Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 23 dubna 2024
Celkem je zde 184 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: kubaa1
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 416
Online návštěvníků
Návštěvníků: 179
Uživatelů: 5
Celkem: 184

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

09.12 2018 22:46


Ahoj, mám klasický problém na svém 2.0TDI 125kW BMN. Padá mi nafta, dlouho startuji, žhaviče OK, jde tedy na 99% o vadné o-kroužky na PPD vstřikovačích.
Dotaz zní, jaké jsou rozměry těchto kroužků? V ETCE je uvedeno pouze číslo opravné sady "03G 198 051 D" a já nejsem ochoten za 12Ks obyčejných kroužků v sadě se šroubkem pustit 2000Kč.

Předem díky
Pjépa
nahoru

sponzor





09.12 2018 22:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

10.12 2018 21:18


Up
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

10.12 2018 21:27


Asi si to budes muset vyndat a jit koupit stim nekam ani v katalogu neni rozmer a pochybuju ze to nekdo meri
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14652 | Témat: 52

10.12 2018 21:37


Tak se plácni přes kapsu a pusť litra tady za sadu.

https://www.automobilovedily24.cz/oen/03g198051d
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

10.12 2018 21:53


Dekuju za odkaz, ale za tu pul hodinku prace mi to stoji. Hold si to zmerim sam
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14652 | Témat: 52

10.12 2018 22:18


Myslím že dávání obyčejných o-kroužků nemá cenu.Jednak je tam dost velký teplo a pak je potřeba aby to bylo odolný i vůči naftě. Obyčejná guma se rozleptá a budeš to pak muset dělat znova.Pokud netrefíš přesný rozměr bud to to tam nepůjde dát nebo to bude ještě horší než teď. Nehledě na to že je potřeba i nový šrouby co ty vstřkovače drží za svoji dobu co tam jsou budou natažený a těch je 8 kusů po 100kč/ks. dál je potřeba upravit dosedací plochu aby vstřikovač nepodfukoval.
Jestli chceš šetřit kup opradu to co tam má bejt a nevymejšlej vymyšlený může se ti to sakra prodražit.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

11.12 2018 0:01


To je v poho zkusila si to nás spousta servisaků no a dnes už si i matky na svody objednávám origo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

11.12 2018 7:44


Chlapci, v té sadě žádné šrouby k přichycení vstřikovače, natož podložky pod něj nejsou. Proto je vrcholem drzosti za tu sadu chtít 2000Kč!!!


Náhled, klikni pro zvětšení.


Kroužky dám samozřejmě z odolného materiálu, který tam patří, to není problém a je k sehnání u každého "gumaře", je to korunová záležitost. A ty šrouby a podložky také vyměním.
nahoru

sponzor





11.12 2018 7:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14652 | Témat: 52

11.12 2018 8:52


Pjépa:
Myslim ze brecis na spatnym hrobe. Proste to stoji co to stoji tak to kup nevim co resis. At jdes kopupit cokoliv bude to stat nesmysl.
To co schanis stoji stejne i do oktavky ve ktery je to to sami.
Nevim co by si vymejslel kdybys musel koupit treba novej dpf kterej staval cca 36 tisic kc a nyni za nej uz chtej 55 tisic kc.

Sice smrdim korunou ziju od vejplaty k vejplate (deti s manzelkou na matersky neco stoji) ale vzdycky koupim co je potreba. Jak rikam setrit se nevyplati ve finale je stim vic srani a stoji to vic nez mas v planu usetrit.Ale mas svoji hlavu kup si co chces dej tam co chces ale ver ze si jeste vzpomenes az ti auto nebude chtit ani nastartovat. V ty sade mas dva kovovy elementy a gumicky. Srouby na vstrikovac musis dat novy ty opravdu nejsou soucasti zadny sady. PD cko je hodne haklivy ale ono te jeste vyskoli
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

11.12 2018 9:18


V sadě jsou měděný podložky dolu, gum těsnění na vstriky šrouby kupuju zvlášť. No nikdo ti nebrání to rozdělat změřit vyzkoušet jaký chceš. Ono jen měděný nový dolu něco stojí.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

11.12 2018 9:25


Tak to je právě ten druh příspěvků, který mne ale vůbec nezajímají. Pokud chceš mít klid a nevážíš si vlastní koruny, je to tvá věc, ale mě to cpát nemusíš.
Faktem je, že PD je největětší srajda, se kterou jsem zatím musel jezdit a pokud k ní zase nepřijdu, jak slepej k houslím, tak ji hledat nebudu, ale platí, že né všechno musí být nutně v těchto motorech echt originál. V případě o-kroužků to platí dvojnásob, nebo si snad někdo myslíte, že VW má vlastní patent a gumárnu? (šrouby samozřejmě nové budou i to, co k tomu patří).
Jako příklad uvedu repasi turba, taky jste mě tady na fóru cpaly klíny do hlavy, že kvalitní repas pod 8000,- nejde. A hele repase turba mě stojí 1500 i s poštou (krom středu si dělám vše sám). Mám to už v sedmi autech (vlastní rodina) a nikdo si nestěžuje (osobně dělám plnej servis), jedno bude mít už 180 tisíc km po repasi a vše OK. Vy se furt akorát bojíte práce navíc, ta je ovšem v mém případě zdarma, protože se jí nebojím

(předesílám, že ve 300tis. km dělám G.O., v žádným případě si nemyslím, že teď udělám jen gumičky a bude klid na furt, ale do té doby to prostě vydrží.)
Naposledy upravil Pjépa dne 11.12 2018 9:30, celkově upraveno 1 krát. (8% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

11.12 2018 9:26


Nejsou, nejdřív si zjisti co je v sadě 03G 198 051 D. Děkuji.
Pjépa (09.12 2018 22:46) orig:
3G 198 05
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14652 | Témat: 52

11.12 2018 11:11


Pjépa: Jenze koncernovy gumicky nejsou na cele mm ale bohuzel maji v rozmeru i desetinna mista. Proto tam kde koupis bezne o-krouzky tyhle nemaji.
Prikladem jsou gumicky na prepad vstrikovacu 3.0tdi. Kus stoji asi 120kc x 6 a bohuzel jiny rozmer tam nenacpes. A kdyz uz nahodou jo tak to bez ulomeni prepadu nerozeberes. V lepsim pripade se to strihne pri pokusu o nasazeni.
Neber to zle ale tohle jsou veci co tam maji byt. To nejsou brzdy ze tam das cokoliv.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

12.12 2018 9:20


To se klidně může stát, jenže to zatím nikdo nezměřil. Já se na to chystám o víkendu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

12.12 2018 10:58


No nevim, proc by melo byt pdcko nazýváno největší srajdou, ty motory normálně funguji velke statisíce kilometrů, většinou jako kazdy motor začnou umirat na zanedbany servis a na lakome pokustony s montáží věcí, které tam být nemají. Kolegova alhambra pdcko85kw 850tkm a vse funguje- olej max po 15tkm a vždy, pri každých rozvodech nové tesneni a srouby na vstriky a auto chodí, takže asi tak....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

12.12 2018 11:35


Pokud mu dáš, co potřebuje, tak šlape jak víno... To se dnes dá říct skoro o všem, v čem se u nás dá jezdit. Liší se to pouze tím, zda to ten, kdo to dělá zná a umí, nebo ne... Jenže se to taky liší v míře a ceně toho, co pro ten motor dělat musíš. Já mám prostě subjektivně radši staré osmiventilové dvoulitrové benzíny v atmosféře, kde je prostě poměr ujeté km/servis na hony vzdálen PDčkům. Nemluvě o kultivovanosti chodu a vůbec, jako řidiči, co má rád pohodlíčko víc, než rychlost, tak mi prostě sedí víc. Bohužel po těchto motorech už nastoupila naftová éra...

Jako největší důkaz mi je fakt, že v jedničkové octávii šlapu na paty půl milionu Km a to je ve voze již 400tis LPG systém. Což maže PDčkům i jediné plus v podobě spotřeby, o ekologii a ni nemluvě.
nahoru

sponzor





12.12 2018 11:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email