Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 168 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 162
Uživatelů: 6
Celkem: 168

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

22.02 2019 19:35


Dobrý večer , potreboval bych poradit.Měnil jsem předni a zadní kotouče a desky,přední hadičky a brzdovku.
Auto od té doby nepravidelně brzdí.Tzn,že je přibržděný jeden okruh ,většinou pravé přední a levé zadní. Takže jedu jednu jízdu 20 km a auto ok,jedu zpět a kola jsou zabržděné,že až někdy smrdí desky.
Ještě jsem měl vodu v posilovači z důvodu ucpání odtokových děr v torpédu. Posilovač odsátá voda a prostříkáno wd.(Posilovač asi bude. časem ko ,nebo možná je).Dodám,že přijedi a kola jsou zablokované ,po cca 10 minutách stání se to samo povolí.
Měl jsem to u tří mechaniků a každý tvrdí něco jiného.
1 říkal,že to je posilovač ( nejsem odborník ) , Mi se to nezdá ,to by nebrzdil jen jeden okruh
2 říkal,že je to na 100% jednotka ABS* . Když dupnu na mokru na brzdy ,tak to kope a ,kdyby bylo něco s ABS*,tak se rozsvítí kontrolka
3. By nejraději měnil i přední okno.

Čtu to tady od rána . A dočetl jsem se ,že se odvzdušnuje ABS* přes vag.
V pondělí tamchci zajet, takže bych potřeboval vědět, jak se chova auto,co má vadný posilovač a jak se chová auto co má špatné ABS*,nebo zavzdušněné ABS*
Předem děkuji za rady a odpovědi.
Auto : A4 B6 1,9Tdi 96kw, r.v. 2002
nahoru

sponzor





22.02 2019 19:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

23.02 2019 10:20


Ked si menil kotuce a dosky, mal si zaroven vycistene piestiky v brzdicoch a zrevidovany mechanizmus rucnej brzdy? Je mozne, ze je na nich napecena vrstva spiny z prevadzky, ktora konkretnym piestikom brani v pohybe. To iste plati o vodiacich capoch a vobec vsetkych pohyblivych dieloch na brzdach.

Specialne pri zadnej brzde moze byt zrada aj v mechanizme rucnej brzdy (predpokladam, ze je tam kotuc). Nove dosky a kotuce po zatoceni piestika dostanu ten mechanizmus do takej pracovnej polohy v ktorej uz davno nechodil a moze tam byt spina, alebo lepkavy maglajz, ktory brani vracaniu.

Sam som mal problem s visiacimi zadnymi brzdami na svojom aute. Jeden strmen visel viac ako druhy, ale po dost dlhej jazde sa spolahlivo zasekli oba. U mna (zatial... klop klop) pomohlo az cely strmen rozobrat, cele to vycistit, premazat a nanovo poskladat s novymi O-kruzkami a prachovkami.

Tie mechanizmy rucnej brzdy by som nechal pozriet tak ci tak, ak sa to nedavno nerobilo. Rozumne kvalitna opravna sada stoji asi 5 Eur kus a se vsim vsudy su to tak dve hodky roboty na jeden strmen (podla toho ako velmi bude protestovat).

Odvzdusnenie ABSka sa potom moze urobit v jednom kroku po tom, ako sa obcerstvene strmene vratia na auto.

Az potom by som riesil posilovac.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

23.02 2019 11:00


Zadní brzdy dělal servis a podle nich to celé vyčistil.Nechtěl jsem ten zadek dělat sám ,protože nemám ten stahovák na písty( na zadek)
Takže předpokládám ,že je vše ok.
Zajímalo by mě ,jak se chová auto s vadným posilovačem,nebo ABS*.
Moje brzdy se chovají tak,že zabrzdím a trvá dlouho,než se kola odbrzdí.Při zabrždění je přenesen tlak na pístky a když pustím pedál,tak trvá než tlak “uteče”zpět. Takže když zvednu kolo a zabrzdím,tak s kolem neotočím ,když to nechám 10 minut,tak jde kolo zase krásně otáčet.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

23.02 2019 11:23


Máš někde ucpané vedení. Zjistil bys to i tak, kdybys zabrzdil, pustil pedál a pokud ti nepůjde otáčet kolem, tak povol odvzdušňovák. Jestli se kolo uvolní, tak je to jasné.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

23.02 2019 15:22


Jak jsem psal, někdy to jede normálně a někdy to brzdí.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

04.03 2019 10:34


ono ide o to, ze povolenim odvzdusnovaku zistis, ci je problem na strane mechaniky brzdy alebo hydrauliky.

ak povolis odvzdusnovak a zabrzdene kolo sa povoli, problem je na hydraulike a spat k pedalu. potom odvzdusnovak zavries a kolo znova zabrzdis. ak sa opat blokne, tak skusis povolit skrutky, ktore drzia brzdovy valec na posilovaci az je k nim pristup.

ak sa rovnako kola odbrzdia, znamena to, ze problem bude v posilovaci alebo mechanike pedalu. ak sa neodbrzdia potom to znamena ze posilovac na problem vplyv nema a problem bude niekde medzi HBV a brzdovym vedenim vratane ABS*.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

04.03 2019 13:20


Děkuji za odpověď, to zní logicky. Jen podotknul,že teď ,když je venku teplota nad 10 st ,tak je auto OK.Brzdy nehřejou a nejsou přibržděné. Ale samozřejmě to řešit budu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email