Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 464 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 459
Uživatelů: 5
Celkem: 464

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 41 | Témat: 12

08.06 2019 23:06


Zdar hoši, mám prosbu. 5hp19 fla, stala se mi tam taková věc, že Převodovka* fungovala zcela normálně bez náznaku prokluzu, řazení ok.. stání do kopce bez couvnutí s rychlostí....

Večer jsem zaparkoval, ráno jsem přišel k auto, vyjel sem a po několika stech metrech začala blbnout. První rychlost se zařadí a drží, přeřadí se na dvojku - opět vše ok. Při přeřazení na trojku se rychlost zařadí bez škubnutí, prostě jak má, ale přidám plyn a bez záběru, začne klouzat, když přidám klasicky, abych akceleroval. Když ale zmáčknu plyn méně hodně pomalinku, tak rychlost drží a neproklouzne, pak se přeřadí na čtyřku a to samé. V poslední řadě se přeřadí na pětku bez problémů, kde začnu akcelerovat a bez problémů to jede. Takže suma sumárům, prostě na trojku a čtyřku musím pomalinku, hodně pomalinku přidávat plyn, abych se dostal na pětku a jel pak normálně. Přeřazení mezi trojkou a čtyřkou je taky v pohodě, žádný škubance. Jen když to proklouzne na té trojce a čtyřce, že se zvýší otáčky, tak když se vrátí zpět tak samozřejmně bouchne.

Rád bych slyšel od někoho jestli jsou v háji lamely a nebo něco někde jiného, šoupátková skříň, únik tlaku? Hydroměnič je rok a půl starej.

Klidně někomu pošlu prachy na účet za upřímnou radu.


Natočil jsem video - https://youtu.be/VPgutLDZiu0

Díky Venca.
nahoru

sponzor





08.06 2019 23:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

09.06 2019 10:02


měl jsem to samé na a6 nějakej pohon drive poškozenej mi řikal lubo musela se dělat Převodovka* pak to jednou skubne tak že ti vypadnou kvality jako mě budeš řadit 1--2-3 a pak skočí nouzák
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 41 | Témat: 12

09.06 2019 11:01


Pohon drive? Jako ze mechanicka zavada? Lamely? Kabel? Co to je pohon drive.... Kolik to stalo oprava .
Tyka se to A6 ky C5.... R.v. 2000, 2.5tdi quattro*
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

09.06 2019 12:18


To bude mechanická závada určitě bude muset dolu Převodovka* buď je to lamelama nebo lamelový kosem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 41 | Témat: 12

09.06 2019 12:35


Jasan, musí dolu.... Co to je ten pohon drive...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

09.06 2019 14:39


Dva kose s hrideli zasunute do sebe az se utrhne stojis
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

18.06 2019 8:35


hoši hoši... co to melete... a tak mu občas necvakne lock up v měniči, a co jako, tak chyba tlaku oleje.

1/ dej novej olej - vylij z 9,5 L to co vyteče, nalij (pumpičkou na olej cca stejné množství, dělej to při max 40 stupních ohřátém oleji, při nastartovaném autě, při P. Jak ti poteče olej ven z díry, dej zátku, prořaď převodovku tam zpět, na zvedáku, protoč kolama. Pak znovu dolij, než bude kapat olej ven, zašputuj a máš to. Odzkoušej... Náklady 6x 230 Kč, Olej 5/4 HP19 - od Ravenolu, žlutý. kupuj přes internet, nejlíp 10L balení - 2000.

2/ pokud to bude dělat dál tak, vylij olej - oddělej vanu - asi 28 torxů, objednej si za 250 Kč filtr - ten vyměň, drží na 2 torxech, pak zpátky nasaď vanu - samozřejmě omrkni kolik je tam bordela na magnetech, vanu vyčisti nechlupatou hadrou, poté opakuj krok č. 1, nalij olej, tím už budeš mít olej skoro vyčištěný.

Předpokládám ale, že pokud máš nový měnič, tak máš i olej měněný.

Jestli ti můžu poradit - převodovku nedávej do Kaps Kojetín, tam tomu opravdu nikdo nerozumí.

Převodovku jsem si nakonec - po investici v této firmě cca 50 tyček - opravil sám na zahradě, sice to chvilku trvalo, ale zatím mi Převodovka* najela 30 tisíc km za rok a půl a jede. Po opravě u nich mi jela jednou den a podruhé 14 dní, než se zavařila. A poté jsem měl vypláznout dalších 30 tyček, což už jsem odmítl. Takže na takové chytráky bacha, to samé na ty rady tady... dát to někam a Převodovka* ven a takové ty řeči.

Až ti nepomůže výměna části oleje a výměna filtru v převodovce, resp. vyčištění vany od bordela, pak teprve laboruj s nějakým dáváním převodovky odborníkům. Mimochodem za ten bod 1 a bod 2 chtějí odborníci zhruba 10 tisíc. Ty to uděláš sám za hodinu zhruba za 2500.

Snad se dílo podaří, čao
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

18.06 2019 8:49


ještě bych se tě chtěl zeptat - po zhlédnutí toho videa - na cos přišel tím rýpáním tím šroubovákem?

Pochopil jsem tedy, že asi olejem to nebude, máš ho docela čistý.

takže show must go on... z boku převodovky musíš vytáhnout hřídel, která prochází převodovkou, což není až takový problém.
Potom musíš odšroubovat opět x torxů na předku převodovky - olejové čerpadlo vytáhnout - nejlíp pak dvěma silnýma kleštěma, převodovku postavit, dá si deku mezi kolena a vytáhnout celý čerpadlo ven.

Pak se dostaneš na to, co jsi tam masírovat tím šroubováčkem.

Co se týká toho co a jak tam má být, nejlépe najet právě na stránky neznalých převodovek Kaps Kojetín, kde v sekci Náhradní díly máš obrázky jak vše do sebe má zapadat, díl za dílem.

jakmile vytáhneš čerpadlo, stejně všechno tam co je po ním, tak se musí točit, lehunce, bez nějakých drkotání, jinak to máš špatně složené.

No, jinak někdy je chyba ne v mechanické části, ale v mozku převodovky, tj. to, co už jsi odmontoval ve videu.

Proměř Ohmy na solenoidech, hodnoty jsou někde na netu, když si zadáš "5hp19 manual" taky proměř teplotní čidlo, to mě vyjebalo na maximum, ted jsem ho nahradil stálým odporem 1400 Ohm a mám klid, auto jede.

Ještě uvažuju, že když mi semtam zlobí lock up, tak dám smazat Adaptační hodnoty vagem, což je jednoduchá záležitost a někdy je to lepší. I když mě zlobí lock up tak jednou za měsíc)) A adaptace mažu tak jednou za dva měsíce, když se mi zdá, že třeba mi řadí pozdě 4ka, to je tím, že jezdím hodně město:-/

Možná bys mohl zkusit i změnit kodování převodovky - já mám 00010 a můžeš zkusit 00000, smazat k tomu adaptace, a odzkoušet, řadí to trošku jinak. A pak se případně vrátit zase k 00010.

Každopádně problém je v lock-up měniče, který se ti nezacvakne - kdy má -tj. na trojku mezi 40-50km/h, a na čtverku ihned po zařazení 4ky.

Na ty věci ohledně VAG ti stačí kabel 12.12 a notas a program VCDS 12. Vše zdarma, kabel tak 200.

Tak hodně zdaru, kdyby něco piš) Jo a jak mě tady budou borci nadávat jak su debil, že jsou to blbosti, hm ..., no auto si děláš sám - viz youtube, tak jsem ti to napsal tak jak já to dělám, před barákem, na zahradě čus
nahoru

sponzor





18.06 2019 8:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

19.06 2019 11:01


Ziadne kodovanie sa tam nemeni a adaptaciu u 5hp19 tobôž nie. Tam sa adaptacia ešte nerobila, diagnostika ju nevie u takejto prevodovky urobit
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

19.06 2019 12:34


Dle dostupnych pramenu mas pravdu...

Ale... v praxi... coding 00010 je, ze mi prevodovka reaguje vic na jizdni styl.

V kodu 00000 se drzi vic prednastavene mapy. Takze radi treba trojku ne mezi 30-40, ale az ve 40tce, temer porad stejne (blbè, 4 ku v 60.

Adaptace Vag vypada, ze neumi, nepotvrdi ti hlaskou provedeni. Ale pamet prevodovky to obnovi. Jede to pak jinak. Jakokdyby se znovu uci.

Ja to tak mam odzkousene. Treba mi radila 5ku v 70 uz a po adaptaci az v 80 spravne. Pri stejne rychlosti a plynu.

Myslim, ze si muze kazdy zkusit a uvidi...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

19.06 2019 14:59


Nie ze nepotvrdi adaptaciu, ale pri klasickom zadavani kodu na zaciatok adaptacie obycajna diagnostika neurobi - nevypise nic a ked mas lepsiu diagnostiku, tam sa u tejto prevodovky v menu ani ADAPTACE neobjaví, teda ju nemôžeš spustit. Ten popis na zaciatku je len normal a sport rezim
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

19.06 2019 18:03


Tak som asi chuj a moja 5hp19 tiez:-))
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

19.06 2019 20:15


To nik nepovedal, ale tak to nefunguje. 5hp19 je este nie pomerne jednoducha prevodovka co sa tyka elektroniky. Adapt sa robi az uz 6.st aj to nie prve rocniky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2020
Příspěvků: 10 | Témat: 0

15.02 2021 14:21


Zdar chlapi mám podobný problém s převodovkou 5hp19 označení ezb jelikož sem koupil jetou převodovku od moc dobreho chlapíka z opavy ktereho tímto pozdravuji i když pochybuji že to bude číst vzkázal bych mu ať chc...ípne zm..rd ! Tak sem se vrátil z5 ke své převodovce která měla problém v tom že prokluzovala 2ka a 3ka Převodovka* přeřadila řek byc bez problému ale po přeřazení prokluzovala až do cca 2200ot pak to teprve zabralo. Jedná se pouze o 2 a 3 kvalt zbytek 1,4,5ka byly bez problému řazení plynule bez škubání a pod. Nyní mi nezbylo než udělat průzkum utrob a zjistil sem že lamely jsou v pořádku na některých je ještě dokonce vidět i nějaké vyrobní čísla takže tím to asi nebude... neví někdo co by mohlo být příčinou toho prokluzu?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

15.02 2021 14:24


tumeck: hydromenic......?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1796 | Témat: 44

15.02 2021 15:02


může být, ale to by diag. něco měla napsat
třeba chybu P0741
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





15.02 2021 15:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

15.02 2021 16:12


Treba diagnostiku. Ale to ze lamely nie su spalene neznamena , ze su este ok. Menic sa robi vzdy
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email