Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 125 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xtrancer
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 410
Online návštěvníků
Návštěvníků: 123
Uživatelů: 2
Celkem: 125

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.05 2009 22:38


Kratz:
Zkoušet na dvojku sešlápnout plyn na podlahu? To bych asi neudržel na silnici
nahoru

sponzor





17.05 2009 22:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

17.05 2009 22:46


Važený ono to chce sa zviesť v dvaapolke trebars aj 110 kilowat,ale v takej kurva čo ide ako má a potom tliachať o turboefektoch ,turbodierach a že to neťahá .....
a ak niekto píše ,že benál to a hento a diesel chrochtí ty somár
diesel asi nikdy nepojde ako benál.

Skús si uvedomiť fakt,že pred pár rokmi mal trojliter D 70 koní a zdalo sa nám to ako zázrak .......
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

17.05 2009 22:47


root:
Kratz:
Zkoušet na dvojku sešlápnout plyn na podlahu? To bych asi neudržel na silnici

To chce se to nejdřív naučit někde na letišti
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

17.05 2009 22:48


Téma příspěvku:
Výměna motoru 2,5 TDI* za 1,9 TDI* v A6 r.v. 2001
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

17.05 2009 22:48


root:
Kratz:
Zkoušet na dvojku sešlápnout plyn na podlahu? To bych asi neudržel na silnici


To si taký mantavý šofer či čo ????

Jediné ospravedlnenie je ak máš viac ako 500 koní.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

17.05 2009 22:50


deejayvenca:
Téma příspěvku:
Výměna motoru 2,5 TDI* za 1,9 TDI* v A6 r.v. 2001


Podla mňa -totálna kravina .
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.05 2009 22:51


MUFTY:
Tak jasné, já mám ještě mokrý razítko na papírech
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

17.05 2009 22:57


root:
MUFTY:
Tak jasné, já mám ještě mokrý razítko na papírech


Sem si to hneď mysleul :--)))))
nahoru

sponzor





17.05 2009 22:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

17.05 2009 22:57


Knightey-:
Mno tak to nevim co mate za ty 2.5TDicka
Mne to jede fakt velmi pekne a to temer od 1200ot.



To by mě teda zajímalo, co ti v těch 1200 otáčkách tak pěkně táhne, pač Turbo* v tu chvíli netlačí a bez turba jede 2,5 jak stará lemra...


deejayvenca:

Taky mě to trošku sralo než sem se s tim naučil.. na dvojku je to v nízkých otáčkách tudíž bez síly a dávat jedničku je totálni kravina, takže šlápnout plyn, čekat a kochat se v zrcátku černým obláčkem. biglaugh


To je právě chyba. Mluvím o situaci, kdy dojiždíš k nepřehledné křižovatce, kde dáváš přednost... Stojíš na spojce, máš tam dvojku, dobržďuješ, aby ses podíval - skoro zastavuješ. Nic tam nejede a protože máš ještě trochu rychlosti tak pustíš spojku a rychle plyn abys vypálil dopředu.

Tohle jde s 2.8 nebo jakýmkoliv větším atmosferickým benzínem. U 2,5 tam musíš vrazit jedničku, když už skoro stojíš, pač když to neuděláš, prošouráš se křižovatkou jak velorex, i když máš plyn na podlaze... Rozjiždět se na dvojku z volnoběhu prostě trvá věčnost, proto tam je ta "kamionová" jednička.

trupsy9:

proto to chce Tiptronic*-ten s tím problém nemá mdrbig


No jasně, ten tam tu chvíli kopne jedničku sám, tak s tím nemáš práci...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

17.05 2009 22:57


Na Srazu postavíme naše fára na jednu čáru a pak se budem dohadovat komu to víc jede. tady to nemá smysl. ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

17.05 2009 23:00


Kratz: hold se tam ta jednička dát musí když chce člověk vypálit, nebo se musí dvojka trochu poškádlit přes spojku je to trochu naprd nu ... Btw. zrovna sem koukal na Imprezy WRX na sautu.cz, asi změnim web nééééééééé.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

17.05 2009 23:01


deejayvenca:
Na Srazu postavíme naše fára na jednu čáru a pak se budem dohadovat komu to víc jede. tady to nemá smysl. ne?


Avatar to už predviedol bolo tu nikde aj video ako sfúkol s chrochtákom s turbodierami a lenivým motorom čo trochu ťahá len v úzkom spekre otáčok ten bezporuchový tichučký a pritom výkonný benál............
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

17.05 2009 23:06


MUFTY: Krásně ironicky řečeno docela rád bych to vídeo viděl konkrétně s jakým bezporuchovým tichučkým a pritom výkonným benálem závodil?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

17.05 2009 23:06


deejayvenca:
Kratz: hold se tam ta jednička dát musí když chce člověk vypálit, nebo se musí dvojka trochu poškádlit přes spojku je to trochu naprd nu


Jj, bez jedničky to nejde. Přes spojku to nedělám, nemám chuť jí měnit...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

17.05 2009 23:06


Kratz:


No jasně, ten tam tu chvíli kopne jedničku sám, tak s tím nemáš práci...


Trepeš uplné nezmysly to auto ide uplne od spodu velmi slušne a ak potrbujem prejsť tu križovatku o ktorej ty stále snívaš tak ho trocha popoženem cez spojku a vystrelím ako z dela aj na dvojku. Odvez sa raz v poriadnej dvaapolke a potom fantazíruj.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

17.05 2009 23:07


Kratz: nemyslel sem zas dát motor do omezovače a rozjíždět se přes spojku ale je blbý mít tam 1000 ot a plyn na podlaze. chjo, na to měli myslet pánové ingenýři
nahoru

sponzor





17.05 2009 23:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

17.05 2009 23:08


Mufty, Kratz: hoši to je právě to ono.... :-/
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.05 2009 23:09


deejayvenca:

Můžeš se podívat tady:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Ano nachipované a do ruda vytočené 2.5TDi doopravdy vezme stařičký 2.8 (128kW) asi .... hmm ... o jednu délku. Jsem konsternován
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

17.05 2009 23:12


root: kde čteš že je nachipovaná? tohle je pěkně neobjektivní video.... neni ubec vidět start ani konec.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.05 2009 23:15


deejayvenca:
Měl to chipnuté, nevím jestli už tady na tom videu, ale pak rozhodně ano. Měl tam AKEčko takže 132kW v základu vs. 128kW atmosféra.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

17.05 2009 23:18


TO nic nemění na tom že to video neni celý jenom nějaký dvě šmouhy co prolítly kolem kamery.. nechci se přít. vim že 2.5TDI je lenoch. proto mě zajímá to srovnání
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

17.05 2009 23:19


root:
deejayvenca:
Měl to chipnuté, nevím jestli už tady na tom videu, ale pak rozhodně ano. Měl tam AKEčko takže 132kW v základu vs. 128kW atmosféra.


Neviem o čo ti ide ale staváš sa do pozície totálneho laika ,ak to nechápeš o to horšie..........

Je predsa užasné aký skok vo vývoji urobili Dieselove motory o toto tu ide,veď tebe ho nikto nenúti .
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.05 2009 23:20


deejayvenca:
Věřím tomu, že to jede pěkně. Pokud je ten motor v pořádku, tak zas takový lenoch to není. Myslím, že Kratz ještě teprav hledá optimální provozní režim, přejít z benzínu asi chvilku trvá
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

17.05 2009 23:20


MUFTY:


Trepeš uplné nezmysly to auto ide uplne od spodu velmi slušne a ak potrbujem prejsť tu križovatku o ktorej ty stále snívaš tak ho trocha popoženem cez spojku a vystrelím ako z dela aj na dvojku. Odvez sa raz v poriadnej dvaapolke a potom fantazíruj.


No jen ho popoháněj přes spojku, auto přímo hýká blahem, jak se mu to líbí... Komiku.

root:

Ano nachipované a do ruda vytočené 2.5TDi doopravdy vezme stařičký 2.8 (128kW) asi .... hmm ... o jednu délku. Jsem konsternován biglaugh


Asi tak. Dodám že měl blok, vstřiky a Turbo* ze 132 kw verze a k tomu chip od Reeshy. Dohromady přes 200 PS... A zdolá o fous stařičkou osmdesátku...
nahoru

sponzor





17.05 2009 23:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

17.05 2009 23:25


MUFTY:


Neviem o čo ti ide ale staváš sa do pozície totálneho laika ,ak to nechápeš o to horšie..........

Je predsa užasné aký skok vo vývoji urobili Dieselove motory o toto tu ide,veď tebe ho nikto nenúti .


Problém je ten, že ty ani já nemáme moderní sofistikovaný dieslový motor, ale nepovedenýho chrochtu, který je konstrukčně starý nějakých 12 let...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

17.05 2009 23:36


A když jste začali s těma sprintama....

0-100 km/h

A6 2.8 Q 142 kW - 8 s
A6 2.5 TDI* Q 110 kW - 9,9 s

A6 3.0 Q 162 kW - 7,6 s
A6 2.5 TDI* Q 132 Kw - 8,9 s

Aby bylo jasno, já neříkám, že 2,5 TDI* nejede. Ale na sprinty to fakt není dobrý motor...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

17.05 2009 23:48


Kratz: kdyz uz takhle do detailu, tak by to chtelo stejny objemy a vykony motoru aby to bylo presne objetivni
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.05 2009 23:51


Knightey-:
Problém je v tom, že TurboRopa vs. TurboBenzím o stejném objemu je docela nudné srovnání, neb výsledek je jasný

Vtip je v tom, že se na to Turbo* jaksi zapomíná. Jak by asi dopadlo srovnání objemově menší 1.8T vs. 1.9TDi?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

18.05 2009 0:07


Knightey-:
Kratz: kdyz uz takhle do detailu, tak by to chtelo stejny objemy a vykony motoru aby to bylo presne objetivni


To jde ale dost težko. Pokud bude mít benzín a diesel stejný objem, težko budou mít stejné parametry. Krom toho by měl diesel oproti benzínový atmosféře tu výhodu, že má Turbo*...

Ty čísla jsem tu napsal jen kvůli tomu sprintu, který sem linkoval Mufty. 2,5 z jeho příspěvků vyznívala skoro jako sportovní motor, který srovnatelným benzínům nakope zadky. Ale vem to čert...

2,5 je tu od toho aby šetřila peníze (což se jí upřímně řečeno leckdy moc nedaří)... Každpádně nabízí slušnou dynamiku s docela přijatelnou spotřebou. Na nějakou sportovní jízdu to ale není... Rychlou třeba jo, ale sportovní určitě ne.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

18.05 2009 0:15


root: To je pravda
ale zase 1.8T vs 1.9TDi, ktere bude nachipovano na 110KW stejne jako 1.8T, tak si nemyslim, ze tam bude markantni rozdil
Neb jsem mel mel hafo 1.9TDicek a ne ze by ty 1.8T teda jeli. Kazdopadne se nezastavam naftaka. Proste ma sve mouchy a ne male. Ale to temer kazdej motor.
Jen mi proste nejde do hlavy, kdyz uz neco vymyslel (trebas motor) kterej je uz trochu vychytanej a udelal novou radu a je to vsechno zase na howno? Viz ty 1.9TDicka od AFNka, to byly paradni motory, pak prisli s PDckama a jde to do kytek.
To same u 2.5TDi. U R5 neznicitelne motory temer a u V6 motory da se rict na pitchu. To mi proste nejde do hlavy. Proc jen neco nevylepsujou co funguje tak jak ma? A poserou to na plny care?
Jinak co jsem jel v ty A8 3.7 Q TT, tak to byla nuda. Clovek to musel hooodne tocit aby tam bylo neco znat a na to kolik to ma KW, proste....
Bud mi ta moje 2.5TDi fakt jede a nebo jsem proste zvyklej na ten kroutak a ostatni motory se mi zdaj mrtvy. I ted co jsme menili 2.5TD v Oplu Omega B. Cili BMW motor TDS, v tom oplu to ma 96KW a je to radovej 6V a podle myho to je proste takovy nemastny neslany. A to jsme na tom delali predvstrik novej.
Kazdopadne V12 TDI* v Q7 stejne nema konkurenci
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email