Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 362 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 357
Uživatelů: 5
Celkem: 362

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.10. 2018
Příspěvků: 3 | Témat: 1

21.10 2018 21:10


Zdravím, rád bych poprosil zkušenější s radou ohledně nákupu ojeté Audi S6 (C6). Přestože nejsem fanda značky (osobně preferuji spíše BMW, které mi obecně více vyhovuje), díky rozrůstání rodiny hledám co největší kombi (SUV nechci...). Podmínkou je benzín a minimálně osmiválec, ideálně vhodný pro provoz na LPG. Jelikož BMW 550i je velmi málo, rozšířil jsem okruh hledání a jako druhá zajímavá varianta se jeví právě S6. Samozřejmě mě hodně láká motor, ale určitě bych auto nechtěl koupit "za každou cenu" jen kvůli V10. Rád bych pořídil auto obecně kvalitní a na svůj věk spolehlivé. Nečekám však, že 10 a více let staré auto s původní cenou často kolem 3 000 000 Kč bude provozovatelné za stejné náklady, jako Octavie.

Jsou vůbec někde informace o ojetých S6? Na co si dát pozor, jestli do toho vůbec jít, nebo to za to nestojí? Jaké specifika čekat u V10?
nahoru

sponzor





21.10 2018 21:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

21.10 2018 21:20


Lpg do v10 = motor smrt
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

22.10 2018 9:49


Z kombinacie - borec co hlada V10 a LPG idem vzdy do kolien. Poviem ti tajomstvo,ludia ktori si V10 kupuju maju taky cashflow ze nejakych 1000 ecok mesacne hore dole (na PHM) ich nijako nerozhadze. Co ale nie je tvoja kategoria podla vsetkeho, takze odporucil by som ostat pri 1.2Tsi - v Rapidke to ide pekne
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

22.10 2018 9:57


LPG do toho motoru je absolutní nesmysl. Kvalitní instalatér plynu ti to řekne taky, Lojza z JZD to tam klidně namontuje a pak začne ta pravá sranda, která během maximálně pár desítek tísíc skončí výměnou motoru.
Na co si dát hlavně pozor? Vířivé klapky nebo jak se ten nesmysl jmenuje, kardan nesmí cvakat nebo cinkat a motor nesmí žrát olej. Zbytek je klasika jako u A6.
IMHO pro rodinu je to docela nesmysl, protože to má dost nepohodlný podvozek, jako druhý auto klidně, ale jinak je ta jízda na našich silnicích celkem utrpení a děti většinou moc neocení, že jde zatáčka projet 160 místo 60. To je lepší najít A6 Avant 4.2 V8 MPI se vzduchovým podvozkem, tam ten plyn půjde i zamontovat. Bez montáže plynu pak klidně 4.2 FSI nebo Allroad 4.2 FSI. Ani jednoho se moc neprodává, ale většinou se vybrat dá, ale spíš v Německu a Rakousku.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

22.10 2018 11:16


Mr. Death (22.10 2018 9:57) orig:
To je lepší najít A6 Avant 4.2 V8 MPI* se vzduchovým podvozkem, tam ten plyn půjde i zamontovat.

Nelze nez podepsat Pokud vicevalec a LPG, pak tu C6 4.2MPI (idealne na vzduchu) nebo E61 s N62 Kazdopadne ta E61 rozhodne neni
riderhenry (21.10 2018 21:10) orig:
co největší kombi
Ve skutecnosti ma ten kufr celkem malickej a uvnitr je e60/61 o tridu mensi nez C6.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

22.10 2018 11:31


Ahoj zavolej mi na 736759466, mame k prodeji jednu s6 avant
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.10. 2018
Příspěvků: 3 | Témat: 1

22.10 2018 13:12


Díky za zhodnocení mé finanční situace. Myslím, že jsem napsal vcelku jasně, že neočekávám od auta levný provoz, ani nejsem zvyklý na autech šetřit a v současné době provozuji auto se spotřebou 12 litrů Vervy 100. Na druhou stranu, když je motor pro zástavbu LPG vhodný a bomba se dá umístit místo rezervy, tak proč neušetřit peníze, které se dají použít jinak, kdyby tím nic (kromě dojezdu) netrpělo? Což je případ E61 s N62 motorem (a možná A6 4.2 MPI?).

Dokázal by ještě někdo obecně zhodnotit rozdíly mezi "obyčejnou" A6 a S6? Jsem zvyklý, že u M divize člověk kupuje auto s provozními náklady násobně vyššími, než je tomu u "civilních" verzí stejného module (napříkald 335i vs. M3 apod.). Vím, že to není pořád RS6, ale raději se ptám.

Vím, že A6 je oproti 5er obrovská, prostor pro mě není zase až tak zásadní. Do 5er bychom se nějak poskládali, prostor navíc u A6 by byl spíš příjemným bonusem.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

22.10 2018 13:40


Já bych ty náklady odhadl tak na dvoj až trojnásobek. Spousta dílů včetně karoserie není stejných jako u A6, spousta jich existuje pouze v originálu, to je asi nejhorší.
Navíc narazíš na obrovský problém, kde to servisovat, málokdo to umí a problém to může být i v autorizácích.
Za mě kup A6 Allorad 4.2, sice to nepůjde dát do plynu, ale bude to parádní svezení, nebude to jako S6, nebude to mít zvuk jako S6, ale pořád to bude pěkný auto s příjemným zátahem. Navíc to bude mít velice pohodlný podvozek, který jde snížit i tak, aby auto celkem dobře sedělo v zatáčkách. Mám předchozí generaci S6 a Allroada, proto ti to radím. Vím jak dokáže být S6 "příjemná" na našich rozmrdaných silnicích.
nahoru

sponzor





22.10 2018 13:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

22.10 2018 15:23


riderhenry (22.10 2018 13:12) orig:
Na druhou stranu, když je motor pro zástavbu LPG* vhodný a bomba se dá umístit místo rezervy, tak proč neušetřit peníze

Jenze S6 (C6) je FSi, to vubec nema smysl plynovat. U ty C6 ti zbyva leda to 4.2 MPI, ktere tusim koncilo s faceliftem a bylo nahrazeno 4.2FSI. Sehnat peknou C6 Avant 4.2MPI je podle me mnohem tezsi nez sehnat E61 545i nebo 550i. Uz kvuli tomu, ze u E61 nejsi limitovan rokem. N62 se delal pro vsechny rocniky E61, ale u A6 (V8) presli z MPI na FSI celkem brzo
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

22.10 2018 15:50


Ty MPI jdou sehnat v letech 2005 a 2006, Avanty asi jenom 2006. Je jich docela málo, ale sehnat jdou. Navíc je to V8, takže to má vždycky pěknou výbavu, i když těch se vzduchem, webastem a podobně taky moc není...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.10. 2018
Příspěvků: 3 | Témat: 1

22.10 2018 16:40


Itchy (22.10 2018 15:23) orig :

Jenze S6 (C6) je FSi, to vubec nema smysl plynovat. U ty C6 ti zbyva leda to 4.2 MPI, ktere tusim koncilo s faceliftem a bylo nahrazeno 4.2FSI. Sehnat peknou C6 Avant 4.2MPI je podle me mnohem tezsi nez sehnat E61 545i nebo 550i. Uz kvuli tomu, ze u E61 nejsi limitovan rokem. N62 se delal pro vsechny rocniky E61, ale u A6 (V8) presli z MPI na FSI celkem brzo


Já LPG v kombinaci s FSI neobhajuji, za mě to bylo myšleno obecně, proč někdo může chtít velkoobjemový motor s LPG. FSI bych neplynoval, stejně jako jiné přímovstřikové motory (N53B30 apod.). Popravdě jsem si neuvědomil, že V10 v S6 už je taky přímovstřik, jinak bych LPG nezmiňoval vůbec.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

22.10 2018 17:26


Osobne mam to auto sice v s8 ale za 3 roky ani jedna starost nejaky drobnosti ale nic extra umi to auto bejt zlate ale taky i dost potrapit
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email