsme ty svíce řešili někde ve vláknu o LPG*, ale nechce se mi to hledat.
před nedávnem měli v autokelly ve výprodeji championy, mrkni, jestli je to ještě aktuální, byly tam snad za dvacku kus...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

20.01 2014 21:17


Když LPG*, tak z dlouhodobého hlediska jedině tříbodový. Jednobod bude fungovat taky, ale jen do určité doby.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

20.01 2014 22:41


Fortune88: NGK BUR6ET
Nad jinýma ani neuvažuj..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.9. 2013
Příspěvků: 28 | Témat: 0

21.01 2014 9:00


NOVON:
Fortune88: NGK BUR6ET
Nad jinýma ani neuvažuj..


O.K. dám na tebe díky
nahoru

sponzor





21.01 2014 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

25.01 2014 10:23


já mám v 80ce brisk A-line a jsem s nima spokojenej, měním je po cca 70tkm a start na LPG* to zvládá i v mínusovejch teplotách (což s ngk moc nešlo) takže bych klidně uvažoval i nad nima (do ABT je A-line 37)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email