Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 174 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 166
Uživatelů: 8
Celkem: 174

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.5. 2009
Příspěvků: 4 | Témat: 1

14.05 2009 9:42


čaute , som tu nový a zaujíma ma Váš názor na vymenu motora typ AKE rv 2001 z A6 za motor spolahlivejší 1,9 TDI* . aký typ a kolko je s tým roboty a čo všetko je potrebné vymeniť Dˇakujem
nahoru

sponzor





14.05 2009 9:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

14.05 2009 10:32


to je sranda? nebo to myslíš vážně?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

14.05 2009 10:34


No nevim jak u A6,ale možná je jiná chladičovka,vrtule,elektrika,hadice na sání,nápravnice,elektrika,vedení paliva,prostě všechno a až na nějaký detaily
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.5. 2009
Příspěvků: 4 | Témat: 1

14.05 2009 13:55


ano myslím to važne , inač by som to tu nepísal a nemyslím si že napravnica je ina ani ine chladiče ani prívod paliva skor kabelaž a nie som si istý ake uchytenie motora by bolo u 1,9 TDI*
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

14.05 2009 16:16


RJ, eletrika, jine cidla, prevodovka, ted nevim jak jsou na tom poloosy ale myslim ze jsou taky jine.
Jinak jedna rada Radeji to prodej tak jak to je a kup jsi A6 s tim motorem kterej chces. Navic nevim jak to udelas s papirama. Oficialne to nejde, vymases cislo motoru maximalne ale ten objem 2.5 by tam mel zustat. A ne ze tam prdnes jinej. Takovyho litani kvuli tomu a vyjde te to hooodne draho Radeji to prodej a kup jiny.
PS: co se ti na nem vysralo na tom motoru?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

14.05 2009 16:26


hodne blbej napad, miestami az nerealny.
Ak ju nechces tak ju predaj a kup si stvorvalec
nahoru

Anonymní





14.05 2009 17:29


mafik:
ano myslím to važne , inač by som to tu nepísal a nemyslím si že napravnica je ina ani ine chladiče ani prívod paliva skor kabelaž a nie som si istý ake uchytenie motora by bolo u 1,9 TDI*


jeden motor je ulozeny podel, druhy napric... kdyz pominu pairovou zalezitost s STK*, tak by jsi usel byt hodne utputny, aby jsi to zamenil.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

14.05 2009 19:17


eeee,sice nerad ale musim ti franto oponovat - v A6 je i 1.9 TDI* ulozeny podelne-nikoliv napric. Nicmene vymena je finacni sebevrazda
nahoru

sponzor





14.05 2009 19:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1351 | Témat: 55

14.05 2009 19:22


napric jsou jen v a3 aTT ne?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.5. 2009
Příspěvků: 4 | Témat: 1

14.05 2009 23:18


dik , zatiaľ nič sa my neposralo, len som tak uvažoval ako by to šlo v reale , no neviem či by to bolo spravne .. ďakujem
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

15.05 2009 0:04


Ja chtel menit jen prevodovku, automat za manual a taky to je prej hroznej voprc prace a dost penez
Cili vykaslal jsem se na to. Ale docela by me zajimalo jak by to moje auto jelo v manualu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

15.05 2009 0:25


mafik:
čaute , som tu nový a zaujíma ma Váš názor na vymenu motora typ AKE rv 2001 z A6 za motor spolahlivejší 1,9 TDI* . aký typ a kolko je s tým roboty a čo všetko je potrebné vymeniť Dˇakujem



jooo to sis mel rozmyslet driv nez si ho koupil )

Ted ale kdyz si prisel na to co je dobry, tak mas jedinou sanci a sice prodat auto a koupit jiny s tim spravnym motorem (pozor hlavne ne automat !)
I kdyz ho prozenes tak spotreba bude porad okolo 5Litru )
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.12. 2007
Příspěvků: 71 | Témat: 3

15.05 2009 7:55


A6-2000:



jooo to sis mel rozmyslet driv nez si ho koupil )

Ted ale kdyz si prisel na to co je dobry, tak mas jedinou sanci a sice prodat auto a koupit jiny s tim spravnym motorem (pozor hlavne ne automat !)
I kdyz ho prozenes tak spotreba bude porad okolo 5Litru )
Spotreba 5lt?automat ne?někdy si přeji neumět číst ne,vážně,jak si k tomu přišel.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.12. 2007
Příspěvků: 71 | Témat: 3

15.05 2009 8:01


podobný problém řešil kamarád na passatu,když se mu potkala V6.taky přemýšlel nad výměnou za 1.9.nakonec koupil new.motor.přestavba naprosto nerentabilní.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 190 | Témat: 7

15.05 2009 8:17


Do té přestavby bych nešel, nejde o motor, ale o všechny komponenty okolo a elektriku.Opravdu raději prodat a koupit druhé auto s motorem 1,9.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

15.05 2009 8:56


fandy:
Spotreba 5lt?automat ne?někdy si přeji neumět číst ne,vážně,jak si k tomu přišel.


no proste automat zere o litr vic proto automat ne
nahoru

sponzor





15.05 2009 8:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

15.05 2009 9:01


co tady řešíte??? A-6 1,9 TDI* nebude nikdy jezdit za 5 litrů-to možná fábia-a tá výměna motoru je nesmysl už z principu-nic nebude pasovat a jak už tady psali kluci-je to finanční sebevražda
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

15.05 2009 9:09


trupsy9: tim bych jsi tak jistej nebyl, clen klubu A6-2000 jezdi za 4,7litru v A6 v 1.9TDi
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

15.05 2009 9:17


to je kouzelník,protože mně za tolik nejezdí ani A3 a to s ní jezdí manželka-takže žádné extrémy
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

15.05 2009 9:19


trupsy9: tak nerikej NIKDY!
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

15.05 2009 9:24


Knightey-:
trupsy9: tak nerikej NIKDY!


Nikdy a jsou to kecy
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

15.05 2009 9:54


Zprasíš to auto a člověk, kterej má všech pět pohromadě si to nekoupí, protože každěj díl, kterej bude muset vyměnit/opravit bude muset nejdřív vymontovat a zjistit jestli je z 2,5ky nebo 1,9ky nebo DoDo. Notabene pokud nejsi mechanik/elektrikář par excelence, tak si kup záložní než to poskládáš.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.12. 2007
Příspěvků: 71 | Témat: 3

15.05 2009 14:07


Knightey-:
trupsy9: tim bych jsi tak jistej nebyl, clen klubu A6-2000 jezdi za 4,7litru v A6 v 1.9TDi
Já měl taky jednou trasu za 3,8lt akorát to bylo většinou z kopce
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

15.05 2009 14:15


FrantaCech: oba jsou podélně.

Já jsem si spíš říkal kolik práce kolem by bylo vyndat 2.5 V6 a dát tam 3.0 V6 TDI* z novější A4. Co si o tom myslíte? už je tam jiná Převodovka*?

Upraveno: sice sme ve Foru A6, ale ptám se obecně , mam A4.
Naposledy upravil deejayvenca dne 15.05 2009 14:17, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





15.05 2009 14:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

15.05 2009 14:16


A6-2000:


no proste automat zere o litr vic proto automat ne


Automat žere o litr víc těm co s ním neumějí jezdit. Po 8mi tisících s Tiptronicem už nechci fofr klacek v životě vidět
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

15.05 2009 14:18


root: to je fakt že na automat si člověk zvykne, a pak když sedne do auta s manuálem, tak to přijde tako velkej krok zpět.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

15.05 2009 14:22


deejayvenca:
3.0TDi vs. 2.5TDi je z bláta do louže, akorát to už kapku líp jede než to úplně stejně umře
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

15.05 2009 14:26


root: 3.0 technicky vychází z 2.5? Bych si myslel že třeba už některý mouchy odstranily.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

15.05 2009 14:29


deejayvenca:
Je to skoro to samé, akorát na 3.0TDi odchází kromě čerpadel ještě nadšeně a vojenským krokem vstřiky.

Aspoň co jsem slyšel od současných a bývalých majitelů
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

15.05 2009 14:30


deejayvenca:
root: 3.0 technicky vychází z 2.5? Bych si myslel že třeba už některý mouchy odstranily.


Vlasta by mohl vyprávět, co s 3.0 TDI* zažil...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email