Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 394 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 394
Uživatelů: 0
Celkem: 394

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2016
Příspěvků: 12 | Témat: 1

11.01 2019 19:16


A4 B7 2.0 TDI* NETOPÍ kód motoru BLB, rozvody včetně pumpy před 50 tis km (žádné podrubky)

Popis zavady:
- v lete strana řidiče začala topit i při zapnuté klimatizaci, vše se vyřešilo samo novym startem vozu

- před měsícem jsem zjistil že auto netopí, pouze vlažný vzduch
- nový termostat a chladící kapalina, nový kabinovy filtr
- auto netopi asi mesic, pouze vlažný vzduch
- diagnostika vypsala ovládací motor teplotní klapky vpravo, sporadicky
- předevčírem jedu 200km a strana řidiče najednou topí vyborne, spolujezdec topí velmi dobře, jenže při změně požadavků na teplotu LO levá strana pouze topí, pravá reguluje dobře (teply/studený jak pozaduji), to stejně se deje při zapnuté klimatizací, při změně požadavků na teplotu LO levá strana pouze topí a to hodne
- další den už zas auto netopi, diagnostika vypsala ovládací motor teplotní klapky vlevo, sporadicky
- podrobnejsi diagnostika, odzkoušení všech řídících členů se zdá být OK

Když je venkovní teplota nad 5 st C, je schopen auto vlažným vzduchem vytopit a otáčky ventilátoru po chvili klesnou. Když je pod 0, auto se nevytopi a ventilátor jede stále naplno jak blbec.

Teplota motoru vyjede na 90 a drží
Myslím ze radiator ucpaný ani zavzdusneny není - to by nešel předevčírem z levé strany horký vzduch, přívodní hadice 70 st C, měřeno termovizi

Prosím pomozte, auto netopiiiiiiii
nahoru

sponzor





11.01 2019 19:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

11.01 2019 19:20


Vždyť ti to diagnostika píše. Problém máš v servomotorcich topení případně v klapkách.
Ty rozdělují teplý nebo studený vzduch a směr vzduchu.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

11.01 2019 19:27


A udělal jsi základní nastavení klapek? Jestli ani to nepomůže budeš muset vyměnit servomotory co vypisujou závadu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2016
Příspěvků: 12 | Témat: 1

11.01 2019 19:34


Udělali jsme základní nastavení Climatroniku i kontrolu členů (vypadalo to tak ze například ventilátor sám měnil otáčky min max min max.... pak další člen a pod)

Přijde mi divné měnit oba motorky najednou? V lete to reguluje na chlazení dobře.

Tak mě napadá ještě sundat přihrádku u spolujezdce a boční kryt u ridice a koukat na ty motorky co dělají. .. nejlépe s diagnostikou ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2016
Příspěvků: 12 | Témat: 1

26.01 2019 13:13


Odkrytoval jsem stranu řidiče a motorek krásné chodí tam a zpátky dle požadované teploty.

To vypadá na výměnu radiatoru.

Zajímavé, že to před 14ti dny topilo
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

26.01 2019 14:36


Ono je tam tusim asi 5 tech servomotorku.Zrejme nechodi ten co misi teply a studeny vzduch. Dal ti blbnou klapky pro obe strany.
Zkusil bych jiny klimatronic a pokud se to ude chovat stejne bude potreba vymenovat motorky. Pokud to topilo tak bych vyloucil radiator.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2016
Příspěvků: 12 | Témat: 1

26.01 2019 17:46


Prosím má někdo schéma topení a popis? Potřeboval bych vedet kolik tam je motorku, pozici a jejich funkci.



Mam vytáhnout přihrádku spolujezdce abych se podíval na funkci motorku i na prave strane? Trochu se toho bojím aby mi nestrelil Airbag*...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

26.01 2019 18:54


Přihrádku vyndáš snadno, tuším, že je na pěti šroubech, dva zespodu u nohou a tři pod hranou palubky když otevřeš dvířka, vyndáš to snadno a airbagu se bát nemusíš. Jak píše áček, viděl bych to na nějaké klapce, která mísí z radiátoru teplý vzduch. Nevím, jak je to u Audiny, ale v základu to bude pravděpodobně podobné u všech aut. Když jsem si před léty dodělával klimatizaci do jiného auta, tak tam to bylo řešené následovně. Z venku to nasávalo vzduch přes výparník Klimatizace*, v případě chodu kompresoru se vzduch průchodem přes ledový výparník ochladí (a zbaví vlhkosti), pak to jde dál přes ventilátor topení, který žene proud vzduchu a dále se to případně příslušnou klapkou pošle přes ohřátý radiátor (čímž děláš požadovanou teplotu, podle toho kolik toho ženeš přes radiátor) a nakonec to jde do výdechů. Samozřejmě jsou tam další klapky, které řídí, kam proud vzduchu posíláš (na okno, na nohu, do kabiny).

Není to, asi co sis představoval, ale co jsem k tomu našel, přidávám...
nahoru

sponzor





26.01 2019 18:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2016
Příspěvků: 12 | Témat: 1

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2016
Příspěvků: 12 | Témat: 1

27.01 2019 10:57


Posilam odkaz na videa servomotorků.

Kratší video je strana řidiče (změna teploty)

Delší video je strana spolujezdce (postupně jsem opakovaně prováděl tyto kroky: změna teploty, ofuk čelního skla on/off, prostřední výdech on/off, ofuk nohy on/off, recirkulace on/off)


http://www.uschovna.cz/zasilka/JLHV4547I8X4UBAB-8PV/


Vidíte tam něco?? Prosím poraďte, auto netopííííí...jen vlažný vzduch :-/

Zítra dodám fotky termovize vodního okruhu po zahřátí auta.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2016
Příspěvků: 12 | Témat: 1

28.01 2019 7:15


Zasílám odkaz na termovizní měření, ujel jsem cca 20 km, venkovní teplota byla 0 C.

Měřící body jsou označeny jako Sp1, Sp2, Sp3, ... v tabulce vlevo je uvedena hodnota teploty. Ostatní parametry v tabulce neberte vpotaz (nebyly nastaveny).

Teplota z radiátoru je 63 C, hadice 57 C (strana 3)
Teplota do radiátoru je 79 C, hadice 70 C (strana 4)
Teplota radiátoru v interiéru vozu je až 68 C (strana5)

To vypadá , že radiátor je tedy teplý, souhlasíte?


http://www.uschovna.cz/zasilka/JMS55M76YTP2XMU4-MSY/
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2016
Příspěvků: 12 | Témat: 1

28.01 2019 9:23


Nemel by nekdo na odzkouseni klimatronic prosim? Trinec
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2016
Příspěvků: 12 | Témat: 1

29.01 2019 17:38


Ahto zahřáté na 90, cca 20 km. Další diagnostika (vše ok), kontrola všech členů + vizuální kontrola (vše se hýbalo), základní nastavení klimatroniku, auto netopí.

Sundal jsem táhlo z motorku na pravé straně, mechanicky jsem pohyboval s pákou od žaluzií nahoru a dolu, auto netopí. Jen vlažný vzduch.

Je možné že je radiátor prorezivělý uvnitř a chladící kapalina protéká ve zkratu - ale radiátor je studený?

Zkusil bych vyměnit ten radiátor...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

29.01 2019 19:47


TATRA (29.01 2019 17:38) orig:
Je možné že je radiátor prorezivělý uvnitř a chladící kapalina protéká ve zkratu - ale radiátor je studený?

To nemyslíš vážně že ne?

Viděl jsi někdy jak vypadá chladič či radiátor? Přívod-vývod je z boku a mezi tím jsou trubičky a mezi trubičkama je žebrování který odvádí teplo z těch trubek.(představ si koupelnovej žebřík tak asi tak vypadá základ chladiče)
Tak že žádný prorezivění či zkrat nehrozí bez toho aby to teklo ven.
Lépe řečeno maximálně radiátor zaroste vodním kamenem a ucpe takřka trubky zevnitř a tím se rapidně zhorší převod tepla na žebrování a tím pádem to netopí.Maximálně může radiátor prasknout nebo začne téct v zalisování plastových boků k tělesu radiátoru.
Což tobě neteče a tím bych variantu poškození korozí nebo jinou 100% vyloučil.To by někdo musel jezdit bez nemrzky jen na čistou vodu aby to zarostlo vodním kamenem a nebo to někde teklo a nacpal do systému sajrajty na utěsnění ty potom zaserou komplet systém čímž to hůř chladí a taky topí.
Říkal jsi že ti topilo a pak zas ne. Buď máš topení zavzdušněný a nebo máš problém na klapce uvnitř tělesa topení. To že se táhlo hejbe neznamená že ta klapka na tý hřideli uvnitř se hýbe jak má.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2016
Příspěvků: 12 | Témat: 1

29.01 2019 22:15


Ano, před třemi týdny auto z ničeho nic jeden den topilo. Záhadně k tomu byl i seknutý ovládací motor teplotní klapky vlevo, sporadicky.

Koupelnový žebřík znám, i co to dělá když je zavzdusneny (topí pouze spodní část). Jen přemýšlím s tím žebříkem, co když bude velká nečistota v prostoru mezi druhým a třetím žebrem? První dva žebra budou topit, dalších 20 už zůstane studených. A výstup kapaliny z radiátoru bude krásně teplý...

Únik kapaliny nemám, za 3 roky jsem nedolíval nic, do vodního okruhu jsem nezasahoval. Loni to topilo dobře, tak proč se radiátor najednou zavzdušnil?

Ano, kapka (na levé i pravé straně) je zdvojená (a propojena táhlem uvnitř topení, tedy lze je zkontrolovat po vyjmutí radiátoru). Dle manuálu tam je někde kontrolní otvor kde lze pohyb klapky sledovat. Nemáte někdo foto toho kontrolního otvoru? Přijde mi divné ze by se pokazila levá i pravá strana klapek najednou. Ale může tam nějaké těleso zavázet (pěna z klapky)...

OK, zkusím odvzdušňit. Neviděl jsem ten odvzdušňovací otvor v hadici, snad to najdu. Dělá se to při nastartovaném motoru? Horni hadice že? Výstup radiatoru. U studeneho motoru? Není tady někde návod?

Předem Vám děkuji za reakce!
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

29.01 2019 22:26


Tady najděš taky spoustu informací
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





29.01 2019 22:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2016
Příspěvků: 12 | Témat: 1

13.02 2019 9:04


Vyřešeno - výměna radiátoru (jde to i bez sundání palubky)

Termovizní snímek nějaké nerovnoměrnosti v teplotách ukazuje...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2016
Příspěvků: 12 | Témat: 1

13.02 2019 9:06


Na rentgenovém snímku nic špatného nebylo vidět...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email