Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 449 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 443
Uživatelů: 6
Celkem: 449

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

15.01 2019 18:41


Nahodou, nevíte někdo jak na ni rozběhnout tu televizi? Jak přehrát češtinu místo italštiny?
nahoru

sponzor





15.01 2019 18:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

15.01 2019 18:42


Tak to je tedy zajímavé. Myslím, že na Turbo* by to neřekl nikdo z nás. Bůhví jak to bylo.
Každopádně prohlídka někým, komu důvěřuješ je na místě.
A zkontrolovat vanu, jak tady chlapi psali.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

15.01 2019 18:46


Italština půjde změnit alespoň na angličtinu nebo němčinu, abys tomu aspoňtrochu rozuměl.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_Radio/Navigation_System_(RNS*-E)
Jinak češtinu tam musíš nahrát. A tv dost blbě, maximálně dokoupit nějaký tuner, který stojí nesmysl.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

15.01 2019 18:57


Mě se to zrovna nezdá taky a to jsem lajk..když mi blikla kontrolka mazání a klepalo to...ale je fakt,ze jsem pro to auto byl minulou středu u toho mechanika měl to na dvorku před servisem a měl jsem to dopravit na servis bazaru(cca15 km) a mechanik mi řekl ať to zkusím nastartovat a když jsem to natočil motor neklepal nebo možná jen mnohem tiseji..až po zahřátí to klepalo jak na té dálnici tak jsem to nechal odvézt odtahovkou raději..studuji to všude od dne co se to stalo a těch možnosti je spousta..každopádně zadrene ani pridrene to nemohlo být protože motor jede teď tiše a nevěřím ze by mi tam bazar flaknul nový a odizolovany hlukove motor neni:) tesim se co mi řekne mechanik..to je opravdu upřímná jistota..
To já se jen tak ptal na tu TV jestli to jde ale tu češtinu bych tam rad..jestli ale muzu sam nastavit angličtinu budu maximálně spokojeny..

Btw všem moc dekuji za tipy rady a odpovědi..pro mě obrovská pomoc, vim na co si dat pozor a čemu všemu se tím dá předejít
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

15.01 2019 19:00


Ten jazyk jde změnit přímo v autě?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

15.01 2019 19:29


Ne. Musíš vagem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

15.01 2019 19:31


Tak to už s mechanikem poresim
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

15.01 2019 19:46


Hele....já tomu nějak nevěřím.
Samozřejmě bych ti moc přál, abys měl auto v pořádku a bylo to "jen" tím turbem a nadále jsi řešil jen takové nepodstatné ptákoviny, jako "čeština v televizi", ale ze své práce vím, že jakmile kluzné ložisko ztratí natlakovaný olejový film a "lízne si" hřídele, tak je do pár vteřin konec. A tys jel nejméně 2 kilometry.
To je sakra hodně vteřin nasucho.......
nahoru

sponzor





15.01 2019 19:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

15.01 2019 20:27


Já z toho mám strach co tam zakamuflovali, říkal, ze i tlaky všechny jsou v poradku.. ale to auto opravdu jede úplně tiše, žádné klepani, ani to Turbo* nedělalo žádný zvuk když jsem pustil plyn..opravdu to teď jede úplně krásné, ale samozřejmě to povezu hned jak mi řekne mechanik k nemu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

15.01 2019 20:28


Kontrolka mazání taky nesviti..nic, jen brzdy se ohlasily
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

16.01 2019 8:14


Spravili to co som napisal. Vymenili ojnicne saly za 100 euro a vratili s tym ze je to opravene.. Moze to takto jazdit dlho, ale aj nemusi. Turbo* urcite neklepalo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

16.01 2019 16:54


Uvidím no, povezu to k mechanikovi a ten mi řekne, jak se do motoru podívá co tam opravdu opravovali..ale Turbo* je opravené určitě protože když jsem šlápl na plyn a hned jej pustil, tak uzzadne zvuky nedělalo..jsem zvědavý co mi řekne, napisu pak co s timskutecne bylo, příští středu se na to bude dívat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

06.02 2019 18:31


Tak jsem se dnes bavil s mechanikem a motor je prý v pořádku.
Řekl mi, že se do motoru v servise dívat rozhodně nemohli, protože byli stržené šrouby na vaně, tudíž nemohli vyměnit “pouze” šály nebo ložiska...v motoru nedělali vůbec nic.Byl cely zakarbonovaný,ale který motor dnes není.. tak se vyčistil i celá vana, sítko, které bylo téměř ucpané karbonem. Olejové čerpadlo je v pořádku, ještě jej ale důkladně zkontroluje. Přidřený ani zadřený motor není a nebyl. Hlava je taky v pořádku. Rozvody dělá komplet nové i s vodní pumpou. Turbo* je opravdu zrepasované, ale taky tomu nechce věřit, že to bylo tím turbem a tak jak vše bude skládat, pokusí se něco ještě vypátrat. Jsem rád, že je motor v pořádku..sice tohle “preventivně” bude stát balík, ale budu klidnější, když budu vědět, že je vše důkladně zkontrolované, vymenene, že nikde nezůstanu stát...jen mi pořád nejde do hlavy to klepaní...co tam oni udělali, aby to neklepalo...komunikace s jejich servisem je na 1+..řekli Turbo*...ale ani nezvedaji telefon
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

06.02 2019 18:37


Co by nalili tam nějakou srágoru na zahuštění oleje.Tak až budeš po další výměně oleje tak aby to klepání nebylo zpátky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

06.02 2019 18:40


Ale tak to by klepani bylo už zpatky ne? Ten motor byl tichý jak po koupi.. nebo tam mám pak taky dolevat nějakou zavářku?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

06.02 2019 18:41


To uvidíš až s tím pojezdíš.
nahoru

sponzor





06.02 2019 18:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

06.02 2019 18:42


Uvidim, řekl mi, že je motor v poradku, je to důvěryhodný mechanik, ví co říká. Na tohle se ho zeptám ale.. já už měl radost a ty mi dáš takového brouka do hlavy
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

06.02 2019 18:46


Ale zas, kdyby zhustili olej, tak o to hůř by se dostal přes ucpaný sací koš
Nevím, nejsem mechanik, jen uživatel, ale tak snad to bude ok
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

06.02 2019 18:52


Přijde mi to jako blbost aby Turbo* klepalo to buď píská drhne dělá jinej hluk a pokud nic jinýho nevyměnili napadá mě opravdu jediný a to že tam něco nalili aby se to ztišilo. Možná chrastila hydra a tím je možná utišili. Těžko říct. To poznáš jedině že s tím budeš jezdit a čas ukáže kde je zakopanej pejsek Možná se jen pletu a budeš jezdit v klidu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

06.02 2019 18:59


Jsem lajk, ale tomu turbu taky nevěřím..měl jsem ho pokažene a rozhodně neklepalo..říkal mi i variantu řetězu na vačce nebo hydroštely..uvidím, jak to dá do kupy všechno s nim proberu a poptám se..snad to bude richtig
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

06.02 2019 19:04


Tak pokud svému mechanikovi věříš a ten říká, že nic vydřeného není a vůle to nemá, tak bych to asi neřešil a jak píše áček: jezdit a časem se třeba něco ukáže.
Napadá mě okolo toho turba maximálně to, že by byla někde díra v sání a to pak dělá docela kravál. Předpokládám, že když to "klepalo" tak jsi nezkoušel jestli to neztratilo výkon ne?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

06.02 2019 19:13


Když to klepalo, tak to jelo normálně (nejspíš, jen jsem dojížděl)
Nechal jsem to odtahnout k mechanikovi..ten se na to mrknul a říkal, ze to muže být ten řetěz na vačce..když jsem to auto pak šel vyzvednout, řekl mi ať nastartuji..já tak udělal a motor neklepal..byl studeny a řekl mi ať s tím zkusím odjet..jen co se to ohralo začalo to zase klepat, ale je fakt, ze to bylo hrozně líné, nechtělo to moc jet, tak jsem to znovu odstavil a nechal odtahnout k tomu bazaru.,ti mi řekli ze zrepasovali Turbo*..zajeli to a ze prý už nic neklepe..a opravdu neklepalo ani po zahřátí
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

07.02 2019 11:51


Jak to tak čtu, napadá mi, že opravdu to mohlo být jen tím turbem. Pokud neudrželo tlak mazání a olej šel buď do sání, výfuku, nebo vratky, tak by vše odpovídalo tomu, co to dělalo. Rozsvícené mazaní - díky malému tlaku oleje, který unikal přes Turbo*. Klepání "zvuk dieslu" - nedopnutý řetěz vačky kvůli hydraulickému napínáku, resp. nízkému tlaku v mazacím okruhu. Pokud se tedy dalo nové Turbo*, které tlak oleje udrží, může klidně být zbytek motoru naprosto v pořádku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

22.04 2020 0:21


Tak po roce ježdění, kdy jsem řešil tento problém auto šlape jako hodinky, najeto zatím od opravy klepání necelých 20,000 km, v motoru se doteď nic měnit nemuselo a doufám, že ani měnit a opravovat nebude muset:D. Naštěstí se kolem motoru řešili jen hadice, trubky. ale to jsem si sam vymyslel, aby vše bylo nové a 100%, olej měním co 10,000 km, starý olej byl jen černý, bez bordelu, za 10,000km jsem dolil jen 0,65l. Po roce mi v Autohitech pořád nechtěli říct, co na tom autě dělali, ale mám už ověřené i u druhého velmi šikovného mechanika, že je motor v pořádku. Jediné co mi teď klepe, je něco vpravo na přední nápravě, když přejedu nerovnost , ještě jednou všem díky za rady a tipy
nahoru

sponzor





22.04 2020 0:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email