Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 412 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 410
Uživatelů: 2
Celkem: 412

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.01 2019 20:56


Zdravím,

chci koupit A4 2.0TDi PD 103kw kolem roku 2006 +- s nájezdem cca kolem 200 tis. Chtěl bych poradit jaký motor? Je mi jasný, že to je kus od kusu, ale co je vlastně menší zlo? 8V s ucpávajícím se DPF* nebo 16V s praskajícíma hlavama a problémem s mazání? Samozřejmě bych se podíval po označení se vstřikama Bosch.

Ještě je ve hře 1.9 77kw, ta je na tom jak?

Chtěl bych poradit od někoho, kdo tomu rozumí, nemám s touhle motorizací osobní zkušenosti. Díky
nahoru

sponzor





16.01 2019 20:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.4. 2017
Příspěvků: 34 | Témat: 6

17.01 2019 12:07


2.0 TDI* z těch let se vyhni jako čert kříži, ušetříš si hodně starostí. Ano, jsou lidé, kterým to auto jezdí už stovky tisíc km bez větších problémů, ale těm, co to nejezdí, roní oceány slz Otázkou je, zda to chceš risknout. Např.s DPFkem si prostě nerozumí a nové funguje jen originál, který stojí 75tis. Za mě bych doporučil přišetřit na common rail 2.0, nebo vzít tu 1.9ku. Po chipu jede pěkně. Pokud už by to musela být nutně 2.0 (já vím, že jsou levné, ale má to svůj důvod), tak bych volil tu 8v, kod motoru BPW. A pohlídat si zaplnění DPF* a zda si auto neprošlo příhodou s pohonem olejového čerpadla. (a pokud ne, tak po koupi ihned vyměnit. Alespoň při tom rovnou vyčistíš vanu a mrkneš se, co za bordel je na sítku čerpadla)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 1

17.01 2019 14:02


No nejvíc by se mi líbil 8V bez DPF*, ale ten je asi hodně těžko k sehnání co? U té 1.9 77kw mě štve, že nemá 6ku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.4. 2017
Příspěvků: 34 | Témat: 6

17.01 2019 17:38


Osmiventil 2.0 bez DPF* v Audi neexistuje. To se dělaly jen některé verze 16v 103kw.

PS: S tou 6kou záleží jak moc jezdíš dálnice. Já jezdil spíš okresky a 6ku jsem tam nedal (aby mi nebylo líto motoru při podtáčení)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 1

18.01 2019 11:13


A ty 1.9TDi 77kw jsou spolehlivější? Slyšel jsem, že vyskakují ojnice. Další věc, jak si poradí s tím těžkým autem? Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.4. 2017
Příspěvků: 34 | Témat: 6

18.01 2019 11:33


Tak ono na každý motor se určitě něco najde. Jak říkám, i ta 103ka může vydržet. K čertu i ta proklatá 125ka někomu jezdí . Vždycky záleží na konkrétním stavu konkrétního kusu. Vylágrovaná 77ka nebude lepší než udržovaná 103ka, ale to asi nemusím říkat. Prostě statisticky je spolehlivější ta 77ka. Pak ten 8v 103kw (pohlídat si to DPF*) a pak ten zbytek.

Co se dynamiky týče, je pravda, že ta 77ka se trochu trápí. Sestra jí má v golfu a jel jsem s tím v oktávce a pohoda, ale to jsou lehčí auta. Druhá strana mince je, že pokud jsi alespoň trochu na úpravy, tak je dost způsobů, jak výkon zvýšit a na tento motor to není ani moc drahé.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.4. 2017
Příspěvků: 34 | Témat: 6

18.01 2019 11:43


Jo a teď jsem na to ještě koukal, protože mi bylo divné, že jsem o 77 audi A4 neslyšel (vycházel jsem z motorů v VW a Škoda, co znám) a v A4 b7 byla 85kw . A pokud je to podladěná verze 96kw z b6 (aby se jim lépe prodávali 103ky) tak to je velmi dobrý motor.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 1

18.01 2019 12:03


Dobře, zkusím mrknout po těch 85kw a uvidíme zatím moc díky
nahoru

sponzor





18.01 2019 12:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

18.01 2019 13:07


Já bych doporučil 8v s DPF*. Pokud máš nějaký slušný roční nájezd, tak bych se toho nebál. Ale je potřeba s tím jezdit a hlavně to ohřát jízdou.
Navíc v dnešní době to DPF* dle mě není takový problém. Dají se slušně a kvalitně vyčistit a není nutný kupovat hned nový.
Jinak ta 85kW nejede, to je slabý motor na toto auto.
Ale záleží na tvých prioritách.

Měl jsem 3 auta s DPF* (pd, common rail - od VW nebo fiatu) a nikdy žádný problém. Chce to prostě jezdit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 1

18.01 2019 14:26


No každý den 20km do práce a to stejné z práce + další pocuky. Nějaké delší trasy jezdím jen občas. Právě mám strach aby to nebylo málo a DPF* se ihned nezasral. Samozřejmě další varianta je DPF* OFF, znám člověka co to dělá docela kvalitně. Takže vážně něvím :/
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

18.01 2019 14:37


DPF* off v této době samých změn na STK* bych si teda netroufl.
20km v létě asi ok, to se prohřeje pěkně, ale v zimě to moc není.
Nicméně DPF* se nezacpe během pár jízd, ale za delší dobu. Problém většiny lidí, co řeší DPF* je ten, že je špatně něco kolem - vstřiky, čídlo tlaku DPF* apod. A pak se to vesele kuchá.
Pak samozřejmě olej se specifikací pro pd a DPF*.
Pokud toto budeš bude v pořádku, tak věřím, že o DPF* ani neuslyšíš.
Žádný Aditiva* na DPF* a tak nejsou potřeba
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 1

18.01 2019 14:48


Mám na STK* člověka, co vše protlačí. Ale asi máš pravdu, bůhví co bude třeba za 2 roky. Dobře, začnu se teda dívat po 8V. Chtěl bych to nejspíš nechat chipnout, bude to mít velký vliv na DPF*? Přemejšlel jsem i nad EGR* OFF, ale to by se mi zas DPF* víc zasíralo...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

18.01 2019 14:53


Pokud ten chip bude dělat někdo, kdo tomu rozumí, tak není problém.
Jinak úpravy jako EGR*, DPF* off jsem dřív také řešil, ale teď už to beru jinak. Pokud nechci auto s DPF*, tak si koupím takové, které ho nemá od výroby. Jinak se s tím smířím a starám se o to tak, aby to co nejvíce vydrželo. Takže EGR* a DPF* bych tam já za sebe nechal a jednou za čas to rozdělal a vyčistil, pokud bude třeba. Nebo koupil nový.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 1

18.01 2019 15:00


Dobrá teda. Du vyhlížet nějaký 8V. To zas bude nervů Snad nekoupím nějakej vrak. Máš nějakou radu, na co si dávat nejvíc pozor u těchto motorů? Popř. dá se zjistit VAGem jak moc je DPF* plný?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

18.01 2019 15:11


Kouknout na výfuk, zda není černý, jinak je DPF* v háji. Stav zaplnění se na vagu dá. Je tam tuším i popel, který už nevypálíš a musí se renovovat.
Určitě řešit stav olejového čerpadla - je tam 6hran tyčka, která je měkká a protočí se a pak nemažeš. Mrkni na diskuze zde.
To je věc, která tě neupozorní a pak z ničeho nic konec. Takže určitě preventivně vyřešit, pokud to neudělal někdo před tím.
A pak běžný věci jako u každýho auta.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 1

18.01 2019 15:19


Takže černý výfuk = plné DPF*?
O tom šestihranu jsem četl, to se mění za nový nebo se dělají nějaké úpravy? Udělají to v normálním servisu nebo se na to vyloženě specializuje?
nahoru

sponzor





18.01 2019 15:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

18.01 2019 15:25


černý výfuk = poškozené DPF* mechanicky. Zkrátka saze projdou skrz.
Čerpadlo dělají zde: vyvazovaky.cz
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 1

18.01 2019 15:29


To je hodně z ruky. Nevíš o něčem v Brně, Olomouci nebo Hradci Králové?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

18.01 2019 20:47


To neutušim. Ale tam to řeší tuším výměnou kus za kus. Pošleš špatné čerpadlo a oni pošlou jiné.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

19.01 2019 7:40


Ahoj. Jen přidám trošku do mlýna. Když víš, že tyto motory za moc nestály tak proč se toho tak držet? Za sebe můžu maximálně doporučit 2.7TDI. Já sháněl původně 1.9TDI a i na 2.0 jsem se díval. Pak mi obojí bylo rozmluveno a jsem za to hrozně rád. Je to hrozně nekomfortní motor (oba dva). Max krouťák dostupnej jen v úzkým pásmu, je to nic nic pak nakopne a pak znovu nic a pak někde nahoře je na pár sekund max výkon. A to nemluvím o tom jak hrozně rachotí. Pokud se pohybuješ po Brně klidně se můžeme domluvit a můžeš si tu 2.7 zkusit. Koupil jsem ji v prosinci 2017 s 250tkm v DE. Jezdím teda docela dost. Doufám, že třeba DPF* mě nepotká. Teď má 295tkm a krom oleje a preventivních oprav to auto nechtělo prozatím vůbec nic. Snad to tak zůstane...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

19.01 2019 7:45


A co nejaky benzin? Nemyslim konkretni jednotku ale jestli na 20km cesty neni nafta zbytečná
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

19.01 2019 7:58


AMDDawe (19.01 2019 7:45) orig :
A co nejaky benzin? Nemyslim konkretni jednotku ale jestli na 20km cesty neni nafta zbytečná


To je pravda. Taky mě to napadlo. Řešili naftu tak jsem zůstal u toho.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 1

19.01 2019 13:25


Benzín nechci Jak je na tom ta 2.7 se spotřebou?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

19.01 2019 14:11


Já bych taky doporučil větší motor, ne teda 2.7 ale rovnou 3.0, protože servis na to stojí stejně a spotřeba se moc neliší (pokud to teda není 2.7 jen předokolka).
Každopádně jsem z tvé diskuse usoudil, že se ti moc nechce investovat do oprav hodně peněz. Což ty větší motory potřebují.
Už jen výměna oleje je skoro 2x dražší, spotřebák jako brzdy filtry je zrhuba stejný. Ale jak budeš řešit svíčky, vstřiky, rozvody, termostat, Turbo* a takové běžné věci jako se řeší u nafty, tak to se budeš pohybovat v jiných číslech.
Já jsem koupil letos v létě 3.0 TDI* a jen preventivní udržba po koupi mne stála necelých 30tis.
Takže ve zkratce - když se na 2.7 a 3.0tdi něco vysere, tak je to většinou 5ti místná cifra, s tím počítej. A né každý tyhle motory umí opravit.
nahoru

sponzor





19.01 2019 14:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2013
Příspěvků: 318 | Témat: 31

19.01 2019 16:16


Preštuduj si, na spodu stránky máš všetky motory:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

19.01 2019 16:43


Kubox (19.01 2019 16:16) orig :
Preštuduj si, na spodu stránky máš všetky motory:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


To je k B8. U B7 to moc nepomůže.

Co se týče spotřeby 2.7 (mám předokolku) dlouhodobě 6.6l/100km. Včera jsem jel trasu 560km půlku po dálnici 150km/h zbytek po okreskách a většinou do 100km/h. Z nádrže mi zmizela polovina co by znamenalo dojezd asi 1120km na nádrž. Spotřeba 6.0l/100km na palubním pc včetně kolony přes Olomouc. 3.0 je na provoz trochu dražší (má pár věcí navíc a některé součástky jako třeba právě zmíněné jsou taky o něco dražší). Nebude to ale moc velký rozdíl. Další rozdíl je kultivovanost. 2.7 je celkově tišší. 3.0 znatelně silnější, ale taky v naprosté většině případů dražší co se pořizovací ceny týče. 3.0 v B7 teda moc neznám. Máme ho v B8 takže porovnávám spíš to. Pokud jezdíš rád hodně svižně tak je 3.0 jasná volba. 2.7 ale není zas o tolik horší (pro přesnost mluvím o manuálu a předokolce). Je klidnější i díky výkonnostní křivce - táhne skoro furt stejně. Žádnej velkej nárůst se nekoná. Koneckonců 1400-3300ot/min 380NM a 3300-4250ot/min 180PS
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2013
Příspěvků: 318 | Témat: 31

19.01 2019 18:20


Práve v tom článku má vysvetlené, čo za zmeny na daných motoroch sa urobili o rok neskôr tj. na B8. Preto 3.0 TDI* by som určite do jedného koša nedával, prešli peknou zmenou po 2009 a hlavne majú jednoduchšie rozvody a kultivovanosť. Určite by som išiel radšej do B8.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.9. 2018
Příspěvků: 157 | Témat: 25

19.01 2019 18:31


Cau, procitam toto vlakno a narazil jsem na zminku o olejovem cerpadle (sestihran). Zminuje ho i clanek na slovenskejch strnkach, ktery jste doporucovali precist, kde se zaroven uvadi, ze se cerpadlo mechava menit pri vymene rozvodu (samozrejme ne automaticky, ale na prani zakaznika). Otazka zni - lze zjistit, zdali mam v aute jiz ten novejsi typ cerpadla (respektive ten upraveny sestihran)? Nedavno jsem kupoval prave A4ku s 2.0 TDI*, u ktere se jiz rozvody delaly...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

19.01 2019 18:33


Kubox (19.01 2019 18:20) orig :
Práve v tom článku má vysvetlené, čo za zmeny na daných motoroch sa urobili o rok neskôr tj. na B8. Preto 3.0 TDI* by som určite do jedného koša nedával, prešli peknou zmenou po 2009 a hlavne majú jednoduchšie rozvody a kultivovanosť. Určite by som išiel radšej do B8.


Taky nedávám. Popisoval jsem zkušenosti s 2.7 v B7 a 3.0 v B8. Je potřeba brát v potaz, že A4 kolem roku 2006 (a to není o rok později) s 2.0TDI, která byla poptávaná jako první a A4 B8 3.0TDI jsou dvě hodně odlišná auta a hlavně za hodně odlišný ceny a provozní resp. servisní náklady. Jasně, že je lepší volba B8 3.0TDI, ale prostě je to finančně už jinde...
Ještě bych podotknul, že 3.0TDI v B8 má do faceliftu taky 4 řetězy. Rozvody byly zjednodušeny až nějak 2011/12.. nevím přesně.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.9. 2018
Příspěvků: 157 | Témat: 25

26.01 2019 14:59


marcelnovak1 (19.01 2019 18:31) orig :
Cau, procitam toto vlakno a narazil jsem na zminku o olejovem cerpadle (sestihran). Zminuje ho i clanek na slovenskejch strnkach, ktery jste doporucovali precist, kde se zaroven uvadi, ze se cerpadlo mechava menit pri vymene rozvodu (samozrejme ne automaticky, ale na prani zakaznika). Otazka zni - lze zjistit, zdali mam v aute jiz ten novejsi typ cerpadla (respektive ten upraveny sestihran)? Nedavno jsem kupoval prave A4ku s 2.0 TDI*, u ktere se jiz rozvody delaly...


Vazne nikdo nevi?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email