Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 334 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 328
Uživatelů: 6
Celkem: 334

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

15.09 2011 14:41


valmet:


Vždyť máš S4, ne?


nerejpej
sponzor





15.09 2011 14:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

15.09 2011 14:45


valmet:
Vždyť máš S4, ne?

tak tak
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

15.09 2011 14:47


zlobíte pánové
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

15.09 2011 16:25


Solcik:
zlobíte pánové


helet , nic si s toho nedeelj. ja mel taky na sve prvni A4 B5 92kw jiz pri koupi tendle znacek, spousta lidi to zralo , spousta chtelo zavodit , vlastne je to to jedine co me z ni zbylo
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

16.09 2011 7:26


počkejte ještě Vám ukážu, si koupim supr trupr ultra mega hárd cool větrák do sání a všechny Vás roznesu na kopytech
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.8. 2011
Příspěvků: 2 | Témat: 1

18.10 2011 12:13


len pre tych co sa rozhoduju a boja sa B6ky S4... tiez som pred nejakym "mesiacom" bol pri rovnakom vybere. ale z pomedzi inych aut tohto zamerania mi vysiel najlepsie co sa tyka pomeru vykon/spolahlivost/naklady na udrzbu... ziadne extra podvozky,zbytocna elektronika ,cidla podvozku za milion eur a podobne S4 je taky "klasicky"europsky muscle car:)
sam mam S4 b6 avant 2003/4 4.2 v8,momentalne sa lakuje do matnej ciernej,full vybava,zatial som v tejto vybave nestretol iny kus.nabehane 139tis km...zatial bez investicii,akurat olej ,co sa pomaly dolieva casto jak benzin mesto 15l kludnou nohou-ratam premavku a nie prazdne mesto, mimo 9-11.5l. u mna maximalna spokojnost a nemenil by som:) na jar ma budu cakat ramena na vymenu,inak neviem o nicom
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 37 | Témat: 1

24.11 2012 23:01


Tak mám také S4. 128.000 km tak uvidím..vyměnil jsem všechny filtry a olej....spotřena 12-18l
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

28.02 2015 15:48


Kolik ta bestie zere oleje? Co je v norme a co uz muze znacit problemy?
sponzor





28.02 2015 15:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

28.02 2015 19:10


Nejlépe nic od výměny k výměně,,pokud to má žrát, tak max 2 - 3 litry na 15000 km tedy 2 litry na 10000 ale to je strop!!
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

28.02 2015 19:11


Deš do ní nebo co?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

28.02 2015 22:56


zepelin: byl jsem omrknout jedno cabro co pry trochu papa oil
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

01.03 2015 0:28


Záleží, kolik má najeto. Ideální je tak litr na 15.000km, ale pokud to bude litr na tři tisíce, tak bych to ještě bral jako použitelný.
Taky by mohlo záležet, co do toho lije, mně starší typ, než je v B7, daleko míň žere, když v tom je 0W30 nebo 0W40. To je max ten litr. Jakmile tam byla 5W30, tak to sežralo minimálně čtyři litry.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

01.03 2015 7:33


cabrio nieee
AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

01.03 2015 8:18


lumirs (28.02 2015 22:56) orig :
zepelin: byl jsem omrknout jedno cabro co pry trochu papa oil

To si byl na tom stříbrném od mnichovic?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

01.03 2015 10:33


lumirs:

Tak na to bacha, jakmile někdo řekne dopředu, že to ,,trochu papá,, tak to většinou žere víc oleje než benzínu..
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

01.03 2015 11:33


Vaha: ano:) presne to
sponzor





01.03 2015 11:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

01.03 2015 11:34


Nerikal ze papa ale ze doliva, no a najel jen 5000
AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

01.03 2015 11:43


lumirs (01.03 2015 11:33) orig :
Vaha: ano:) presne to

Já jsem si řikal že to bude nějaké divné
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

01.03 2015 12:28


No pěkná je, to je pravda,,ale s nájezdem 120000 by neměla spapat vůbec nic..

Na druhou stranu taky záleží hodně co tam nalil za olej..když jsem tam (4,2) měl mobil nebo shell nesnědla ani prd (max 0,5 l na 13000) když jsem tam ale jednou dal castrol tak jsem ho za 7000 km musel vylejt, bo sem se dost divil, že za tu dobu jsem dolil cca 2 litry..
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

01.03 2015 12:53


váha (01.03 2015 11:43) orig :

Já jsem si řikal že to bude nějaké divné


nemusi to nutne byt divne, ja jsem jen puntickar
AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

01.03 2015 20:12


Ten inzerát mi přišel nějaký podezřelý,ale jinač se mě to auto líbí... Kolikatý to je majitel?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

02.03 2015 19:27


váha: sz
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

03.03 2015 4:24


lumirs (02.03 2015 19:27) <a href="/forum/prispevek/1240965-servis-s4-2004-4-2-344ps#1240965">orig</a> :
váha: sz

Need some draft Pilsner...andel....
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

04.03 2015 12:58


Taky jsem chtel kupovat, ale BiTurbo* je BiTurbo*. S4 4.2 bych si predstavoval tak s automatem na kazdodeni jezdeni, neni to takovy rvac.Pokud nejake auto schanis tak napis, ve svycarsku je tady tech auto milion, potkas vis RS3,RS4,RS6 jak obycejnych Acek. To same vw golfy, R32 potkas za den tak 20 a obycejnych golfacu tak 5.
sponzor





04.03 2015 12:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

08.03 2015 6:43


urcite by som uprednostnil 4.2 pred biturbom.. BiTurbo* sice ide pekne, ale servisovatelnost a zvuk V8 su uuuplne inde.. a samozrejme manual (je ich malo, lahsie sa servisuje, ma vecsiu hodnotu do buducna a do s4 nic ine nepatri)
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

08.03 2015 15:11


snuff:

Taky jsem se rozmyslel S4 B6 ma moc nesmyslu co jsem v aute nevyhledaval (sekundar vzduch, 4 lambdy a jine eko nesmysle.) Takze B6 byla zavrhnuta, dalsi důvod byl špatná upravotelnost motoru a málo výrobců motorových dílů. Na B5 je jich v usa jak sra-ek. Je pravda, že servis B5 je naročný, ale každý to může vyřešit jak já. Dělám ted motor a prevodovku do novoty. Podvozek uz mam komplet. A budu mit dalsich 200 000km klid. S tou hodnotou nevim cece, pokud chces ve Svycarsku koupit B5 v TOP stavu, tak pocitej cca 450-500tis. Za to tam koupis aj Topokvy B7.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

08.03 2015 17:44


tu hodnotu som nemyslel ako B5 vs B7, ale ako automat S4 vs manual S4..

B5 je tiez legenda to je snad jasne, tam je velke plus, ze to laka aj roznych tunerov kedze z toho motoru mozes dostat tolko koni, kolko mas penazi
ale v8 je pre mna charizmatickejsi motor, do S4 ky kedze nemam zaujem o upravovanie..
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.6. 2012
Příspěvků: 14 | Témat: 1

09.03 2015 0:23


servis s4 4.2 by som rozdelil do dvoch etap: pred/po rozvode-vydaje su sporadicke, ale predsa len o nieco vyssie ako u "tradicnejsich aut", ale nic strasne. potom, teda ak vobec, sa vam z motora zacne ozyvat rapkavy zvuk -a uz sa rozvadzate. najskor sa zlomil niektory z vodiacich komponentov retazi(este som sa nestretol s info, zeby niekomu v tomto rozvode praskla retaz) motor ale musi ist von(inak sa tu spominalo, ze musi ist pri kazdej prkotine-urcite nie, dost veci sa da poriesit len odmontovanim okrajovych casti, ze vyhra co? nemam overene, ci sa da kupit len cast rozvodu, alebo ci len cela sada(cca 2500eur) aby som to skratil. pokial vseobecne plati ze kupovat jazdenku za posledne peniaze je ako hrat rusku ruletu s 3 nabojmi, tak pri s/rs by som to posunul na 5... ale pokial zozeniete nieco slusne za 10l & dalsi 5 mate ako rezervu tak potom by som sa toho az tak nebal. zvuk je spravne neodizolovany, pri prvom hustejsom dazdi zabudnete na hravost m3, o linearite a spontannosti atmo V8 tu asi nema zmysel hovorit. oproti rs b7 ma s4 krutak len o 20 nm nizsi, rozdiel vo vykone ersko dosahuje vdaka vacsiej tocivost (cca 1000ot viac) aj ked podla ucenia renn-zenu vraj prave tych 1000 otacok oddeluje sportove auto od zavodneho. no, momentalne je to zhruba za priplatok 10 litrov. a inak priatelia, sportovo prakticke AWD* s V8 a manualom si dnes uz ako nove ani nekupite. cakaju nas smutne casy..
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

09.03 2015 5:16


2500 eur je pekny nezmysel. nech prezeniem tak viac ako 500 eur to cele stat nemoze.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.6. 2012
Příspěvků: 14 | Témat: 1

09.03 2015 22:34


no jedine ak to niekde vymontujes na ulici. za 4 retaze, 2 hydro napinaky, vodiace elementy,... nic neporazi osobnu skusenost takze si dovolim citovat kolegu Asima, ktory si tym presiel:
"na tie blbe poznamky tipu: ja to zozeniem uuurcite a za super cenu ZABUDNITE!) proste to splasite len cez audi.. ani polsko, ani cesko, ani madarsko.. proste nikde ich nezozeniete.. len audi.. kupoval som 3retaze, casovanie sacich vaciek na obe hlavy, napinak so stelovanim casovania na hlave A, napinak retaze od kluky, tesnenie pod napinak, tesnenie medzi prevodovku a motor.. a 1950eur BYE BYE.. a to este neratam cenu za servis a pracu a vedlajsie vydaje ako specialne tmely, silikony atd. atd. atd."

minuleho roku som menil tesnenie pod hornym deklom motora. kus gumy plus zopar drobnych k tomu (tiez len cez audi) za 80 eur.. ale kazdy nech si veri comu chce.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email