Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 436 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 434
Uživatelů: 2
Celkem: 436

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.9. 2018
Příspěvků: 36 | Témat: 11

29.12 2018 8:59


Zdravím,

Delší dobu uvažuji nad preventivní dekarbonizací motoru s využitím služeb firmy Carbon Cleaner, která k dekarbonizaci používá vlastní, patentovaný postup založený na přidáváním vodíku do palivové směsi.

Máte někdo konkrétní zkušenost s touto službou / firmou ? Zajímá mne naříklad vliv na olej - je třeba po čištění měnit ? Co filtry..?

Níže uvádím popis služby.

Patentovanou technologií Carbon Cleaner dodáme vodík (H2) do motoru, teplota motoru způsobí, že vodíkové molekuly roztrhá na protony (+2H). Aktivní H+ reaguje s karbonovými sazemi a zoxidovanými substancemi v motoru, který přemění Hydrocarbo (HC) do plynné formy, vzplane a odchází z motoru přes výfukový systém. Díky tomu jsou povlaky uhlíku (saze a usazeniny) v turbodmýchadle, ventilech motoru, pístních kroužcích, DPF* nebo FAP filtru, katalyzátoru a celém výfukovém systému odstraněné.

Díky za zpětnou vazbu.
nahoru

sponzor





29.12 2018 8:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

29.12 2018 12:30


Taka chemicka reakcia existuje (reakcia atomarneho vodika s uhlikom). Problem je v tom, ze teplota motora spolu s pritomnostou kyslika a plamena sposobi, ze molekularny vodik v motore zreaguje s kyslikom (zhori) a vznikne vodna para. Sice aj ta cisti karbonove usadeniny pomerne dost dobre, ale kvoli nej zasa nie je treba do motora pridavat vodik.

Kazdopadne je to podla mna osobne dost debilina. Nikto, kto ma vsetkych 5 pokope by do spalovacieho motora ani do jeho blizkosti asi plynny vodik nepchal. Hoc aj ziskany elektrolyzou vody. Vodik reaguje okrem karbonovych usadenin aj s uhlikom v gumenych tesneniach, s mastnotou na povrchu, s uhlikom v gumenych / plastovych castiach potrubi alebo v oceli. Bezny problem pri manipulacii s vodikom je, ze difunduje cez steny a unika; reaguje s kovom v stenach nadob a tie potom krehnu.

A po spaleni v spalovacom priestore je cela reaktivna schopnost atomarneho uhlika tatam, pretoze z neho ostane len vodna para. Takze tam, kde to potrebuje odkarbonovat najviac uz ziaden vodik nie je.

Ked sa bavime o dizlaku, tak vacsia sranda by asi bola do spalovaku pripustit cisty kyslik. Dizlak fici v rezime chudobnej zmesi, takze predbytocny kyslik by v spalovaku prezil horenie a dostal sa do vyfuku. V malom a presne kontrolovanom mnozstve by asi sposobil, ze v ohriatom DPF* by uhlikove usadeniny samovolne odhoreli. Problem je, ze to odharanie by sposobilo dost velky narast teploty. Vo velkom mnozstve by zasa posluzil ako solidny zaklad na Silvestrovsky ohnostroj a dovod na vyjazd hasicov

Kyslik v teplom prostredi je ale tiez svina a reaguje s latkami, ktore su inak nehorlave, alebo len tazko horlave, napriklad gumene tesnenia, vazeliny, plasty alebo olej. Kozmonauti z Apolla 1 by o tom vedeli povedat svoje, keby este zili.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

29.12 2018 19:24


Velmi dobre si to napisal. Je to blbost
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.9. 2018
Příspěvků: 36 | Témat: 11

29.12 2018 20:41


Opravdu ? Čtu jen samé kladné zkušenosti.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

29.12 2018 20:49


Osobni zkusenost s bg care je ze je fajn ze to napichl na vsechny ty kraviny a vysvetloval jakej je to zazrak po hodine co tam lil chemie to zkoncilo a ze vse ciste rozebrali se sani a stejne bylo zasrane takze velkej zazrak se nekona
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

29.12 2018 21:03


nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

29.12 2018 22:32


Kdysi podomní obchodníci prodávali hospodyňkám "zlepšovač hoření v kamnech". Byl to krystalický prášek, mrsklo se to do ohně v kamnech a ejhle plamen dostal sytější barvu. Až to vypadalo, že to opravdu lépe hoří.

Ona to totiž byla jen obyčejná sůl a sodík v ní obsažený obarvil plamen do oranžova. Nic jiného se totiž nestalo. Ale lidi si rádi připlatí za lepší pocit.

A jen samá dobrá hodnocení? Není moc lidí, co ochotně přizná, že těch 2.990Kč spláchli do WC. A negativní hodnoceni se na internetu často mažou a ty pozitivní si zhusta může někdo nechat naklikat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.9. 2018
Příspěvků: 36 | Témat: 11

30.12 2018 8:38


Samozřejmě vím, že hodnocení mouhou podléhat cenzúře správce. Mne spíš vrtá hlavou negativní vliv samotného čištění - když vypálím a vyčoudím saze, neveřím, že se všech 100 % objemu dostane ven. Ta zbytková část se přece musí někde nekontrolovaně usadit, možná se část schová v oleji, což taky nebude ideální...
Hledal jsem historii na webu, krom fb nic. Proto jsem to zkusil zde, zda nemá někdo konkrétní zkušenost.
Pokud je to 50/50, příjde mi hloupé riskovat funkčnost zdravého motoru..
nahoru

sponzor





30.12 2018 8:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

30.12 2018 9:12


"....přijde mi hloupé riskovat funkčnost zdravého motoru.."
Přesně tak.
Jako prevence proti zakarbonování je nejlepší nejezdit "na spotřebu", ale nebát se motor ohřátý na provozní teplotu vytáhnout do otáček a měnit olej po max. 15 000 km, nebo ještě dříve. To platí jak pro benzín, tak pro diesel.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.9. 2018
Příspěvků: 36 | Témat: 11

30.12 2018 9:25


S tou prevencí souhlasím. Jsem mladý, mám rád dynamiku, spotřebu sleduji, ale při provozu se řídím otáčkami (tzn. pod hranici spínaní turba 1800 ot/min dlouhodobě nechodím). Cesta do práce 28 km, z toho 25km mimo obce - dlouhá, rychlá okreska. Tzn. 1 den /56 km (minimálně) svižnou, plynulou jízdou v rozmezí 1800-2200 otáček.

Spotřebu mám na displeji - sleduji aktuální i průměrnou - v delším časovém horizontu z ní lze mnoho identifikovat.

Ještě jsem si zavedl pravidlo, že každý měsíc po natankování a zahřátí oleje vjedu na dálnici a jedu ze 20 minut na 3000-3200 otáček.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

30.12 2018 10:54


Je to presne ako s tymi prisadami do prevodoveho oleja, ked sa preplachuje prevodovka a davaju sa tam kadejake chemicke cističe potom sa zacnu rozpadavat gumicky, gufera atd
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

30.12 2018 11:01


1800 - 2200 otáček ....no to je právě ta jízda na spotřebu a tím toho karbonu moc nevypálíš. "Vyhnání pavouků" z motoru jednou za měsíc po natankování podle mne nestačí.
Plus je třeba přidávat do benzínu / nafty aditivum - osvědčený je od VIFu Super diesel (benzin) aditiv.
Zázraky to nejspíš neumí, ale neutralizuje to tu žlutou sračku, co nám političtí ksindlové nechávají přidávat do paliv.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.9. 2018
Příspěvků: 36 | Témat: 11

30.12 2018 11:18


VIF je standard, při každém tankování Pokud jedu stále okolo 2000 a více ot/min., neustále jedu s turbem a k zanášení by docházet nemělo, ne..? Respektive, jsem toho názoru, že je lepší jet pořád v pro motor nejvhodnějších otáčkách, než to dusit, jet na spotřebu 4,5l a pak kupovat nové DPF*..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.9. 2018
Příspěvků: 36 | Témat: 11

30.12 2018 11:20


lubomt (30.12 2018 10:54) orig :
Je to presne ako s tymi prisadami do prevodoveho oleja, ked sa preplachuje prevodovka a davaju sa tam kadejake chemicke cističe potom sa zacnu rozpadavat gumicky, gufera atd

Ještě jsem požádal přímo daný servis o přiblížení technologie dekarbonizace, případně odkazání na nějaký zdroj s informacemi. Nic k dispozici nemají a k postupu mi toho taky moc neřekl. krom toho, že musí zapojit hadici..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2019
Příspěvků: 3 | Témat: 0

13.08 2019 12:19


Na facebooku nelze cenzurovat hodnocení. A karbon při kontaktu s vodíkem sublimuje a odchází pryč jako plyn. Není možné aby se někde něco kumulovalo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2019
Příspěvků: 3 | Témat: 0

13.08 2019 12:20


ventYl (29.12 2018 12:30) orig :
Taka chemicka reakcia existuje (reakcia atomarneho vodika s uhlikom). Problem je v tom, ze teplota motora spolu s pritomnostou kyslika a plamena sposobi, ze molekularny vodik v motore zreaguje s kyslikom (zhori) a vznikne vodna para. Sice aj ta cisti karbonove usadeniny pomerne dost dobre, ale kvoli nej zasa nie je treba do motora pridavat vodik.

Kazdopadne je to podla mna osobne dost debilina. Nikto, kto ma vsetkych 5 pokope by do spalovacieho motora ani do jeho blizkosti asi plynny vodik nepchal. Hoc aj ziskany elektrolyzou vody. Vodik reaguje okrem karbonovych usadenin aj s uhlikom v gumenych tesneniach, s mastnotou na povrchu, s uhlikom v gumenych / plastovych castiach potrubi alebo v oceli. Bezny problem pri manipulacii s vodikom je, ze difunduje cez steny a unika; reaguje s kovom v stenach nadob a tie potom krehnu.

A po spaleni v spalovacom priestore je cela reaktivna schopnost atomarneho uhlika tatam, pretoze z neho ostane len vodna para. Takze tam, kde to potrebuje odkarbonovat najviac uz ziaden vodik nie je.

Ked sa bavime o dizlaku, tak vacsia sranda by asi bola do spalovaku pripustit cisty kyslik. Dizlak fici v rezime chudobnej zmesi, takze predbytocny kyslik by v spalovaku prezil horenie a dostal sa do vyfuku. V malom a presne kontrolovanom mnozstve by asi sposobil, ze v ohriatom DPF* by uhlikove usadeniny samovolne odhoreli. Problem je, ze to odharanie by sposobilo dost velky narast teploty. Vo velkom mnozstve by zasa posluzil ako solidny zaklad na Silvestrovsky ohnostroj a dovod na vyjazd hasicov

Kyslik v teplom prostredi je ale tiez svina a reaguje s latkami, ktore su inak nehorlave, alebo len tazko horlave, napriklad gumene tesnenia, vazeliny, plasty alebo olej. Kozmonauti z Apolla 1 by o tom vedeli povedat svoje, keby este zili.


Poslal jsem Váš názor majiteli myšlenky. Jakmile bude oficiální vyjádření, přidám ho sem.

Teď snad jen základy:
- nevzniká vysoká teplota - teplotu motoru si řídí termostat. Máme více než 100 vyčištěných vozů a žádné přehřátí
- karbon se "nevypaluje" ale reaguje na vodík a chemickou reakcí sublimuje a stává se z něj plyn. Není možné aby se plyn někde usadil.
- vodík nemůže reagovat s těsněním ani s kovy v motoru. Vodík je rozpustný v paladiu ale nijak neovlivňuje kov ani těsnění v pevném skupenství.
Naposledy upravil Carbon_Cleaner dne 13.08 2019 12:36, celkově upraveno 1 krát. (11% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





13.08 2019 12:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2019
Příspěvků: 3 | Témat: 0

13.08 2019 12:21


Vitto1 (30.12 2018 11:20) orig :

Ještě jsem požádal přímo daný servis o přiblížení technologie dekarbonizace, případně odkazání na nějaký zdroj s informacemi. Nic k dispozici nemají a k postupu mi toho taky moc neřekl. krom toho, že musí zapojit hadici..


Provozuji zařízení v Mohelnici v ČR. Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte se na mne obrátit.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

13.08 2019 12:44


Carbon_Cleaner: Můžu Tě tedy poprosit o stručný postup, jak se čištění provádí?

Přijede auto, co napíchnete kam, jak dlouho, v jakém režimu se dělá, pak jestli se dělá optická kontrola výsledku kamerou, sondou, nebo jen se udélá "zákrok" a naschledanou?

Nechci tu nic zatracovat dopředu, proto se ptám na víc informací...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

13.08 2019 16:55


Michal.K (13.08 2019 12:44) <a href="/forum/prispevek/1422165-carbon-cleaner-technologie-dekarbonizace#1422165">orig</a> :
Carbon_Cleaner: Můžu Tě tedy poprosit o stručný postup, jak se čištění provádí?

Přijede auto, co napíchnete kam, jak dlouho, v jakém režimu se dělá, pak jestli se dělá optická kontrola výsledku kamerou, sondou, nebo jen se udélá "zákrok" a naschledanou?

Nechci tu nic zatracovat dopředu, proto se ptám na víc informací...


A pak po těhle supr mega procedurách rozhodíš benzinový V8 FSI* a ma to zapečený stíráky na pístech furt stejně jako před 50tkm a motor je zajebanej ve spodku tak že jen kroutíš hlavou.Profi ultrazvuk stim ma co dělat očistit ventily a písty a pak je ještě ručně dočíštuji a x krat čtu jak nejaká dekarbonizace to v motoru za behu vyčistí...jako obchodní tah supr tot vše.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

13.08 2019 19:17


Jj zkusel jsem to do me zakarbonovane 1.8T a je to porad stejny, ikdyz nejak snahu ten petrolej neco delat ma
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

13.08 2019 20:29


Takovejch co nikdy v realu nevideli motor natoz takovej co je rozebranej po xxx tkm je mraky a na tyhle recicky se chytnou a platej jak mourovaty a libujou si jak udelali pro motor to nejlepsi co mohli.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

13.08 2019 22:27


áček (13.08 2019 20:29) <a href="/forum/prispevek/1422185-carbon-cleaner-technologie-dekarbonizace#1422185">orig</a> :
Takovejch co nikdy v realu nevideli motor natoz takovej co je rozebranej po xxx tkm je mraky a na tyhle recicky se chytnou a platej jak mourovaty a libujou si jak udelali pro motor to nejlepsi co mohli.
Dyt je to kardinální kundovina tvl....Chcete zhubnout ano jezte naše bobulky a mužete žrát jako dobytek a samosebou u toho mužete jenom ležet jako ta svině..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 625 | Témat: 36

13.08 2019 23:38


Jediný co vyčistí motor je dimexid.
...asi by jsi ho užil při rozborcezborce i na díly, pokoří i ultrazvuk.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 854 | Témat: 21

14.08 2019 7:19


No asi by to chcelo zmerat vykon a tlaky motora na stolici pred a po. Kamos je z Vavrišova a tam na to maju
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
a robia kopec motorov denne. Chce si to dat urobit na vw caddy tak pockam ako to dopadne a DAM* vediet...

Inak, pouzivaju BG produkty a mechanicky cistia sanie a menia hned olej a filtre. Treba si ich pozriet na youtube. Pri cisteni to dymi teda dost. Vraj to vypaluje carbon.

Ja by som sa skor opytal co vy na letecky kerozin a jazdenie nan v TDI*...
nahoru

sponzor





14.08 2019 7:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

14.08 2019 8:04


Tak s dekarbo som komunikoval ohľadne čistenia motora a sám mi férovo priznal, že väčšie zanesenie ventilov len chemickou cestou BG produktov nevyriešia.

Že v takýchto prípadoch to vedia urobiť, ale aj oni používajú mechanickú metódu, čiže sánie dole a čistiť nejakým tekutým prípravkom (nie BG) a kefičkami...

pety k: A čo sa týka leteckého paliva, nedoporučujem, je suchšie ako nafta, takže by to motoru viac uškodilo ako pomohlo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

14.08 2019 8:30


JET-A1 odpovídá +- naftě pro arktické klima, ale nemá to aditivaci na vyšší mazivost. Ona tam jaksi není potřeba

Ten čmoud je akorát vodní pára navíc.
Naposledy upravil Nakadah dne 14.08 2019 9:29, celkově upraveno 1 krát. (49% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

14.08 2019 8:45


Dost mi topripomína premývaniea aut.prevodovky strojom. Zacvakas kopu penazi a výsledok skoro ziadny
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

14.08 2019 10:20


Nějak úplně nechápu jak muže vůbec někdo věřit tomu ze se motor nebo Převodovka* za xx let provozu vyčistí zázračným strojem. Nepsal bych tohle kdybych tady neměl x motorů u kterých mi majitel před rozebranim řekl ze to bylo na ty nej dekarbonizaci na světě. Vždy jsem se usmál a pánovi řekl ze až to budu mít na atomy rozebrany tak zavolám ať se přijede podívat. Vždy pak vsichni koukali jak když dítěti sebereš hračky.
Naposledy upravil Satas dne 14.08 2019 10:25, celkově upraveno 2 krát. (55% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

14.08 2019 10:22


ber to tak že tenhle zázračnej stroj to opraví za par stovek oprava je za x tis a ne každej kdo má audi může házet kačkama
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 625 | Témat: 36

14.08 2019 14:02


dimexid!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email