Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 436 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 429
Uživatelů: 7
Celkem: 436

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2019
Příspěvků: 12 | Témat: 3

04.02 2019 8:37


Ahoj kluci, dochází peníze tak budu muset svojí A8 nechat představit na LPG*. Chci se zeptat jestli neznáte nějakého úpravce okolí Praha. Vím je jich spousta, ale trápí mě spíš řemeslná práce a zpracování taky by to chtělo asi někoho kdo se vyzná v A8. Před pár lety jsem si nechával předělat Land Rovera osmiválce na Harfě a vůbec jsem nebyl spokojený s kvalitou práce. Chápu, že se s autem nemůžou mazlit týden, ale zase to nestojí málo na to, aby ta práce vypadalo tak jako u mě. Doporučíte mi někoho kdo to dělal Vám? Nemám problém si dílenskou práci udělat sám a dojet akorát na naprogramování a spuštění, ale na to asi nikdo nepřistoupí.

Děkuji
nahoru

sponzor





04.02 2019 8:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

04.02 2019 8:46


Co takhle když docházejí peníze prodat A8. Sednout do něčeho co uživis a nezkurvit krásný cisty auto debilnim plynem?? Navrtat V8 touhle srackou považuji opravdu za čin hodně zoufalej. Neber to zle ale tohle nikdy nepochopím.
K plynu.... je tady spousty toho otom napsáno a pokazdy když mi to ještě omylem přijelo na dilnu tak to nikdy neslo jak mělo. Budiky jak vánoční stromeček ale hlavně ze to jezdilo za padesát haliru kilometr. Dobrej plyn opravdu dobrej kterej bude fungovat bude drahej , nevyznam se ale v tom jako zde někteří a hlavně ani nechci.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

04.02 2019 10:58


Nevim, co z tech D3 delate za hogofogo, dneska uz se da sehnat za par korun, kor ty prvni s 4.2MPI. Plyn funguje uplne v pohode. Pokud ma nekdo misto palubky vanocni stromecek, tak je s prominutim debil a byl by debilem i bez plynu. Pokud ten plyn nedelalo prase, tak funguje vse naprosto bez problemu a prepnuti z benzinu na plyn a naopak nepoznas v zadnem jizdnim rezimu. To, ze LPG* dela kde kdo, bohuzel casto znamena, ze o tom vi kulovi a proste to tam nejak naprasi.
V okoli Prahy jsou celkem sikovny tady: http://www.lpgprins.cz
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

04.02 2019 13:01


Já ač dlouholetý uživatel A4 s LPG* musím souhlasit se Satasem. Asi bych příště rozmýšlel jestli LPG* ano či ne, je to starost navíc.

Dobrých montážníků co opravdu umí dobře namontovat LPG* do auta a seřídit, je v republice asi tolik kolik má na jedné ruce prstů zdravý a nedefektní jedinec druhu Homo sapiens. Najet křivku modelu přepočtu času benzín/plyn nějakou dobu trvá a valná většina montérů se s tím nechce srát. Udělají autokalibraci + základní jízdní adaptaci do 3000rpm a jebat. Čas jsou peníze, čas je další auto na montáž. Pokud máš štěstí a neškudlíš, tak ti tam dají aspoň jednotku co umí číst adaptace směsi přes OBD* a pak se to +- nějak doladí samo.

Prins, Viale, BRC, Landi Renzo, KMe. Moderní sekvenční systémy od těhle výrobců fungují perfektně, potíž je v tom když ti to tam naprasí nějaké hovado (krajané co znají Schotka z Horní Suché by mohli psát romány).

PS. jestli nemáš na provoz A8, není to auto pro tebe.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2019
Příspěvků: 12 | Témat: 3

04.02 2019 13:42


Děkuji za odpovědi, svým způsobem souhlasím s tím, ze to kdybys bývala vlajková loď s relativně velikým motor a dávat do toho LPG* je svatokrádež. Na druhou stranu měsíčně projezdim preš 20000Kč a bylo by fajn když je možnost ten provoz zlevnit. Auto už mám několik let jsem s nim spojokejeny a vzdávat se ho nemám v plánu. Tak jsem chtěl vědět jaké jsou možnosti a doporučení.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

04.02 2019 17:15


Pokud projezdíš dvacítku, tak s plynem to bude zhruba desítka. Takže do půl roku je to zpět i u kvalitní firmy s kvalitní montáží.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

05.02 2019 6:49


John_Deere (04.02 2019 8:37) orig :
Ahoj kluci, dochází peníze tak budu muset svojí A8 nechat představit na LPG*.
Děkuji


Huste no.. takito ludia ma vzdy fascinuju. Penazenka prazdna, ale hlavne ze mam A8 good job
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

05.02 2019 10:05


Kluci, vy jste asi spadli z Marsu. Protoze ma aktualne min penez tak ma prodat D3 a koupit si treba... ....Fabii, ktera je v zakladu 2x drazsi, nez za co se ted ty A8 prodavaji?
Kdyz projede dvacku za mesic, tak ma zastavbu za necelych 5 mesicu zaplacenou a pak jezdi za polovinu toho, co predtim. A ty usetreny prachy muze dat do beznyho servisu. A ono mit navic 120kKc rocne nebo je nemit uz je celkem rozdil. A uprimne, kdo z vas co tu opovrhuji plynem ma stranou 120kKc, ktery muze kazdy rok nasypat do servisu? Tipuju, ze skoro nikdo. Spousta lidi tu ma pojizdny chcanky, kde je vrcholem servisu vymena oleje, ale LPGckem v 16 let starym aute budou opovrhovat
nahoru

sponzor





05.02 2019 10:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

05.02 2019 10:26


Pro mě za mě, jezděte si s A8 třeba na dřevoplyn. Je to ověřený a funkční. Dřevo se dá sehnat v lese a sirky moc nestojí. Teoreticky se dá k zapálení ještě použít lupa, ale jenom za slunečných dnů. Maximální úspora, nezávislá na slunci, je tření dvou dřívek.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

05.02 2019 15:01


Nakadah (05.02 2019 10:26) <a href="/forum/prispevek/1409375-prestavba-LPG*-a8-d3-4-2#1409375">orig</a> :
Pro mě za mě, jezděte si s A8 třeba na dřevoplyn. Je to ověřený a funkční. Dřevo se dá sehnat v lese a sirky moc nestojí. Teoreticky se dá k zapálení ještě použít lupa, ale jenom za slunečných dnů. Maximální úspora, nezávislá na slunci, je tření dvou dřívek.

Já dycky věděl ze ty ten talent mas
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

05.02 2019 16:54


Na kolik vyjde ta prestavba na drevoplyn? Ze bych to taky prubnul kdyz uz mam ten les za barakem
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

05.02 2019 19:28


Kruci, teď vypadám jako zelený pako co propaguje obnovitelný zdroje s uzavřeným uhlíkovým cyklem
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

05.02 2019 19:43


Presne jak pise Itchy, nekde sem to tu psal tak to zkratim. LPG* je v poho jen to u nas malo kdo umi ty nejvic sprofanovy firmy jsou pekny fuseri a dost aut jsem po nich predelaval aby to vubec fungovalo jak ma. Vetainou to mechanicky udelaj blbe, podimenzujou a soft nikdy nenaladej prptpze mu nerozumej ani za mak! U prahy mas dve maly firmicky ktery tenhle motor zvladnou. Jeden se jmenuje Pour a druhy Vanek. Osmu neprodavej dostanes za ni prd a koupis si jinej strep.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2019
Příspěvků: 12 | Témat: 3

07.02 2019 18:07


Děkuji hoši za odpovědi, auto rozhodně prodávat nebudu protože to za co ho prodám tak stejnou třídu nekoupím. Nicméně na pana Poura se mi dostalo už více kladných referencí. Tak ho kontaktuji a prodiskutuji to s ním.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2019
Příspěvků: 76 | Témat: 8

24.05 2019 10:46


Pokud můžu doporučit tak v Praze na Radlické v Butovicích montáž LPG* Coubal. Mám od nich přestavbu na LPG* 6valec 2.8i a naprostá spokojenost mám to od roku 2015 a jezdím a jezdím . Žádný vánoční stromeček apod. A co se týče přestavby A8 na LPG* , nevidím v tom nic špatného a žádné ničení apod. To jenom můj soukromí názor
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

24.05 2019 11:48


Jen taková drobná rada - jestli ti budou dávat toroid nádrž místo rezervy, tak si dohlídni na to, ať ti to dementi nezafoukají PUR pěnou. Nádrž se za provozu umí orosit a PUR pěna drží vodu. Mě nádrž zafoukaná PUR pěnou, zvenku prorezla po necelých 8mi letech a plyn začal foukat ven do auta. Fakt to bylo zábavné, půlka nádrže zmizela během stání auta o víkendu, všude smrad, v autě smrad. Štěstí že se nic nestalo. Teď čekám na domluvený termín u plynaře na výměnu nádrže. Tímto zdravím montéry z Neptun Harfa Praha, kteří se nebojí PUR pěny.
nahoru

sponzor





24.05 2019 11:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

24.05 2019 12:08


Tak zrovna kokotum, co to vyfoukaji penou bych useknul ruce az u samy prdele. To jsou presne ty instalace, kde ti pak palubka sviti jak vanocni stromecek. To ze nastavi chudou smes a tobe pak sviti kontrolka motoru svedou na nefunkcni lambdu a dalsi chutovky :-\
Presne takovou prasecinu ma kamarad v 1.6 Ovci.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2019
Příspěvků: 76 | Témat: 8

25.05 2019 8:41


Cože, pěnu kolem nádrže?
Tak to jsou umělci toto. Po pravdě jsem to zatím u nikoho neviděl. To mě nenapadlo, že by toho byl vůbec někdo schopný
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

07.06 2019 6:43


Jj delal jsem onstalace i opravy LPG* systemu a penu od ruznym amateru jsem videl nekolikrat! Masakr no taktez horsi veci navrtany vstriky cik-cak podle toho jak se borec dostal resp. nedostal vrtavkou k sani jednotlivych valcu. Prevrtavany parohy a zeslepovany sroubkama atd. A tyto firmy montuji dal protoze lidi jdou po cene
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

07.06 2019 7:02


Takže plynař mi ve středu konečně vyměnil nádrž, která byla 8 let zafoukaná PUR pěnou. Bohužel jsem si ji zapomněl vyfotit, jak jsem v rychlosti a pomalu ve smyku ten humus vyhodil z kufru do sběrného dvora v OZO. Celý spodek nádrže byl zhnitý tak, že se z ní loupaly několika centimetrové kusy rzi. Nádrž byla bez jakékoliv podložky položená do vany rezervy, plech na plech, a zafoukaná po stranách pěnou.

Plynař vanu rezervy vyčistil od pěny, od koroze a vytřel to rezistinem. Nic lepšího už udělat nešlo.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email