Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 419 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 415
Uživatelů: 4
Celkem: 419

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2019
Příspěvků: 33 | Témat: 1

27.02 2019 10:18


Záleží odkud je a zda by si na to troufl je to v depozitu takže momentálně bez značek takže na tyči se to nedá táhnout daleko
nahoru

sponzor





27.02 2019 10:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1796 | Témat: 44

27.02 2019 10:48


odkud ja nevím, ale pošlu ti SZ
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2019
Příspěvků: 33 | Témat: 1

01.03 2019 19:46


tak máme menší posun kupředu po tvrdém sepnutí relé 15tky díky rady SupermanaXXX se objevila komunikace i se zbylými jednotkami bohužel se objevily taktéž další závady jak na motoru tak i na převodovce postnu později ale stále mi hlava nebere která jednotka to relé spíná jedná se o to horní vlevo asi to budu muset zkusit přemostit protože držet to 10 minut než to vyčte celé auto je fakt sranda na prsty neměl by někdo prosím el.schema sítě 15tky? at vím co kde měřit nebo po čem jít
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2019
Příspěvků: 33 | Témat: 1

01.03 2019 20:02


Ten zkrat na plus moje blbost křísl jsem zámkem volantu o pojistku
Pátek,01,Březen,2019,19:00:32:00001
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows 10 x64
VCDS verze: SVO 17.1.3.0
Verze dat: 20170505 DS267.9
www.VAG-COM*.com


VIN*: WAUZZZ4F87N031670 Výrobní štítek:
Kilometry: 230900km Číslo zakázky::


Model: 4F (4F0)
Sken: 01 02 03 05 07 08 09 0E 11 31 15 16 17 19 36 37 42 46 47 4F
52 53 55 56 61 62 67 72 76 77

VIN*: WAUZZZ4F87N031670 Kilometry: 230900km

00-Snímač úhlu rízení -- stav: OK 0000
01-Motor -- stav: Nefunkční 0010
02-Aut. Převodovka* -- stav: Nefunkční 0010
03-ABS* brzdy -- stav: OK 0000
05-Oprávnění startu -- stav: Nefunkční 0010
07-Zobraz. jednotka -- stav: Není nainstalováno 1100
08-Klima/topení -- stav: Nefunkční 0010
09-Centrální elektrika -- stav: Nefunkční 0010
0E-Media Player 1 -- stav: Není nainstalováno 1100
11-Motor II -- stav: Není nainstalováno 1100
31-Motor ostatní -- stav: Není nainstalováno 1100
15-Airbagy -- stav: OK 0000
16-Elektronika volantu -- stav: OK 0000
17-Přístrojová deska -- stav: Nefunkční 0010
19-CAN Gateway -- stav: Nefunkční 0010
25-Imobilizér* -- stav: Nefunkční 0010
36-Paměť sedadla Ř -- stav: Nefunkční 0010
37-Navigace -- stav: Není nainstalováno 1100
42-El. dveří řidiče -- stav: OK 0000
46-Komfort systém -- stav: Nefunkční 0010
47-Audio soustava -- stav: Není nainstalováno 1100
4F-Centrální elektrika II -- stav: Nefunkční 0010
52-El. PP dveří -- stav: OK 0000
53-Parkovací brzda -- stav: Nefunkční 0010
55-Reg.sklonu světel -- stav: OK 0000
56-Rádio -- stav: Není nainstalováno 1100
61-Regulace baterie -- stav: Nefunkční 0010
62-El.LZ dveří -- stav: OK 0000
67-Řízení řeči -- stav: Není nainstalováno 1100
72-El.PZ dveří -- stav: OK 0000
76-Park. pomocník -- stav: Nefunkční 0010
77-Telefon -- stav: Není nainstalováno 1100

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor Labely: 059-907-401-ASB.clb
Řídící jednotka SW: 4F0 910 402 E HW: 4F0 907 401 C
Díl: 3.0L V6TDI G000AG 0020
Revize: --H03--- Seriové číslo:
Kódování: 0011372
Dílna #: WSC 02334 785 00200
VCID: 1F4CDBE0CEBDDDB9F0-804A

8 závad nalezeno.
009258 - Snímac 3 teploty výfukových plynu; rada válcu 1
P242A - 000 - elektrická závada
info o závadě:
Stav závad: 01100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 230907 km
Indikace času: 0
Datum: 2015.09.23
Čas: 10:50:38

info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 0.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 545.2*C
Teplota: 554.6*C
bez jednotek: 0.0
Teplota: 15.3*C

008241 - snímac 2 teploty výfukových plynu
P2031 - 000 - elektrická závada
info o závadě:
Stav závad: 01100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 230907 km
Indikace času: 0
Datum: 2015.09.23
Čas: 10:50:38

000260 - meric hmotnosti vzduchu (G70)
P0104 - 001 - sporadicky signal - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00110001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 230907 km
Indikace času: 0
Datum: 2015.09.23
Čas: 10:50:39

info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 0.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 80.9 %
Napětí: 11.93 V
Tlak: 979.2 mbar
bez jednotek: 0.0

009253 - obvod chladiciho ventilu zpetneho vedeni vyfukovach plynu
P2425 - 001 - preruseni
info o závadě:
Stav závad: 00110001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 230907 km
Indikace času: 0
Datum: 2015.09.23
Čas: 10:50:39

004203 - Škrticí klapka
P106B - 002 - jde ztuha nebo blokována
info o závadě:
Stav závad: 01100010
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 230907 km
Indikace času: 0
Datum: 2015.09.23
Čas: 10:50:39

info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 0.0 Nm
Napětí: 0.440 V
Pracovní cyklus: 0.4 %
Pracovní cyklus: 100.6 %

004203 - Škrticí klapka
P106B - 000 - jde ztuha nebo blokována - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 01100010
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 230907 km
Indikace času: 0
Datum: 2015.09.23
Čas: 10:50:39

000258 - meric hmotnosti vzduchu (G70)
P0102 - 001 - signal prilis maly - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00110001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 230907 km
Indikace času: 0
Datum: 2015.09.23
Čas: 11:05:15

info o závadě:
Otáčky: 924 /min
Kroutící moment: 97.5 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 20.5 %
Napětí: 11.93 V
Tlak: 958.8 mbar
bez jednotek: 183.3

000801 - cidlo otacek motoru (G28)
P0321 - 001 - neverohodny signal - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00110001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 230907 km
Indikace času: 0
Datum: 2015.09.23
Čas: 11:05:15

Readiness: 1 6 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 02: Aut. Převodovka* Labely: SVO\09L-927-760.lbl
Řídící jednotka SW: 4F0 910 156 H HW: 09L 927 156
Díl: AG6 09L 3.0lTDI RdW 0080
Revize: --H01--- Seriové číslo: 0051064
Kódování: 0000001
Dílna #: WSC 02325 785 00200
VCID: 285EC03C9BF31A0181-807C

1 nalezena chyba:
18290 - datovy BUS pohonu
P1882 - 000 - chybejici sdeleni od ridici jednotky - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00110000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 14
Počítadlo resetů: 40
Kilometry: 230908 km
Indikace času: 0
Datum: 2019.03.01
Čas: 18:41:26

info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Otáčky: 0 /min
Otáčky: 0 /min
bez jednotek: 30.0
bez jednotek: 25.0
Teplota: 11.0*C
Úhel klapky: 0.0*


-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS* brzdy Labely: SVO\4F0-910-517.lbl
Řídící jednotka SW: 4F0 910 517 E HW: 4F0 614 517 A
Díl: ESP8 quattro* H03 0010
Revize: 00000000 Seriové číslo: 00000000000000
Kódování: 0004488
Dílna #: WSC 02327 785 00200
VCID: 2642CE0491E70C71B3-8072

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 05: Oprávnění startu Labely: SVO\4F0-910-852.clb
Řídící jednotka SW: 4F0 910 852 HW: 4F0 905 852 B
Díl: FBSAUDIC6 ELV H31 0220
Revize: 31050601 Seriové číslo: 10601000477348
Kódování: 0000131
Dílna #: WSC 48895 143 86317
VCID: 63C49710A255B95994-8036

Subsystém 1 - Řídící jednotka: 4F0 910 131 E
Díl: FBSAUDIC6 EZS H43 0070

Subsystém 2 - Řídící jednotka: 4F0 910 220 K
Díl: FBSAUDIC6 IDG H01 0060

1 nalezena chyba:
00576 - Svorka 15
006 - zkrat na plus
info o závadě:
Stav závad: 01100110
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 52
Kilometry: 230908 km
Indikace času: 0
Datum: 2019.03.01
Čas: 18:52:52


-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 07: Zobraz. jednotka
Není nainstalováno

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 08: Klima/topení Labely: SVO\4F0-910-043.clb
Řídící jednotka SW: 4F0 910 043 HW: 4F1 820 043 J
Díl: KLIMABETAETIGUNGH11 0110
Revize: 00000023 Seriové číslo: 00000000050632
Kódování: 0008214
Dílna #: WSC 02327 785 00200
VCID: 5BB4AFF09A258199DC-800E

2 závad nalezeno.
02095 - aktivni ochrana dilu
000 - -
info o závadě:
Stav závad: 01100000
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 52
Kilometry: 230908 km
Indikace času: 0
Datum: 2019.03.01
Čas: 18:52:52

info o závadě:
Provozní stav: 00001111

01206 - signal pro casove rozpeti zapalovani - VYP
008 - neverohodny signal
info o závadě:
Stav závad: 01100000
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 52
Kilometry: 230908 km
Indikace času: 0
Datum: 2019.03.01
Čas: 18:52:52


-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 09: Centrální elektrika Labely: SVO\4F0-910-279.lbl
Řídící jednotka SW: 4F0 910 279 A HW: 4F0 907 279 A
Díl: ILM Fahrer H14 0080
Revize: 00000000 Seriové číslo: 4F0907279
Kódování: 0102122
Dílna #: WSC 27898 401 08908
VCID: 275CC30096ED157988-8072

Subsystém 1 - Díl: Fehler Lin-Slave 01

Subsystém 2 - Díl: Fehler Lin-Slave 02

1 nalezena chyba:
02095 - aktivni ochrana dilu
000 - -
info o závadě:
Stav závad: 01100000
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 52
Kilometry: 230908 km
Indikace času: 0
Datum: 2019.03.01
Čas: 18:52:00


-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 0E: Media Player 1
Není nainstalováno

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 11: Motor II
Není nainstalováno

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 15: Airbagy Labely: SVO\4F0-910-655-8R.clb
Řídící jednotka SW: 4F0 910 655 D HW: 4F0 959 655 B
Díl: 32 Airbag* AUDI8RH28 0250
Revize: 04H28000 Seriové číslo: 0037LD03F75V
Kódování: 0013106
Dílna #: WSC 27898 401 81868
VCID: 285EC03C9BF31A0181-807C

Subsystém 1 - Seriové číslo: 6332CSME044C7207/

Subsystém 2 - Seriové číslo: 6342CSME0471062E$

Subsystém 3 - Seriové číslo: 6351HSME037C08221

Subsystém 4 - Seriové číslo: 6361HSME0367534B7

Subsystém 5 - Seriové číslo: 6371VSME035001260

Subsystém 6 - Seriové číslo: 6381VSME034E026FS

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 16: Elektronika volantu Labely: SVO\4F0-910-549.lbl
Řídící jednotka SW: 4F0 910 549 HW: 4F0 953 549 B
Díl: Lenksäulenmodul H07 0230
Revize: 00H07000 Seriové číslo: 90025042260022
Kódování: 0012241
Dílna #: WSC 02323 785 00200
VCID: 66C28E045167CC7173-8032

Subsystém 1 - Řídící jednotka: XXXXXXXXXXX
Díl: Lenkradmodul H05 0080

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 17: Přístrojová deska Labely: SVO\4F0-910-xxx-17.lbl
Řídící jednotka SW: 4F0 910 900 A HW: 4F0 920 900 S
Díl: KOMBIINSTR. M73 H08 0630
Revize: 00200000 Seriové číslo: 4H+138484
Kódování: 0001103
Dílna #: WSC 10091 401 78964
VCID: 1E32E6E4C9B7D4B1FB-804A

1 nalezena chyba:
02095 - aktivni ochrana dilu
000 - -
info o závadě:
Stav závad: 01100000
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 52
Kilometry: 230908 km
Indikace času: 0
Datum: 2019.03.01
Čas: 18:52:47


-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 19: CAN Gateway Labely: SVO\4F0-910-468.clb
Řídící jednotka SW: 4F0 910 468 A HW: 4F0 907 468 B
Díl: Gateway H09 0030
Revize: 09 Seriové číslo: 080080472800F6
Kódování: ECFEF3CC1B7104
Dílna #: WSC 02325 785 00200
VCID: 275CC30096ED157988-8072

1 nalezena chyba:
01342 - ridici jednotka motoru 2 (podrizena 1)
004 - zadny signal / komunikace
info o závadě:
Stav závad: 01100100
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 52
Kilometry: 230908 km
Indikace času: 0
Datum: 2019.03.01
Čas: 18:52:48


-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 36: Paměť sedadla Ř Labely: nevybrány
Řídící jednotka SW: 4F0 910 760 HW: 4F0 959 760
Díl: Sitzmemory FS H04 0050
Revize: 00000000 Seriové číslo: 00000000896400
Kódování: 0082946
Dílna #: WSC 02327 785 00200
VCID: 61C89D18B849AB4986-8034

1 nalezena chyba:
02095 - aktivni ochrana dilu
000 - -
info o závadě:
Stav závad: 01100000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 52
Kilometry: 230908 km
Indikace času: 0
Datum: 2019.03.01
Čas: 18:52:47


-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 37: Navigace
Není nainstalováno

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 42: El. dveří řidiče
Není nainstalováno

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 46: Komfort systém Labely: SVO\4F0-910-289.lbl
Řídící jednotka SW: 4F0 910 289 E HW: 4F0 907 289 E
Díl: Komfortgeraet H14 0090
Revize: 00900014 Seriové číslo: 01000647620000
Kódování: 0132229
Dílna #: WSC 02335 785 00200
VCID: 2C563C2C8F0B362165-8078

5 závad nalezeno.
00576 - Svorka 15
008 - neverohodny signal
info o závadě:
Stav závad: 01101000
Priorita závad: 3
Frekvence závad: 22
Počítadlo resetů: 52
Kilometry: 230908 km
Indikace času: 0
Datum: 2019.03.01
Čas: 18:41:22

01502 - zarovka koncoveho mlhoveho svetla vlevo (L46)
009 - preruseni / zkrat na kostru
info o závadě:
Stav závad: 01101001
Priorita závad: 3
Frekvence závad: 74
Počítadlo resetů: 52
Kilometry: 230907 km
Indikace času: 0
Datum: 2015.04.01
Čas: 20:30:29

00988 - zarovka brzdoveho svetla vpravo (M10)
009 - preruseni / zkrat na kostru
info o závadě:
Stav závad: 01101001
Priorita závad: 3
Frekvence závad: 74
Počítadlo resetů: 52
Kilometry: 230907 km
Indikace času: 0
Datum: 2015.04.01
Čas: 20:30:29

01504 - osvetleni stat. poznavaci znacky (X)
009 - preruseni / zkrat na kostru
info o závadě:
Stav závad: 01101001
Priorita závad: 3
Frekvence závad: 254
Počítadlo resetů: 52
Kilometry: 230907 km
Indikace času: 0

02095 - aktivni ochrana dilu
000 - -
info o závadě:
Stav závad: 01101001
Priorita závad: 3
Frekvence závad: 254
Počítadlo resetů: 52
Kilometry: 230907 km
Indikace času: 0


-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 47: Audio soustava
Není nainstalováno

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 4F: Centrální elektrika II Labely: SVO\4F0-910-280.lbl
Řídící jednotka SW: 4F0 910 280 HW: 4F0 907 280
Díl: ILM Beifahrer H07 0040
Revize: Seriové číslo: 00000000016930
Kódování: 0001003
Dílna #: WSC 02323 785 00200
VCID: 5EB2A6E4893794B1BB-800A

1 nalezena chyba:
02095 - aktivni ochrana dilu
000 - -
info o závadě:
Stav závad: 01100000
Priorita závad: 3
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 52
Kilometry: 230908 km
Indikace času: 0
Datum: 2019.03.01
Čas: 18:52:00

info o závadě:
Napětí: 11.700 V
Teplota: 10.0*C


-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 52: El. PP dveří
Není nainstalováno

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 53: Parkovací brzda Labely: SVO\4F0-910-801.clb
Řídící jednotka SW: 4F0 910 801 B HW: 4F0 907 801 A
Díl: EPB* CB4C0060 H04 0060
Revize: --H04---
Kódování: 0000321
Dílna #: WSC 02324 785 00200
VCID: 1F4CDBE0CEBDDDB9F0-804A

1 nalezena chyba:
00576 - Svorka 15
012 - chyba v elektr. obvodu - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11101100
Priorita závad: 4
Frekvence závad: 16
Počítadlo resetů: 52
Kilometry: 230904 km
Indikace času: 0
Datum: 2019.03.01
Čas: 18:41:22

info o závadě:
Napětí: 10.04 V
Počet: 41


-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 55: Reg.sklonu světel Labely: SVO\8P0-907-357.lbl
Řídící jednotka: 8P0 907 357 A
Díl: Dynamische LWR H01 0010
Revize: 00000000 Seriové číslo:
Kódování: 0000003
Dílna #: WSC 02327 785 00200
VCID: 387E107C4B538A8111-806C

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 56: Rádio
Není nainstalováno

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 61: Regulace baterie Labely: SVO\4F0-910-181.lbl
Řídící jednotka SW: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Díl: ENERGIEMANAGER H11 0490
Revize: 00000000 Seriové číslo: 00000000003171
Dílna #: WSC 80093 222 69422
VCID: 2344D710E2D5F959D4-8076

Subsystém 1 - Řídící jednotka: 4F0 915 105 D
Díl: von VA0 1403110040
Kódování: 344630393135313035442056413031343033313130303430
Dílna #: WSC 80093 222 69422

2 závad nalezeno.
02273 - staticky (klidovy) proudovy stupen 2
000 - -
info o závadě:
Stav závad: 01100000
Priorita závad: 7
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 230908 km
Indikace času: 0
Datum: 2019.03.01
Čas: 18:52:46

00003 - ridici jednotka
014 - defekt - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 01100000
Priorita závad: 7
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 230908 km
Indikace času: 0
Datum: 2019.03.01
Čas: 18:52:46


-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 62: El.LZ dveří
Není nainstalováno

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 67: Řízení řeči
Není nainstalováno

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 72: El.PZ dveří
Není nainstalováno

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 76: Park. pomocník Labely: SVO\4Fx-910-283.lbl
Řídící jednotka SW: 4F0 910 283 A HW: 4F0 919 283 A
Díl: Parkhilfe 8-Kan H12 0020
Revize: --.--.-- Seriové číslo: 11830423102597
Kódování: 0001006
Dílna #: WSC 02327 785 00200
VCID: 224AD214FDCFF051DF-8076

1 nalezena chyba:
00576 - Svorka 15
008 - neverohodny signal
info o závadě:
Stav závad: 01101000
Priorita závad: 3
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 52
Kilometry: 230908 km
Indikace času: 0
Datum: 2019.03.01
Čas: 18:52:47


-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 77: Telefon
Není nainstalováno

Konec------------------------(Uplynulý čas: 02:54)-------------------------
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2019
Příspěvků: 33 | Témat: 1

01.03 2019 20:07


Jinak v servisu se ohrazují tím tě nedeaktivují ochranu komponent dokud nepojede ta síť 15 mám chut to přemostit natvvrdo a šoupnout jim to tam zpátky že se prý s tím nemůžou vubec spojit....zajímavé že já s obyč kabelem jsem se s tím spojil a časem sem se spojil i s ostatními jednotkami ...asi dobrá konstalace hvězd nebo ty jejich "nové" diagnostiky stojí za prt
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

02.03 2019 8:21


Zkrat na plus ti to hlasi z duvodu protoze mas manualne propojene rele na 15ku. Jak sem ti rikal do telefonu, ochranu komponent nema cenu resit dokud ti nebezi motor...

Snad ti doslo ze kdyz nejsou v tom servisu schopni rozchodit si banalni vec jako je 15ka tak ti to auto tezko da tenhle mansaft dohromady. Jestli si to chces opravdu rozchodit sam a myslis to vazne tak musis zacit opravdu od zakladu ktere ti chybi, to nemyslim jako urazku ale davam ti to jako radu.

1) nastuduj si jako prvni jak funguje CAN sbernice, rikam nastuduj ne ze si o tom jen prectes clanek...

2) nastuduj si vsechny SSP k A6 4f. Ssp je zkratka pro self study program a pochopis jak funguje pripojovani 15ky na kterou se ptas

3) nutne budes potrebovat sw ELSA, multimetr a pokrocile znlosti elektroniky, pri vaznejsich problemech na ktere narazis budes potrebovat osciloskop a umet s nim merit a vedet co kde mas namerit.

Toto ti zabere urcite nekolik mesicu, slabším jedincum roky a nekdo se to nenauci vubec. Ale ver mi bez toho to nepujde resp. bude lepsi to dat nekomu kdo tohle uz pred lety bsolvoval a "umi". Coz je samozrejme otazka penez protoze tohle ti za 200kc nikdo neopravi. Ale v jednom mi ver tohle neni o tom ze ti nekdo na foru poradi spoj modry dratek se zelenym a auto ti jak mavnutim proutku zacne fungovat ba naopak i tech par jedincu co opravdu umi se jim do toho nebude chtit protoze pomer prace x vydelek tu opravdu smrdi pruserem v neprospech pro elektronika. Jestli tobe nevadi ztravit treba nad tim treba 300h tak smele do toho
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

02.03 2019 8:53


Malinko mě dnes zaráží jak v dnešní době se kazdej s naprostou suverenosti a nahned vrhne do čehokoliv. Já a myslím i ost v oboru získáváme zkušenosti xx let nikde nic nebylo popsano na googlu atd vybavení dílny a diag nástrojů mě pomalu stalo jako garsonka v Praze... přijde mi to trochu divny..... nebo resp pro mě divny je doba kdy je vlastně vše na lusknuti prstem samozřejmost.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2019
Příspěvků: 33 | Témat: 1

02.03 2019 9:17


Upřímně moje cesta se měla pohybovat tímto směrem učil jsem se tronikem...4 léta úspěšně na škole jsme se v jednotkách hrabali jenže v dnešní době tě žádnej servis nechce nezajímá je to že máš ochotu se učit novým věcem že tě to zajímá a chceš tomu přijít na kloub jak co funguje co na čem je závislý a co s čím komunikuje... každého zajímá praxe 4 servisy v okolí jo elektrikář...máš praxi? nemáš? naschledanou jedinej případ kdy nabírali lidi bylo když hyundai v brně přišel s novou technologii a hledali studenty které si na tu technologii zaučí. šel jsem cestou slaboproudu...skládal řídící jednotky k vážním systémum pájel SMD zapojoval a zprovoznoval....bavilo mě to ale bylo to houby placené za vidinou lepších peněz jsem z tama odešel a od te doby to je vše naprt tak jsem si nakoupil svoje diagnostiky ano zatím číny ale třeba se někdy posunu dále..ale co jsem měl A4 B5 tak jsem si vždycky vše doma vyřešil v klidu a po svém vyčetl závadu spravil to na autě bylo 13závad všude možně a jednu po druhé jsem vyřešil...tady když se zeptám tak je mi jasné že to nebude lusknutím prstu ale jsem vděčný lidem kteří se mi snaží pomoct a obdivuju je v tom že přišli na to "know how".
nahoru

sponzor





02.03 2019 9:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2019
Příspěvků: 33 | Témat: 1

02.03 2019 9:19


Satas (02.03 2019 8:53) orig :
Malinko mě dnes zaráží jak v dnešní době se kazdej s naprostou suverenosti a nahned vrhne do čehokoliv. Já a myslím i ost v oboru získáváme zkušenosti xx let nikde nic nebylo popsano na googlu atd vybavení dílny a diag nástrojů mě pomalu stalo jako garsonka v Praze... přijde mi to trochu divny..... nebo resp pro mě divny je doba kdy je vlastně vše na lusknuti prstem samozřejmost.

Satas neber to jako nějakou urážku vůči servisu chtěl jsem být trošku vtipnej neplivu na ně jen se snažím najít jinou cestu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

02.03 2019 12:00


Vůbec to neberu zle pohoda.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

02.03 2019 14:24


Dneska prave to je diky ingernetu mnohem jednodussi, jsou dostupny informace, obrazky, schemata, softwary. Chce to jen cist a obetovat tomu cas a nejaky penize. Ja si na spoustu veci prisel sam a dnes veci ktery mi trvalo najit hodiny a hodiny prozradim lidem po telefonu a maj to bez prace a zdarma. V tom si myslim ze sem vyjimka a popravde uz to asi taky brzy utnu protoze lidi jsou nevdecny a nektery sem byl nucenej dat v telefonu i na blacklist protoze mi volali 10x do tydne a ptali se proc jim sviti ta a ta kontrolka, a ksou schopny mi zavlat v 10 vecer kde najdou pojistku, protoze jsou liny to pul hodiny hledat sami. Nejhorsi je ze mi takhle volaji i autoservisy, vycurany jak petimeteova dira do snehu. Nekdy to auto privezou ja jim to opravim, oni si na tom prirazi a maji to bez prace... chudak majitel auta to ma pak treba 2x drazsi.nejvic humorny pro me je jak malo tomu servisaci 90% servisu u nas rozumej. S jejich znalosti je spis nahoda kdyz elektro zavadu opravi. Treba vymenej 3 ruzny jednotky ktery zakaznik samozrejme zaplati a pritom je chyba uplne nekde jinde ale takova je proste doba na druhounstranu dava prilezitost tem 10% schopnejch lidi.

Perlicka ktera se mi stala minuly mesic, panovi nabidli opravu v audi. Ja mu to opravil za 17% ceny kterou mu nacenili. Stejne pri odjezdu nezapomel ustepacne prohodit taky bych chtel vydelalat tolik penez za 2 hodiny. Tak sem mu rek at se zavre na 10 let do garaze jako ja, investuje do vybavni a treba to da taky. Odpoustim jim ze si vuec jako lajk ktery nikdy neudrzel v ruce ani sroubovak, natoz merak neuvedomi tu souvislost s know-how. Coz mi pripomelo stary for kde pan prijede s nefunkcnim autem k mechanikovi, ten otoci sroubkem a auto zacne fungovat. Pak povida: bude to tisic korun. Zakaznik rika sakra to je penez za takovou chvilku, dejte mi na to doklad. Chape vypise doklad: 1kc - otoceni sroubkem, 999kc - vedel kterym a j rikam, neco na tom je...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

02.03 2019 17:57


Dvě zásadní věci který nikdy neporušuji v podnikání je to že v žádném případě mimo 3 vyjímek nedělám pro servisy (nevidim jedinej padnej duvod proč by se nejakej servis mel prsit vysledkem mý prace a ještě si natom za nic udelat prachy) a nerozdavam zasadně duležitý info a at si o mě myslí klidně všichni to nejhorší ale živí mě to.Tolikrát sem byl tak blbej a v dobrym radil pomahal a vysledek byl viceméně jen vznik přímý konkurence která ještě na mě ve finale hazela špínu že nebejt jich..takže forever fuck.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

02.03 2019 18:40


Vsak rikam asi se taky poucim
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

03.03 2019 11:35


Nepoucuj se.... navostro to tak dělej.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

03.03 2019 18:54


Tak ten klub rovnou zabalime ne
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

03.03 2019 22:43


tak já udělám teda ještě jeden dobrej skutek, odpoledne jsem se zamyslel a myslim si že vim proč ta A6 nebeží, nemůžu si bejt 100% jistej páč sem to auto fyzicky neviděl ale tipuju to na nesparovany immo* s klíčem.
nahoru

sponzor





03.03 2019 22:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2019
Příspěvků: 33 | Témat: 1

03.03 2019 23:26


Supermane sice jsem byl sakra daleko ale taky mi to vrtalo hlavou furt přemýšlel ale teď čtu že myšlenku máme stejnou jen mi přijde zvláštní že jednotka jako taková se nehlásí a na immo* se nepřipojím otázkou je zda je to buď někde krabička nebo v budikach každopádně teď mám za sebou 320km už je večer a hrabat se v tom nebudu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2019
Příspěvků: 33 | Témat: 1

03.03 2019 23:28


Se ta zpráva taky neodeslala celá zítra po Praci na to mrknu a zjistím více
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

03.03 2019 23:52


Postupem co pises to nezjistis. To znamena ze sis to jeste nenastudoval ty kluku Zitra ti pisnu na whatsup jak se to zjistuje a jestli to bude tim tak mam u tebe pivo a pak uz o tom aute nechci slyset
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

04.03 2019 8:06


Pokud neni nauceny klíče do ezs tak je jasný ze se to neprobudi jenže pokud chcete klic naucit jinam potřebujete ho smaznout a to neudělas bez diag nástroje a obsahu ty ezs na který je naucenej a tudiz ho neneaucite do jiné. Kdyztak smazány klíče cisty tu mám ležet. A klic ze 4f neocurate je tam transponder 8E kterej je součástí desky v klíči a sním se automaticky učí rovnou i dálka.Jedine to teď na test naucit na skleněnej chip na tupej klíček bez dálky ten základní placatej. No a jestli tam někdo vyměnil ezs dal jinou a neudělal klíče k ty nový a tu starou vyhodil a ty klíče jsou prihasene na starou tk je muzes vyhodit taky.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

04.03 2019 20:21


Pouzite klice bez ezs jdou smazat...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

04.03 2019 23:27


Satas (02.03 2019 17:57) orig :
Dvě zásadní věci který nikdy neporušuji v podnikání je to že v žádném případě mimo 3 vyjímek nedělám pro servisy (nevidim jedinej padnej duvod proč by se nejakej servis mel prsit vysledkem mý prace a ještě si natom za nic udelat prachy) a nerozdavam zasadně duležitý info a at si o mě myslí klidně všichni to nejhorší ale živí mě to.Tolikrát sem byl tak blbej a v dobrym radil pomahal a vysledek byl viceméně jen vznik přímý konkurence která ještě na mě ve finale hazela špínu že nebejt jich..takže forever fuck.

Satas - moja reč, už si aj ja davam pozor. Nikdy nepoviem všetko, lebo takisto som si to nevycucol behom chvilky z prsta a stalo ma to kopu casu, nervov, penazi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

05.03 2019 13:32


Já si to myslel že to musí jít...dik alberte!!
Naposledy upravil Satas dne 06.03 2019 8:50, celkově upraveno 1 krát. (73% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

05.03 2019 16:00


Chlapci vy me kazite!
nahoru

sponzor





05.03 2019 16:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

05.03 2019 19:39


Andrew na zaklade dat co si mi poslal tak je tam renonc v immo* jak predpovidala moje kristalova koule. Takze se v tom asi hrabes zbytecne. Az budu mit chvili tak se jeste zamyslim cim by to mohlo byt. Proc se vlastne vubec menil motor a prevodovka? Ten predchozi majitel to zazil funkncni jako ze aspon naskocili budiky? Nebo to vyhodne koupil jako ty uz takhle mrtvy?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2019
Příspěvků: 33 | Témat: 1

05.03 2019 20:37


Po tom co sem se chtěl spojit s immo* (zase relé natvrdo) nejen že klekla baterie ale začaly svítit kontrolky na budikach plus přední blinkry nepravidelně v budikach cvaka takže já už to asi vzdávám a prevezu to někomu kdo by byl ochotný to dát do kupy je mi jasné že to něco bude stát ale upřímně tohle je nad moje síly jsem samozřejmě ochotný s opravou pomoci jak to půjde ale tohle už fakt nedávám
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2019
Příspěvků: 33 | Témat: 1

05.03 2019 20:38


Předchozí majitel Zazil funkční vnitřek kontrolky vše cajk kromě startu Maxidot* Safe víc nic podle toho jestli nekecal ale snaží se mi pomoct co to jde takže pochybuju že by lhal
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 0

05.03 2019 21:12


ahoj neporadí někdo jak postupovat při výměně čerpadla?2.5tdi 110kw čerpadlo KO koupil jsem to samé (106B) auto už nastartuje ale strašně kouří a smrdí po nespálené naftě a nejde přes 2tis otáček...na vagu píše chybu 00550 chyba předvstřiku,jak se nastaví čerpadlo?nebo seznámení s řj přes vag
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

05.03 2019 21:35


Rekl bych zes koupil odpravdu uplne to same, taky KO ppckej az sem prijde Satas on ti to vysvetli
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 0

06.03 2019 6:39


před 3mi lety bylo nové je tam i datum vyražen právě že sem na něm nešetřil,mě jde jen o to jestli to nechce spárovat s řídící jednotkou motoru a pokud ano tak jak bych to měl udělat?budu rád za každou radu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email