Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 351 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 348
Uživatelů: 3
Celkem: 351

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 121 | Témat: 31

05.02 2019 17:53


Zdravím mam tu zajimavé dilema které pro hodně lidí asi bude dost rychle rozhodnuto, ja to bohužel nemám tak jednoznačné.

Mam ted 4 roky A4 B8 - super auto, proste nemám co vytknout ale už má najeto 300 a staří 10 let a rozhodl jsem se tedy že omladím. Dlouho jsem byl s tou A4 B8 tak spokojen ze jsem planoval jen přeskočit na novější facelift verzi. Ale nakonec jsem se rozhodl že chci zkusit také něco jiného od AUDI (celkově mi značka hrozně přirostla k srdci a líbí se mi prakticky vše co produkuje. Hlavní duvod odchodu od B8 platformy je interier chci změnu vevnitr a tu bych přechodem na facelift nebo npř A5 neměl.

Jenže když odfiltruji A4 a A5 na B8/B8.5 platformě moc toho nezbejvá

Mam ted už najeté v něměcku a domluvené dva favority a to:

A3 Sedan 12/2015 2.0 TDI* 135kw quattro* s-tronic, Atrraction relativne zakladní výbava bohužel i ta menší MMI* verze jen s 5,8" displejem. A najeto už 140tis.

Celkově je mi ta A3 z venku moc sympatická, interier tam už trochub bojuji je docela strohej nevím zda mě brzo neomrzí.

Druhé auto ve výberu které nestojí o moc více (cca o 50tis, stale v limitu co mam) je A6 C7 7/2014 3.0 TDI* 150kw quattro* s-tronic. Také zakladní výbava. Najeto 120tis.


No a ted co vzít.

1. Moc neresím velikost mam rad jak malá utulná auta tak i velká pohodlná, ta A4 mi sedela dokonale byla velikostně uplně ideální ne moc velká ani ne stísnená, v A3 sem sedel v salonu a taky furt dobrý, utulná, v A6 sem bohužel nesedel a bojim se ze bude už moc velká.

2. Udržba, bojim se u A6 opravdu hodně servisu, pojištění, nikdy sem 3.0 neměl ale mam ho zaškatulkovanej jako "pozor kasička" a bojim se ze me položí první oprava. A3 jak je mala tak nejak ocekavam ze bude mnohem méně nákladná na servis a opravy. Jak by se to dalo porovnat s tou A4 B8 ta je už stara a psolední dobou sem do ní fakt už sypal dost ale stale sem to uživil.

3. S-tronic tohle je pro mě obava všeobecně chci automat ale multitronik mi každej vymluvil a tiptron je jen v biturbech tzn musim vzít stronik a ani ten není moc spolehlivej, bude v ních rozdíl, bude npř 3.0 A6 mít lepší(kvalitnějšíú než A3?) nebo naopak ta A3 slabší pro něj bude šetrnější?

4. Komfort, tady je asi jasné že A6 bude komfortní, mě A4 komfortem vyhovovala, bude A3 něják zasadně horší? Stejná? A A6?

Jezdím cca 30-40 tis rocne, měso i dálky, víc preferuji komfort než zabavu tak v poměru 70/30...A4 mi opravdu sedla a rad bych si nepohoršil čhož se bojím u A3...

Co myslíte?
nahoru

sponzor





05.02 2019 17:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

05.02 2019 19:05


No ty kraso.
A3 je technicky octavia, takze dily vsude. Trilitr je samozrejme
Nakladnejsi.
Jsou to tak jina auta ze si musis sam zvazit co chces.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 121 | Témat: 31

05.02 2019 19:22


Vím že to je hardcore, a tím že sem zatím v živ otě jezdil jen tou A4 B8 (me první auto) tak je ta volba naročná a tím že jde o dovoz nemam si to moc dopředu kde jak osahat ani tam mi moc nedovolej...A i malej test mi nedá dlouhodobější zkušenost.

Spíš sem si říkal že by mohl pomoci někdo kdo ma realnou zušenost z těmito modely, i co se te nakladnosti na provoz/servis týče atd...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

05.02 2019 19:46


Hlavne by sis mohl koupit konecne audi ltera trochu pojede a to ani jedna z motorizaci neni
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 121 | Témat: 31

05.02 2019 20:03


Tak ted mam 105kw a to mi vesmes příjde fajn, a předpokladám že oboje bude živější. Jaká je taková realna spotřeba toho 3.0?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

05.02 2019 21:37


A6 171kw jezdim 6.5 az 9 litru prumerna dle stylu jizdy.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 121 | Témat: 31

05.02 2019 21:43


Co ten s-tronic s najezdem 120tis, je je třeba se ho hodne bát? A ta A3 se 140? Přiznám se ze me možná láká i víc ta malá A3 (male mrštne autíčko) alespon na kratší čas a pak bych šel do A6... ale bojim se najezdu 140...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.9. 2017
Příspěvků: 75 | Témat: 9

06.02 2019 9:52


mam a3 2014, mam 220tkm a stronic absolutne bez problemov, kazdych 70tkm menit olej a si za vodou, interier je na prvy pohlad strohy ale je uzasny, je tam vsetko co potrebujes a v dosahu ruky, ovladanie MMI* uzasne a navykove, po presadnuti do inych aut mi pride vsetko zbytcne komplikovane, vsade plno gombikov, a dotykovy displej v strede by som uz nechcel, strasne to odvadza pozornost
mma 110kw 2.0 TDI* 150hp a je to az az, spotreba 5 -5,5, ale pozor, nie je az tak dobre odhlucnena od kolies a naporu vzduchu ako vacsie modely, motor nepocut
nahoru

sponzor





06.02 2019 9:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 121 | Témat: 31

06.02 2019 11:46


Toho odhlucneni v te a3 se bojim trochu, kdyby bylo alespon jako u me stare a4 b8 tak by stacilo ale jak je to nizzsi trida mam strach ze to bude horsi
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email