Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 17 června 2019
Celkem je zde 5 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: AyLeny
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 6
Uživatelů celkem: 43 466
Online návštěvníků
Návštěvníků: 4
Uživatelů: 1
Celkem: 5

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.1. 2019
Příspěvků: 5 | Témat: 2

22.02 2019 19:08


Ahoj, chtel sem se zeptat na spotrebu u Audi Q5 - v TP je uvedeno 6.6/5.4/5.8

zkousel sem dalku tam sem se dostal pri hodne lehke noze 6.3 ale mesto se proste pod 8.8 nedostanu.. nevim co delam spatne - presel sem do Q5 z Octavky takze 8.8 mi prijde celkem dost.. nicmene sou jizdy kdy litam s prehledem pres 9litru jen diky tomu ze jezdim do po meste a po kopcich..


je tato spotreba normalni u tohoto vozu.. vsude sem cetl ze mesto to dava kolem 7 s prehlem. Auto ma nalitano 26tis a je 2 roky stare ale pul roku stalo na prodejne nez se dostalo ke me. Zatim si rikam ze zima to dela sme ale nevim jestli si na to mam zvyknout nebo je neco s cim to muzu nak upravit.

diky za pripadne tipy.
nahoru

sponzor





22.02 2019 19:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 7824 | Témat: 83

23.02 2019 3:10


Neeo_Quick: kolega ma na sharanu to same. Na nejake tabulky bych se vykaslal.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 837 | Témat: 35

23.02 2019 6:03


tabulková spotřeba je na h......
měří se to v laboratorních/IDEALNICH/ podmínkách, ne v realu
aby se vyhovělo podělanejm EU emisním a jinejm normám.
a aby to líp vypadalo pro zakaznika.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.1. 2019
Příspěvků: 5 | Témat: 2

23.02 2019 10:07


je to jak rikate na h... ale me jde o to ze me ucetni rika ze nemuzu mit nekolikrat vyssi spotrebu nez je uvedena v TP.. no musim jeste zjistit jak to je s odpoctama.. ale snad to bude v poho .. kazdpopadne ta jizda o korunu drazsi na km ale stoji to za to


jeste sem si rikal jestli to neni po puvodnim majiteli nak chipnute.. premyslim ze si dojedu na diagnostiku a mrknu jak to je..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1173 | Témat: 37

23.02 2019 10:20


no pres diag moc chip nezjistis u tydle jednotky edc17c64, maximalne autorizak podle CVN, nebo si to nech aktualizovat, uricte tma bdue nejaka svolavacka kvuli emisim.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 7824 | Témat: 83

23.02 2019 11:30


Ucetni rekni, ze to vemes na prekalibrovani do Dekry, vystavej ti na zaklade mereni protokol o skutecne spotrebe a pak ucetni nebude mit problem.
Ono ty dvoulitry nezerou o moc min jak 3.0tdi.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 240 | Témat: 12

23.02 2019 12:50


Je to normální, kolega má teď nově kodiaq a pod 8 se nedostane. Tabulkové hodnoty v TP stejné. Ten odpor toho vysokého auta je poznat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 108 | Témat: 1

25.02 2019 8:53


tomko222 (23.02 2019 11:30) orig :
Ucetni rekni, ze to vemes na prekalibrovani do Dekry, vystavej ti na zaklade mereni protokol o skutecne spotrebe a pak ucetni nebude mit problem.
Ono ty dvoulitry nezerou o moc min jak 3.0tdi.


Presne tak, je potřeba zjistit skutečnou spotřebu, ono tabulkové hodnoty byli opravdu dělané jenom pro splnění emisních limitů. Dnes už naštěstí automobilky aspoň v evropě musejí měřit spotřebu dle nového standartu WLTP, který určuje spotčebu v reálných podmínkách , kde se musí započítávat dokonce i váha všech dílů nainstalovaných na autě + výbava navíc a jejich dopad na reálnou spotřebu. Proto je už dnes u nových aut udávaná spotřeba , kde oproti minulým tabulkovým hodnotám pro stejný motor vychází po novém sptořeba i o 3 litry navíc oproti starým tabulkovým hodnotám.
nahoru

sponzor





25.02 2019 8:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 1768 | Témat: 22

25.02 2019 9:25


Kratke trasy 9-10 litrov uplne v pohode.. Na dialku DAS* 6.5, ale tento motor papa celkom slusne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.1. 2019
Příspěvků: 5 | Témat: 2

25.02 2019 15:39


diky vsem.. aspon ze vim ze to neni chyba ve me
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] ...... 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9 1.9tdi 100 110kw 120kw 132kw 2.0 tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 5570 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a4b6 a4b7 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afn afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak akn alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asn asr audi audi a3 8l audi a4 audi a6 audi a6 disky pneumatiky audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 b8.5 barva baterie bau bene_302 bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio caga cana_klapky canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common rail common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s d3s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferencial diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg duneni dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid historie hodiny homekit homelink huceni hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to jednotka tiptronicu quattro k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy mapy dvd maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor motorizace mp3 mtm multifunkční volant multitronic málo tlaku měchy měrka oleje n75 naprava napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana omezovač oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky p2015 p2016 palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek poistka diag. zásuvky pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku presov prověření pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio radiátor ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro reproduktor repráček retrofit rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód sahara schéma sd karta sedan sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer sundavaci svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tazne zarizeni tažné zařízení tdi technik telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ulomena šróba update usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec vnitřní voda vodní pumpa volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vstřiky audi a4 b8 vychodne slovensko vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výbojka výfuk výkon výměna výměník vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadni zadní lampy zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojeni el. naklapeni svetel zapojeni vyhrivanych sedadel zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvuk zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje únik tlaku čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email