Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 434 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 431
Uživatelů: 3
Celkem: 434

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 106 | Témat: 25

01.12 2018 20:45


Ahoj všichni.Znamej si chce za půl milionu koupit predokolku v manuálu á6 4g.jezdi dost usporně a rozhoduje se mezi 2.0tdi 140kw a 3.0tdi 150kw kterej je spolehlivější ??
nahoru

sponzor





01.12 2018 20:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 106 | Témat: 25

01.12 2018 20:47


Ještě podotýkám že bude kupovat něco mezi 100-150 tis km najetyma
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

02.12 2018 2:16


3.0
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

02.12 2018 8:38


K cemu mu je A6 bez motoru a prevodovky? To je pak rozumnejsi octavia L&K, nebo Superb.
Ve specifikaci co chce to bude hole bose auto, a jedine co tam bude luxusni bude znak na masce.
Jestli A6, pak 3.0tdi 180kw a vys, samozrejme quttro.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

02.12 2018 10:26


Jednoznacne 3,0d. Spotreba rozdiel je minimalny. Oba budu 8.st multitronic predohraby.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

02.12 2018 10:45


lubomt: on este pisal manual... co jenuz uplna haluz, rovnako ako aj ten multitronic.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 106 | Témat: 25

02.12 2018 10:50


Kluci nezlobte se na mě ale chce to on.Ja sám mám 4.2 ale on jezdí opravdu jak důchodce...doteď jezdil v novych/zanovnich passata hodně a to byly také dvoulitry.Diky za Vaše názory.Pojedu s ním pro trilitra.Ten i znám ale na všech pro které jsem byl dost rachtaji ty napínáky.jedna měla teprve 90 tis a druhá tuším 160...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2012
Příspěvků: 148 | Témat: 24

02.12 2018 10:57


Ja som mal moznosť jazdiť s kazdou motorizáciou v A6 a 3,0biTurbo je paráda a good prevodovka. Vybrať si z 3,0TDI predok a 2,0TDI predok tak si vyberiem 2,0TDI. Ak nejazdís veľa isiel by som do 2,8FSI. V mojom okoli
maju ľudia kvantum Multitronicov v A4,A5,A6 aj A7 a nikto s tym nemal nikdy problem. S Tronik je podľa mna najvacsie zlo. Kúpiť za tolko € jazdenku C7 a potom dať do prevodovky toľko čo kôpiš pekné 4Fko je nič moc...
nahoru

sponzor





02.12 2018 10:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

02.12 2018 11:14


mafioso91: na 4g rachtani napinaku nevadi, je to vlastnost. Na 4f je to problem.
Taky nutno vzit v potaz pozdejsi prodejnost A6 bez quattra. Ale samozrejme jeho volba.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 106 | Témat: 25

02.12 2018 12:11


Jde o to,že má půl miliónu,nechce automat..takze mu asi nic jinýho nezbývá...když to chce...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2017
Příspěvků: 53 | Témat: 2

02.12 2018 12:37


Podle toho co píšeš, nepozná rozdíl mezi 2.0 a 3.0.
Z pohledu servisu bych šel do 2.0.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2012
Příspěvků: 148 | Témat: 24

02.12 2018 12:58


Rolan (02.12 2018 12:37) orig :
Podle toho co píšeš, nepozná rozdíl mezi 2.0 a 3.0.
Z pohledu servisu bych šel do 2.0.


Určite, to je výhoda vozis sa v premiovke a servisujes ako passat alebo superb...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

02.12 2018 14:05


Tak jsem se schvalne dival. Rozumnych 4g je mezi 450-500k hafo. Ale ok, pak nerozumim dotazu o radu, kdyz chce stejne 2.0. Tak at si ho uzije
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 106 | Témat: 25

02.12 2018 14:17


Čemu na tom nerozumis.?Já o tom 2.0 nemám ani paru.Proto jsem se ptal a čekal že mi zde někdo zkušený kdo to vlastní nebo v tom jezdí odpoví jestli je to dobrá nebo špatná volba..cekal jsem odpověd tipu například:"ten dvoulitr neber-je to hodně honeny přes turbo a odchází tam tohle,tohle a tohle..."
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

02.12 2018 14:25


Kamarat mal aj aj a 2,0d by uz nechcel. Vravi, ze spotreba skoro ta ista.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

02.12 2018 14:58


mafioso91: oba motory se muzou fatalne posrat, multitronicy u obou jsou k prdu stejne. Stronic u 3.0 taky zadna vyhra. K honeni ega pred sousedem s Kiu Ceed s vybavou postacuje i 2.0tdi. Vic k tomu nereknu. Zere to stejne, ale 2.0 nejede.
nahoru

sponzor





02.12 2018 14:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

02.12 2018 15:22


Ja jazdim do prace na novom superbe 2.0Tdi (silnejsia verzia 170PS tusim, ze to ma) DSG a auto fajn, spotreba dobra, tah prijemny, ale 3.0tdi Q je ina liga. Naozaj uplne. To sa neda porovnavat.. Pre bezneho sofera bohate postaci aj 2.0tdi ale ako tu uz bolo spomenute radsej by som volil superb s tymto motorom. Alebo passat. Do A6tky lepsie 3.0tdi.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 106 | Témat: 25

02.12 2018 16:15


My asi pojedeme přímo do Audi zentrum v de pro toho 3.0.ma najeto 150 000 a předpokládám že když je to přímo od Audi tak to fungovat nějaký čas bude.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email