Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 331 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 326
Uživatelů: 5
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

18.12 2018 8:26


Ahoj,

již týden, dva mam následující problém, nastartuji (vše ihned, žádný problém) a když se rozjedu (studený motor) tak pokud vyřadím (např. křižovatka), tak začnou klesat otáčky pod 800 až do někdy i chcípne (pokud je motor studený, tak je to téměř pravidlo) - jakmile se ohřeje, tak je to OK.

Nedávno jsem měnil baterku (týden) a svíčky (1 rok, bosch)

Nemůže to být váha vzduchu, škrtící klapka nebo doopravdy ta sonda? Je mi divné, že to dělá, jen když vyřadím.. (nedrží volnoběh, opět pouze za studeným motoru)

Díky za tipy

Auto:
Audi A4 B5 1998 1.6 74kW

Vag:

Address 01: Engine Labels. redir Fail!
Controller: 3B0 907 557 B
Component: 1,6l R4/2V SIMOS HS D03
Coding: 04001
Shop#: WSC 06335
VCID: 28237BA3DBEB
1 Fault found:
00525 - Oxygen (Lambda*) Sensor (G39)
05-10 - Input Open - Intermittent
Readiness: N/A
nahoru

sponzor





18.12 2018 8:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

18.12 2018 10:53


Tak tu sondu vyměň, když ji to ukazuje jako špatnou? Nestojí to svět a bude třeba klid, může to dělat ona. Pokud to tím nebude, šel bych po klapce, vyndat, pořádně vyčistit, vložit zpět, udělat základní nastavení. Pak bych řešil dál.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

18.12 2018 11:08


Fan1s (18.12 2018 10:53) orig :
Tak tu sondu vyměň, když ji to ukazuje jako špatnou? Nestojí to svět a bude třeba klid, může to dělat ona. Pokud to tím nebude, šel bych po klapce, vyndat, pořádně vyčistit, vložit zpět, udělat základní nastavení. Pak bych řešil dál.


Je mi divné, že to dělá jen při studeném motoru, nemůže to být nějaké teplotní čidlo? nedávno mi dost blblo (skákalo nahoru dolu, vyměnil jsem pouze termostat) a možná, že se to nějakým způsobem projevuje u volnoběhu při studeném motoru? Co jsem tak koukal, tak jsem našel 2 čidla, 1 přímo za motorem (ukazuje teplotu na přístrojové desce, používá tuhle hodnotu i počítač?) a pak u chladiče, je tam nějaký další? Stáhl jsem si příručku a nemůžu se nějak dopátrat, jaké teplotní čidlo používá počítač... každopádně lambdu zkusím proměřit, než ji vyměním - už je to přece staré auto

díky za info
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.10. 2015
Příspěvků: 72 | Témat: 5

18.12 2018 11:19


Gog (18.12 2018 11:08) orig :


Je mi divné, že to dělá jen při studeném motoru, nemůže to být nějaké teplotní čidlo? nedávno mi dost blblo (skákalo nahoru dolu, vyměnil jsem pouze termostat) a možná, že se to nějakým způsobem projevuje u volnoběhu při studeném motoru? Co jsem tak koukal, tak jsem našel 2 čidla, 1 přímo za motorem (ukazuje teplotu na přístrojové desce, používá tuhle hodnotu i počítač?) a pak u chladiče, je tam nějaký další? Stáhl jsem si příručku a nemůžu se nějak dopátrat, jaké teplotní čidlo používá počítač... každopádně lambdu zkusím proměřit, než ji vyměním - už je to přece staré auto

díky za info


Čidlo za motorem je dvojité a ukazuje pro budíky a pro řídící jednotku zvlášť. Doporučuju vyměnit jestli to ukazuje nesmysly. Čidlo na chladiči je ke spouštění větráků, ECU* o něm nic neví.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

18.12 2018 11:25


hans12 (18.12 2018 11:19) orig :


Čidlo za motorem je dvojité a ukazuje pro budíky a pro řídící jednotku zvlášť. Doporučuju vyměnit jestli to ukazuje nesmysly. Čidlo na chladiči je ke spouštění větráků, ECU* o něm nic neví.


Díky za rychlou odpověď,

zkusím nejdřív to, jen se chci zeptat, na e-shopu zde:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


je to toto:
Snímač, teplota chladiva FEBI BILSTEIN 31539 (snímá teplotu pro ukazatel teploty na přístrojové desce + ECU* správně?)

a čidlo Snímač, teplota chladiva FEBI BILSTEIN 37521 (spíná ventilátor chladiče)

co tedy dělá čidlo Snímač, teplota chladiva FEBI BILSTEIN 34762? Má pouze 2 piny, co jsem se tak díval, tak jsem našel pouze tyto 2 čidla a tohle tam nemohu nikde najít.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

18.12 2018 12:54


Než začneš něco měnit, tak zkontroluj docvaknutí všech konektorů v systému zapalování a elektroniky motoru, případně kontakty prostříkni nějakým vhodným přípravkem (váha vzduchu, čidlo teploty nasávaného vzduchu, teplotní dvojčidlo, nádobka s aktivním uhlím, Hallův snímač atd.).
Z toho co píšeš je možné, že máš jen nedocvaknutý konektor na váze vzduchu. Něco podobného se mi stalo na 1,8 92 kW.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

18.12 2018 13:17


aj Lambda* sonda aj snimace teploty sa daju relativne jednoducho premerat. nez sa bude cokolvek merat, tak treba zistit, ktory snimac ukazuje blbosti.

osobne by som tento problem videl na nejaky problem okolo snimacov teploty. Lambda* problem byt moze, ale na chod studeneho motora vplyv mat nebude. jej zivotnost nie je nekonecna a raz ju vymenit treba. studeny motor sa ale Lambda* sondou neriadi, lebo este nie je nahriata na prevadzkovu teplotu.

az ked sa meranim ukaze ze su snimace ok moze sa zacat vrtat v skrtiacej klapke.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

18.12 2018 14:37


Díky za tipy kluci, zkusím tedy všechny kontakty prostříkat a vyčistit váhu vzduchu (před rokem jsme ji čistili, lítaly otáčky)

před chvilkou jsem zkouknul teplotní čidlo a jsem trošku zmatený, je modré a má 4 piny.

může mě někdo ujistit, jaké mám tedy koupit? našel jsem černé a zelené 4 pinové, nikoliv modré


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





18.12 2018 14:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 278 | Témat: 46

18.12 2018 17:47


je tam cislo tak objednaj podla neho ale ked ti vyhadzuje vag lamdu tak ju vymen lebo lamda sa zapina pri 50stupnoch a ked je zla tak ti to moze robit
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

18.12 2018 18:51


Když už chceš kupovat čidlo, tak samozřejmě přesně náhradu za číslo dílu které máš + ten nejlepší možný výrobce.
Takže asi origo a nebo alespoň Hella.
Na polské a čínské atrapy rovnou zapomeň.
Já to ale na čidlo nevidím.
Takhle po netu těžko soudit.
Nemáš jen trvale zapnutou klimatizaci? Pokud jo, tak vyhřívání katalyzátoru (to jest "sytičové otáčky") v chodu není.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

18.12 2018 19:29


K tý lambdě, četl jsem si o té chybě z VAG a dost lidí psalo, že to bylo špatnou baterkou (tu jsem koupil fungl novou 74ah vartu). Včera jsem chybu smázl a dneska jsem zkontroloval, zda se neobjeví znovu a zatím nic. Zkusím později, zda se projeví ta samá chyba.

Ve čtvrtek zkusím projít všechny kontakty a vyčistím je + vyměním senzor na chladící. Zrovna jsem netušil jakou značku a vzal jsem od Febiho - myslel jsem, že to je nějaká lepší značka/výrobce (https://autodilos.cz/snimac-teplota-chladiva-febi-bilstein-31539)

Klimatizace* se mi zrovna dnes zapla bez toho, abych jí mačkal - vypnul jsem ji. Jinak by neměla být zaplá pokud neukazuje na kontrolce (když se zapla, otáčky byli cca 1,1k a jinak spadly zase na 0,9) - až když jedu cca 200m to začne blbnout.

něco podobnýho zde (jen studený motor, jak se ohřeje je to OK, ve videu je, že to bylo škrtící klapkou - divné je, že to nedělá i když je motor ohřátý...):
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

19.12 2018 9:02


Pokud se ti Klimatizace* zapne automaticky, tak po vypnutí kompresoru už otáčky zpátky na 1200 nestoupnou.
Plus...hodně problémů dělá nic moc kvalita českého benzínu, která je ještě umocněna používáním toho žlutého eurosajrajtu, který přicpává vstřiky.
Je dobré používat alespoň VIF a po pár měsících ježdění jsou poznat výsledky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 72 | Témat: 16

19.12 2018 9:52


To máš pravdu, bráchovi to rozebralo celý vstřiky - od té doby netankuje na těch malých benzínkách

Chci se zeptat, zítra chystám čistit vzduchový filtr, váhu vzduchu a nakonec i škrtící klapku (+ kontakty nějakým kontaktolem, čidlo chladící kapaliny). Dočetl jsem se, že je potom potřeba resetovat (seřídit) škrtící klapku - to bych mohl provést ve VAG (používám obyč kabel s VCDS Lite zdarma, kde tohle nelze - tohle umí pouze zpoplatněná verze).

Někde jsem viděl návody, že to lze udělat i bez VAG (mechanicky) - existuje někde návod, jak provést reset klapky (popř. celé řídící jednotky) pro motor 1.6 74kW (benzín) ? Zde je také popsáno zajímavé info (http://dfens-cz.com/service-vycisteni-skrtici-klapky-svepomoci/)

V dalších diskuzích tvrdili, že se počítač (i klapka) přizpůsobí (naladá) cca po ujetí 700 km.

Díky za info, co se týče servisu (aut všeobecně) jsem absolutní newbie! díky

UPDATE: četl jsem nějaké návody a uvidím, zda bude fungovat.

1:
Odpojíme ( – ) pól baterie, sešlápneme brzdový pedál (tím se vybije zbytkový náboj v elektrické soustavě) a necháme auto asi jednu hodinu stát. Pak připojíme baterii, zapneme klíček a počkáme ca 30s. Z motoru se může ozývat cvakání, to se motor snaží „naučit“ škrtící klapku a najíždí s ní do krajních poloh. Když cvakání ustane, nastartujeme motor a necháme ho běžet ve volnoběhu až do dosažení provozní teploty. Volnoběh bude různě kolísat a postupně by se měl ustálit na nějakých 750-850 rpm. Plné obnovení adaptačních dat nastane během ca 500km provozu, podle stylu jízdy. Po tuto dobu je třeba počítat s mírnými ochylkami v práci motoru, které ovšem řidič málokdy vůbec postřehne.

2:
1. Turn ignition on, but don't start the engine.
2. Step on the gas and hold the pedal to the floor for 5 secs
3. Turn the ignition off but don't remove the key, release the gas pedal
4. Wait for about 2 mins
5. Done.

UPDATE2:

Ve čtvrtek jsem čistil váhu vzduchu a škrtící klapku, docela pekelný přístup, ale vypadá to, že je to vyřešeno - škrtící klapka celá od karbonu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email