Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 330 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 321
Uživatelů: 9
Celkem: 330

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.4. 2019
Příspěvků: 9 | Témat: 1

29.04 2019 22:35


Ahojte,

našiel konečne normálne audi fórum, kde každý len nerýpe a som posledný krok pred kúpou tohto auta. je to model 4/2014 s kompletnou servisnou históriou a pravidelným servisom. Auto budem dovážať od súkromnej osoby z DE, má najazdené 120 000 km a je takmer v plnej výbave. Nemá príplatkové audio B&O, nočné videnie a 360 kameru. Pri poslednom servise 1/2019 boli menené okrem oleja, filtrov aj brzdové platničky a má nové letné pneumatiky na 20 placových diskoch (zimné bez diskov)

Moja prvá otázka je na tento motor. Nikde som sa nedočítal, že by bol nespoľahlivý až dnes ma vyľakal jeden známy, že na modely 2015 menil 2x vačky. od 35 000 - 90 000 km a je ten motor na nič, môže klepať reťaz pri štarte atď... (som v tom laik)

Druhá otázka, či je cena dobrá (693 000 czk)

Ďakujem za rady a komenty
nahoru

sponzor





29.04 2019 22:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

30.04 2019 7:11


Rwtez chrasti i na trilitrech s jednim turbem. Nikdy sem v bitdi nejel jen me trosku zarazi hodnoty zrychleni ktere nejsou od klasickeho trilitru s jednim turbem o mnoho lepsi takze otazka je zda se vubec to biturbo vyplati..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.4. 2019
Příspěvků: 9 | Témat: 1

30.04 2019 8:29


SupermanXXX (30.04 2019 7:11) orig :
Rwtez chrasti i na trilitrech s jednim turbem. Nikdy sem v bitdi nejel jen me trosku zarazi hodnoty zrychleni ktere nejsou od klasickeho trilitru s jednim turbem o mnoho lepsi takze otazka je zda se vubec to biturbo vyplati..


Chcem bitdi hlavne kvôli prevodovke tiptronic. To chrastenie je normálna vlastnosť alebo sa dá odstrániť?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

30.04 2019 8:54


K nám na dílnu jezdí 3 tyhle auta a nechrasti ani jedno a všechny mají 260 a vic najeto. Dávat pozor na včasnou výměnu vstřiku, jinak je to auto v pohode. Jízdní projev oproti 1 turbu s dsg je už úplně někde jinde. Za mě dobrá volba..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.4. 2019
Příspěvků: 9 | Témat: 1

30.04 2019 9:35


strela007 (30.04 2019 8:54) orig :
K nám na dílnu jezdí 3 tyhle auta a nechrasti ani jedno a všechny mají 260 a vic najeto. Dávat pozor na včasnou výměnu vstřiku, jinak je to auto v pohode. Jízdní projev oproti 1 turbu s dsg je už úplně někde jinde. Za mě dobrá volba..


Popíš mi prosím bližšie čo znamená včasná. Inak nebol tam ešte podľa servisov menený olej v prevodovke. Po koľkých km sa má meniť? niekde som čítal že okolo 100 000 niekde 150 000km...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

30.04 2019 11:31


U mě rozvody v 210 tis už zachrastily po startu. Tady už je už jen jeden řetěz, tak ani nestojí raketu. Sem tam odešel nějaký tepelný/tlakový senzor na výfuku, jinak ok.

Olej v převodovce poprve po 120tis, pak každých 60tis.

Po úpravě SW to nejede špatně, předtím podobné jak 176 Kw v A4. Ta váha je tam poznat. Spíš vidím + ty velké brzdy, které má Bi-Tdi v sérii.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

30.04 2019 13:47


prevodovka 100tkm prvni vymena, dale se doporucuje po 60tkm. no mysleno ty vstriky tak, ze pokud bude nejaky projev kourivosti, pribyvani oleje ... tak to resit hned
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.4. 2019
Příspěvků: 9 | Témat: 1

30.04 2019 19:16


Díky za info a čo tá cena? Ešte aby som popísal čo to auto má (iba nadštandard oproti slabšej výbave):

Adaptívny tempomant, svetla
el. nastaviteľné Masážne a odvetrávané sedačky s memory
vzduchové odpruženie
panoramatická strecha
športový podvozok,exteriér,interiér
4 zonová klimatizácia
Head-up display
nahoru

sponzor





30.04 2019 19:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

30.04 2019 19:54


Kolik za to chce ? 20000e ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.4. 2019
Příspěvků: 9 | Témat: 1

30.04 2019 20:03


strela007 (30.04 2019 19:54) orig :
Kolik za to chce ? 20000e ?


Hore je cena 27 000 euro v prepočte
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

30.04 2019 20:23


Cena mi pride osobne dost, ale chce to vidiet.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.4. 2019
Příspěvků: 9 | Témat: 1

30.04 2019 23:26


Hmm, u nás si pýtajú za podobné autá v cca rovnakých km a horšej výbave od 30 000€+. to auto hľadám 3 mesiace a za tak nízku cenu v tej výbave som ho ešte nenašiel. Ale možno zle hľadám, ja neviem :/
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

01.05 2019 7:18


kollo: nedal si link, tak tazko povedat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.4. 2019
Příspěvků: 9 | Témat: 1

06.05 2019 20:00


tomko222 (01.05 2019 7:18) orig :
kollo: nedal si link, tak tazko povedat.


Nemohol som lebo už nie je na nete...


Chcem sa opýtať ešte jednu vec ohľadom dovozu auta. Nemec mi píše, že budem okrem Občianského potrebovať EVB číslo. Nie je to tak, že tie značky by mali byť automaticky poistené? Resp. kde ho vezmem ak ho naozaj potrebujem? Nič som nevygooglil
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

06.05 2019 21:36


kollo: znacky su znacky a poistenie poistenie. V zasade to ponukaju spolocne, najlepsie ked to cele vybavi nemec od ktoreho beries auto. Je s tym najmenej starosti a obvykle vedia o kolkej kam ist aby sa to vybavilo co najrychlejsie.
Je mozne si zobrat so sebou aj SVK prevozne znacky. Poziciavaju sa tusim za 25eur den, kukni bazos. Inak je to v nemecku dost drahe, mozes usetrit. Ale su nazory, ze potom slovakov drbu, tak to za 200eur nemusi stat
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

06.05 2019 21:46


S SVK prevoznymi Ta zastavia nemci a odstavia Ti auto. Potom si mozes vybrat - odtahovku alebo vybavovat urcite nie za 1.den prevozne nemecke aj s zakonnym poistenim, na mesiac stoja do 200e.
nahoru

sponzor





06.05 2019 21:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.4. 2019
Příspěvků: 9 | Témat: 1

06.05 2019 22:07


Áno on už zajednal stretnutie v office na vybavenie značiek a hádam tam poriešíme aj toto. Určite budem brať mesačné nemecké, len neviem koľko to bude stáť... Uvidím ako to dopadne v stredu idem po auto
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

30.11 2022 5:18


Dobry den.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


550 bhp, spotreba 5.5

je to realni, panove ?

zeby kvoli tomu, ze tam ma (ako sam hovori) 2.0 BiTDi injectors ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

30.11 2022 7:08


Tak určitě a pokud by tam dal vstriky z rotačky tak mu to bude ještě naftu do nádrže vyrábět
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

30.11 2022 8:57


Ceskej sen TDi 550 kobyl spotřeba 5litrů vzduchu zdarma.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

30.11 2022 10:03


Toz to bych klidne bral.
Satasi vyskladas mi takovy motor? Dikes
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

30.11 2022 13:53


Nuz podla mna je to tiez nezmysel.
Ale ten redaktor (nie je to uplny hlupak) mu tam na tych 50 MPG prikyvuje.
A pod videom viaceri tvrdia, ze maju tiez cipnute to iste auto a tiez maju taku nizku spotrebu, vraj je to uplne bezne
Len teda ci len na displeji, alebo aj realne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

30.11 2022 17:07


kdyby to bylo 6,5 l/100km tak bych tomu asi i uvěřil, ale pod 6 se mi tomu nechce věřit. Ano, kamarád měl šestku golfa s 2.0TDI chipnutým na 200 koní a při klidný jízdě převážně po dálnicích bez větších převýšení se dokázal dostat někam ke 4,3-4,5 l/100km, ale při běžném používání, kde se jelo město a okresky s převýšením, to bylo 5-5,5. Takže jestli borec s 3.0 A6 jede za 5,5, tak to jel po rovině po dálnici 120...

Stejně tak kolega z vejšky dokázal jezdit s jedničkovou fabií combi v HTPčku na hranici 4 l/100km, ale jen díky tomu, že jel extrémně předvídavě, jelikož znal profil cesty, a extrémně defenzivně. A to celý jen ze zvědavosti, jakou nejnižší spotřebu dokáže z toho auta vydolovat. Rozhodně to nebylo, že by splynul s provozem. A u borce s 550 koňovým nachipovaným TDIčkem silně pochybuju, že je přeborník v ekorallye a že ho to navíc baví...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email