Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 458 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 451
Uživatelů: 7
Celkem: 458

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: S3 vs A3 3.2
AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.4. 2019
Příspěvků: 8 | Témat: 3

04.06 2019 19:27


Zdarec, vlastním 8p, ale 100kw už mi příjde málo, tak začínám pošilhávat po S3 nebo 3.2 vr6.
Těch 3.2 je strašně málo, ale ten 6 válec mi příjde víc sexy, než ten ''vysávač'' u 2.0 tfsi...
Navíc DSG s pádly je pro mě taky zábavnější, než kvedlat u takového auta klackem
Na druhou stranu, S3 ma určitě kvalitnější podvozek, nebude to takový žrout benzínu,
a prý je i svižnější... Nemluvě o tom, že má víc sexy body kit.
Zajímal by mě názor ostatních, když jde o srovnání těchto dvou aut, takže budu rád za každý názor, nebo radu
nahoru

sponzor





04.06 2019 19:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

05.06 2019 6:54


Ty vole ze vysavac vysavac s3 si da 3.2ku na ranajky na pol plynu.
A ides na to presne naopak ako by som isiel ja DSG je no way, v tak starom aute su to ciste problemy za nie lacny peniaz. Jedine manual..
No a nehovorim, ze ta 3.2 je zla, ma to pekny zvuk, atd, ale 2.0tfsi je pruznostou a dynamikou uplne inde. A to uz ani nevravim o tom, ze si ju jednoducho dokazes poladit nad 300PS a ked zoberiem pripad, ze za cenu servisu DSG budes u S3ky s vykonom uuuplne inde..
Z tohto porovnania S3 jednoznacne. Je to o x levelov vyssie.A to som este nespomenul ze celkovy feeling z Ska je neporovnatelny. Sportove sedacky, volant, podvozok.. Tie auta sa nemozu rovnat v nicom. Preto S3 stoji tolko a 3.2ky chodia za polovicu..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.4. 2019
Příspěvků: 8 | Témat: 3

06.06 2019 0:10


U toho manualu se bojim, ze s 300hp nebudu stihat radit, kdyz v tom poletim Ten zvuk u S3 me nejak nechytl, ale je pravda, ze jsem ho nazivo slysel jen jednou... Snad by se dal poladit u nejake firmy
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

06.06 2019 2:13


No on servis u s3 nebude taky nic levnyho co se tyka podvozku atd jdes vsechno kupovat na S coz stoji penize pokud to budes opravovat jak se ma to auto je cele jine trefis blatnik dobry den S3 naraznik dobry den S3 co se tyka ladeni soft ano proc ne ale co se tyka vetsich uprav uz dneska neni taky zadna sranda najdes blba prolitnes technickou bez papiru ani nemrknes
3.2 jsme pred 6 lety kupovali se znamym v dsg a do ted na tom nedelal nic krome pravidelne udrzby
Co se tyka dsg je jasny ze to auto bude mit neco za sebou takze repas je skoro vic nez tutovej pokud uz to nekdo nedelal ale udelas ho jednou a uz to nikdy neudelal pokud se k tomu budes chovat jako clovek
Za me se dsg pohodlnejsi jak na komfort a i zablbnout na padlech se da tohle je vec vkusu ja uz manual nechci ani me nebavi at je to v jakem koliv aute
as pokud si trošku řidič tak ta 3.2 v bohate staci na sviznejsi jizdu a i nekomu ukazat zada ale pokud stim chces litat sprinty tak to není moc idealni auto
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.4. 2019
Příspěvků: 8 | Témat: 3

06.06 2019 3:22


Roubic: U toho Ska je jedina vec, ceho se bojim, a prave cena a dostupnost nahradnich dilu Schvalne jsem se nedavno dival, jestli se da tady neco sehnat a skoro nic jsem nenasel... Servisaka mam znameho, kteremu prosly v Cartecu lepsi kary pod rukama, takze vylozene do autorizaku bych to daval nemusel.
Nasel jsem par eSek, co maji s-tronic, ale v porovnani s dsg nevim, jak na tom ta prevodovka je.. Na kolik vubec ten repas dsg +- vyjde?

Na sprinty to vylozene nechci. Spis se chci s tim obcas pobavit a ukazat ksiltovkarum zada
Dokazu si predstavit, ze bych to nechal u overene firmy lehce zvednout o 40-50 hp, nic velkeho...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

06.06 2019 4:48


guestikor: guestikor:
Nechce se mi verit ze zrovna u s3 pudes do autodilu a reknes dobry den potrebuju tlumice a pruziny a takovejch dilu bude mraky to znam od sve s8 to je vsechno jinak to auto
Co se tyce repase vubec netusim odhad cca 30-50 tis muj nazor
A ksiltovkari maj vsetsinou stare rozpadle auta takze na ty staci skoro vsechny auta a pokud umi jet jenom rovne tak si vyhral
Uvidis sam chce se zeptat nekoho jak to stim je aby si pak nezabrecel nad servisem
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

06.06 2019 6:24


S3 8P jako dobra prdel jde stim kouzliti.... ale ...... mrtvý turba mrtvý skříně a podobný kauzičky když se bavíme kolem 400 ps
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

06.06 2019 7:47


Servis Ska nie je ziadny problem, mal som Sko 3 roky uplna pohoda.. Samozrejme, ze ked to rozbijes tak karosarske diely su drahsie ale po motorickej stranke je to vlastne "obycajny oturbeny 4valec"..To neni RSa..

Ak nechces 4x4 tak aj Leon Cupra je moznost.
Alebo ta 3.2ka, ale ta tiez vie prekvapit roznymi problemami (rozvody) a hlavne je pomala Tie auta sa proste nedaju porovnavat, kazdy je pecka (aj S3 aj 3.2), ale kazde je ine..Aj ked je to A3..

A s tym DSG, hlavne v dnesnej dobe, ked sa vsade tlacia dsgcka je poriadny motor s manualom to co potrebuje kazdy petrolhead DSGcka nech jazdia zeny..
nahoru

sponzor





06.06 2019 7:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.12. 2018
Příspěvků: 36 | Témat: 0

06.06 2019 21:13


Taky bych bral asi manuál...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

06.06 2019 21:25


Manual vs automat je specificka vec kazdemu vyhovuje neco jineho za me honit klacek maj zensky ne chlap
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.4. 2019
Příspěvků: 8 | Témat: 3

06.06 2019 22:23


Roubic: To ne, jsi me spatne pochopil Jsem se dival jen ze zvedavosti, jestli se karosarske dily na Sko vubec daji koupit na netu. Auto bych dal servisakovi a on uz mi origo za origo sezene a vymeni.
Manual mi nevadi, ale dsg padla ve mne vzbuzujou vetsi pocit sportaku.. Jak se znam, tak bych s tim jezdil skoro porad pilu na S, a jelikoz si vsichni na tu 3.2 stezujou, ze zere jak prokopnuta, tak bych platil jak mourovaty

Ksiltovkari maji i dvojkove ovce v ''rsu''
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.4. 2019
Příspěvků: 8 | Témat: 3

06.06 2019 22:45


Kdyz jsem nad tim dneska premyslel, tak prece jenom je Sko zajimejsi...
Sice je drazsi, ale ta 3.2 by to dorovnala pravdepodobne repasem dsg
a dost penez by spolklo to auto prekopat, aby vypadalo pekne i navenek, protoze co jsem se dival na netu, tak to jsou nudne holoty. Narozdil od od Ska, kde bych nahodil sve kola a defakto bych tam nemusel nic delat.
Krom toho zvuku a padel ta 3.2 dostava na prdel
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

07.06 2019 7:49


guestikor: moc dílu na karoserii neseženeš si myslim a když tak to bude stát kotel ani jedno sem neměl takže úplně to říct nemůžu ale známej tu 3.2 a 6 let cca a fakt bez problému ale třeba dobrej kus a co se týče spotřeby tak si nemyslim že to S na tom bude líp když vemu svoje S tak město 20l no problém a při plnem plynu nedokážu ani odhadnout kolik ale vidíš jak ručička padá dolů
a co se týče ovce v RS tak tu mám doma žena si to vybrala a to je hrozná sračka není to žádnej stíhač aut to si každej myslí že si koupí RS okinu že má pilu a ono prd žadná hitparáda to 110kw leon s chipem pojede líp než takhle blbost
ale ať is vybereš co vybereš a nebo ATvs MN tak každé bude mít svoje pro a proti
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.4. 2019
Příspěvků: 8 | Témat: 3

08.06 2019 23:21


roubic: S8 ma ale V8? To ti papa vyrazne víc jak naturbeny 2.0tfsi Kolik v tom mas kroutak a kw
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

09.06 2019 9:18


Ee ja mam V10
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email