Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 516 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 514
Uživatelů: 2
Celkem: 516

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Termostat
tagy:
AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

04.07 2009 10:33


nasiel som min 82 od Febi.ale origo tam ma bit 87.a to si v audi urcite navicucali s prsta.tiez skusali termostati s roznimy otvaracimi teplotami,a uznali ze 87 je najlepsi.nevidim dovod tam davat nejaku 80.jedna mala rada.ak sa ti zda ze motor ma pri 90 moc tepla tak mu ten termostat jednoducho vyber.len nechcem potom vidiet tu spotrebu.cim chladnejsi motor tym vacsia spotreba.
nahoru

sponzor





04.07 2009 10:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

06.07 2009 20:19


hej ale v audi TT cko nenavrhovali na slalom ani na sprintovanie takze preto chcem tam mat jazdim na 100-105teplotu a to zdrave nieje v zatazi preto zhanam taketo veci a 80stupnou je prevadzkova teplota motora takze tam ziadna nadspotreba nehrozi pod ma ine udaje pre cidla ale este ani tam nehrozi ina spotreba to jedine v pripade ze ti zapne sytic ale ten zapina max do cca 60stupnou neviem to mam iba z hlavy ten udaj treba ho brat z rezervou
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

08.07 2009 19:48


mne sa tiez teplota drzala okolo 102.mal som v haji termostat.skusal si ten tvoj prevarit v hrnci?pri akej teplote ti asi otvara.lebo ked som prevaril ten moj stary,otvaral az ked sa my voda v hrnci varila,a otvoril sa tak na 2mm.novy som prevaril hned ako som ho kupil a otvarat zacal este pred varenim vody,a pri vivareni sa mi otvoril tak na 1cm.a 2mm a 1cm je strasny rozdiel.ak si termik nemarel skus aj tuto moznost.nechce sa mi verit ze termik 87 by nestihal chladit aj pri max. zatazi.pretoze mne to chladi perfektne.skor sa to prehrieva pri pomalej jazde v meste.alebo ci nemas zaneseny chladic?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

08.07 2009 20:34


plna zataz je umna jazda na motokarovej drahe alebo na slslome max trojka na chvilu inak jednotka a dvojka obmedzovac po cca 5min takze dostane chudak no, no nestiha proste ale inak aj termospinac ma druhu rychlost cca 102stupnou ale na tie ucely to je umna strasne vela potrebujem drzat teplotu v max zatazi okolo 97stupnou inak to je uz nichtgood... termostat funguje good chladic je OK vsetko je ok termospinac som uz dal na nizku teplotu...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

17.07 2009 22:24


takze cislo qth100k je od QH vyrobcu na 82stupnou ak by niekto hladal
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

19.07 2009 7:40


som ti vravel ze 80 nenajdes,ze min 82.a co ako sa ti teraz hreje?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

19.07 2009 14:20


tazko povedat v normalnej prevadzke to bolo OK aj s OE takze to uvidim iba pri zatazi ci je zmena no dufamjme ze bude PS rucicka ti ukazuje stale 90C aj pri 86 aj pri 98 ale ja mam PC pripojene stale takze tam su realne hodnoty no tie su zaujimave ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

19.07 2009 20:34


GGTT:
tazko povedat v normalnej prevadzke to bolo OK aj s OE takze to uvidim iba pri zatazi ci je zmena no dufamjme ze bude PS rucicka ti ukazuje stale 90C aj pri 86 aj pri 98 ale ja mam PC pripojene stale takze tam su realne hodnoty no tie su zaujimave ...



hadam to bude lepsie.ja som mal tiez napojeny pc ale mne to ukazovalo normalne.ked mam 89 tak sa drzi ani nie 1mm pred 90 a ked mam 95,tak proste ukazuje na budikoch 95,ked 100 tak ukazuje 100.mozno mas v haji cidlo ked ti presne neukazuje.skus si premerat odpori.ja mam hranatu zasuvku a odpor 95 a 190 ohm.ak mas cidlo s okruhlou zasuvkou tak 100 a 202 ohm.tieto odpori by si mal dosiahnut pri 100stupnoch.tie odpori som nasiel na autokelly.ked som vyvaril to moje na 1.obvode som mal odchylku 3 ohm a na 2.obvode 2ohm.
nahoru

sponzor





19.07 2009 20:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

20.07 2009 0:13


vsetko funguje OK ... ale dik ake mas auto lebo aj v climatroniku ked navolis teplotu motora digitalne tak tam ukazuje stale 90c
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

22.07 2009 17:42


ja mam a3 1.8t agu ale ja asi klimatronik urcite nemam.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

21.10 2014 19:04


Nazdar, chcem sa opýtať, či treba vypustenú chladiacu sústavu plniť pod tlakom alebo sa môže naplniť len naliatím cez vyrovnávaciu nádržku? V else sa uvádza plnenie s nejakým tlakovým zariadením, tak sa kvôli tomu schválne pýtam. Díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

26.10 2014 16:11


Tak po výmene odpovedám, že netreba.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email