Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 317 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 311
Uživatelů: 6
Celkem: 317

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

05.01 2019 9:20


Zdravím,
Koupil jsem audi a4 avant 1.8T benzin rok 2002. Po necelém dni od zakoupení motor začal hlasitě klepat jako diesel.
Rozsvitila se mi kontrolka oleje, auto jsem odstavil na dálnici, po cca pul hodině jsem kontroloval měrku a dolil litr oleje, nastartoval a motor stále klepal. Auto jsem raději nechal odtahnout. Tak se chci zeptat jestli nahodou s tímhle nemáte někdo zkušenost, čím by to mohlo být. Když startuji je slyšet jak tiše chytne tím čistým zvukem benzinu ale jak naskočí motor tak okamžitě řve jako diesel. Díky za každou odpověď
nahoru

sponzor





05.01 2019 9:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

05.01 2019 10:02


To vypadá na motor K.O. (nedostatek oleje, ucpaný sací koš, zanedbaná údržba.....)
Naposledy upravil Luboš75 dne 06.01 2019 18:24, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

05.01 2019 10:04


Předpokládám, že to byla červená kontrolka oleje.
Pokud ano, tak je to slabý tlak oleje a možná je přidřenej motor.
Asi bych v tomto případě před nějakou opravou kontaktoval prodejce ať se k tomu vyjádří.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

05.01 2019 10:15


Kontrolka se rozsvitila a já tak dojel zhruba 2-3km na první benzínku, kde jsem jej pak doleval. Prodejce už jsem kontaktoval a dovezl jim reklamaci, tak cekam jak se vyjádří do úterý, ale nakukavali mi jak to opraví a zprovozni na své náklady.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

05.01 2019 10:16


Jestli to bude pridrene tak je motor na vyhození, ze..nový pak bude dražší jak auto cele
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

05.01 2019 10:18


Jako když startují tak to žádný bordel nedělá je slyšet krásné ten benzinak, ale jak chytne, rehta jak naftak..znamy(mechanik) říkal ze to muže být řetěz na vačce, ale nevylučuje, ze to muže být pridrene
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

05.01 2019 10:21


Tak to je zadřenej.
Jakmile se kontrolka rozsvítí, tak hraje roli každá sekunda.
Jestli chybělo jen litr oleje, tak to nemělo na tuty tlak.
Takže bazarovka? Hlavně nikomu neříkej, že si s tím dojel ty 2 km.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

05.01 2019 10:28


Tak to je v háji..jsem zvědavý jak se k tomu vyjádří..neměl jsem to auto ani 24 hodin..jojo je to bazar..Takže myslis ze na sto pro motor v háji?ten řetěz to být nemůže?nebo rozvody?
nahoru

sponzor





05.01 2019 10:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

05.01 2019 10:39


Vycházím z té kontrolky, co ti vyběHLA*. Pokud nebyla jen oranžová, ale červená, tak to ztratilo tlak oleje.
Nevím, zda může mít kontrolka nějakou spojitost s řetězem vačky, ty motory moc neznám.
Ale když bude zadřený, tak je lepší ho vyměnit za jiný než ho generálkovat. Cena za motor nebude tak hrozná.
Ale každopádně bych se nenechal odbejt bazarem. A pokud budou něco opravovat nebo vyměňovat, tak bych trval na tom, že chceš vědět co. Budou to chtít opravit co nejlevněji a nový motor tam dávat jistě nebudou a nebo stejnou ludru.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

05.01 2019 11:02


Jako mechanik se na to dival, nastartoval jsem a pak to začlo klepat, říkal ze to muže na 99%procent být ten řetěz..taky mi říkal, ze když se ta kontrolka rozsvitila, tak ze to hned neznamená ,ze je motor suchý a po tom doliti a nastartování vůbec žádná kontrolka nesvitila, ani porucha, vůbec nic, navíc když prijel odtah, tak si s tím šofér najel sam na rampu a auto normálně jelo.. zadreny motor bych ani nenastartoval ne?
S bazarem to řeším já tam včera vletel už s papírama a každopádně chci být u každé opravy..snad to nebude tak horké..to auto je skvele mám už s nim zkušenost,ale tohle jsem nezažil
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

05.01 2019 11:34


Kontrolka byla teda červená nebo oranžová?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

05.01 2019 11:38


Byla červená ale po doliti zhasla a auto normálně nastartovat jde i jede normálně ale klepe to jak diesel
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

05.01 2019 11:47


Tak uvidíš, třeba to může mít nějakou spojitost.
Mrkni sem:
https://www.youtube.com/watch?v=9g6EhDat7Ls
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.4. 2012
Příspěvků: 99 | Témat: 11

05.01 2019 11:51


Klepání jako diesel mohou být i přeskočené rozvody o 2 až 3 zuby.
Plus problémy s mazáním jsou zanedbaná údržba.
Auto vrátit a neříkat nic o jízdě s červenou kontrolkou.
U oleje jak bylo řečeno výše je každá sekunda drahá.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

05.01 2019 12:36


https://youtu.be/o7TNhMmaW4I

Takhle to klepe, ale jak rikam auto normálně jede, nic nesviti.
Kezby to nebylo ani zadrene ani pridrene..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

06.01 2019 8:52


Ve chvíli, kdy u kluzných ložisek dojde ke ztrátě tlaku oleje, tak během pár vteřin jsou po smrti. Jestli jsi jel ještě 2 km, tak si nedělej iluze o poskočených rozvodech.
Nejen že máš v háji ložiska na klice, ale taky už jsou chycené válce, pístní kroužky a veškeré kluzné plochy na vačkách.
Ten motor je na vyhození.
Nedávno se to samé povedlo jednomu kolegovi s B5 1.8T 132 kW.
nahoru

sponzor





06.01 2019 8:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

06.01 2019 10:55


Jak už je tady napsáno - máš motor na odpis. Kdo ví jak vypadal vevnitř ještě před koupí. 1.8T trpí na medovatění oleje díky většímu tepelnému zatížení. Specielně se tím zasírá olejová vana okolo sacího koše olejového čerpadla. V kombinaci s nedostatkem oleje, je to pro motor vražedné. Ti co o tom něco vědí, tak po koupi 1.8T nechají shodit dolů vanu, vyměnit sítko čerpadla a udělat vyčistění. A tak stejně nechají vyměnit ocelovou trubku přívodu oleje do turba, která vede zadem mezi blokem motoru a výfukovými svody. Olej tam má taky tendenci se zapékat a trubku ucpat, když se s tím autem nejezdí správně jak by se s turbomotorem mělo.

Nech ten motor klidně rozebrat, ale dle mého názoru už rovnou můžeš shánět jiný na výměnu. GO přidřené 1.8T je ekonomický nesmysl.

A jinak svítící kontolka tlaku oleje u B6 znamená, že jsi bez úplně tlaku oleje. Je softwarově utlumená, aby náhodou neproblikávala na volnoběh a neděsilo to zákazníky. Kdysi sem zadřel Corsu, kde majitel neměnil po těch celých 100tkm nájezdu olej. Tam aspoň ta kontrolka na volnoběh začala problikávat, ale i tak už bylo pozdě. Motor se tehdy během 2km hryznul do mrtva - tehdy jsem byl ještě mladý a hloupý a věřil na telefonu mechanikovi, který tvrdil něco o vadném čidle, že to oply dělají.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.2. 2014
Příspěvků: 114 | Témat: 7

06.01 2019 12:07


nezlob se na mě,ale jet potom co se rozsvítí ČERVENÁ kontrolka oleje ještě 2 km... to mě hlava nebere. co víc má to auto udělat? Každopádně motor už měl asi něco za sebou,ale než vyjedu z cizím autem, který neznám tak otevřu kapotu a mrknu aspon na měrku oleje a na hladinu vody. Bylo tam dost oleje předtím?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

06.01 2019 12:56


To je v háji...každopádně moc dekuji za info. V nejbližších dnech to budu řešit s prodejcem.

Aldan - olej jsem kontroloval hned první den a bylo jej dost na merce, to byla jedna z prvních veci které jsem kupoval, kdyby nahodou chybělo.

Koupil jsem už mrtvé auto tedy..jsem spotřebitel ne mechanik a když mi někdo prodává auto s tím, ze je pojízdné očekávám, ze bude jezdit, ne ze 60km za Ostravou mi chcipne To je potom závada, která byla skrytá
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

06.01 2019 13:21


Pokud jsi měl při koupi v bazaru dost oleje na měrce (a prodejce u toho měření byl a viděl stav), tak se obávám, že jsi "namydlenej". Leda by byla kupní smlouva postavena ve Tvůj prospěch, což je na 99.99% nepravděpodobné.
Olej mohl také vytéci přes prasklé a nebo ztvrdlé těsnění mezi chladičem oleje a držákem.
Viz případ se zadřenou B5 zmiňovaný výše.
Naposledy upravil Luboš75 dne 06.01 2019 18:27, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

06.01 2019 13:42


Nekontroloval jsem to před nim, až po par km, když jsem dojel domu. Olej mi nikde neprosakoval, motor je čistý, výfuk nekouril vůbec. Akorat pak, jak se to rožlo jsem dolil do maxima.
Uvidim no..snad nějak pochodim..to to letos začíná pěkně
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

06.01 2019 14:28


Prostě s tebou prodávající vyjebal. Se mnou taky před lety vyjebali - https://nakadah.rajce.idnes.cz/motor. Výměna motoru za jiný z vrakáče vyšla komplet na 15k asi, ale ten druhý motor už byl vevnitř čistý jak lilie.

Nekoupil si taky dovozovku z Itálie?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

06.01 2019 14:32


Jsem zvědavý na co prodejce příjde. Odhaduji, že zjistí závadu a pak budou vymýšlet, co ti nabulíkují, aby ti to hodili na hlavu. Zažil jsem jednou v životě, že to bazar vzal na sebe a závadu opravil. Ale to byl bazar, kde vykupují auta lidi, co tomu rozumí a nekoupí jentak něco.

Prozradíš jaká byla cena auta a případně, kde jsi koupil?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

06.01 2019 18:06


nakadah- to teda a solidně...byl tam háček už s rádiem..byla tam audi satelitní navigace a cely panel blokován, tak si jej nechali na přehrání..to byl jediný háček, které to auto mělo..karosar se na to dival a říkal, ze mám štěstí na nebourane auto.. žádná koroze, bubliny nic proste jen maly škrábanec na dveřích..lak perfektni..a ano z Itálie..na evidence mi chválil vzorový podvozek..a pak se tak dosere motor...možná jsem tomu mohl předejít kdybych to zkontroloval hned, ale vážně mě nenapadlo, ze mi prodají auto s tím, ze je cele kontrolované a vlastně těsně před smrti..já přemýšlím, ze ty prachy do toho vrazim, pokud nebude východiska, samozřejmě budu trvat na vracení peněz a pokud to nepůjde tak zkusím to napadnout právně a přes PČR..(je dobré mít známosti) naštěstí mám svědka, který tam se mnou byl..aspoň pro potvrzení, jak mě ujistovali o kontrolách v servise toho auta..

Arlie- tak snad budu mít taky takové štěstí a dostoji svému slovu..samozřejmě mi je jasné, ze se jim nebude chtit vrazit do toho takové prachy, ze motor nový není zrovna nejlevnější záležitost...já se ale nedam
Auto jsem kupoval v Autohity. Cena 89000
nahoru

sponzor





06.01 2019 18:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

06.01 2019 19:19


No, dovozovka z Itálie. Někdo se toho rád zbavil. Díky daním co tam mají na auta, musela být ta 1.8T pro někoho těžký luxus na provoz. Tak to pak ojebal na údržbě, což oni stejně zhusta dělají. Oleje nemění, maximálně dolijou. A protože je to Itálie a nejspíš to jezdilo mimo zimní oblast, tak je jasné že tam koroze nebude. Asi to nikdy nečichlo k soli.

Ta corsa taky vypadala zvenku super (škrábance na nárazníku jsem neřešil). Z motoru by se dalo jíst, některé díly byly pořád ještě jako z fabriky. Ale motor ujel 200km z Brna do OV a konec.

Po bráchovi jsem tak nějak "zdědil" A4 B5 taky dovoz IT - aspoň že tady se o motor fakt někdo staral, uvnitř je čistý. Ale jinak to byl čurák s hromadou prstenů na rukách, protože interiér kolem řidiče je oklepaný jak paličkou na maso.

Budu ti držet palce, ať dopadneš co nejlíp.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

06.01 2019 19:39


V Itálii spec Řím Miláno arezzo Napoli atd města u tam je Auto věc pro ne absolutně totálně nic zbytečnost kus plechu. Buďto se tam sežene auto skoro nejety a nebo krutě neservisovany. Oni maj v krvi Suzuki Burgmann Yamaha t- Max piaggio vespa apod ale auto.....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

06.01 2019 20:22


Ziadna retaz, na 99,9 percent si zadrel motor na kluke.

Treba zhodit vanu a zistit kolko sa napachalo skody. TEORETICKY ak nie je kluka znicena tak staci prehodit ojnicne loziska a jazdit dalej. Oprava za 100 euro. Videl som 1 motor, ktoremu sa stalo presne toto a po vymene ojnicnych salov jazdil dalej. (Este bol aj nachipovany) Aj s nakladackami do cervenych cisel.. Potom to kupil jeden dement, ktory to drzal v obmedzovaci niekolko sekund pri ostrej jazde pol hodinu vkuse a dorazil ho. Inak bez problemov by jazdil doteraz.. Ak je kluka alebo ojnice moc poskodene tak mozes zhanat novy motor.Ale po 2km by to nemuselo byt KO, mozno si to odniesli len loziska (saly).

A toto sa stava aj napriklad ak auto dlho stoji a po nastartovani sa uvolni hrdza.. Vsetka ta hrdza sa zachyti na olejovom sitku a zapcha ho.. Pre motor 1.8T je velmi zle ked stoji Najlepsie je ked hned po kupe zhodis vanu vycistis to tam cele. Mazanie je alfa a omega pri 1.8T.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

07.01 2019 15:07


Zítra dopo jim to tam vezu na servis, tak jsem zvědavý s čím na mě vydedukuji pánové... Vám všem moc díky za odpověď
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

15.01 2019 13:03


Jak jsi dopadl s reklamací, či opravou na účet bazaru?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

15.01 2019 18:38


Nepsal jsem tu pak, protože mi nic neřekli až tedy kdy se na to podívají..nicméně jednání v servisu, když jsem jim to tam dovezl...mechanik hrající si na telefonu v okně se choval jako kdyby mu to tam patřilo, ale jak zjistil, ze vážně nemám naladu na aroganci, ze jsem opravdu nasrany, dal pokoj..jednání s vedením servisu..příjemné vystupování, žádná arogance i uznání ze vůz by neměl kleknout po necelém dni..s tím, ze motor zkontroluji, zavoláji ať se přijdu podívat a projednat opravy samozřejmě na jejich náklady, ujišťoval mě, ze se ke mě společnost neotáčí zády. Nikdo se mi neozval, až dnes mi volal prodejce z bazaru, ze je audi hotova a muzu si ji vyzvednout u nich na bazaru..to mě zarazilo, protože jsme byli nějak domluveni..auto jsem před chvíli vyzvednul a dokonce s nim prijel domu cca 5km, na víc si netroufnu. Opravili nebo tedy repasovali Turbo* na své náklady prý to cvakani vycházelo z nej..mě teď nic necvakalo za tu jízdu, ale je fakt, ze se motor zrovna dvakrát nezahral..tah to má krásný..bylo cítit každé sešlápnutí pedálu, ale doporučil mi výměnu rozvodu, kontrolu- nejlepe výměnu olejoveho čerpadla a pretesneni motoru..volal jsem už mechanikovi a raději první jízdu zamirim k nemu ať mi to vše důkladně prohlédne. Motor prý zadreny ani pridreny nebyl..jen to Turbo* tak cvakalo říkali..každopádně mě to vše stalo jen 1500 ale to za výměnu oleje + filtr..po tom všem co jsem si tady na fóru četl, to raději vezu hned ke známému )
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email