Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 339 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 336
Uživatelů: 3
Celkem: 339

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

10.01 2019 22:22


Jsou vyměněny vsechny náplně a všechny filtry... Prostě všechno.... Teď už jen brzd. desticky a predni kotouce.
nahoru

sponzor





10.01 2019 22:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

11.01 2019 15:15


Chlapi, už se to tu zminovalo ale... eSko na převodovce mi připadá nějaký nelogicky.... na čtvrt plynu do 5ky jo a pak už to řadit nechce jenom pri ubrani plynu to zařadí další převody ale 8micku už nee... při pul plynu se otáčky plasi nesmyslně až ke 4000 ot/min. ale osmičku to tam taky stejně nedá. Co jste zjistili při vypojeni baterie...? Byly nějaké zmeny? Asi to zkusim..... Jinak vše už šlape i DPF* tak v pondělí jsem domluvený na válce a že mi to v případě potreby prehraji znovu, tak jsem zvědav na ty výkony...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

11.01 2019 19:58


S-ko mi řadí i 8-ku normálně, třeba v 2300ot jedu na 8-ku. Jde o to ze mi to pri malým plynu řadí kolem 2000ot i když dáš nohu z plynu. Když držím plyn na čtvrt tak to tam skládá rychlosti až do 8-ky. Řadí to tak že ani moc nekmitaji ot pri přeřazení. Cca 2000 az 2300 ot. Na D konstantní zrychlování na ctvrt plynu u 1700ot do 100km/h. Při S a pul plynu tak 3500ot a pekne to odřazuje cca po 500ot. Baterku jsem vypojil při zapnutém klicku na čtvrt hodiny. Možná je to placebo efekt, ale nejak se motor chová zase jinak. Ještě jsem zpozoroval ze mi motor malinko pocukavá při mírném zatížení za studena na 1700ot, rychlost 60 az 90km/h. Nad 2000 ot se to ztratí a teplé to taky nedělá. Mám podezření na EGR* jestli netesni. Možná se s tím někdo setkal.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

11.01 2019 20:10


Decko mám v pohodě, ale to eSko se mi nezdá. Baterie se ma vypnout při zapnurem klicku?? Co se potom vlastně ma dít..? Ja ji odpojil, nabil a zapojil bez klicku, mam vynulovane hodiny a akorát jsem nastartoval.. Vse v pohodě, ale chci vyzkoušet tu převodovku jak se "kalibruje" teď přesně nevim ten název. Ale bylo to popsáno také jako odpojenim baterie, ale jestli na to ma vliv klíček, to jsem nevěděl.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

11.01 2019 20:16


... adaptace... Už vím...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

11.01 2019 20:24


Je to jako restart převodovky tady popsané. Ale nevim kdy aky přesně co to má za následek pro jednotky. Zkusím ti natočit video jak mi to řadí na S snad to pujde tady porad sněží a cesty nic moc. Ja si chci ještě taky udělat adaptaci spojek u převodovky, pěkně se mi to rozjíždí, ale někdy při rychlém rozjezdu spojka sepne rychle až hrabeš a pak jakoby zase povolila a sepla. Možná bys mohl nechat přehrát motorovou a prevodovkovou jednotku. Určitě tam jsou nějaké změny v softu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

11.01 2019 20:33


Dakze výlet do Audiny?? No, ten můj servisak ma znameho v Brně, tak by mi to domluvit mohl... Nebo jestli máš nekoho v Budejkach.. Tak si můžeme dát zcuka tam. Prostě se mi to nezdá a jestli to nechodí správně je potreba to naladit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

11.01 2019 20:50


V Budějovicich nikoho nemám a se servisem tam spokojeny nejsem. Jednání super, ale ta práce... Fakt raději vše sám a když už nevíš tak nějakého domácího fachmana co je zapáleny a ne jen někoho s bluzou audi. Promiň mi to vyjádření, ale jsem naštvaný že nedokážou zaplatit odborníky.
nahoru

sponzor





11.01 2019 20:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

11.01 2019 21:13


V pohodě... Ja zatím žádnou zkušenost primo z autorizaku nemam, ale s fachmanem, ktery v nem dela ano, ten by mi mohl třeba doporučit dalsiho fachmana z autorizaku, leda tak. Jinak nevím......
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

11.01 2019 21:42


Zkus to tak. Fakt to dneska neni jednoduché s kvalitou odvedené práce. Ja dělal v servisu na traktory CLAAS byl to i můj koníček. Jezdil si po zakaznikach a opravoval. Tak vím jak to chodí. I kolikrát si zákazník vyžádal přímo mě a byla to i jaka si motivace a znal si primo masinu u konkrétního zakaznika do podrobna a věděl si co se dělalo. Prostě hlava jak meloun a věděl si řešení problému a i přímo radu po tel. si dal. Jenže pak v bance mi rekli sve na plat když jsem chtěl hypotéku. Tak teď Rakousko a ještě teď mi po roce volají zákazníci a chcou radu nebo i opravu. Jenže času je málo. Tohle je asi problém dnešního světa. Proto je dneska těžké někomu něco svěřit opravit pokud na to dlabe a jen přežívá z vyplaty do vyplaty.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

12.01 2019 10:01


Tak to ti teda rozumim. Práce musí být koníčkem, jinak je to za trest a pak to tak vypadá. Me už ale nezbyva nic jiného, než věřit, že clovek se zkusenostmi se vším potřebným za zadkem si bude zakaznika více vážit na přímo, protože si navzajem muzou hodně pomoc.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.1. 2015
Příspěvků: 76 | Témat: 23

12.01 2019 13:22


Zdravim, ja jen k tomu multitronicu. Mam ho rok. Vsichni me strasili a zatim je vse ok. Myslim si, ze jde i o to jak se k tomu clovek chova. Ja kdyz radim, tak uplna pohoda, auto necuka nic. Kdyz to obcas ma nekdo pujceny, tak kdyz radi, tak skace cely auto - a to i lidi co maj automaty. Ja uz radsi prave kvuli tomu nikomu radsi to auto nepujcuju A ta oprava neni uz tak draha, rozhodne ne 40000 jak tady nekdo psal Plus spotreba je uplne super. Mam 8.4/100 s 2.7tdicko a na spotrebuju nejezdim..
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

12.01 2019 13:25


Vsechno chce svy.... Určitě by to 15 let nemontovali, kdyby to stalo za houby.
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

12.01 2019 14:46


ono je na to hodne opravnejch softu, aby to radilo hladceji. tak kouknni co tam mas za verzi.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

12.01 2019 15:34


Ja to mam chvilku a nevim kde co mám hledat... Kde to najdu
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

12.01 2019 15:35


??? Dík...
sponzor





12.01 2019 15:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

12.01 2019 15:36


v diagnostice a převodovce
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

12.01 2019 16:09


A jakej je nejnovější sw? Na webu jsem nic nenašel.
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

12.01 2019 16:33


Na webu toho moc nenajdes. Posli cislo svyho sw v jednotce 02
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

12.01 2019 17:46


V kolonce sofrware je:
USD: 02.00.03
ISO 15765: 02.00.01
CAN: 01.07.02
HiSped Net: 01.06.00

Číslo Hardwaru je 0AW 927 156 K
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

12.01 2019 18:17


my chceme cislo sw ne hw, je to ten uvodni screen
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

12.01 2019 18:50


Systém: 0Aw 20TDI RdW H06 0003
Dílna: WSC 06 335
Extra: geraet 00000
Obj. číslo: 8K5 927 155 K

Nic víc tam není, kdyby šlo jsem vložit obrázek tak bych ho sem vložil, ale hledal jsem jak na fóru a nefunguje to a ani nemám tu tlačítko přidat přílohu.
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

12.01 2019 22:09


je tam upgrade na verzi 0005.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

12.01 2019 23:43


A nevíš nahodou co se tam vylepsilo? Jestli existuje nějaký popis upgradu. Ty si z Prahy? Za kolik by si mi to akrualizoval? Já mám jen kabel Hex can a VCDS 2018. Děkuji.
sponzor





12.01 2019 23:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

13.01 2019 12:54


Teď jsme našli na autodiagnostice telphi DS150E možnost adaptace prevodovky i s navodem... ale někdo někde zmiňoval, aby tam byla také možnost SAVE pro uložení, takže tohle riskovat nebudu, ale adaptaci by to asi opravdu chtělo...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

14.01 2019 22:41


Tak co ali007 jak si pokročil se zkoumáním audi. Zajímá mě na co si přišel nebo jak co řešíš třeba ten výkon nebo soft.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

15.01 2019 22:21


Takze. V pondeli jsem zas prosedel v cekarne od 9 do 18.00.Kluci se tomu opravdu venovali a hledali nejlepsi krivky a opravdu chteli,abych byl co nejvice spokojeny.Ptal jsem se,co je na tomhle motoru tak vyjimecnyho,kdyz je naprosto bezny i v jinych autech...Oni na to motor ano,ale RJ jsou rozdilne a kazda je jinak naladena ohledne emisi a tak je kolikrat problem najit vyhovujici mapu...u starych dobrych naft to je jednoduchy.... Ptal jsem se ohledne aktualizace sw a oni,ze musim do autorizaku,ze oni vychazi z tech poslednich aktualizaci,coz bych pochopil,ze tech prav na spoustu znacek by museli mit spoustu,ale ze kdyz si aktualizaci udelam,zdarma mi prispusobi mapu k nove aktualizaci a pak treba zase a zase...kolikrat to budu aktualizovat je jedno...Dale k prevodovce,ze se adaptuje sama dle stylu jizdy po nejakych stovkach km,ze u nakladaku to trva klidne 10 az 15 tis.km.Mluvil jsem primo s technikem.Takze ted sledovat.Jinak 120kw a 370 ntm,jede to hezky a rozsah kroutaku udelali taky hezky,celkem mi to ladi k automatu...ktery mmj. dostal zabrat,kdyz jsem ve vanici 5x zapadl....kdyz vse zapadne jak rikali,jsem spokojen...DPF* mi ubralo 8kw,ale tezko rict,jestli v tom nehral roli i paliv.filtr,ktery nebyl menen az ted ano.Takze tak.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

17.01 2019 15:48


Co kolega Březì?? Jak vyresil situaci s prevodvkou??
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

17.01 2019 21:44


To eSko zatím nic moc.Mezi obcemi se s tím jezdit dá dobře ,8ku to zatím nezaradilo a větší sešlápnutí plynu se to pořad plaší do hodně vysokých otáček .
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

17.01 2019 21:56


Zdarec, ještě nijak, teď jsem mel hodně práce tak ani nebyl čas jen jsem něco pohledal na netu na německých stránkách. Údajně nejnovější sw je 008. Finální pro 8st. Multitronic*. Adaptace by se měla dělat při každé výměně oleje pro hladké rozjezdy. V audi chtějí 3000Kč údajně to trvá cca 50 min, tak nevím co s tím dělají tak dlouho. Údajné sw taky řeší takovou tu prodlevu při rozjezdu z křižovatky, odbrždění nohou cca 1s prodleva. Dá se to vychytat, že na křižovatce zmáčkneš parkovací brzdu páka v D a jak šlápneš na plyn tak to hned jede. Zkoušel jsem to a je to lepší. Auto jede hned z nuly agresivněji. Prej taky často odchází dvouhmotový setrvačník (ZMS) na multitronicu. Cukání v záběru na 1700ot. rychlost 70-100km/h. Více za studena. Může to ovlivnit nerovnoměrně zatížením řetězu. Dále používají hodně olej Fuchs Titan ATF* CVT*. Má malinko lepší tekutost za studena než origo. Byla tam taky zmínka o ložiskách na diferenciálu, že mají vůli, ale to jsem už nedočetl.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email