Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 221 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 221
Uživatelů: 0
Celkem: 221

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2008
Příspěvků: 100 | Témat: 33

03.01 2019 12:10


Ahoj je tu nekdo kdo daval vetsi Turbo* a upravoval a7 3.0tdi ? Nebo jsem jen ja takovej blazen? Rad bych vedel nejake rady nebo a jak. Diky za info vsem
nahoru

sponzor





03.01 2019 12:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

03.01 2019 12:18


RedOplik: 3.0bitdi se dela, takze neji moc duvod draze tunit 180kw
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

03.01 2019 12:26


jde tam dat nejakej hybrid plus vetsi IC, ale pohrbis s tim brzo DSG*.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2008
Příspěvků: 100 | Témat: 33

04.01 2019 15:53


Kolik tak vydrzi ten stronic? Vzdyt nekteri na tom jezdi se skoro 500konma,ale je pravda ze nevim co tam maji vse za upravu.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

04.01 2019 17:17


neni to o konich ale o kroutaku. cca 700nm je strop.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2013
Příspěvků: 318 | Témat: 31

04.01 2019 21:21


750 Nm, je o tom aj štúdia na internete.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

04.01 2019 21:50


uricte to taky chce upravu tcu v DSG* pro vetsi tlak oleje na spojkach.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

05.01 2019 12:12


S 3,0tdi 500Hp ani náhodou. Ja mam pôvodne 176kw, co je 239HP, teraz 350HP a 710Nm. Turbo* sa dá spravit, že vojde zo 6.0tdi, palivovú pumpu z 4.2tdi, vyhodene male intercoolery a urobený na objednávku veľký intercooler ako vodný chladič hrubý 62mm, výfuky z 5.2b... proste ked chces ist nad 300HP a chces aby to vydrzalo dlhodobo, tak musis dat porobit viac vecí, tam uz sa to nedvíha ľahko. Potrebujes viac schladit stlaceny vzduch z turba, palivova pumpa nedokaze frcat s tymito konmi. Nejaky nemec kedysi davno daval vraj 400hp (graf som neviddl) ale ten mam este aj vahu vzduchu z biturba a neviem co
nahoru

sponzor





05.01 2019 12:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

05.01 2019 12:22


Ako som pisal, vacsi zmysel ma kupit 3.0bitdi 230(235) kw, a mas to.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

05.01 2019 12:24


Nez do toho narvat ty prachy aby to melo 500 kobyl tak radci koupim origo karu co ma 500 koni a nemusim se bat ze mi za rohem seberou i rodnej list
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

05.01 2019 12:34


on asi myslel ze DSG* zvladne 500ps v 3.0tfsi, ale zas u toho kompresoru je max kroutak pekne pozde.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

05.01 2019 12:51


3.0tfsi som videl max ledva 400HP, 500nie
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2017
Příspěvků: 53 | Témat: 2

05.01 2019 13:12


lubomt (05.01 2019 12:12) orig :
S 3,0tdi 500Hp ani náhodou. Ja mam pôvodne 176kw, co je 239HP, teraz 350HP a 710Nm. Turbo* sa dá spravit, že vojde zo 6.0tdi, palivovú pumpu z 4.2tdi, vyhodene male intercoolery a urobený na objednávku veľký intercooler ako vodný chladič hrubý 62mm, výfuky z 5.2b... proste ked chces ist nad 300HP a chces aby to vydrzalo dlhodobo, tak musis dat porobit viac vecí, tam uz sa to nedvíha ľahko. Potrebujes viac schladit stlaceny vzduch z turba, palivova pumpa nedokaze frcat s tymito konmi. Nejaky nemec kedysi davno daval vraj 400hp (graf som neviddl) ale ten mam este aj vahu vzduchu z biturba a neviem co


Tomuhle týpkovi se to s velkým úsilím povedlo
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

05.01 2019 17:07


Hmm, tak tie kone este beriem, ale ako jazdi na tej dvojspojke s 1000nm...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

05.01 2019 17:14


DSG* nema, on ma jeste tiptornic 6hp24
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

05.01 2019 19:08


Kto ma 6HP24? Na 3,0tdi ani 3,0tfsi nikdy Tuto prevodovku nedavalo, dokonca ani inu motorizaciu, pretoze 6HP24 ani neexistuje. U audi je iba 6HP19 a potom 6HP26 a vyššie, bmw pouziva 6HP18, 6HP22, 6HP28 a vyssie. A4 pouzivalo 6HP19 pri 176kw, vtedy bol Tiptronic*
nahoru

sponzor





05.01 2019 19:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

05.01 2019 19:17


Inak v tom grafe v odkaze nevidim 980nm, iba cosi okolo 700
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.3. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 8

05.01 2019 19:29


V te 505k A6 je ZF6HP28, i A5 3.0tdi 176kw ji ma
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.3. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 8

05.01 2019 19:31


January 2018 505hp / 980nm nekde na poslednich strankach
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

05.01 2019 19:38


Este tak rozmyslam, niektore A4 3,0tdi 176kw mali ziptronic 6HP26, s tou by to šlo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2017
Příspěvků: 97 | Témat: 1

05.01 2019 19:54


Dokázal by mi někdo povolaný říct co je v mojí A5 3.0 TDI* 2009 za Tiptronic* 6hp19 nebo 24,26??? Myslím že 26-28 maj 4.2tdi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

05.01 2019 20:31


Daj VIN* , bez toho sa neda. 4.2tdi maju aj 6HP26
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.3. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 8

05.01 2019 20:54


A5 ma 28. 4.2 se do a5 nedavalo. 19 byla v 2.5tdi. Predchozi verze napr v A6 3.0tdi 165 a 171 meli 26
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 478 | Témat: 17

05.01 2019 20:59


ja som mal a6 2007 171 kw a mal som 6hp19 kód JMZ čiže najlepšie podľa VIN*
nahoru

sponzor





05.01 2019 20:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2017
Příspěvků: 97 | Témat: 1

05.01 2019 21:16


VIN* WAUZZZ8T69A050552 . 4.2tdi sem myslel A8
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

05.01 2019 21:20


Ano, A8 mava aj 6HP26 v 4.2tdi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

05.01 2019 21:23


LMK 6HP28. Šťastný to muž
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2017
Příspěvků: 97 | Témat: 1

05.01 2019 22:28


To je paradox, zrovna spokojenej teda nejsem. Trhání při podrazovani do jedničky a občas chvilková vahavost při dojezdu a opětovném rozjezdu mne pěkně serou .sprAvi to upgrade softwaru převod.?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

05.01 2019 22:52


Ci Ti to pomôze neviem, ale skôr nie ako ano. Tak vies, niekto jej nakladal
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2017
Příspěvků: 97 | Témat: 1

05.01 2019 23:17


Pravda je že to nedělá pokaždé . Možná je taky chyba mezi kniplem a sedačkou.obcas se pristihnu jak přidávám a zase ubiram při rozjezdu plyn tak je možný že skříň neví co má dělat. Každej kdo to projel (technik v zfpakre,servisaci tak neshledaly problém) jinak kolik ta 28 snese krut po ladění motoru??
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email