Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 315 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 313
Uživatelů: 2
Celkem: 315

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

05.08 2011 12:00


lordmystic: je to strašně subjektivní, ale nejen mi, ale i moji mladé (a to jsme se shodli nezávisle na sobě) se zdá zadek B7ky strašně úzký. Ty světla to prostě hodně zužují
nahoru

sponzor





05.08 2011 12:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

05.08 2011 12:10


B6 ma krasnou dupku obzvlaste pak kdyz je na nejakych peknych papucich

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

05.08 2011 12:38


ja to říkám pořád, nejhezčí A4 je B5
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

05.08 2011 12:45


TAVIC: ač ji mám, tak taková B6 v sedanu ...teda pokud do toho netahám i modely RS, tam je to jiná liga
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

05.08 2011 20:26


lumirs:


mne se z B7 libi jen volant


Přesně tak.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

05.08 2011 21:00


vencaa6:
a co se tyka ostatniho servisu? S4 B7 vs. obyc B7? o kolik narocnejsi bude servis te S4? nechci to samo presne, jen tak od oka...


nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.08 2011 22:24


vencaa6:
Cca o třetinu. Brzdy, podvozek, pneu, více oleje ... a doopravdy velice málo mechaniků kterým bych to svěřil.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

06.08 2011 19:55


root: nevidel bych to tak tragicky, "nejvetsi" rozdil bude 2x vice oleje, ale co na podvozku bude jine? pneu - 18 bych dal i na B7 mno a brzdy, max par stovek za vetsi kotouce
nahoru

sponzor





06.08 2011 19:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

07.08 2011 11:05


lumirs:
root: nevidel bych to tak tragicky, "nejvetsi" rozdil bude 2x vice oleje, ale co na podvozku bude jine? pneu - 18 bych dal i na B7 mno a brzdy, max par stovek za vetsi kotouce


jj, na ty brzdy jsem se díval. rozdíl tam je, ale nic extra... spíš mě zajímá, jestli je tam něco jiného, na servis komplikovanějšího...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

07.08 2011 12:01


Není, vždyť je to běžná A4 s trochu větším výkonem, není to RS.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.08 2011 12:50


Co je tam jiné? A že ten rozdíl nebude tak velký?

Tak:
- podvozek je naprosto jiný než série, tlumiče, pružiny monroe to nespraví
- třmeny a kotouče jsou naprosto jiné a stárlajny bych tam fakt nedával
- doopravdy na to nenarvete 16tky kola, mrkněte na net a zjistěte kolik stojí jedna pořádná guma v předepsané šířce (minimálně 245)
- motor je tak velký, že při jakékoli triviální opravě jde ven
- rozvody jsou ze strany řidiče
- stejně jako u A6 ve V8 bych tipoval atypické čelní sklo díky posunuté příčce
- kapota, blatníky bych tipoval hliník


Jinak jo, obyč A4 se spotřebou kolem 14ti ...
AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

07.08 2011 13:51


root: Jinými slovy, běžný auto. Normálního smrtelníka z toho co jsi vypsal zajímají maximálně tlumiče a kotouče a v nich se žádná cenová past neskrývá. Větší kola má na autě kdekdo a rozvody jsou jednou za čas.

S4 je normální auto, toho bych se fakt nebál.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

07.08 2011 15:37


root: kdo se baví o starlajnech a 16tkách? já se normálně ptám, tak buď normálně odpověz, nebo díky a
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

07.08 2011 15:50


ono s tím velkým motorem, i ten můj 2.0tfsi je tam na hovno, navíc je tam pěkně blbě velká těžká Převodovka*, myslím že v obou případech to bude podobné, bez pořádného vybavení a zvedáku na motor není šance. a nemusí se aspoň u S4 vyndavat Turbo*, velká výhoda.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.08 2011 16:32


vencaa6:
root:
Cca o třetinu. Brzdy, podvozek, pneu, více oleje ... a doopravdy velice málo mechaniků kterým bych to svěřil.


Buď se nauč číst, nebo nedržkuj a díky ...
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

07.08 2011 17:21


root:
vencaa6:


Buď se nauč číst, nebo nedržkuj a díky ...


to na rozdíl od tebe umím...

vencaa6:

spíš mě zajímá, jestli je tam něco jiného, na servis komplikovanějšího...


čteš někde něco o starlajnech a 16tkách?
sponzor





07.08 2011 17:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.08 2011 17:30


vencaa6:
Jsi kokot. HOWK
Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

07.08 2011 18:05


je to tady už to začíná Brno hučí jako turbínááá
kdo nemá co říci měl by mlčet neb mu pak nezbývá než se pustit do nadávek

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

07.08 2011 19:33


root:
vencaa6:
Cca o třetinu. Brzdy, podvozek, pneu, více oleje ... a doopravdy velice málo mechaniků kterým bych to svěřil.

to je pravda,měnit tlumiče,olej a nedejbože gumy na S4 umi maloktery mehánik
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

07.08 2011 19:33


root: jsi v dobre psychicke kondici?

Zrovna v tomhle vlaknu se nevyskytujou jitrnice, ktere jindy stiras na prvni dobu, takze v cem je proublem?
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

07.08 2011 19:42


root:
vencaa6:
Jsi kokot. HOWK


a to ještě nevíš, že ho případně nebudu servisovat v kyjově...

ale péči bude mít dostatečnou i když s kafím a vysátím to nebude... bohužel...

k tématu - nikde na netu nejsou ceny tlumičů a pružin... víte někdo? diq.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

07.08 2011 19:56


vencaa6: mrkni do elit katalogu, tlumice stejna cena u s4 b6 a b6 1,8T, ja bych to neresil
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

07.08 2011 20:04


lumirs: dival jsem se právě jen na B7 a tam jsou jen Alko a pružiny žádné.. ani nikde jinde jsem to nenašel...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

07.08 2011 20:09


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


A tady je krasne videt rozdil
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


S4 7700
A4 6600 a míň
sponzor





07.08 2011 20:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

07.08 2011 20:18


no čéče víc jak litr rozdíl... dobře to promysli, abysis na servis nemusel brát úvěr
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

07.08 2011 20:21


Kriznik: tak bych to dal do LPG* samozřejmě...
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

07.08 2011 20:39


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvků: 187 | Témat: 15

13.08 2011 20:17


vlasta:
S4 B6 nema FSI*, ani B7- oboji maji motor BBK. Az S4 B8 ma FSI*-ale je to jen sestihrncovej triltr CAKA
Jina pisnicka je RS4 B7...ta ma masakralni motor FSI* 4,2 V8 BNS...to je jako uplne jina liga....
A kua. Celou dobu myslim ze BBK je FSI*. Mel jsem za to ze je to duvod pro potrebu N98 ?? Je fakt RS4 o tolik jina jako je rozdil v cene? Ten me totiz vzdycky obzvlast proti B6 S4 zarazel.

root: Trochu to sice nepobiram, ale jen vecne:
- gumy jsou 235/40/18, daval jsem 19 tak nevim co stojej
- pri opravach celo ven ano (ale to vetsinou i u ostatnich V6 a vic motoru), motor "vzdycky" ne. Menili mi klimakompresor hnanej hrideli zezadu od rozvodu jen se sundanym celem.
- kapota a blatniky pochybuju ze jsou jiny nez na A4
- stejne tak podvozek "uplne jinej"? Tlumice a pruziny urcite musi nest tech 1800kilo, ale oproti standardnimu sportu je tam co jeste jinyho?
- rozvody jsou vzadu, ale je tam retez
- pise se Howgh ...
- a jo, je to obyc A4 se spotrebou kolem 18, ale dobre to zni


Predni brzdy jsem menil kotouce desky za 10t, dily Audi z MCD.

Sko jsem bral, protoze se znam ze sem uchyl a ze kdybych priplatil za B7 3.0 TDI*, neusetrim na ty nafte, protoze budu kupovat ty Recara, brzdy a dalsi blbiny z Ska
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

12.09 2011 9:08


taky po ní pokuju... ropák mě už nebaví.. chci zvuk
AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

15.09 2011 14:38


Solcik:
taky po ní pokuju... ropák mě už nebaví.. chci zvuk


Vždyť máš S4, ne?
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email