Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 487 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 482
Uživatelů: 5
Celkem: 487

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2011
Příspěvků: 125 | Témat: 24

05.10 2018 0:28


Zdravim, pořídil jsem Audi A6 Avant 2012 3.0 BiTdi 313ps,najeto 153tis km z Německa a mám na vás prosbu. Předchozí majitel se o to asi moc nestaral protože poslední zápis v servisce je 122tis km, s tím že olej v motoru je naposled psanej u 112tis km. Hned jak jsem to přivezl tak jsem nechal udělat olej a po ujetí cca 300km od výměny se auto začalo třást a vibrovat-při zařazeném D,R a trochu míň i na N. Poslední kilometry i za jízdy v nižších otáčkách! A ještě k tomu oleji,kluk co mi ho měnil říkal že z toho vyteklo přes 10l oleje a normálně má být 6.4l! Nevím jak dlouho tam toho oleje bylo tolik a kolik se na to najelo. Teď je Audi v servisu v Německu a tam změřili že je špatná komprese na dvou válcích. Aby zjistili co je s tím dál tak musí prý sundat hlavu válců aby se k nim dostali a pak muzou říct co je za problem, jaké je řešení a kolik to bude stát.Jenže už jen za to sundání té hlavy si řekli 2700€ a na to se jim vykašlu. Prosím vás tedy o nápad, řešení téhle situace popřípadě jestli je tady nejaky expert na tyhle motory a jak dál postupovat. Je mi jasný že to nebude oprava za 5 tis ale 2700€ za sundání hlavy mi přijde teda dost. Dík moc za postřehy a odpovědi!
nahoru

sponzor





05.10 2018 0:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

05.10 2018 13:24


Vrátit?
Vím, že to je rada na houby, ale cokoliv jiného bude nejspíš ekonomická sebevražda.

Nevím za kolik jsi to koupil, ale výměna motoru/oprava tě asi nemine. Soudě podle toho množství oleje bych hádal, že máš propalený minimálně jeden píst, takže hlava nakonec může být taky to jediný, co ti zůstane z motoru původní.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

05.10 2018 15:10


1) vzit pravnika a pokusit se vratit

2) opravit v neufarizovanem servisu ale u dobreho mechanika kde nebude cena likvidacni

3) prodat za zbytkovou cenu a priste si vzit s sebou nekoho kdo tomu rozumi a koukne se aspon na olejovou merku

Body jsou serazeny od nejlepsiho ale nehure relaizovatelneho
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

05.10 2018 17:24


Nabejvání oleje nemusí být propáleným pístem to by běželo na 5 hrnců a bylo by to poznat. Tady je spíš problém že to zrejmě neustále regeneruje DPF* a bud jsou po krátkejch jízdách regenerace nedokončený tak se zas a znova spouští. Tím dochází k nabejvání oleje tím jak se neustále vstřikuje naftu do výfukového cyklu.Pak stejká nafta po stěnách do vany.
Není náhodou už u tohohle motoru pouze elektronická měrka?
Nechal bych rozhodně vytahat vstřiky a dát nový a změřit kompresi a zkontrolovat DPF*. Vyměnit kyslíkovou sondu a čidlo rozdílu tlaku. Jinak se nabejvání oleje ve vaně nezbavíš.
Začal bych změřením komprese,ta napoví v jakým stavu to je.Pak vytažením vstřiků a kontrolu kamerou jak vypadaj písty a stěny válců.Jestliže je tam hodně naředěnej olej naftou bude to přidrbaný.Dál výměnu vsřiků a vyčištěním DPF* a výměnou těch serepetiček okolo DPF* co jsem psal vejš. Tak jako tak nebude to levný ale zachránit se to dá.
Jestliže bude problém s kompresí nezbude než go motoru ale potom budeš mít jistotu že bude OK.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

05.10 2018 17:55


Teď tady akorát dělám 180 V6 TDI* Q7 2014 bez tlaku na dvou válcích ztraci se voda. Klasika pokrouceny palice a napaleny ventily. To bi TDI* bude napaleny od trysek.
Naposledy upravil Satas dne 05.10 2018 17:58, celkově upraveno 1 krát. (12% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2011
Příspěvků: 125 | Témat: 24

05.10 2018 17:57


Má to elektronickou měrku. Čísla z komprese mám. No díky moc za postřehy. První co by bylo nejlepší je vrátit původnímu majiteli a prachy zpátky ale otázka jestli na to přistoupí. Budeme řešit po víkendu. Musím si pak zjistit jak to funguje v Německu s odstoupením od smlouvy, nevíte někdo?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 885 | Témat: 32

06.10 2018 9:00


Může to samozřejmě souviset se zanedbanou údržbou, ale koukám, že 3. a 6. hrnek, což připomíná problémy nejedný automobilky s chlazením zadních válců u větších motorů ...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

06.10 2018 13:56


Jinak pokud si dobre pamatuju tu sem do naseho trilitru daval 8.5 litru oleje takze se mi zda trochu divny ze bys tam mel mit jen 6.5l
nahoru

sponzor





06.10 2018 13:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2011
Příspěvků: 125 | Témat: 24

06.10 2018 15:06


Je to všude napsaný i v návodu přímo od Audi co je k autu!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2011
Příspěvků: 125 | Témat: 24

06.10 2018 15:07


A když jsem po výměně koukal na elektronickou měrku zak to bylo skoro uprostřed měrky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

06.10 2018 19:36


150, 180kw a 230kw ma cca 6.4litru, 165-176kw 8.2litru.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

06.10 2018 20:39


Yak to bude tim, mame 171kw
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2011
Příspěvků: 125 | Témat: 24

07.10 2018 4:09


Na satase: kolik mám počítat v nejhorším případě bude stát u tebe oprava?abych dystak vedel kolik a jak se s předchozím majitelem domluvit. dík moc
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

08.10 2018 9:41


No vesteckou kouli fakt nemám musí se to rozebrat nejprve.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

08.10 2018 9:53


Pokud zjistíš, že máš v prdeli motor, tak tu mám jeden skoro novej BiTDI s 20.000km
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.10. 2006
Příspěvků: 35 | Témat: 1

08.10 2018 16:59


Podobné příznaky jsem řešil na SQ5 TDI* a byl špatný vštřikovač tak, že z něho tekla nafta proudem. Bylo i při podobných kilometrech.
nahoru

sponzor





08.10 2018 16:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

09.10 2018 20:28


To je ted nejaka nemoc tech biturbin, v pondeli mi na dílně pristala tahle jedbka se 260tkm a na volnobeh na 5 hrnku, nu a hle 6 valec bez komprese...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2011
Příspěvků: 125 | Témat: 24

09.10 2018 20:35


A jak jste to vyřešili?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

09.10 2018 20:43


Jak to tak ctu tak to abych si tu 171kw jeste chvili nechal kdyz ty novejsi takhle lehaj
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

09.10 2018 20:56


Zatim nijak , čeká se na majitele jestli da pokyn k rozborce nebo bude hledat jinej motor.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

09.10 2018 21:28


S bi TDI* bude legrace zacnu stavět do nova ty kusy co mám na paletach.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

09.10 2018 21:52


Otázka co ke tam tak špatně, jestli je to vysokej vykon na ten trilitr a nebo prostě zanedbana udrzba ? Třeba kazdych 150tkm dat nový vstriky a vydrží tp déle? Nebo je to osizeny na materiálech nebo technologii ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

10.10 2018 8:15


Je to přefoukaný jako debil ale úplně nesmyslně dyt 230 kw měla 4.2 TDI*.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2011
Příspěvků: 125 | Témat: 24

08.11 2018 15:29


Tak audi už je doma.nakonec byly 2 vstřiky v prdeli takže se vyměnilo všech 6 a už běží zase jako zamlada! Vše zaplatil po domluvě předchozí majitel, takže to dopadlo ještě dobře. dík všem za postřehy a rady. Přeji všem hodně kilometrů bez úhony!
nahoru

sponzor





08.11 2018 15:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.10. 2006
Příspěvků: 35 | Témat: 1

08.11 2018 18:13


Takže nakonec stejný případ jako SQ5.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

08.11 2018 18:27


reedreed: Jako komprese se vymenou vstriku nevrati. Takova oprava se ti vrati jako bumerang. To ty vstriky dostanou pekne na prdel jak budou korekci vyrovnavat rozdilny tlaky na valcich.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2011
Příspěvků: 125 | Témat: 24

08.11 2018 18:51


Teď to má na všech válcích stejnou kompresi!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2012
Příspěvků: 196 | Témat: 10

08.11 2018 20:40


áček (08.11 2018 18:27) orig :
reedreed: Jako komprese se vymenou vstriku nevrati. Takova oprava se ti vrati jako bumerang. To ty vstriky dostanou pekne na prdel jak budou korekci vyrovnavat rozdilny tlaky na valcich.


Ano, pravdu máš..Začátek konce...To je stejny případ jako opravovat cvakající hydra hustším olejem...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2012
Příspěvků: 196 | Témat: 10

08.11 2018 20:42


reedreed (08.11 2018 18:51) orig :
Teď to má na všech válcích stejnou kompresi!


Jak to muže pomoci když se komprese měří s demontovanými vstřiky? Trošku nelogika ne?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

08.11 2018 21:07


No U V6 TDI* se nejčasteji měří komprese přes žhavky mam origo Motometer co maj v autorizaku a mam redukce na žhavky...
No ja si spíš myslim jestli nemel upalený podložky pod tryskama a tudíž komprese nebyla jestli takhle náhodou se nevymenily dva vstřiky a byly to jenom ty podložky za cenu dvou vstřiků.Těžko řict takhle nahned z hlavy.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email