Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 337 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 332
Uživatelů: 5
Celkem: 337

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 11.9. 2018
Příspěvků: 157 | Témat: 25

14.12 2018 10:56


Zdravím, rad bych se zeptal, jak se nabiji baterie u A4 b8 2008 2.0tdi 125kw? Jde mi o to, zdali se nabiji skrze motorovy prostor, nebo se musi nabijet pripojenim nabijecky primo na baterii, tedy v kufru?

A jeste jedna otazka k baterii. Da se rict, pri jake urovni nabiti baterie lze jeste bez problemu nastartovat? Mam pouze info z MMI*, tedy hodnotu nabiti v %, aktualne nejakych 20%.
nahoru

sponzor





14.12 2018 10:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.10. 2018
Příspěvků: 31 | Témat: 4

14.12 2018 11:36


Lepší je dát nabíječku přímo na baterku nebo nejlépe vytáhnout ven a nabít.
Záleží co máš za motor benzín diesel a hlavně jaké trasy jezdíš.
Většinou nepomůže dlouhodobě nabití pokud je baterka stará.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

14.12 2018 12:28


hodnota v MMI* je na nic. kecá to
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

14.12 2018 12:39


vyprdni se na MMI* baterie je to věc k ničemu
vem měřák zmeř přímo baterku kolik má a podle toho nabij .
nabíjel jsem taky auto přes ty kolíky takže klidně podle mě můžeš .
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

14.12 2018 19:00


Dolonce se musi nabijet pres ty koliky jinak bude zmatena BEM jednotka.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

15.12 2018 8:47


SupermanXXX (14.12 2018 19:00) orig :
Dolonce se musi nabijet pres ty koliky jinak bude zmatena BEM jednotka.

Z coho vychadzas ? Je to len tvoj predpoklad, pripadne si to cital niekde na nete ? Alebo mas s tym nejaku osobnu skusenost ?

Ja osobne dost pochybujem, ze je v tom nejaky rozdiel, ci to budes nabijat priamo na baterke, alebo na tych kolikoch. Pokial je ten hruby cierky kabel, ktory vedie od plusoveho polu baterky, ten isty ako ten, ktory vedie k tomu plusovemu koliku v motorovom priestore (co s najvacsou pravdepodobnostou je), tak potom nemoze zalezat na tom, na ktory koniec pripojis nabijacku.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

15.12 2018 10:01


mravecm1: tak to pochybujes zle.
4F ma tak skurvene citlivu elektroniku, ze staci pokles baterky a moze to koncit smrtou jednej z jednotiek.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

15.12 2018 10:09


tomko222: Prosim ta, neplet jablka s hruskami. Hovorime tu o nabijani baterky v A4 B8,nie A6.
Mimochodom, vazne nechapem, ako tvoja odpoved suvisi s tym, co som napisal. Ak sa chces vyjadrit k teme, tak bud to napis tak, aby to davalo zmysel, alebo radsej nepis nic .

Nechcem citat nejake dohady, ci nazory typu "jedna pani povidala". Ja som sa to SupermanaXXX spytal preto, lebo ma to naozaj zaujima. Dufal som, ze ak ma nejake konkretne informacie o elektrickom zapojeni, tak ma na ich zaklade opravi. ALe nie len na zaklade dohadov.
nahoru

sponzor





15.12 2018 10:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

15.12 2018 12:29


tomko222: Zdaleka nejen 4F a aby to víc souviselo s nabíjením, tak záleží i na vhodný nabíječce, protože přepětí sice ty řj obvykle snášej "statečněji", ale stačí pořádná špička (např. "škrtnout si"/"zajiskřit" nabíječkou, "nejlépe" s dostatečně "tvrdým" zdrojem a taky to může leccos odpálit...)

mravecm1: Připomněl jsi mi vtip o platebních kartách - Víš jak fungují? A víš, co je to elektromagnetická indukce? Ne? Tak v tom případě kouzlem

Ale k věci - tady vůbec nejde o plusovej kabel, ale o tu BEM jednotku, která je na mínusovým I proto je na baterkách/krytkách/v návodech napsáno/znázorněno, jak nabíjet... Tj. obvykle když na baterce(/u ní, když je zapojená), tak kostru připojit ke kolíku u BEM jednotky...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

15.12 2018 12:45


mravecm1: cize si prisiel najmudrejsi, vsetko su kokociny, bo tebe treba pravdu svatu.
No ved si to tam drbni, najlepsie cez cinsku nabku, a potom poreferuj.
Najmudrejsich teoretikov mam najradsej, ale len v teorii, tu nabku su posrati tam pripnut. Howgh.

FandaTDI: fando nech ho. Stejne kecas a stejne jses jenom postavicka z fora a on tady nehleda vysvetleni, ale pravdu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

15.12 2018 12:49


FandaTDI (15.12 2018 12:29) orig :

mravecm1: Připomněl jsi mi vtip o platebních kartách - Víš jak fungují? A víš, co je to elektromagnetická indukce? Ne? Tak v tom případě kouzlem

Odpoved na obidve tvoje otazky je ano. O elektrike viem ovela viac, nez si myslis. A zrejme ovela viac ako ty. Ale o to tu teraz nejde.

FandaTDI (15.12 2018 12:29) orig :

Ale k věci - tady vůbec nejde o plusovej kabel, ale o tu BEM jednotku, která je na mínusovým I proto je na baterkách/krytkách/v návodech napsáno/znázorněno, jak nabíjet... Tj. obvykle když na baterce(/u ní, když je zapojená), tak kostru připojit ke kolíku u BEM jednotky...

No vidis, takuto odpoved som cakal. A nie tie hlupe blaboly, ake odzneli predtym.



PS:
Sakra ludia, to nemozete v tych vasich komentaroch vynechat ten sarkazmus a povysenectvo ? Uz je mi z toho zle.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

15.12 2018 12:51


tomko222 (15.12 2018 12:45) orig :
mravecm1: cize si prisiel najmudrejsi, vsetko su kokociny, bo tebe treba pravdu svatu.
No ved si to tam drbni, najlepsie cez cinsku nabku, a potom poreferuj.
Najmudrejsich teoretikov mam najradsej, ale len v teorii, tu nabku su posrati tam pripnut. Howgh.

Bavit sa s hlupakom fakt nepotrebujem
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

15.12 2018 13:00


mravecm1 (15.12 2018 12:49) orig :

Odpoved na obidve tvoje otazky je ano. O elektrike viem ovela viac, nez si myslis. A zrejme ovela viac ako ty. Ale o to tu teraz nejde.


PS:
Sakra ludia, to nemozete v tych vasich komentaroch vynechat ten sarkazmus a povysenectvo ? Uz je mi z toho zle.



Správně, povyš se a pak si za to vynadej

Když je odpověď na obě otázky ano a víš toho tolik, tak proč se ptáš na věci spadající do uživatelských znalostí, který bys měl mít v malíčku, když toho o elektrice víš o hodně víc než já, hmmm ... ? To určitě víš i to, co maj společnýho platební karty a immobilizéry 2018 výš ... Ale nechme toho, to už je fakt OT ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

15.12 2018 13:06


FandaTDI: Do kelu, co je na tom take tazke pochopit ? To ze niekto rozumie elektrike este neznamena, ze ma v hlave informacie o tom, ako je zapojene nieco, co nevidi. Kabelaz je predsa ukryta v aute, tak ako mozem vediet, ako je zapojena ? Preto som sa spytal to, co som sa spytal SupermanaXXX. Uz si to pochopil, alebo sa chces aj dalej strapnovat dalsimi komentarmi ?

Ja som kazdopadne skoncil. Pokracovat v tomto fakt nema zmysel.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

15.12 2018 13:37


já teda nechci se nějak do toho pouštět ale proč teda když tomu rozumíš nenašel sis schéma el. celého auta a hned by si to věděl
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

15.12 2018 15:42


Roubic: toto by mohlo byt vyzivne vlakno.
nahoru

sponzor





15.12 2018 15:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

16.12 2018 8:09


Vsak uz Mravence nechte on se priste zepta trochu normalneji ze? Tak abych ti odpovedel na tvoje otazky:

Citace:
Z coho vychadzas ? Je to len tvoj predpoklad, pripadne si to cital niekde na nete ?

Mluvim z praxe. Zatimco ostatni si o tom ctou na nete a klabosi v hospodach, tak ja to doma rozebiram a opravuju. Akorat pak prave nemam cas na tu hospodu no


Citace:

Ja osobne dost pochybujem, ze je v tom nejaky rozdiel, ci to budes nabijat priamo na baterke, alebo na tych kolikoch.


Tak nepochybuj a nekdy si to rozdelej, casy kdy sel kabel z akumulatoru na primo uz jsou davno pryc. Automobilky pouzivaji BEM jednotky vice jak 10 let. Abys o tom mohl vypravet v hospode tak: BEM jednotka je pripojena seriove na zaporny pol baterie. Po pripojeni na VAS z ni dokazu vycist aktualni kapacitu baterie, proud, ale treba i kolikrat se baterie menila, kdy se menila, SN jsdnotlivych baterii, kdy naposled byla v kritickem stavu a zda zrovna v tem moment byly otevrene dvere, svitily svetla, jaky je prumerny klidovy odber za posledni den, do jakeho levlu spanku auto chodi spat. Atd atd.A to vse napr. u 10 let stare A6! BEM jednotka monitoruje prave i dobijeni externi nabijeckou, pripoj si VAS nebo aspon VAG a koukni co delaji hodnoty kapacity baterie kdyz se nabijecka pripoji spravne na koliky a pak spatne - na primo. Chce to prave min diskutovat v hospodach a vic merit
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

16.12 2018 8:47


SupermanXXX: no ceeece, ale on Ti odpovi, ze mluvisnz cesty, pac on ma A4 2.0tdi 2008 a teda at do toho nemichas A6
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.9. 2018
Příspěvků: 157 | Témat: 25

16.12 2018 21:39


Tak abych se castecne vratil ke svemu uvodnimu prispevku... auto stalo venku na mrazu 10 dni, baterie dle palubniho pocitace mela 30% (20% z meho prispevku byl preklep). Auto nastartovalo okamzite a bez problemu. Otazka je tentokrat nasledujici. Po nastartovani auto jelo cca 1:45 hodiny, ujelo nejakych 130 km v kombinaci okresky a dalnice, mesto minimalne. Po prijezdu palubni pocitac ukazoval uroven nabiti baterie 60%. Me to prijde hrozne malo po tak dlouhe jizde nebo je to v poradku?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

16.12 2018 21:52


Meril jsi nekdy ober jen pri zapnutym zapalovani? Natoz kdyz je jeste zapnuto vic spotrebicu? Na to pravdu pouha jizda a jeste takhle kratka nestaci. A ver ze to opravdu jen pouhym jezdenim neudrzis nabity ani na 90℅ pricemz tahle informace z MMI* je velice nepresna. Mel by si to obcas cca jednou mesicne nechat nabit nabijeckou pres koliky do plna.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.9. 2018
Příspěvků: 157 | Témat: 25

16.12 2018 22:09


Do ted jsem to mel tak, ze pocitac po sedmidennim stani ukazal treba 50% a po stejne ceste jak jsem psal vyse, bylo nabito na 100%. A tak stale dokola. To mluvim o podzimu a zime. V lete baterie dle pocitace nespadla po 14 dnech ani o 10%. Nikdy jsem nic nemeril. Pouze ted v tydnu jednou, kdyz pocitac ukazoval 50% a baterie na kolikach davala 12,33. Pri bezicim motoru jsem nic nemeril. Takze je to v poradku, ze se to nedobilo?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

17.12 2018 7:24


V poradku to neni, ale ta procentualni hodnofa se bere prave z BEM a ta muze byt rozhozena. Kolikrat jsem resil ze ukazovala 50% a kdyz jsem ji resetnul tak ukazala 100%. Je to hodne nepresne. Pripoj si voltmetr a koukni zda pri nastartovanem aute je na baterii kolem 14V. Nagic jestli tinto za 7 dni sezere oprvdu 50% baterie tak mas nekde problem..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

17.12 2018 7:33


K tomu vsemu bych se zeptal na stari baterie.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.9. 2018
Příspěvků: 157 | Témat: 25

17.12 2018 11:16


Driv nez o vikendu se k tomu asi nedostanu. Jak rikam, v lete drzela normalne, az ted v zime pada, ale vzdy se stacila dobit, tenrokrat uz ne. Na druhou stranu, pokud auto stalo 10 dni, kdyz ani pres den nebyla teplota nad nulou, tak to, ze hodnota nabiti klesla na pulku, neni tak nenormalni ne? Jak je baterie stara vubec netusim...
nahoru

sponzor





17.12 2018 11:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

17.12 2018 14:05


Normalni takoby klesani neni, baterie ma 110Ah (jestli tam nekdo nestrcil 50Ah starline to jsem taky zazil). Mraz baterii urcite neprospiva ale kdyby se vybijela takovym tempem co pises tzn. 50% za 10 dni tak by za 14 dni s tim autem neslo odjet a nevim jestli by si nekdo takovy auto koupil. Byl jsem opravovat nekolik audin co stali mesic v zime a naskocily uplne v pohode. Zvolil bych tento postup:

1) vykaslal bych se na hodnotu z MMI* je velmi orientacni a navic jestli nabijis baterii naprino tak muze MMI* ukazovat jeste betsi kravinu nez obvykle
2) zmeril bych zda je na baterii, rano ihned po startu 14V, jestli je tam mene nez 13.8 je problem.
3)jak pise Tomko kouknul bych co ne tam za baterii jestli je tam mensi nez 100Ah, je starsi jak 5 let tak bych rovnou vyhodil a koupil novou, me original vydrzel 7let, Varta silver 2 roky a ted zkousim Exide
4)po vymene baterky nakodovat BEM - dulezite!
5)v pripade pretrvavani problemu zmerit klidovy dlouhodoby odber - potrebujes VAS nebo dataloger a nejake zkusenosti.

Good luck
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2012
Příspěvků: 148 | Témat: 24

17.12 2018 15:24


Ja to nabijam raz za rok pred zimou cez kontakty v motorovom priestore podľa návodu čo je k autu. Osobná skúsenosť keď MMI* ukazuje slabý Battery level, tak baterka je už v riti.....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

17.12 2018 16:38


přesně tak, proto na většině MMI* je to schované v secret menu, páč to nemá moc vypovídací hodnotu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.9. 2018
Příspěvků: 157 | Témat: 25

17.12 2018 18:55


Jaka je tam baterie nebo jak je stara netusim, ale urcite tam neni zadna 50ka, protoze je velika . Jeste me napadlo, ze auto ma 2 alarmy, ktery se zapinaji na ridicovych dverich (priplatkova vybava, nic dodelavanyho), tak jestli treba ty nezerou baterku...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

17.12 2018 19:15


na ridičovo dveřích máš dva alarmy ? original ? nepleteš si to z něčim ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.9. 2018
Příspěvků: 157 | Témat: 25

17.12 2018 19:37


Jj original, je to normalne i v navodu k autu. Jedno by melo byt snad hlidani nakloneni auta (tedy proti odtahu a zdvizeni) a druhej by mel monitorovat prostor v aute. Ale nejsem si tim popisem uplne jistej a navod u sebe nemam, kazdopadne je to vazne original. Resilo se to i tady na foru viz.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email