Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 438 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 437
Uživatelů: 1
Celkem: 438

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

05.01 2019 22:13


Tak to jezdime podobně, někdy mi vadí to ubírání a přidávaní ot. v tom členitém terenu proto taky S. Když na to šlápnu cca ve 40km/h tak klidně i to hrábne ot. vyskočí z 1700 na 2400 a jen bliká prokluz, zkoušeno na mokré vozovce. Někdy je sranda, když jedu městem tak v náklonu v zatáčce v 50 na S za to vemeš a jen to hvizdne a lidi koukají. O tom závitu nevím na tej kladce, ja co jsem doma dělal rozvody na autech VW tak to je vše stejné ta napínací kladka jestli myslíš tu. Vždy se musí měnit ten šteft co má z jedné strany M8 a z druhé M10. Něco s tím asi řešili protože stahovali kolo z vačky, je poznačené fixou a kryt rozvodů taky jakoby nevěděli že je to stejně na klínek. Pravda je že teď kolo vačky mírně háže, njn asi v toleranci. Pumpa se taky měnila, tu měním taky vždy na rozvodech když dělám. Taková jistota, snad...
Na podvozku nic, brzdy nové ve 180 000Km. Já mám teď 199 000Km.
nahoru

sponzor





05.01 2019 22:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

06.01 2019 7:01


...ted me ceka vymena oleje v motoru po 15000 a vsech filtru..tyhle zakladni veci si jsem schopen udelat sam,ale borec,co ma moznost vsechny tyhle ukony delat v autorizaku s orig.dily mi to udela vse za trojku i s klimatizaci.To si myslim,ze je dobry a nema cenu,abych se pod tim plichtil sam...Ale mame v rodine zvedak,takze stejne nahlednu☺.Brzdove desticky zrejme zacatkem jara s letnimi koly.Jeste chip a potom uz jen jezdit.Neni to lacinna zalezitost,ale clovek to musi brat jako konicka...to cestovani s tim ale za to stoji.Prevod.olej zas ve stopadesatce a rozvody jsem myslel tak ve 180000....Vic za ctyri roky urcite nenajedu..Pak se mi zacne sypat dodavka
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

06.01 2019 10:53


Tady jsem našel stránky přímo o multirtonic. Pohledáš tam co potřebuješ. Tady v čechách ti moc lidí neporadí nebo si to moc cení.

https://multitronicforum.de/viewtopic.php?f=7& [zkrácená url]


je to v němčině, ale tel. nebo počítač ti to přeloží, teď je tam asi stránka zrovna s olejem. Ten mě čeká.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

06.01 2019 22:06


Jj. Díky za odkaz... Mohl bych v tom studovat hodiny, ale hlavně mě zajímají úryvky typu" mám najeto 300 tis i vice na MT.... "atd...citováno zevrubne. Ale potvrzuje se mi tím že chyba není ve vyrobku, ale v ojebavani jejích skutečných potřeb.... Stejně tak, že někdo... a k mému udivu mi to řekl i co prevodovky generalkuje, že olej na MT nema takový vliv.. To mi nedavalo smysl, když ta prrvodovka s tim olejem přímo pracuje... Takže je velice důležitá její cistota, maz. schopnost a hustota, když vlastně ovládá mechanismus rychlosti... Spíše na to, kdyby si narazil... Na průřez převodovkou vč jejiho ovládání. Ja zatim viděl jen řetěz a talíře jak se točí... Ale jinak to fórum DE
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

06.01 2019 22:07


.... Fórum DE je super...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

06.01 2019 23:47


Myslíš jako řez? Je tam i oprava a vymena řetězu, koukali na řetěz a kužele pres díru vypouštěcí zátky kamerkou co koupis na alliexpresu za 100 kc. Pripojis do ntb a koukáš. Zajímavé. Ještě jsem tam našel dva oleje G 052180 a G 052516 pro Multitronic*, ale už nikdo nepsal ktery kam, jestli je jeden do 7st a ten druhý do 8 st. multitronicu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

07.01 2019 7:50


Presneji jsem myslel ovladani polohy retezu prevodovky...urcita poloha retezu v talirich znamena zarazenou urcitou rychlost.Zatim jsem to na ukazkach videl pouze,ze do toho tlacili vzduchem,ale jiste ty polohy zajistuje prave olej z prevovky...nebo takhle to alespon chapu ja.A to me zajima...prave proto si myslim,ze na oleji hodne moc zalezi.Jinak kamerka asi bude skvela,ale vypoustecim otvorem tam koukat nebudu,jsem po vymene,takze vypousteni nee.Musim duverovat tomu,co mi to delal.A kdyz jsem procital ty najezdy,celkem uz nemam potrebu do toho stourat.Olej mi daval podle VIN* a ze mi to napise do servisky,az mi ve ctvrtek vymeni olej v motoru a filtry.Tak ti muzu dat vedet treba alespon to.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

07.01 2019 12:36


Jo ovládá to olej prostě posunuje řemenici ve stredu její osy a druha remenice na to reaguje pres určitý moment. Něco jako variator u skurtu nebo u kombajnu hodně zesiroka. Polohu moc nezjistíš, protože je tam nekonečné mnoho poloh je to v zavislosti na momentu z motoru a dalších periferií (plyn, teplota...) Na S máš virtuální stupně který taky nejsou definovány. Zkus jet v S klidně a vůbec nevíš ani o otáčkách jen že jsou vyšší a prevodovka se nesnaží za každou cenu ot sklepnout na mez momentu, u mně cca 1700ot/min. Drží si ot i když pustíš plyn plus minus 50 ot. a na displeji ti jen blikaj kvalty. Jeď agresivněji a už ti to bude pěkně jakoby kopat kvalty podle otáčkoměru. Možná když dáš manuál tak tam by to šlo změřit kolik třeba je jízdní zozsah rychlosti. Dneska to vyzkouším. Olej bude mít vliv, preci když nebude mazat tak odřež kuzely a zase když bude dokonalý olej s mazacim účinkem podle fyziky tak řetěz bude prokluzovat. Mechanicky je to jednoduchá Převodovka* jen teda presnost kuzelu a řetězu maximální, ale to ovládání v jaký okamžik posunout kužel, aby nenastal prokluz řetězu, neúměrně malé ot atd.
nahoru

sponzor





07.01 2019 12:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

07.01 2019 13:02


Retaz sa posuva na oboch variatoroch, nie len na jednom. Ta kamerka by Vam bola na 2 veci, lebo s nou nevidis na oba kuzele a duplom nie na mechanizmus posuvania retaze. Teraz robime 4F 2,0tdi r.2011, ma najazdene 340.000km, uz sa zacal obcas prejavovat preklz
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

07.01 2019 13:13


Tak to je jasné že na obou kuzelech proto pisu kombajn tam asi kazdy viděl variator bud na pojezd nebo na drtič. 340 tis km tak to je dobre. Nevim proč audi s timto pohonem skoncilo. Ještě lubomt je nějaký predpis kdy menit olej v diferenciálu v tejhle prevodovce?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

07.01 2019 14:29


.... a vubec pokyny k údržbě, to jsou rady k nezaplacení... ten řetěz se dá v kvalitě pořídit bez nějakých problémů?? Tak jsem slyšel o nějakých aditivech.. používáte je?? Má to cenu??
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

07.01 2019 15:03


Na difer nie je predpis. Ziadne Aditiva* nedavat
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

07.01 2019 15:11


Jasně.... Díky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

07.01 2019 17:52


Tak tu ještě sedím a na "stolici" mi naměřili nižší vykon, zatim jim to připadá jako pridusene. Tři a pul hodky.. No, že to není nic vážného, tak doufam že ne. Tak ještě testují a laborují..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

07.01 2019 17:55


Ja bych se ani nedivil, kdyby to bylo opravdu zakarbonovany... Kdovi jak jezdili a co tankoval ten predemnou..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

07.01 2019 18:21


A kolik konkrétně neni to tim softwarem z dieselgate? Tak dej vědět cim to je. To vypadá že to cipujes, kolik vyjde jen změření výkonu popřípadě upravení nebo nahrání toho před dieselgate? Teď v práci v Rakousku mi říkal kolega že mu odešel na octavce II 2,0TDI rok 2012, EGR* ventil a dal to do škodovky tam zjistili ze software byl přehrán řádně podle svolavaci akce a tak mu ho vyměnili na záruku. Jinak cena 2150 Euro. To jde.
nahoru

sponzor





07.01 2019 18:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

07.01 2019 18:53


No... Zatim sedíme v autě a vypada to na pricpany DPF*, takže technik teď vyvolava regeneraci.. dieselgate nevyloucil, ale prý to dělalo paseku a bylo to nejakym způsobem znát.... Ty jo a me se zdálo, že to jede pěkně ... DAM* vědět.. zatím "andulu" jen trapime
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

07.01 2019 19:04


Výkony naměřené před 98kw.. A 316 ntm..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

07.01 2019 19:09


Teď tu čtu na netu že tohle způsobuje hodně EGR* ventil, že úplně netesni. Prej v 90 procentech. Navyc se softwarem upraveným dieselgate více otvírá a tim se více zanaší. Někdy za studena na malé ot. a částečné zatížení může auto pocukavat, ale není to pravidlo. Po zahřátí se to vytratí.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

07.01 2019 19:15


.. Jj... ale žádnou chybu jsme nenašli.. AKORÁT diferencni tlak je ma 14 a DPF* 30g mi teď hlásí... moc tomu nerozumím, ale říká, že to chodit bude..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

07.01 2019 19:31


30g to je normální do 68g by mela byt provedena regenerace ale to si auto ohlida. Po 68g už musíš regenerovat pres VCDS. Na EGR* to chybu nehodí pokud tam není el. chyba většinou že nemůže dosahnout polohy el. Mechanická část se nenahlásí viděl jsem i ten ventil co doseda do sedla podpálený, ale myslím že od 2012 už je silnější. Někde jsem četl že byla změna konstrukce ventilu. Ať koukne kolik je obsah olejoveho popela ve filtru. Myslím že pro 2.0 je hranice 0,175 l.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

07.01 2019 21:58


To už nezjistim, ale mohl jsem to nafotit no. Neumim sem vložit obrazek ale po čipu jsem na 357,3 ntm. a 106.56 kw. Je to žalostné, ale.... jestli je to těch 102000 predemnou hudlano na cca ot/min1700 a na marketingové palivo bez výměny palivoveho filtru s bidnou regeneraci, tak si prostě myslim, že to chce prostě protáhnout. Auto jede pěkně a plynule ale dle grafu konci kw na 3400 ot/min a ne na 3800 ot/min. Technik byl vstřícný a sedeli jsme na tom do 20.00, ale regeneraci spustit nedokazal, pry už si audina narokuje online napojení přístroje na urc. úkony. Nechtel moc pomlouvat ze zkusenosti, že zákazníci se chytají každého slova takže byl opatrný. Po domluvě i z ostatními mi navrhnul, ať s tím najedu 1000 km a ozvu se.. navrácení peněz a sw není problem a že ho mrzí, že to nedopadlo lépe, což chápu. No nic ve čtvrtek mi vymění paliv. filtr a jiné, necham ho dle VIN* zjistit kompl. servis a jestli vse pokyny bude dle výrobce a situace se nezlepší, zkusím zajet do audiny..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

07.01 2019 22:02


Jinak na měření vykonu 1500 až 2000 bez dph dle typu podvozku a práce okolo... ty válce samy o sobě maj velkou spotřebu..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

07.01 2019 22:12


Neboj to se opravi, ten motor nemůže byt v háji. Na to se přijde. Máš nějakou servisku? Filtry určitě výměn palivák je vpravo pod podlahou, drobet nešťastný řešení. Asi fakt nekoho kdo se tim zabývá a řekne ti podle hodnot co je abnormální. Ja to vše studuji na netu spíše na zahraničních tam více dávají postupy a nepíšou to jen do SZ. Neboj to se dá do kupy.
nahoru

sponzor





07.01 2019 22:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

07.01 2019 22:25


On mi taky říkal, že je to určitě v pořádku, ale že to chce prostě čas od času prohnat a vypálit saze, jak se říká a to jsem jaksi ještě nestihl... a neco ti napíšu... když jsem vybiral audinu, jezdil jsem i ve 2.7 TDI* a můžu ti říct, že to prostě na ten obsah nejelo a akcelerace dost mdla... měl to kluk z Jihlavy pry jako srdcovku.. ne že tim chci říct že 2.7 nejede, ale ty motory prostě chce průběžně prislapnout a nejezdit na spotřebu... snad v tomhle vyhoda tech slabsich výkonů, kde na to prostě šlapat musíš a líp tim proplachujes. To si myslím... jinak je auto určitě v pořádku.. budu zkoumat... No. Koukal jsi někdy na YouTube na testy paliv podoma?? Co je to za hnusi při minus 10 a níž??.. Jestli tohle jednu zimu prošlo palivem, tak ho patří vyměnit po každé zimě, nejlépe tankovat omw w power.. Do - 40 a ještě to prolevam "vif" kem. A zlepšení očekávám. Moje bobina ma pres 300 tis (1 octa) a je na emisích naprosto čistá přes netesnost EGR* a jine.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

07.01 2019 22:39


Servisku mám jediný zaznam v 86388 km v Porsche Inter Auto cz. Ostrava... Před rokem. Divim se, že chybí záznam v polovině tohoto nájezdu... Ale taky se to eviduje elektronicky, takže mi to snad zjisti ve wv
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

07.01 2019 23:07


To je pravda s tim obsahem ten maly dupeš a ten velký šetříš kvůli spotřebě. Kamarad koupil Octavii I po duchodci v 1,9 TDI* 81kw a Turbo* nechtělo tlačit, prostě to nejelo. Vag v bloku hodnot ukazoval tlak který nebyl na vrchní hranici, spíše o 400mbar menší, tak jsem ho rozebral co je tam za vadu a lopatky se v něm zasekavali o karbon a nechtěli se více natočit. Vyčistil dráhu lopatek a auto začalo jezdit. Proto nějaké tyhle základy diagnostiky je třeba zkusit. Většinou tě navedou, když elektrika nehlásí chybu, tak většinou je to mechanická část. Stalo se mi i že jednotka motoru hlásila různé vadné čidla, nejprve jdeš po těch čidlech a když vše máš vyzkoušeno tak přijdeš na to že vlastně ty chyby na čidlech spolu nesouvisí, prostě každé na jinou věc a problém byl v jednotce. Dala se jiná a problém vyřešen. Jako by se nechtěla nahlásit, že je vadná.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

07.01 2019 23:15


Jasně.Bobina mela zaseknuty regulator nataceni lopatek turba.Hazelo to do nouzaku. V Italii s tim jezdila zenska samo na ctvrt plynu.Proste zacit tim jednodussim.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

08.01 2019 7:50


Tak jsem zahajil pátrání přes historii... jsem zvědavý... Ještě jsem prohledaval označení motorů, kterých se dieselgate týkal. Kdyby někdo věděl, bylo by dobře...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2018
Příspěvků: 83 | Témat: 1

08.01 2019 7:54


... a ještě jeden trošku zádrhel... r. v. 2014 12 měsíc uvedeno do provozu, ovsem model 2015, takže i s prý novějším motorem na adblue. Takže nevim, jestli je to o to horší
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email