Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 30 března 2020
Celkem je zde 19 lidí (15 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marcus97
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 45 229
Online návštěvníků
Návštěvníků: 4
Uživatelů: 15
Celkem: 19

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 140 | Témat: 2

03.10 2019 19:58


Nechci zakládat nové téma jen drobet oživím toto. Konečně jsem přišel na funkční způsob jak udelat adaptační jízdu přes VCDS. Požadavky :
Žádné chyby v paměti prevodovky
Teplota převodovky od 60 do 75 st.
Otáčky motoru nesmí překročit 1500 ot / min při rozjezdu.
Rychlost vozidla nesmí překročit 15 km / h. Nejlepší je to nechat rozjet jen na volnoběh.
Vyvarujte se prudkého zrychlení s plynem a prudkého brzdění.


VCDS :
[Výběr]
[02- Automatická Převodovka*] [Základní nastavení
- 04]

Reset všech hodnot učení (pozice první řádek)
[Start]
[Hotovo, Zpět] (
Zavřít základní nastavení ) [Zpět / Zavřít - 06] (Ukončení komunikace s jednotkou)

Změna zapalování (zapalování vypnout a znovu zapnout)
[Výběr]
[02- Automatická Převodovka*] zvolit UDS* [Rozšířená měření hodnot]

Zobrazit si :
Teplotu převodového oleje
IDE00124 přizpůsobení chování vpřed
IDE00125 přizpůsobení chování dozadu
IDE00092 přizpůsobení charakteristiky spojky vpřed
IDE00093 přizpůsobení charakteristiky spojky vzad
Několikrát proveďte následující kroky (5-10krát), dokud se dvě změřené hodnoty nezmění z běhu na úspěšně dokončený po provedení úpravy .

Adaptační proces vpřed:
Řadicí páku přepněte do polohy (D) a při částečném zatížení jeďte 20 m dopředu, poté opatrně zabrzděte, dokud se vozidlo nezastaví. Možná se vám to bude zdát divné, ale budete muset hodně brzdit auto potahne hodně dopředu, ale nebojte to je normální stav, po delším stání na místě na brzdě to odezní a uvidíte, že se změní hodnota pro přizpůsobení v měřených hodnotách.
Držte brzdový pedál po dobu 10 sekund. (Doporučujeme dobu zdržení 30 sekund.)
Páku zařaďte do polohy (R) dozadu a při částečném zatížení pojeďte zpět o 20 m , poté opatrně zabrzděte, až vozidlo stojí.
Držte brzdový pedál po dobu 10 sekund. (Doporučujeme dobu zdržení 30 sekund.)
(V případě potřeby opakujte kroky)
Proces musí být opakován 5-10krát, dokud obě měření neukazují „úspěšně dokončena“. Někdy se mi to podařilo již po 3 opakování.
[Hotovo, Zpět]
[Zavřít / Zpět - 06]

praktické poznámky
Po vymazání hodnot učení se doporučuje provést změnu zapalování vypnuto, zapnuto.
Může být dostačující zahájit proces spouštění pouze uvolněním brzdového pedálu a bez sešlápnutí pedálu plynu.
Hodnoty učení se ukládají během doby zdržení, tj. Po příslušném procesu brzdění. Ukázalo se, že doba zdržení až 30 sekund je úspěšnější než doba předepsaná výrobcem 10 sekund.
Tímto jsem docilil stejných hodnot jako při přizpůsobení ODISEM. Toto je základní nastavení adaptace rozjezdových spojek. Převodovka* si behem provozu upravuje další hodnoty. Cca po 100 km se mi ještě malinko doladili hodnoty v základní adaptaci cca o +/- 3 až 5 mA. Podotýkám že odskoušeno mám na mém autě s převodem 0AW.
sponzor





03.10 2019 19:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 273 | Témat: 11

03.10 2019 20:05


myslíš že by to malo fungovať aj na s tronicu ?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 140 | Témat: 2

03.10 2019 20:33


To nevím ale myslím že jo. Hodím dotaz na fóru. Čerpám hodně z multitronicforum.de kde řeší jen Multitronic* převodovku a vcdspro.de tam vse kolem auta,ale snad mě někam nasměrují.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 140 | Témat: 2

03.10 2019 20:58


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Zkus pohledat na netu spíše v němčině. V telefonu je to hračka s překlady i když někdy je to luštění v automatických překladech Googlu. Ja jsem zkousel různé návody, ale jak říkám googl mi někdy řekl něco jiného. Poprvé jsem jel do audi aby mi to udělali, protože se nedařilo a cca půl hodky práce a 1700 kč. Teď nedavno jsem měnil olej a malinko se změnilo chování rozjezdu. Tak jsem se tim nakonec zkusil protloukat sám.
AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 273 | Témat: 11

03.10 2019 21:05


toto už robím cca každých 5000 km ... lebo sa my niekedy stáva hlavne hneď na ráno keď prídem do prvej križovatky tak preradenie z 2 do 1 je cítiť...a ako keby nestihlo odpojit spojku tak je cítiť a vidieť aj na otáčkach že klesnú... ale následne ďalšie preradenia v pohode vždy len prvé preradenie z 2 do 1 .... nerobí to stale ale čím viac mám od toho základného nadstavenia tak tym častejšie to robí preto to robím cca kazdych 5000 km
AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 103 | Témat: 0

04.10 2019 10:19


Hento je asi nejaka vada Stronicu. Robi to viacerim, aj mne. A tiez tomu pomohla adaptacia na chvilu a zacalo sa to pomaly stupnovat a je to tam kde to bolo.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 5864 | Témat: 68

04.10 2019 12:34


Hold nie su nove a je tam uz opotrebenie
AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 273 | Témat: 11

04.10 2019 15:49


neviem ja to robím každých cca 4000-5000 km podľa toho ako často sa my to robí po prvom štarte čiže len dúfam že to niečomu nevadí

ľubo nemôžem niečo pokaziť?
sponzor





04.10 2019 15:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 5864 | Témat: 68

04.10 2019 16:14


Nemozes , ale takto to fungovat nema. Aby som robil ľkszdych 5000km adaptaciu, je divne, nie? Niečo to značí, že nie je v poriadku
AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 103 | Témat: 0

05.10 2019 11:15


To je jasne. Len keby sa vedelo ze vcom to je. Ci ozaj vymenit celu mechatroniku bez pc. Alebo povymienat solenoid tesnenia. Ale neviem preco to po nastaveni prestane a zacne to pomaly zase.
AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 273 | Témat: 11

05.10 2019 12:16


ja mám po výmene solenoidov mechatronika vyčistena a aj tak sa to vracia pomohla by tomi snáď len nová mechatronika a ked nie tak to bude technická váda s tronicu uvidíme ako na tom budem S tronic* čo sa montoval do faceliftoch 2014----> a novšie:-) ľubo nemal si niečo už na oprave?
AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 103 | Témat: 0

06.10 2019 2:51


Ja mam ten po fl a robi to stale. Takze sa nic nezmenilo. Ked si hento pomenil tak to moze byt v PC, ale male percento tomu davam. Potom sa ozaj nieco poskodi na mechatronike a proste to uz nejde.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 5864 | Témat: 68

06.10 2019 11:50


Skuste novsi soft. Ak to nepomoze, bud je tam uz opotrebenie alebo neoriginalny olej.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 140 | Témat: 2

06.10 2019 16:09


Zkuste prohrabat toto fórum.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Myslím že pokud je olej správné specifikace podle normy vw tak by neměl být problém.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 5864 | Témat: 68

06.10 2019 17:54


Bezne mi chodia pokazené prevodovky s neorigo olejom so “správnou špecifikáciou” a dosť často. Už je na každom si rozmyslieť, čo tam naleje
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 140 | Témat: 2

06.10 2019 20:03


Lubo a co tam ten olej napáchá. Některé převodovky 0AW s neorigo lítají 300 tis. km a některé se nedožijí 200 tis km. Čím je zázračný, ten origo, krom ceny.
sponzor





06.10 2019 20:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 103 | Témat: 0

07.10 2019 10:21


Novy soft, da sa niekde stiahnut a naliat cez vcds?alebo?
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email