Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 25 dubna 2024
Celkem je zde 275 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 424
Online návštěvníků
Návštěvníků: 273
Uživatelů: 2
Celkem: 275

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.7. 2011
Příspěvků: 292 | Témat: 39

29.05 2019 13:47


Zdravím Vás kolegové,

propracovali jsme se úspěšně s mojí A4 B6 k 74.000 km a je potřeba začít řešit brzdy. Vše se v čase vyvíjí - stejně tak kvalita a schopnosti dodávaných dílů. Z tohoto důvodu žádám o radu co jste dali za kotouče a desky při výměně?

Zajímají mě názory a zkušenosti lidí, kteří reálně měnili kotouče i desky zároveň. Dávali jste origo? Nebo nějakou konkrétní značku? Jak jste spokojeni? Koupili byste znovu?

Zvažuju nákup v Audi, ale na druhou stranu, jestli víme, že v krabici bez loga Audi je to stejné, nebo i lepší tak si nechám rád poradit. Počítám s výměnou kotoučů a desek v předu i vzadu a zároveň s tím i s kapalinou - takže pokud máme taky nějakou zajímavou zkušenost, rád se poučím.

Děkuji moc za info.
nahoru

sponzor





29.05 2019 13:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

29.05 2019 16:45


Ahoj. Pokud bys chtěl brzdy zhruba na urovni origa, tak kup ATE desky i kotouče. Já jsem ted dával Nové kotouče od Zimmermana(vrtané) a desky Brembo.Fungují skvěle! Přecházel jsem z origo 288mm na 312mm. Vrtané jsem bral asi jen proto, že byly za dobrou cenu a opticky to i líp vypadá.
Ale každý ti doporučí něco jiného, tak stejně bude na tobě vybrat si sám.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

29.05 2019 17:35


jo ty vrtané Zimmer. jsem měl taky a nikdy více. Ty díry vyreznou ven a vydřou drážky do destiček. Po roce nepoužitelný. Kupoval jsem k nim ty ATE desky s keramikou. Za mě vem Brembo a desky Brembo. Mám je vepředu rok a za deset let, co jsem zkoušel různé značky, vypadají jako nové.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

29.05 2019 17:57


Ty zimmermany mam uz na druhem aute a nikdy zadny podobny problem.Jinak keramicky desky se maji pouzivat na kotouce tomu urcene,coz zrovna vrtany zimmermany nejsou. Mozna proto se ti vydrely drazky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.7. 2011
Příspěvků: 292 | Témat: 39

31.05 2019 23:03


martya3 (29.05 2019 16:45) orig :
Ahoj. Pokud bys chtěl brzdy zhruba na urovni origa, tak kup ATE desky i kotouče. Já jsem ted dával Nové kotouče od Zimmermana(vrtané) a desky Brembo.Fungují skvěle! Přecházel jsem z origo 288mm na 312mm. Vrtané jsem bral asi jen proto, že byly za dobrou cenu a opticky to i líp vypadá.
Ale každý ti doporučí něco jiného, tak stejně bude na tobě vybrat si sám.


Zdar, díky za info - předpokládám jen, že jsi přecházel na větší pouze vpředu? Nebo jsi to upgradoval i vzadu?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.7. 2011
Příspěvků: 292 | Témat: 39

31.05 2019 23:29


Ezio (29.05 2019 17:35) orig :
jo ty vrtané Zimmer. jsem měl taky a nikdy více. Ty díry vyreznou ven a vydřou drážky do destiček. Po roce nepoužitelný. Kupoval jsem k nim ty ATE desky s keramikou. Za mě vem Brembo a desky Brembo. Mám je vepředu rok a za deset let, co jsem zkoušel různé značky, vypadají jako nové.


Díky. Měl bys spolehlivý tip kde nakopuit? Mrknul bych na ceny a promysel to. Díky.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 854 | Témat: 21

01.06 2019 6:32


Za mna ATE alebo TRW.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.3. 2019
Příspěvků: 104 | Témat: 6

01.06 2019 8:28


jako já na své B6 mam kotouče a desky ATE a nemužu si je vynachválit .. vrtané kotouče atd a styl Brembo už není co býval a jednoznačně volit ATE ... někde jsem dokonce i slyšel ze ATE použivají automobilky jako přímou náhradu za originál!
nahoru

sponzor





01.06 2019 8:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

02.06 2019 12:21


Ano,delal jsem jen predek. Zadni upgradnu mozna casem,jestli se neco objevi.
Jinak ja nakupuju dily pres kamarada.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.7. 2011
Příspěvků: 292 | Témat: 39

14.06 2019 22:17


Tak nakonec koupeno vše origo v AUDI. Jen pro info:

- Brzdový kotouč přední 2 kusy 2860,- CZK
- Brzdové desky přední 1 sada 1550,- CZK
- Brzdový kotouč zadní 2 kusy 2150,- CZK
- Brzdové desky zadní 1 sada 890,- CZK
- Brzdová kapalina 1L 200,- CZK

CELKEM 7650,- CZK
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

17.06 2019 6:36


Hmmm, si dobry no
A ja se vytesuju jak jsem koupil levne ATE na zadek
Zadni kotouce A4 b6 Ate 255mm+desky Ate. 1636kč
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

17.06 2019 8:01


nezodpovedny hajzlik: jaky mas brzdy ve predu a v zadu? Prumer? Az budu delat na B7, tak koupim taky original, ta cena to je uplne normalni.. nez vyhazovat prachy za neco, co pak drbe a ani nevydrzi.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.7. 2011
Příspěvků: 292 | Témat: 39

19.06 2019 20:41


Hele chlapci, ja se na upgrade finalne z casovych duvodu vykaslal. Dal jsem tam original dle VIN*. Takze pokud me mysl nesali je to 288 vpredu a 245 vzadu. Ale co jsme koukali na ty vetsi nebylo to vyrazne jinak. Sel jsem do origa protoze jsem se chtel vyhnout laboracim s piskanim, spolehlivosti a tak. Nemam moc casu, a i servisaci mi rikali, nepredelavej to kdyz to ma tolik najeto a dej tam origo. Delam si to sam kdyz mam cas a ted treba mam jen hotove predky a zadek me ceka, ale uz ted je citit zasadni rozdil. Kdyztak pozdeji DAM* fotky z prehazovani jestli najdu cas na blbiny. Jasne, ze rozdil musi byt znat, kdyz predek je nejduletitejsi. Cekam dost vyraznou zmenu jeste v kombinaci se zadkem a s vymenou brzdovky. To bude asi poznat taky dost.

A oni ty ceny jsou proti bezne kalkulaci o - 40% dolu aby byly jasne rozdane informace.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 352 | Témat: 8

23.06 2019 22:38


nazdar, riesim tiez teraz vymenu prednych dosiek.

Po demontazi strmenov prednych z 320mm kotuca o hrubke 25mm,ktore maju 1mm dole z kraja a od stredu 2mm su to ATE power disk Sport linearne drazkovanie 8E0615301Q
zaujimave ze su pisane obcas chybne pri predaji velkostí Oobrazok prvý: kotuce su vyborne na pretazovanie a maju drazky na hrane pokial mozu byt vydrate, velka spokojnost ze netrasú, viem co znesu zo skusenosti.
Mam tam platnicky ATE 607201 ,ale su strasne nerovnomerne opotrebene-šikmo koli dvom faktorom a to chvilu povoleny stred. sroub naboja na kolese a druha, ze kontra male srouby na kotucoch nemam su po repase a boli urezane, ked ze sa ulomyli co pri volach v poloosiach a gulovych loziskach sa nevyplaca a trpia kotuce a strmene.
Jedina vec co mi vadila, ze platnicky oblozenia kazili disky -prasili a napalovali sa do laku ciastocky kovu tipujem ze koli drazkam a dierovane asi tiez.
Vnutorné dosky a ich spodky v smere prveho kont. tlaku na kotuc maju iba cirka 1.2mm do konca a oblozenie je sikme a preto senzor este nehlasil opotrebenie, lebo pri pretazovani pri motorizacií V6 nemaju rovnomerny tlak na kotuc a po dokladnej kontrole tam nieje nic poskodene a vonkajsie maju pol centimetra.
Preto uz musia ist nove, pytam sa,na skusenosti z platnickami inych znaciek a o kvalite
v alternativach lacnejsich, aj ked z brdiacimi vlastnostami su asi naj.
Hladam kompromis,nech neprasia a nenapaluju disky a dobre brzdia bez piskania ked este nehavam kotuce aj ked nove bremba stoja 120eur 09.7880.75
Do teraz som mal tie najdrahsie dosky a nepiskali od ATE co pasuju na tie hranate strmene, ale je to fakt dost 59-62eur 90R-01937/743 maju rovnu plochu dokonca sa ledva narvali na moje kot. koli hrubke ked boli nove aj kotuce 2.5cm + 4.6cm spolu platnicky...preto lepsie ked ma jedna doska 20mm ako 20.3mm a to tieto nove kotuce stali o 20eur viac od dosiek.
A tie alternatívy maju mensiu plochu a nie rovnu 4B0698151J/N 156.3, vyzku 74.2mm Zimmerman dosky cca od 32eur alebo TRW, Bosch, Textary, Valeo, Ferodo a ATE na 288 -312mm za cenu 45eur-58eur a su podobne ako som mal, tak ich tam narvem a DAM* dojmi.

Uvidim aky je rozdiel v platnickach na 312mm kotuce miesto 320mm este som ich neporovnaval osobne. Lebo tie na predposlednom obrazku cervene su ine, dost sa tieto predné strmene a plat. pletú prave z mojimi v Skodovke a VW a su skoro identicke co idu do A4 B7 standardu V6,ale aj A8/ Q7 prvych maju jeden piest tiez, 57mm su podobne ako prva RS3 na tych hranatych strmenoch a maly by pasovat.
Ja tu vravym iba o tvare v obvode a ploche a nie o tvare zamkou na drazky.
Lebo co som hore napisal pokial mate vhodny kotuc a pripadne drziaky ako ja, maju dva rozmery tie drahsie 155.1mm / 156.3mm a vyzku 72.9mm a tie mam a pasuju na strmene ako aj posledny obrazok a prvy obrazok.
Maju vonkajsie platnicky bez senzoru trosku ine z vonka a su aj na zakladné brzdy v S4 B6 na kotuce 318-320mm, sice na V8 nevhodne a slabe a pouzivali sa aj Pasatoch B5 facelift B6 a v Golfe 3 GT.
Mali by pasnut, ked mam vacsi kotuc, su odlisne iba v tom ze su trosku skosené po obvode a maju oba obluk z vonka a pouzivaju za v TFSI* 4 valcoch a superboch a v Skode vrs a Golfe 156.3 a vyzku maju 74.2mm su take iste, len maly rozdiel v tvare na 312mm kotuce.
Lebo dosky co mam ja na druhej fotke ATE k stredu presahujú o 1.1mm a nerobili hranu na kotuci iba na okraji vrchu 1mm.
Spominane strmene chromove dole a druha f. su identicke povodné V6 2.5TDi 110-132kW 312-320mm maju lozkove srouby po bokoch k stredu valca brzdica 57mm po stranach strmena nie motíliky ako tie cervene z VW GT 312mm.
Nahlad na porovnanie cervene strmene z doskami su rozdielne max 312mm kotuce.
Pasli by pri vymene celych pred. brzd niektore z tychto dvoch typov na otoc, bez komplikacie po demontazi povodnych...lebo aj lepsie z S4 B5 strmene dvoj piestove spolu 4piesty a brembo 4piestove na jeden strmen 13W,17L,18Z a tretia fotka hranate standard A4b7,A6C6,A8D2/E2
Naposledy upravil Sam57 dne 01.07 2019 0:26, celkově upraveno 4 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 352 | Témat: 8

30.06 2019 12:54


Tak ze DAM* nakoniec upgrade z A8 D2 maju dobru cenu predne TRW Lucas z V8 benzinovej motorizacie dvoj piest na jeden strmen ktore sa povodne davali v prvych S4 b5 a do B6 bez komplikacie.
su 8 doskove platnicky a odstup kotuca by mal pasnut povodny uvidim...
nove strmene sa pohybuju od 250 do 300eur a z doskami ma vysli 120eur, lebo tie brdzdy S4 b5 mi pred nosom tipek predal a nakoniec este lepsie ,lebo za stare bremba17- 18z vsetci pytaju nehorazne vela.
takze uz su rozobrate na repas a su to pekne obludy to bude pasovacka...a típek pri kupe so smiechom, ze ci! sa to aj zmestí! naa co by ne! Lu-definé
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

01.07 2019 8:04


Krasne to je ))) 8dosiek? TVL,
nahoru

sponzor





01.07 2019 8:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

01.07 2019 19:54


Fan1s: "ta cena to je uplne normalni.." ano ty ceny, které uvedl nezodpovedny hajzlik jsou celkem normální, nicméně já mám (měl jsem) vpředu tyto kotouče 8E0 615 301 AE, když mi v autorizáku řekli cifru okolo 8 tis/ks, tak jsem měl jasno, cca 20tis. jen za předek (kotouče a desky) ne děkuji.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email