Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 369 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 360
Uživatelů: 9
Celkem: 369

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.1. 2019
Příspěvků: 23 | Témat: 8

26.01 2019 12:02


Zdravím, koukám po ojeté Audi a4 b6 avant, nejlépe s motorem 1.8t. CHtěl jsem se zeptat na pár dotazů.

- 1.8t je dobrá volba? Nejezdím žádné dálky a do práce to mám kousek.
- Dá se pořidít hezký kousek kolem 100-120k?
- S line- Co je to?
- Všiml jsem si že jsou různé druhy nárazníků, Například S4 má zadní nárazník úplně jinej, dá se někde sehnat na netu a přidělat ho na obyčejnou A4?
nahoru

sponzor





26.01 2019 12:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 352 | Témat: 8

18.02 2019 2:26


Spokojnost viac mi lezu na nervy hejtery ktori a4 b6/b7 nemali
Naposledy upravil Sam57 dne 02.06 2019 20:03, celkově upraveno 1 krát. (84% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

18.02 2019 8:41


Ahoj,

1.8T je skvělá volba. Jen po koupi bych nechal preventivně vyčistit sací koš. Mě na to před lety nikdo neupozornil a odporoučel se celej motor. Výměna celkově vyšla na 50k takže pozor na to. Unavenější může být i turbo, ale to nějak extra nákladné už nebude na tento motor. Na běžný ježdění je to hrozně příjemnej motor a krom toho přicpávání sacího koše i spolehlivej. Většinou stačí běžná údržba a chovat se k tomu jako člověk v rámci mezí a vydrží toho spoustu. Jede pěkně už od nižších otáček a není potřeba moc často řadit. Je tichej a dokáže jezdit i relativně úsporně (ale to se musíš snažit). Jinak na dálnici drží celkem vysoký otáčky na můj vkus a s tím roste i spotřeba.. a pokud byna to někdy došlo tak tam nedávej jiný svíčky než NGK. Moc to nefunguje
Sežral trochu oleje. Dolíval jsem asi 1l na 15.000km. Nevím jestli tento motor normálně něco žere nebo ne..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.1. 2019
Příspěvků: 23 | Témat: 8

18.02 2019 12:24


Díky moc za upozornění. Ještě by mě zajímalo jak je na tom tahle 1.8 v porovnání např. s octavii? Vím že v RS tenhle motor má 132 kw a dokáže s ní prej pěkně zahýbat ale u audi to takhle asi nebude kvuli váze.. Ještě by mě zajímalo jestli se dá pak u tohodle motoru zvýšit výkon, popřípadě čím.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

18.02 2019 12:47


Studuj dozvies sa. O tychto motoroch je vsade tona informacii. Zalezi aky kod motora si kupis. Od 150 po 190PS maju vela variacii.

Vykon sa zvysuje chipom.. Pripadne chip plus HW upravy.. Motory v A4 sa upravuju dobre, kedze maju turbo vedla motora a nie za nim ako golfy, oktavia atd.. V principe ked das silnejsiu spojku , turbo, vstreky a chip tak 200PS nie je problem ani na najslabsom povodne 150konovom motore. Bezpecnych 200PS myslim. Mozes sa dostat aj na viac ale tam uz to ide na ukor zivotnosti, jedneho dna Ti ojnice mozu povedat papa. Diely na ten motor su relativne lacne a je ich dost takze ak Ta bavi tuning da sa s tym pekne vyhrat..

Ak ti mozem poradit kupi si 1.8T so sirokopasmovou lambdasondou idealne z poslednych rokov vyroby, tie sa ladia lepsie a bezpecnejsie.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

18.02 2019 13:08


Idealne sehnat 140kW verzi s kodem motoru BEX. Ta jede v serii uz docela dobre, ma 2 intercoolery, oproti slabšim verzim s jednym IC.
A pak je lepši s Quattrem, protože jinak ti to bude furt hrabat
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

18.02 2019 13:42


Ano BEX je fajn motor, ale je ich velmi malo a je mala sanca, ze zozenies BEX. Ale poladeny BEX ide ako S3ka v serii takze celkom fajn

V A4ke narazis najcastejsie na AVJ 150PS a BFB 163PS.. BFB ma turbo k03S a len chipom sa dostanes na 200PS. AVJ ma mensie turbo k03 a tam 200PS len chipom nedostanes. Ak si budes chciet chipnut motor sam napis mi, dam Ti know how
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.1. 2019
Příspěvků: 23 | Témat: 8

18.02 2019 19:03


Super, díky moc A jak je to s nárazníkama? strašně se mi líbí např z S4 ale nevím jestli se dá sehnat a jestli vubec pasuje např ze sedanu nebo cabria na avanta..
nahoru

sponzor





18.02 2019 19:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 854 | Témat: 21

18.02 2019 19:33


Okrem cabria ti budu pasovat vsetky medzi sebou - sedan avant vsetko jedno.obycajny, s-line aj s4 tam v pohode napasujes... A keby si chcel ramik spodnej mriezky na s4 tak ten mam skladom...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.1. 2019
Příspěvků: 23 | Témat: 8

18.02 2019 22:45


Ale dostupnost je špatná co? Co jsem tak koukal tak par jich na ebayi bylo ale jinak nikde nic moc jak S4 tak Sline :/
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 854 | Témat: 21

19.02 2019 6:16


Skus pozriet allegro.pl
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.1. 2019
Příspěvků: 23 | Témat: 8

19.02 2019 20:29


Ještě otázka Když koupím model s těma plastovýma spodníma nárazníkama tak pujdou pak vyměnit za normální? nebo i S narazniky?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 854 | Témat: 21

19.02 2019 22:49


Co je to normalni naraznik?
Bude sa ti to dat vymenit za s-line podnaraznik ale budes musiet rezat a dopasovat.sam to tak mam.ale s4 nie.ten je len z jedneho dielu.
Skus pozriet este Hofelle narazniky...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.5. 2013
Příspěvků: 101 | Témat: 1

20.02 2019 6:02


čau kdyby si nahodou pak chtěl S-LINE nárazníky tak mam přední uplně komplet za 15k a zadní za 8k a S-line lišty za 6k

tady je odkaz:https://www.sbazar.cz/dave330i/detail/52406847-audi-a4-b6-25tdi-kom-s-line-veskere-nahradni-dily
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email