Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 549 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 547
Uživatelů: 2
Celkem: 549

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.8. 2010
Příspěvků: 255 | Témat: 67

06.12 2018 23:03


Ahoj
neřešil jste to už někdo ?
Kupoval jsme vždy ATE a nějak mě zklamaly, protože jsem 2x reklamoval zvlnění u různých aut.
Mám 160kw quattro*.
Přemýšlel jsem o Brembo nebo Zimmermann
Doporučili by jste něco, co je lepší než originál a má dobrou životnost ?
Nyní mám přo předek PR kody: 1LP = 345x30mm
Pro zadek 2EA = 330x22mm
Viděl jsem někde nabízet lepší brzdy z A6 competiton ale byla to už raketa :-/

Děkuji
nahoru

sponzor





06.12 2018 23:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.8. 2010
Příspěvků: 255 | Témat: 67

06.12 2018 23:44


Nyní jsem to trošku studoval a mám tam brzdový systém Brembo
Nicméně u Bremba jsem pod těmito PR kódy nenašel "lepší" větrané kotouče, ale asi jen náhrady od Bremba za originály brandované Audi.
Nějaké rady nebo se vykašlat a koupit tam Brembo - což je asi stejné jako originál ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 287 | Témat: 41

07.12 2018 0:17


Jestli spis ten problem ve zvlneni neni chybou v montazi? Pouzivas mikrometr na mereni hazivost pri montazi novych kotoucu? Pomud ne, porid si ho a zacni pouzivat a uvidis razem v cem je problem. Pri vymene kotoucu ho pouzivam pokazde spolecne se sadou od Ate na cisteni naboju a problem se zvlnenim nemam nikdy, ani Ate, ani Brembo, ci jine znacky. Samozrejme ze duvodu zvlneni kotoucu muze byt vicero, ale usazeni na naboj je zaklad
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

07.12 2018 0:26


Takisto si myslim. Za 20r som uz skusil kadeco, kadejake hokusy-pokusy a nakoniec uz davam iba original, takze ked mam ATE, tak kupujem ATE kotuce aj platnicky. S krivenim problem nemal, problem musi byt v tazkej nohe, dlhe brzdenie z velkych rychlosti alebo nespravnou montazou
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10995 | Témat: 89

07.12 2018 7:09


Vzdy kdyz jsem na jakekoliv vetsi auto (pocinaje A6) koupil nahrady, tak to do 5tis km traslo. Duvod netusim, ani nepatram, ale beru na predek uz jen pouze origo z audi, ani nic co se tvari jako origo, proste jen z audi.
Taky jsem neveril, takze kazdy si tim musi projit sam
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

07.12 2018 7:11


to mas pravdu , problem byva hlavne pri velkych kotucoch, samozrejme ze ti reklamaciu neuznaju, vyhovoria sa na krivy naboj, hrzdu atd a po vymene za original po probleme, ebc som mal, uz nechcem, strasne hucia
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

07.12 2018 10:22


XPepino (06.12 2018 22:03) orig :
...
Nyní mám přo předek PR kody: 1LP = 345x30mm
Pro zadek 2EA = 330x22mm


mam to iste co ty a daval som origo a spokojnost - brzdi ako ma

1LJ Predne platnicky boli Akebono JP
2EA Zadok siel myslim ATE ale boli od VW
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

08.12 2018 22:34


tomko222 (07.12 2018 7:09) orig :
Vzdy kdyz jsem na jakekoliv vetsi auto (pocinaje A6) koupil nahrady, tak to do 5tis km traslo. Duvod netusim, ani nepatram, ale beru na predek uz jen pouze origo z audi, ani nic co se tvari jako origo, proste jen z audi.
Taky jsem neveril, takze kazdy si tim musi projit sam



presne tak, kazdej si tim musi projit sam. Jak se tam daji ty hnoje z after marketu, tak do par tisic KM jsou v prdeli.

Jedine origo, vsechno ostatní jsou vyhozený peníze!!
nahoru

sponzor





08.12 2018 22:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.8. 2010
Příspěvků: 255 | Témat: 67

09.12 2018 16:15


Ahoj, děkuji za reakce. Předtím mě tam ty ATE dávali v Audi, tak snad chybu neudělali...
Zkusím tedy ty Bremba, (oficiální náhrady přímo z jejich stránek) dám tomu ještě šanci. I Parik mě je doporučil že je to dobrý.
Urgi, když je brzdový systém Brembo, tak to znamená, že tam jsou jiné kotouče a destičky než Brembo?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

09.12 2018 16:35


Môže byť. Ja mám ATE, ale kotúče a platničky nekupujem v Audi, ale od dodávateľa ATE
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

09.12 2018 17:29


XPepino (09.12 2018 15:15) orig:
Bremba, (oficiální náhrad


Ja mam 1LJ a je to ATE teda na kaliperoch je ATE ale vzadu je TRW ak si pamatam

ak mas brembo mas nezavisle 4 piestikove brzdice alebo je tam plavajuci strmen?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 0

10.12 2018 0:00


Ja uz otestoval spousty znacek desek vcetne EBC za 200€ ale nic mi nebrzdilo lip nez original
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2014
Příspěvků: 90 | Témat: 12

10.12 2018 10:08


A co je original? Já tam mám např. ATE. Poslední výměna destiček byla ještě v Německu u AUDI a byly to destičky ATE. Sice jsou na destičkách čtyři kruhy ale také značka a katalogové číslo ATE. Že by ATE dělalo pro AUDI jiné destičky než pro prodejní síť se mi nezdá. Myslím si že je to pouze marketinkový tah a nechají si je také řádně zaplatit.
Sám jsem při další výměně dal před půlrokem kotouče a destičky ATE kupované jnde a zatím maximální spokojenost
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10995 | Témat: 89

10.12 2018 11:35


Bruttus: je uplne jedno co je original, kup to v krabici audi a bude to fungovat
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

10.12 2018 13:35


nevím co furt máte s ORIGINAL audi si žádný komponenty/desky, kotouče/ nevyrábí
fšechno něgdo vyrábí přímo pro ně..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 0

10.12 2018 13:55


Ano pro audi vyrabi desky spousty firem Jurid, Pagid, ATE,Textar atd, proste kdo ma zajimavejsi nabidku vyrabi. Jenze smes je uplne jina, jina zivotnost jinej brzdnej ucinek, vse vlastni zkusenost a opravdu to neni jen marketingovej tah.
nahoru

sponzor





10.12 2018 13:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

10.12 2018 14:11


Tak jasně, že si Audi nevyrábí kotouče ani destičky ale je to tak, že když se například jede ATE pro prvovýrobu, tak jsou ůplně jiné složení, jiné normy, jiné formy atd atd. vím to, protože znám pár lidí co dělají ve firmě kde je vyrábí.

A když mají zakázku na Audi /BMW atd, tak prej masakr lítají tam technici z Audi všechno hlídají, vůbec celé stáčení, lázeň, atd je prej masakr


Mě se libí, jak se tady někdo snaží poradit a někteří jedinci furt budou dokola říkat jak jsou vlastě ty aftermarkety stejny jak origo

proč??
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

10.12 2018 14:35


to sem právě chtěl timto říct.
prostě pro AUDI/BMW/ je sice stejná výrobní linka, ale uplně jiný složení vstupních materialů.
takže když orig. tak koupit v AUDI.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.8. 2010
Příspěvků: 255 | Témat: 67

11.12 2018 13:30


Ahoj
děkuji za rady!
Souhlasím s tím, že kvalita těch originál dílů přímo pro Audi je určitě lepší (viz moje zkušenost s ATE - i když montovaných přímo v Audi servise).
Nicméně cena vyjde 3x víc. Na ATE jsem zanevřel, zkusím nyní ty Brembo (výrobcem Brembo určené náhrady za originál) a dám vědět jak vydrželi, popř jak se chovají a jak brzdí v porovnání s originálem.
Celá sada kotoučů a destiček od Brembo vyjde na 5800 bez DPH...
Originál sadu Audi jsem myslím napočítal něco mezi 15-20k ...
Na tu sadu Audi Competition se mě borec zatím neozval tak to nebudu řešit.
Kdyby byl brzdný účinek (po nějaké době zajetí) opravdu znatelný, dám originály a o zkušenosti se podělím.
Děkuji ale za Váš čas.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 54 | Témat: 2

24.02 2020 13:23


Caute. Tiez musim menit brzdy na C7 BiTDI. Cize, ako tak citam odporucate origos ATE /TRW...

K tym Brembo brzdam. Mal som ich na motorke CBR RR, ale tam to vobec nebrzdilo. Bolo to tym, ze platnicky boli sice Brembo ale strmene origos Tokico...a to spolu vobec nefungovalo. Cize ak Brembo, tak cely brzdovy system a potom to je supa.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10995 | Témat: 89

24.02 2020 13:51


Uz nikdy bych nic nez origo v audi nekupoval. VSE bylo k prdu, kdyz clovek jezdi rychle. Na nejakou fabii htp je to asi jedno...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 54 | Témat: 2

24.02 2020 17:01


Tak bol som v servise. Davaju tam TRW. Co vas stalo komplet zadok / predok kotuce a platnicky v servise?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

24.02 2020 18:19


Dával jsem nedávno na Bitdi komplet ATE přední kotouče + oboje desky. Po zajeti to brzdí luxusně (první výměna za original co tam byly od nova). Zatím 20 tis km, několikrát bržďení z 200+ v DE. Nekdoutí se, nevadnou.
(Pozor, neni ATE jako ATE polské nebrat)

Na druhem stejném autě komplet TRW a účinnost o 20% menší
menší.

Testováno pro zajímavost:

Brembo kotouče + originál destičky - brzdí podobně jak TRW, nekroutí se, kotouč o 30% menší životnost.

Brembo kotouče + desky brembo/textar - účinost 70%, životnost -30% oproti originálu. Do 10tis km zkroucené.
Naposledy upravil honza.biker dne 24.02 2020 20:06, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 54 | Témat: 2

24.02 2020 18:48


honza.biker: a co ta to stalo?
nahoru

sponzor





24.02 2020 18:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

04.03 2020 7:14


Ja mam velkost 340mm , kotuce neviem ale podla audi boli menene u nich a platnicky som menil v novembri za trw alebo textar, neviem uz. A teda vobec to nebrzdi. Vobec to nezvlada z velkych rychlosti a uz vobec nie dobrzdovanie niekolko krat po sebe. Ja chcem vymenit komplet za 357mm.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 478 | Témat: 17

04.03 2020 12:51


Peter daj tam zimmerman vrtane a máš po probleme:-) cenou sú dostupnejsie ale ate su dobre voľba čo sa týka pomer cena/vykon
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email