Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 5 prosince 2020
Celkem je zde 12 lidí (11 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Martin Pecl
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 46 544
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1
Uživatelů: 11
Celkem: 12

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2015
Příspěvků: 31 | Témat: 11

31.05 2019 11:16


Ahoj,

bohužel mě ze zadu nabral chlápek a moje A6 c5 2.8quattro je na totálku . Nastal okamžik vybírání nového kočáru. S 2.8 jsem byl spokojený, ale chtěl bych vyzkoušet něco silnějšího, ale ne 4.2 (velká pojistka,díly) . Napadl mě 3.0 což podle mne bude stejně dobrý motor jako 2.8 , ale je jich celkem málo. Druhá varianta je 2.7T , ale vůbec nemám potuchu jestli je to dobrý motor nebo ne.
Dokázal by mi někdo prosím poradit při výběru z těchto motorizací?

Děkuji

btw: chci opět model A6 c5
nahoru

sponzor





31.05 2019 11:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.10. 2015
Příspěvků: 66 | Témat: 5

31.05 2019 14:43


Ahoj, s ASN 3.0 tu měl v poslední době pokud vím celkem intenzivní servisní zážitky místní člen TAVIC, zkus pohledat, už nevím v které sekci to bylo.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1490 | Témat: 28

31.05 2019 17:38


Mám rok a půl motor 2.7 biturbo v allroadu s úpravy a čipem ABT na 300+ koní a jsem spokojen.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 1951 | Témat: 25

31.05 2019 18:21


Ak chces upravovat casom vykon tak 2.7T je samozrejme lepsia volba, tam si spravis vykon aky chces. Tie motory dnes vie ladit kazdy,v podstate su predurcene pre tuning - zlata era turbomotorov (ohladom ladenia) Pri vymene turb motor von a servisne to nie je uplne jednoduchy motor

Ak nemas taketo chutky, tak kludne vezmi 3.0.. Zaklad je poriadna diagnostika, lebo tieto auta uz maju coto odjazdene a pomaly to uz nie je sranda servisovat ked to mas ako daily.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 385 | Témat: 24

31.05 2019 23:04


Ahoj. 3.0 ASN 162 kW jsem měl 4 roky v B6 Avant jako quattro s tiptronicem. Pokud máš nějaký dotazy tak se ptej klidně konkrétněji, ale za mě nedoporučuju. Vysoká spotřeba (dlouhodobě 10.7l/100km a to jsem jezdil na pohodu, při svižnější jízdě třeba po dálnici to klidně vyhodilo 12-15l/100km, ale zas naopak některý trasy jsem zvládl kolem 9l/100km), výkon nic extra (v A6 to bude určitě ještě horší), ale má to docela pěknej zvuk a přijemný křivku výkonu. A taky to bylo celkem hlučný, ale ne nepříjemně. Problémů s elektronikou kolem motoru jsem si užil jako na žádným jiným autě.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2015
Příspěvků: 31 | Témat: 11

01.06 2019 1:30


Nějaké úpravy už bych na tom dělat nechtěl krom zvuku (jsem rozmazlenej z Calibry) .. výkon bych rád nechal v základu. Moc tomu nerozumim, ale logicky na 2.7 bude servis dražší než na 3.0 hlavně co se týče turba , tam to asi bude pálka co? Zatím se přikláním k 3.0 v manuálu hlavně.

inoxxs3: a ta elektronika je nějaka bolest těchto motorů nebo jsi měl smůlu?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 385 | Témat: 24

01.06 2019 7:17


To těžko říct. Jak jsi psal, je jich málo. Neznám a neznal jsem nikoho s tímto motorem. Já měl problém s tím, že auto po ohřáti cukalo, psalo vynechání zapalování na všech válcích, někdy byl problém se vůbec rozjet nebo vyjet kopec, odchází na tom často cívky, má to řemenový rozvody takže se musí častěji měnit a nastavit je není žádná prdel a bez přípravků na aretaci vaček to netrefí nikdo. No a s mými km nezbylo jinak než auto poslat pryč. Takovou ztrátu jako na tomhle autě jsem snad v životě na ničem neměl. Furt servis, furt zkoumání co tomu je...
Manuál je správná volba. Ten starej 5st tiptronic je docela letargickej, ale na pohodovou jízdu fajn. Ještě bych podotknul, že 3.0 už je koncepčně trochu modernější motor než 2.8. Rozdílů tam je docela dost.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 385 | Témat: 24

01.06 2019 7:32


A nezapomeň, že ASN by měl jezdit na 98.. 95 je až jako sekundární
nahoru

sponzor





01.06 2019 7:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2776 | Témat: 37

01.06 2019 11:00


U "velkoobjenovych" benzinu resit spotrebuje docela uchylarna... Navic zakolik si myslis ze bude jezdit 2.7biturbo?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1490 | Témat: 28

01.06 2019 13:55


váha: já s ní jezdím tak za 17-20 litru město
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2015
Příspěvků: 31 | Témat: 11

01.06 2019 15:56


no tak 2.7t vyskrtavam ... takze bud 3.0 nebo opravit moji 2.8 ... mam o par mm hnutou karoserii dopredu stim ze sloupky jsou OK .. kdyz bych dal opravit plechy(narazniky) tak teoreticky by nemel byt problem nebo se pletu? . Problem na STK nebude nebo to poznaj ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.10. 2016
Příspěvků: 111 | Témat: 5

01.06 2019 17:04


mně 2.7t neleze přes 12l
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2015
Příspěvků: 31 | Témat: 11

01.06 2019 17:24


Spotreba je mi taky jedno na svoji 2.8 mam na maxidotu prumer 10,3 a to na spotrebu jsem rozhodne nejezdil ... radsi dam na benzin a poradne se svezu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 385 | Témat: 24

02.06 2019 7:03


Sorry, že jsem to zmínil. Holt když mám roční nájezd 40-50tkm tak už me ta spotřeba trochu zajímá... volil bych raději 2.7biT už jen kvůli tomu, že bude mnohem svižnější a bude jezdit více méně za stejný prachy. Akorát na servis bude náročnější..
Ať ale vybereš cokoliv tak hlavně přeju štastnou ruku a co nejvíc bezproblémových km.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 1951 | Témat: 25

02.06 2019 14:17


17-20l je totalny nezmysel, medzi 2.8 atmo a 2.7t nebude pri normalnom jazdeni takmer ziadny rozdiel v spotrebe. Jedine ak pojdes na max tak logicky sa ten vykon z niecoho musi vyrobit.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2305 | Témat: 34

03.06 2019 10:21


2.7T jezdím okolo 11l (70% dálnice, 30% město). Když místo po dálnici jedu po okreskách, spotřeba ještě citelně klesne. Osobně si myslím, že spotřeba bude srovnatelná s třílitrem, u 2.7T bude přijemnější zátah vylepšený turby, na druhou stranu je tam spousta krámů navíc, který můžou způsobit bolest hlavy, až to budeš řešit.
Nejspolehlivější varianta bude 4.2, ale jak sám píšeš, bude mít vyšší spotřebu (zhruba o 3 litry) a má celkově dražší servis (znatelně). Mám obojí a můžu srovnávat. Každopádně na 4.2 se ta 2.7T naprosto nechytá, jak zvukově, tak jízdními vlastnostmi, ale je to S6 v manuálu, takže je to zase něco jinýho, než kdyby se srovnávala klasická 4.2 v automatu vs 2.7T v manuálu.
nahoru

sponzor





03.06 2019 10:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4063 | Témat: 54

04.06 2019 10:49


hans12 (31.05 2019 14:43) orig :
Ahoj, s ASN 3.0 tu měl v poslední době pokud vím celkem intenzivní servisní zážitky místní člen TAVIC, zkus pohledat, už nevím v které sekci to bylo.


pěkně jsi to popsal kámo "intezivní servisní zážitky"

Byly intenzivní asi jako 125 000 , přesně už nevím radši jsem to přestal počítat.

Chtěl jsem to dát na plyn ale už tolik nepotřebuju jezdit a hlavně už do toho nechci strkat.

btw je na prodej :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1490 | Témat: 28

04.06 2019 18:14


TAVIC: nechat v tom 120K a pak to prodat za 110 to chce fakt chladnou hlavu. Já bych si to už raději nechal
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.10. 2015
Příspěvků: 66 | Témat: 5

04.06 2019 20:34


TAVIC:
Rádo se stalo : D Hele ale u tebe to byl spíš problém s celkovou zenedbaností vozu, nebo je to vážně takový průser? S mojí 2.8 30v žádný zásadní komplikace nemám, krom prvotního poměrně brutálního úniku oleje skrz těsnění napínáků, (ne že bych o tom 3.0 uvažoval). Mám totiž velice podobný zážitek s transporterem t4, 2.4d. Koupeno původně na dojetí rok a půl technické, nafta bez turba, tam se přece nemá co posrat...všechno špatně : D po 3 letech je ta cifra za servis jako u tebe. To je tak, že se vyserou i věci co by tě nenapadly, vyměněno snad vše kromě motoru : D
Kacířská myšlenka, za kterou budu asi okamžitě ukamenován, ale co do výběru zahrnout 2.5 tdi ve smrtelné křeči - a rovnou to dovézt Satasovi, aby z toho udělal něco hodného použití ve střední Evropě?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2305 | Témat: 34

05.06 2019 10:38


To nemusíš dělat s 2.5TDI, ale klidně s jakýmkoliv benzínem. Koupit něco před smrtí za pár kaček a opravit. Jako bonus budeš moct jezdit do těch středoevropských měst, teda hlavně v Německu a Rakousku.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4063 | Témat: 54

05.06 2019 12:27


Mr. Death: tak to je mů případ, jen jsem nepočítal s tím, že to vyleze na tolik.
Nejvíc stála ta spojka, která je prostě komplet nová (spojkovej válec nový dvakrát ) a já se do to pustil poctivě i s výměnou dalších dílů.

hans12:
Víš jak je to, je potřeba pravidelný servis a ten když se nekoná tak jde všechno do řiti a křísit to pak zpátky je nákladné což u těhle prémiovek platí dvakrát. Navíc tady to auto dlouho někde stálo a tak se to ukazovalao všechno postupně.
Jinak když se o to člověk stará jak má tak je to zlatý auto, pravě ten zlatej střed mezi 4,2 a 2,7T navíc je jich fakt málo a to se mě líbilo. Jen najít člověka kterej tomu rozumí není snadný

luboš32:
Ani nevýš kolik ledu jsem k tomu rozhodnutí potřeboval...
Ale jeden den to nechci a druhej den ji miluju takže trochu schýza auto.
A neřikám že je ve 100% stavu , na to aby byla bude potřeba ještě investice ( asi jako každý starý auto) a právě spolu s investicí za instalaci plynu a tím za kolik už v tom jsem není zorvna rozumné pokračovat. Na druhou stranu na ní prodělám i tak ranec.
Ale kdo ví třeba si ji opravdu nechám páč umí vše co potřebuju, jen kdyby už jezdila za tu plánovanou polovinu.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2305 | Témat: 34

05.06 2019 12:43


To je právě problém v ČR, C5 stojí posledních několik let pár kaček, tak si to lidi nakoupili a pak zjistili cenu servisu. Takže těch vyservisovaných je opravdu minimum, protože to všichni ostatní akorát ojebávali. Takže bohužel můžeš očekávat, že většina aut a je jedno, jestli bude za 30 nebo za 130 bude vyžadovat spoustu peněz a taky někoho, kdo je to schopen opravit.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2776 | Témat: 37

05.06 2019 14:32


Mr. Death (05.06 2019 12:43) orig :
To je právě problém v ČR, C5 stojí posledních několik let pár kaček, tak si to lidi nakoupili a pak zjistili cenu servisu. Takže těch vyservisovaných je opravdu minimum, protože to všichni ostatní akorát ojebávali. Takže bohužel můžeš očekávat, že většina aut a je jedno, jestli bude za 30 nebo za 130 bude vyžadovat spoustu peněz a taky někoho, kdo je to schopen opravit.

to můžem pokračovat 4F/4E stejná písnička a už se kvapem do téhle kategorie blíží 4G/4H
Problem je že zanedbaný servis mnohdy začíná už u prvních majitelu,jenže to auto do těch 100-150k km relativně přežije, pak se to prodá 2. a 3. a už to jede...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 1951 | Témat: 25

05.06 2019 16:09


C6 uz je servisne v uplne inych cislach. A to nasobne s akoukolvek motorizaciou..
Oproti C6 je C5ka prechadzka ruzovou zahradou chlapi
nahoru

sponzor





05.06 2019 16:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email