Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 256 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 255
Uživatelů: 1
Celkem: 256

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.1. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 4

08.10 2018 19:48


zdarec, v nejbližší době mám v plánu si instalovat teplovzdušné nezávislé topení do audi a4 B7 2. TDI*.
Chci ho dát do motorového prostoru pod nádobu chladící kapaliny, je tam poměrně dost místa a vejde se tam bez problému. Zapojení přívodu paliva a elektřiny mám vymyšlené.
Zajímalo by mě jak vyřešit napojení té trubice odkud pojede ten teplý vzduch, respektive na co ho ti mechanici například u webasta napojují. Jestli musí vytvořit novou díru někde u hadic výměníku a protáhnout tu hadici až do interiéru a nebo to připojí někde za kabinový filtr.
Popřípadně, má někdo s tou instalací zkušenosti ?

Pro představu obrázek



https://static.carthrottle.com/workspace/uploads/c [zkrácená url]

díky
nahoru

sponzor





08.10 2018 19:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

08.10 2018 20:09


Copak na wisch je plno horkovzdusnejch topeni ze te to nahlodalo? Nevim nebyla by lepsi vodni varianta?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.1. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 4

08.10 2018 21:15


Jak píšeš, blíží se zima a ta představa vyhřátého vozidla je lákavá. Pochopitelně za to nechci někomu dávat 30 tisic.
Nad teplovodnim jsem taky přemýšlel , celou instalaci by to ulehčilo, avšak chci teplovzdušné z důvodu vysokého topného výkonu , nízké spotřeby jak paliva, tak elektřiny a v neposlední řadě , tichého provozu.
I kdyz jsem nechtěl zasahovat trvale do Karoserie*, tak budu muset asi rozebrat palubovku a vytvořit novou cestu pro tu rouru z toho topení, nic lepšího jak to napojit mě nenapadá ..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

08.10 2018 22:03


No teplovzdusne urcite nebude mat nizku spotrebu elektriny, kedze predpokladam, ze vzduch prechadza horucimi spiralami, ktore sa zahrievaju na zaklade odporoveho drôtu, teda akoby skratu
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

08.10 2018 22:11


lubomt: Ma na mysli bufika ale horkovzdusnyho. Tudiz zadny spiraly ale pouze bezici ventilator a palivovy cerpadlo.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

08.10 2018 22:40


Aha. Ok
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

13.10 2018 12:35


Neni to uplne odpoved na tvuj dotaz, ale co dalkovej start? Bufik je sice bufik, ale dalkovej start vyjde (aspon myslim) levneji a bude asi snazší i jeho realizace. Vim že se doporučuje nastartovat a hned vyjet, nenechavat motor běžet na miste..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

13.10 2018 17:29


Ladin: cele usa fici na dalkovem startu uplne v poho. Pokud mas dalkove od vozu mas skoro vzdy i dalkovej start..
nahoru

sponzor





13.10 2018 17:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

15.10 2018 12:38


Já na něm sám zejména v mrazech také fičím. I přestože mám v podvědomí různé, nevím jak moc opodstatněné, odborné rady typu: neohřívat motor během na místě, ale co nejdříve po nastartování vyjet.
Mám v zimě v mrazech vyzkoušeno, že stačí relativně málo, je znát i pouhých 3 - 5 minut bežícího předem nastartovaného motoru (rychleji to topí, již fouká vlažný vzduch, zpravidla není nutno škrabat skla, popř. to jde velmi snadno), samozřejmě není v autě po pěti minutách sauna, ale je tam lépe než venku a pokud máme vyhřívané sedačky (škoda že ne i volant), tak je to opravdu rozdíl oproti tomu, než když předem nenastartuji.
To co má na mysli gussephe, tak jestli to chápu dobře, tak to "jen" ohřívá interiér foukáním ohřátého vzduchu, nezatracuji to, je to rozhodně lepší než nic, ale lepší řešení podle mně je, když ohříváme vodu (resp. chl. kapalinu v okruhu) ať už motorem v chodu nebo nějakým bufíkem, díky čemuž vozidlové topení okamžitě topí a ohříváme i blok motoru.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.1. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 4

15.10 2018 17:45


Díky za zajímavý tip, každopádně už jsem o tom slyšel a byl jsem hodně skeptický, jakou to bude mít účinnost vyhřátí interiéru. Takhle znám to z práce, kdy v zimě nastartujem studené TDI** a prakticky trvá velmi dlouho, než se voda ohřeje při volnoběhu..
Na druhou stranu mám v autě elektrický předehřívač, který by cosi mohl pomoci a s kombinací el. vyhřevu sedaček, by to nemuselo být úplně k zahození..
Ovšem nejvíc by mi vyhovovalo ten teplovzdušný bufík.
Nenapsal jsem jednu důležitou věc, já v tom autě v zimě někdy spávám, když jdu do hor na pochody, a topit motorem celou noc nechci, i když jsem slyšel, že někteří blázni to tak dělají.

Jinak co se týče toho dálkového startu, tak pro auta s manuálem je to podle mě blbost instalovat. To bych musel vždy nechat neutrál a spoléhat na ruční brzdu a té moc příznivcem nejsu. (Parkování ve svahu, prasknutí lanka ručky apod..)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

15.10 2018 18:16


Horkovzdusny topeni ma vyhodu velice rychleho ohrati kabiny nizsi spotrebu elekriky ale budes muset vyrobit otvory do kabiny kudy to bude potom foukat dovnitr. Tim si akorat zvysis hlucnost behem jizdy. Napojeni na vstup do topeni neni vhodny z duvodu klapky pro vitrni a venkovni nasavani vzduchu. Dalsi napojeni za touto klapkou je taky nesmysl tim se potom znefunkcni tato klapka cerstveho vzduchu a bude se i pri zavreni nasavat vzduch pres to nezavysle topeni.
U teplovodniho je spotreba energie mnohem vetsi a trva dlouho nez ohreje vodu a cely topeni vcetne vydechu z topeni. Nesporne jeho vyhoda spociva v tom ze predehreje motor ktery lepe chyta a nema potom takou spotrebu. Druha vyhoda je kdyz bezi spolecne s nastartovanym motorem ohrati motoru i interieru je vyrazne rychlejsi.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

16.10 2018 6:33


No mam kdyztak na pridej b5wsc teplovodni...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

16.10 2018 23:50


gussephe: souhlas, tve argumenty davaji smysl
dalkovej start je dobrej pro predehrati motoru + kabiny pred jizdou a zejmena u benzinoveho motoru. Pro tvuj ucel pouziti az tak moc ne.
Jinak pouzivani rucni me nikterak neomezuje, parkuji vetsinou na rovine, takze ji davam na prvni zoubek, zpravidla vyuzivam i dalsi funkci (krom startu) a to dochlazovani turba, tzn. ze odchazim a motor jeste nastaveny cas bezi.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email