Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 509 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 506
Uživatelů: 3
Celkem: 509

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

15.05 2009 14:36


a co ta 2.7 ? ta je prej lepší, mi říkali v bazaru, a to ji tam ani neměl, takže neměl důvod jí zbytečně vychvalovat. co se stalo Vlastovi? vstřiky?
nahoru

sponzor





15.05 2009 14:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

15.05 2009 17:48


To je ten motor 3,0TDI tak špatnej...? Nedávno jsem koupil A6 s tímto motorem a spokojenost. Než jsem auto koupil četl jsem spoustu recenzí a názorů i zde na audiklubu a nikdo o nem nemluvil špatně. Lépeřečeno se o tomto motoru mluvi že je podstatně lepší než předchůdce 2,5TDI...mluvím tedy o motoru který se vyráběl od roku 2006 do roku 2008 výkon 171kw.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

15.05 2009 22:53


trupsy9:
to je kouzelník,protože mně za tolik nejezdí ani A3 a to s ní jezdí manželka-takže žádné extrémy


no ja jsem vzdycky i s jinymi auty jezdil spis svizneji.
predtim jsem mel napriklad MB W202-C250TD s ca. 175PS a nejnizsi spotreby jsem dosahl asi 6.9L
Prumerna spotreba byla 9L a svizenjsi i hodne pres 10L
POkud clovek by chtel jezdit s tim motorem hodne usporne tak to jde za 4.5-4.6L jak jsem si sam overil. Je to ovsem dost otravne a clovek nesmi nikam spechat a musel by v podstate porad dodrzovat predepsanou rychlost.
NOrmalni jizda s tim motorem jde vsak bez problemu za 5L
a sviznejsi jizda pak za 5.5L/100km (tak jezdim ted). Ono ten motor je dostatecne svizny a kdyz na to clovek slapne a prozene to parkrat po dalnici pres 180kmh tak ta spotreba holt pak vyleze i na 5.5L/100km.

Je to jeste holt jeden z poslednich dobrych motoru a cerpadel spolehliva VP37.
V podstate po roce 2001 uz zadna automobilka nevyrobila kvalitni (drzak) a zaroven usporny motor, protoze se jim to asi nevyplatilo...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

15.05 2009 22:56


fandy:
Já měl taky jednou trasu za 3,8lt akorát to bylo většinou z kopce


no pokud ten kopec byl delsi nez 1500km resp. vyjeti cele nadrze tak pak ano
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

15.05 2009 23:01


Knightey-:
trupsy9: tim bych jsi tak jistej nebyl, clen klubu A6-2000 jezdi za 4,7litru v A6 v 1.9TDi


4.5litru, ovsem jedna se o minuly cas protoze se tak neda jezdit porad. Navic pedal (eletronika) ja strasne malo citlivy musel by se nejak preprogramovat aby si nemusel hlidat milimetry stlaceni pedalu kdy ta spotreba vyskoci .....

Ted to pro zmenu honim jak prase ale ani po vyjeti cele nadrze jsem se pres 5.5L/100km nedostal.
Tudiz dolni hranice cele nadrze ktera se mi zatim povedla 4.5L/100km (zadne z kopce ci jedna dlouha cesta ale dokonce "namichany" provoz v podstate 3/4 kratke trasy a studene starty do 20km !!"

Horni hranice ktera se mi zatim povedla je 5.5L/100km.

Pocitam s tim ze v prumeru pri normalni svizne jizde neni problem tohle auto drzet lehce pod 5L
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

16.05 2009 13:26


root:
deejayvenca:
3.0TDi vs. 2.5TDi je z bláta do louže, akorát to už kapku líp jede než to úplně stejně umře


no hlavne ze ten tvu 3.0 benzin je zazrak...je to stejna hujda jak 2.8...tak radsi mlc ty akademiku;)))
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.05 2009 13:28


Lumpiq:
Nejdřív si o tom něco přečti a pak mel pičoviny. Diq
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

16.05 2009 13:39


cist? ja sem v nem jezdil, kdyz sem o nem premyslel...na 3 litry vykon nic moc a spotreba taky ne...ta 2.5 na kterou tak rad zatracujes jede pocitove daleko lepe, alespon vespod a strednich otackach..ty picovino jedna...

nechapu tvuji potrebu se neustale k necemu nekde vyjadrovat...kandidujes na reditele zemekoule?
nahoru

sponzor





16.05 2009 13:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.05 2009 13:50


Lumpiq:
Jo pocitově jede možná líp. Ale reálně Ti stojí u vlasty poblitá od oleje. Co dál?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

16.05 2009 13:58


realne mi to stoji v me garazi a jezdi..ale to je jedno:) ja sem aspon soudnej a vim, nahlas priznavam, ze 2.5TDi neni zrovna spolehliva zalezitost...

uz z toho titulu si neberu do huby jine motory, protoze mam soudnost...a tobe bych radil totez, nebo ti ten akademik zustane na celej zivot a nejen pod tvou prezdivkou....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.05 2009 14:03


Lumpiq:
uz z toho titulu si neberu do huby jine motory, protoze mam soudnost..


?

Lumpiq:

no hlavne ze ten tvu 3.0 benzin je zazrak...je to stejna hujda jak 2.8...


Jasně, nějak mi uniká ten rozdíl. Takže bych to uzavřel s tím, že se's prostě blbě vyspal. Přeji ať se Ti po zbytek dne zlepší nálada
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

16.05 2009 23:03


kolik si vlastnil 2.5Tdi a 3.0Tdi nebo opravil, ze tu hazis rozumy? Nevyspal jsem se blbe, to vubec...dokonce tebe mam i osobne rad a nemam duvod byt zly na tebe, jen obcas nechapu tve vyjadrovani se k vecem, k o kterych nic nevis...

ja tech 2.5 otevrenych a diagnostikovanych mam za sebou s tomem spousty, vcetne dnesniho dne, kdy jsme delali kousle rozvody na alesove A6, a porad netroufam si rici, kde je chyba, zda v lidech, nebo motoru....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.05 2009 14:46


Lumpiq:

root:
Aspoň co jsem slyšel od současných a bývalých majitelů


Lumpe, vždyť to napíšu téměř pokaždé. Že nemám osobní zkušenost, ale že to pramení z toho co jsem slyšel potažmo viděl na audinách co byly v rodině.

Osobní zkušenost totiž nemám a nikdy mít nebudu. Je mi líto pokud jsem se Tebe nějak dotknul tím, že ten motor lidem rozmlouvám, ale obávám se, že v tom nepřestanu. Jen budu víc zdůrazňovat, aby si ten člověk prošel fórum a názor si udělal sám.

To že je to o majitelích si myslím nehraje zas takovou roli. Tobě ruply simerinky né protože neumíš jezdis s dieslem, ale protože 2.5 má abslutně jiný tlaky a teplotní profil - je náchylná.

Jsi to Ty, Valli, Jarajede ... každej s tím už nějakej problém řešil a to jsou lidi co maj už opravdu něco najeto.

K rozdílu mezi 3.0 a 2.8 jen tolik, že Ty víš mnohem líp než já, že tam není společnej ani šroubek. Jiný vstřiky, jiná hlava jinak řešený chlazení jiný všechno Proto jsem to tak nějak nepochopil.

Zbytek proberem ve Žďáru u piva
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

17.05 2009 15:28


A6-2000: Jaky to je honit 1.9 TDI* v A6ce? Ja ten motor znam jen z kamosovyho Leona a prijde mi, ze to nijak moc nejede. V tezsi A6 si to moc nedovedu predstavit. Je teda pravda, ze nevim kterou vykonovou verzi ma. Ale i tak - prijde mi, ze moje 2.8 je tak akorat na tu hmotu - s nizsim vykonem nevim teda. Da se rozumne predjizdet?
P.S. neber to jako rejpani do tvyho auta - jen me to zajima a chapu, ze kazdej se na dynamiku auta diva jinak - ale i tak....
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

17.05 2009 15:48


Lumpiq:
ta 2.5 na kterou tak rad zatracujes jede pocitove daleko lepe, alespon vespod a strednich otackach..


No nevím jak 3.0, ale 2.8 mi teda přijde pocitově lepší než 2.5... 2,5 má pěkný zátah a míň žere, ale to je tak všechno. Když srovnám rychlost reakce na plyn a rozsah využitelných otáček, je to jasné. Když jedu s 2.8 na dvojku na volnoběh a zašlápnu plyn do podlahy, tak okamžitě vypálí a slušně zrychluje až do 100 km/h (tachometrových). Když to sámé udělám s 2,5, tak se chvíli nic neděje, agegát je do 1500 ot. skoro mrtvý, pak zátah (a slušnej, to jóó), uplyne pár vteřin, je tam 4000 otáček a zase řadíme abychom se na to kilo dostali... To samý když řadím dolů, 2,5 chce aspoň dvakrát tak dlouhé meziplyny, jak to jde pomalu do otáček. Člověk si na to zvykne a pak když sedne do 2,8 tak bác, hned je skoro v omezovači... Taky ten turboefekt je po čipu sice menší, ale furt tam je. Pak ten hluk motoru atd...

Osobně se mi líp jezdí s benzínem. Na 2,5 mě třeba neskutečně vytáčí, že když dojíždím krokem ke křižovatce a chci rychle vypálit dopředu, musím tam dát tu kamiónovou jedničku. Na 2,8 jedničku neřadím, dokud se točej kola - na dvojku mi vypálí úplně s klidem...

Suma sumárum, kdybych neřešil náklady na palivo, k naftě bych se ani nepřiblížil... 2,5 sice v tomhle ohledu taky není žádná sláva, ale ještě se to dá.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

17.05 2009 16:05


Lumpiq:

Jo a k té 2,8 hujdě.... Jmenuj mi pět nejčastějších motorových závad na 2,8 a to samé na 2,5 TDI*.

Já za 80 tis km s 2,8 vyměnil svíčky a lambdy. A to tomu autu přede mnou někdo zjevně dával čočku. Dělat to samé s 2,5 TDI*, tak je dávno nepojízdná...
nahoru

sponzor





17.05 2009 16:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

17.05 2009 16:15


A co si tedy myslíte o spolehlivosti 3,0TDI? kód je myslím ASB výkon 171kw najeto poctivých 108t.km. Mám čekat nějaké výdaje na opravu (vstřiky, čerpadlo, atd?)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

17.05 2009 16:26


root:
a co ja ???
Ja kde tu nic som nemusel riesit iba alarm a nastavenie svetiel a to moj motor nepatri prave k tym malo behanym
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

17.05 2009 17:55


kratz, zkus se svezt nejakou poradnou 2.5TDi, 132kw treba nebo dobre chipnutou 110Kw a pak si to srovnat teprve...

Jedinej benzin, kterej jede u C5 je 2.7 Bi...nechtel jsem tomu verit, ale je to tak, mike mel pravdu...zbytek jsou ve srovnani treba s BMW motory propadak...C5 nema dobre motory, to je proste realita...

docela by me zajimala ta 1.9 TDI* 96kw v PD..jak ta jede, pac treba v superbu to s tim docela cloume...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

17.05 2009 17:58


Kratz:
Lumpiq:

Jo a k té 2,8 hujdě.... Jmenuj mi pět nejčastějších motorových závad na 2,8 a to samé na 2,5 TDI*.

Já za 80 tis km s 2,8 vyměnil svíčky a lambdy. A to tomu autu přede mnou někdo zjevně dával čočku. Dělat to samé s 2,5 TDI*, tak je dávno nepojízdná...


o te tve 2.8 jsem slysel od vlasty, ale to ta ma taky neni idealni...holt audi, naskok diky technice:)))
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

17.05 2009 18:50


Kratz:
Osobně se mi líp jezdí s benzínem. Na 2,5 mě třeba neskutečně vytáčí, že když dojíždím krokem ke křižovatce a chci rychle vypálit dopředu, musím tam dát tu kamiónovou jedničku. Na 2,8 jedničku neřadím, dokud se točej kola - na dvojku mi vypálí úplně s klidem...



Čoveče, nevím jakou 2.5 máš, ale krouťák a pružnost bych u mýho AKE právě vyzdvihl. Právě že nemusím řadit jedničku, motor má dost síly se sebrat i z nízkých otáček. Je sice pravda, že bych klidně ještě nějaký ňůtnmetry uvítal, ale v tomhle směru si není moc na co stěžovat.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

17.05 2009 19:05


Po prve: na 132 kW verzii jednotku pouzivam iba od garaze
Po druhe: ked sa chces zbavit toho mrtveho bodu cca do 1800 a potom od cca 4000 tak musis rozumne radit. Tí co 2,5 TDI* moc nejazdia radia tak ze ked ich to trochu opre uz je tam dalsia a potom zasa dlho nic, ale ked si zvyknes na radenie tak to ide jak raketa a ked este zabudnes na spotrebu tak sa to da prevetrat fakt slusne.
Po tretie: jazdil som chvilu 2,4 benal ale ten sa neskriabe ani zdaleka na 2,5 aj ked vykonovo je to maly rozdiel. Neviem ako 2,8 ale 2,4 je o nicom. Jednoducho Turbo* je Turbo*.
Tiez ked som mal zvazovat nejaku zmenu tak pri benzine mi chybalo Turbo* (1,8 je stvorvalcek, a 2,7 BiTurbo* tak to by bolo pre mna asi vela )
Behala tu super hlaska ze Turbo* OBSAHOM NEVYROVNAS !!!
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

17.05 2009 19:24


Lumpiq:
kratz, zkus se svezt nejakou poradnou 2.5TDi, 132kw treba nebo dobre chipnutou 110Kw a pak si to srovnat teprve...


No jistě, ze srovnání mi vychází líp 2.8, tak ta moje 2.5 musí logicky být blbě čipnutá... To dá rozum!

A takový kvalitní čip dokáže divy! Auto táhne už od volnoběhu a do otáček jde jak benzín...

Ne vážně, já neříkám, že to nejede. Jede to a docela pěkně, zátah slušnej a spotřeba v normě. Jen ten benzínovej motor je zkrátka svým charakterem sportovnější, s chutí jde do otáček a táhne až do šesti tisíc. V nízkejch otáčkách je tichoučkej a u omezovače tak pěkně řve...

2,5 je furt chrochta, ačkoliv už slušně civilizovanej... Furt to ale dělá rambajz, zvuk je ve srovnání s jakýmkoliv benzínovým V6 / V8 tragickej a přes veškerý utlumení se to na volnoběh trochu vibruje.

Lumpiq:

Jedinej benzin, kterej jede u C5 je 2.7 Bi...nechtel jsem tomu verit, ale je to tak, mike mel pravdu...zbytek jsou ve srovnani treba s BMW motory propadak...


No 2,7 dokáže být taky slušná pokladnička... Můj favorit byla vždycky 4.2. Spolehlivá atmosféra, co táhne už od volnoběhu a obsahuje minimum potenciálně problémových komponent. Dát to hezky do plynu... Holt rozpočet na auto byl dosti omezen, tak mám doma chrochtala.


Lumpiq:

o te tve 2.8 jsem slysel od vlasty, ale to ta ma taky neni idealni...holt audi, naskok diky technice:)))


No nevím, co jsi slyšel... Faktem je, že jsem do ní nasypal docela slušnou sumu, ale motoru se týkaly fakt jen ty svíčky a lambdy. Tlaky jsou dobré, na volnoběh malinko vibruje, což je problém velké části V6 z té doby. Ale dělá to už co jsem jí koupil a pár set tisíc to asi ještě dělat bude... Nějaké vydřené vačky, vadná čerpadla, řídící vstřiky, turba nebo váhy se ho netýkají...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

17.05 2009 19:53


tom.valmet:


Čoveče, nevím jakou 2.5 máš, ale krouťák a pružnost bych u mýho AKE právě vyzdvihl. Právě že nemusím řadit jedničku, motor má dost síly se sebrat i z nízkých otáček. Je sice pravda, že bych klidně ještě nějaký ňůtnmetry uvítal, ale v tomhle směru si není moc na co stěžovat.



Mám čiplej AFB, tedy výkon i krouťák by měl být cca stejnej jako máš Ty. Samozřejmě pokud nemáš též upraveno... Ale schválně si to zkus: Dvojka na volnoběh, jízda skoro krokem a najednou plyn až na podlahu. Pak zkus to samé s V6 benzínem, garantuju, že poznáš rozdíl.

Problém je prostě v tom, že do nějakých 1500 - 1 600 otáček Turbo* netlačí a defacto máš naftovou atmosféru. K tomu přidej fakt, že diesel nejde tak rychle do otáček a můžeš si udělat kafíčko než sepne Turbo* a zatlačí Tě to do sedačky...

SCORPION:

Po druhe: ked sa chces zbavit toho mrtveho bodu cca do 1800 a potom od cca 4000 tak musis rozumne radit. Tí co 2,5 TDI* moc nejazdia radia tak ze ked ich to trochu opre uz je tam dalsia a potom zasa dlho nic, ale ked si zvyknes na radenie tak to ide jak raketa a ked este zabudnes na spotrebu tak sa to da prevetrat fakt slusne.


Však já vim, já s tim mám řadit. Jen mě trochu deprimuje to úzké spektrum otáček, ve kterých to musím držet. Se svojí 2.8 můžu jet 80 km/h krom jedničky na všechny rychlostní stupně. 2,5 to moc dobře nejde. Dále: 2.8 jsem po městě vždycky držel na 1500 otáčkách. Motor podtočený nebyl a jakmile jsem na to šlápnul, tak to slušně zrychlovalo. 2,5 musím paradoxně držet aspoň na 1800, abych jí nepodtáčel...

Ale jak říkám, zátah je slušnej a člověk si na ty neduhy zvykne. Jen ta jednička jak z kamiónu mě fakt dostává... Takhle pomalej kvalt jsem snad ještě v autě neměl.
nahoru

sponzor





17.05 2009 19:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

17.05 2009 20:21


Zkusím.
Do záběru turba to fakt není žádnej sprinter, no. Je potřeba ho točit.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

17.05 2009 21:38


Mno tak to nevim co mate za ty 2.5TDicka
Mne to jede fakt velmi pekne a to temer od 1200ot. A na to taky jezdim po vesnici na 5tku Mam tam nejakech 70km tacho a solicham petku (teda spis automat) pri lehkem seslapnuti auto celkem taky pekne se sbira a od tech 1500ot slusne jede az do tech 4500ot furt, pak ten parchant radi.
Jinak nevim nac se tu furt hadat.
Jedte nekam na sprint a porovnejte svoje auta co jede lip
A celkem verim ze ta 2.5TDicko na sprintu udela 2.8 benal
Nevim kolik vazi A8 3.7Quattro v TT r.v. 2000 ale na cca 1km z mista da mensi maximalku co ja s tou moji sfini a to ji mam v kombiku
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

17.05 2009 21:59


Knightey-: Pěkně to jede, ale do záběru turba to prostě není ono, to je přece jasný.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

17.05 2009 22:13


Taky mě to trošku sralo než sem se s tim naučil.. na dvojku je to v nízkých otáčkách tudíž bez síly a dávat jedničku je totálni kravina, takže šlápnout plyn, čekat a kochat se v zrcátku černým obláčkem.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

17.05 2009 22:27


proto to chce Tiptronic*-ten s tím problém nemá
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

17.05 2009 22:36


Jj TT jsi radi hezky v rozmezi turba a nejvetsim kroutaku takze pohoda
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email