Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 464 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 464
Uživatelů: 0
Celkem: 464

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.11. 2018
Příspěvků: 43 | Témat: 14

16.11 2018 21:12


zdravim pred nedavnom som kupil tt mk1 165kw , mam problem stym ze Turbo* zacne poriadne tlacit do sedacky az od cca 2800-3000ot , podla vykonostnych grafov by mal tlacit poriadne uz pri 2200 nevie niekto v com by mohol byt problem ? Turbo* nezerie olej od 3000 ot tlaci pekne nehadye do nudzaku ani nic takeho , vymenil som n75 ventil origo bov plus nejaky regulator tlaku pneumaticky , auto bolo zevraj cipovane no nvm kde konkretne mohol by zato aj zly chiptuning ? pripadne mi ostava uz len nejak regulacia na turbe , lebo fakt ze od tych 2000 fo 3000 tlaci dost maly tlak
nahoru

sponzor





16.11 2018 21:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

17.11 2018 16:59


Co znamena maly tlak? Mas log? Ak bolo chipovane, tak je logicke ze bude tlacit pri 3000 viac ako pri 2200.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.11. 2018
Příspěvků: 43 | Témat: 14

17.11 2018 17:26


No ono ide o to ze najvacia sila mtoora je od 2200-5000 ot aspon tak by to malo byt ten chip neviem kde sa robil kedze auto som kupil a byvaly majitel nevedel kedze to daval este ten pred nim robit , len pocitivo sa mi zda ze ma pri tych otackach 2000-2800 pomaly nabeh turba alebo dava mensi tlak ako by malo , a nvm ci by to bolo tym ze viac taha v 3000 a v 2200 takto jak teraz lebo akonahle prejde 3000 otacok zacne pekne tahat a tlacit do sedaky aj je pocut pekne ako tlaci , ale do 3000 ot ziadny taky zatah ani do sedacky to nezatlaci ako v tych 3000 neviem ako to ma tlacit original no ekdze to neviem porovnat , motor ziadnu chybu neykazoval ked to bolo na diagnostike tak nvm no kebyze je pokazena banka na turbe regulacia mohlo by to toot robit ? alebo to je proste tak mozno nadstavene a len sa mi to zda
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

17.11 2018 20:17


Regulaciou to nebude, je tam obtok.. Benzin potrebuje otacky, nie je to TDI*-cko. Nalogovat Turbo* na 3. kvalte do tiahleho kopca od nejakych 1500 rpm
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.10. 2018
Příspěvků: 26 | Témat: 16777214

18.11 2018 0:00


Veck0 (17.11 2018 17:26) orig :
No ono ide o to ze najvacia sila mtoora je od 2200-5000 ot aspon tak by to malo byt... alebo to je proste tak mozno nadstavene a len sa mi to zda

Nevylučoval bych, že se ti to jenom zdá. Ty grafy závislosti točivého momentu na otáčkách jsou dělané v ustáleném stavu a nezobrazují přechodové jevy při změnách. Když sešlápneš plyn, tak Turbo* pořádně zabere až za chvíli - potřebuje se víc roztočit a nahustit sací trakt - a to holt nějakou chvíli trvá, obzvlášť při nízkých otáčkách. Anglicky se tomu zpoždění říká turbocharger lag (nebo zkráceně Turbo* lag). No a při reálné jízdě za tu chvíli (řádově sekundu) auto zrychlí, stoupnou ti otáčky a tobě se to pak jeví, jako by Turbo* zabralo až při větších otáčkách.
Dneska jsem si schválně dával pozor, jak se chová moje zimní auto (ne Audina) s motorem 2,3 l Turbo* benzín (260 hp). Taky by mělo mít plný točivý moment od 2200 rpm. Do mírného kopce, na trojku, 2000 rpm - plyn na podlahu - celkem mírná reakce, a za necelou vteřinu 2800 rpm a pak to ale opravdu zabralo.

Normálně jsem si toho jevu nějak moc nevšímal, už jsem měl chování toho motoru v krvi. Ale přes léto jsem teď jezdil s 3,2 VR6 a když jsem teď zase přesedl na to Turbo*, tak ten rozdíl v síle a rychlosti reakce je markantní. Najednou mi Turbo* motor připadá “gumový”.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.11. 2018
Příspěvků: 43 | Témat: 14

18.11 2018 2:52


Aha tak dik za tieto postrehy , lebo fakt ze by to malo byt nejako dosrane som si ani moc nechcel pripustit kedze som menil n75,original bov a este jeden regulacny nejaky pneumaticky ventil a skoro zaidny rozdiel a hadice vyzeraju byt oki menil som podtlaky nejake a rozdiel ziadny a tyxm ze Turbo* od tych 2800 taha jak besne asi PTM* nebude Turbo* ko kedze ani nezerie olej nepiska ani nic podobne , a ked si to tak spetne zoberem tak ono aj ked pridam v tych 2000 otackach len tak slabo tak pocut ako Turbo* tlaci a PTM* spet odfukne do sania cize tlacit tlaci ale asi na ten najvacsi toc moment fakt potrebuje poriadne natlakovat a nejde to len tak bleskovo ,akurat teda nvm preco to tak udavaju no ze to ma od 2200 , a este ktomu tym ze to je chipnute aj ekd nvm kde aky kvalitny cip tak by mozno toc moment mal ist este trosku nizsie ale asi teda to bude tym ako vravite ze sa mi to len zda , akurat jedna otazka este lebo tomu moc nerozumiem aky je teda rozdiel v tej regualcii ze je obtokova co sa tym mysli ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

18.11 2018 10:23


Audi tt 165kw ma Turbo* k04 a tlaci v serii maximalne 0.9 baru. Tento tlak dokaze Turbo* vyvinut od tresnem 2500- 5500 otacok. Co sa robi pri chipovani je to, ze sa zdvihne poziadavka na maximalny tlak turba = riadiaca jednotka pozaduje nie 0.9 ale dajme tomu 1.3 baru. Aby si dosiahol pozadovany tlak tak potrebujes najprv Turbo* roztocit na urcite otacky. Povacsine pri 3000 otackach uz je Turbo* schopne davat maximalny tlak. Preto sa ti zda ze pri 3000 tlaci viac, pretoze naozaj tlaci viac Zaroven vsak nedokazes spravit to aby Turbo* tlacilo 1.5 baru pri 2000 otackach (pri tom istom turbe) , pretoze to fyzikalne nie je mozne.

Vsetky tieto blbe chipy a ludia co to chipuju vyzenu tlak turba na max pri 3000 a potom postupne tlak klesa, pretoze Turbo* nedokaze udrzat 1.5 baru pri 6500 otackach. Ma svoju ucinnost a dostat do motoru 1.5 baru pri 3000 otackach vyzaduje omnoho menej vzduchu ako 1.5 baru pri 6500.. Takze mas tam chip. Byt tebou nalogujem si kolko to tlaci a spravim si predstavu o tom chipe.. Pretoze ak to mas nachipovane tak, ze pri 3000 tlaci 1.6 baru tak sa priprav ze do 20 000km budes menit aj spojku aj Turbo*.

Inak k chipovaniu motora 1.8T je dnes uz tona informacii a tak ked trochu postudujes tak si to nachipujes aj sam a omnoho lepsie ako to robia bezni patlali, ktori sa prehlasuju za odbornikov. Ja som si chipol sam a som mega spokojny. A mapu si mozem upravit podla chuti a nalady A popri tom ako si to nastudujes a naucis sa tak zistis aj viac o tom ako funguje motor,Turbo* atd..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.11. 2018
Příspěvků: 43 | Témat: 14

18.11 2018 12:56


Oki diky za postreh viem ze tutbo nemoze tlacit rovnako pri inych otackach len mi to tak dako neslo do hlavy ze naco PTM* pisu 2200 skor to asi myslia ze vtedy zacina tlackt a vrchol ma samozrejme niekde inde a pretoze tak je taky ranatny rozdiel pri tych 3000 tak sa mi zda ze to dvtedy netlaci , to ze na diesloch tlaci uz od 1800 je samozrejme v diesle su ine tlaky to ani neporovnavam takze diky za postrehy co sa chipu tyka no zial majitel absolutne nevedel kto to kde robil , takze akonahla objednam a namontujrm doenpipe s katom pojde to na normalny cip do profituningu alebo tak nieco kvalitne tak dik chalani pomohli ste mi
nahoru

sponzor





18.11 2018 12:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email